Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κι εγώ αυτό θα έκανα, θα έπαιρνα πάλι τηλ.

Πάντως σίγουρα γίνεται, το έχω κάνει κι εγώ.
 
Και εγώ το έκανα προ ολίγου, οπότε σίγουρα μπορείς και εσύ :)
 
Ξαναπήρα τώρα τηλέφωνο και μου είπαν πως δεν έχουν απαντήσει ακόμη από το υπεύθυνο τμήμα και μόλις επιβεβαιωθεί κάτι θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Τις προηγούμενες φορές που χρησιμοποίησα το κουπόνι μου για αναβάθμιση είχε γίνει αμέσως... Και μέσα στα επόμενα λεπτά έλαβα και το email με την καινούργια μου κράτηση... Τώρα δεν ξέρω γιατί τόση καθυστέρηση.
 
UPDATE: Η πτήση πρέπει να αναβαθμίστηκε, χωρίς όμως να λάβω κάποιο email. Μπήκα στη διαχείριση κρατήσεων και η πτήση εμφανίζεται στα fares P και I.
Το πιο κουλό όμως είναι πως μου έδωσαν άλλα 4 κουπόνια, που λήγουν την ίδια ημερομηνία που θα έληγαν και αυτά που έχω ήδη χρησιμοποιήσει...! Χθες έλαβα το γνωστό email "Καλώς ήρθατε στη Gold βαθμίδα...", όμως τα 12000 μίλια τα έχω συγκεντρώσει πριν 3 μήνες περίπου. Τώρα αυτά τα κουπόνια είναι τα 4 που δικαιούμαι με την ανανέωση του status μου, ή το αφεντικό τρελάθηκε και δίνει τσάμπα κουπόνια; Αν δηλαδή τα χρησιμοποιήσω πριν λήξουν, θα λάβω άλλα 4 που θα λήγουν 01/2017; Σόρρυ κιόλας που σας ρωτώ συνέχεια, αλλά τις τελευταίες μέρες πήρα 2 φορές τηλέφωνο στην Ελλάδα και χρεώνομαι αρκετά...!
 

Attachments

  • M&B.png
    M&B.png
    69,1 KB · Προβολές: 2.634
1. Για την περίπτωση της αναβάθμισης, μήπως δεν υπήρχε διαθεσιμότητα σε Ι-class? Διότι η καθυστέρηση αυτή οφείλεται στο ότι επειδή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, πρέπει να το προωθήσουν στο ανάλογο τμήμα και η διεκπεραίωση αυτή παίρνει περίπου 1 μέρα, αλλά νομίζω πως τελευταία πάντα ικανοποιείται το αίτημα (ευτυχώς κατάλαβαν πως το να κρατάς τη μπιζνες μισοάδεια -ή και εντελώς άδεια- δεν έχει νόημα).

2. Για τα κουπόνια σου δεν καταλαβαίνω τι έγινε, χρησιμοποίησες ήδη τα 4 (που ενεργοποιήθηκαν στις 25/11) και τώρα σου ξαναέδωσαν άλλα 4???
 
1. Διαθεσιμότητα υπήρχε. Το κοίταξα από τη σελίδα της M&B πριν καλέσω.

2. Gold έγινα προς το τέλος Ιανουαρίου 2015 (λόγω λουκέτου των Κυπριακών και status match με Μ&B) και τότε μου δόθηκαν 4 κουπόνια, τα οποία θα έληγαν ένα χρόνο μετά (01/2016 όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία που επισύναψα). Αυτά τα κουπόνια όμως τα είχα ήδη χρησιμοποιήσει μέχρι τον Ιούλιο, και αρχές Σεπτεμβρίου μάζεψα τα 12000 μίλια που χρειαζόμουνα για να διατηρήσω το status μου. Χθες μου έστειλαν το γνωστό email που προανέφερα και σήμερα βλέπω στο λογαριασμό μου πως προστέθηκαν άλλα 4 (+2 για silver) κουπόνια, τα οποία επίσης λήγουν 01/2016 ! Και τώρα δεν ξέρω αν αυτά τα 4 κουπόνια είναι αυτά που θα πάρω για τη νέα χρονιά ως Gold (01/2016-01/2017) ή αν έγινε κάποιο λάθος και όντως λήγουν 01/2016. Σκέφτομαι πως αν πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω ίσως να καταλάβουν το λάθος τους και το διορθώσουν. Αν όμως τα χρησιμοποιήσω, ίσως να μην τα έχω για τον επόμενο χρόνο...!
 
jerry":3d3t48aj said:
1. Για την περίπτωση της αναβάθμισης, μήπως δεν υπήρχε διαθεσιμότητα σε Ι-class? Διότι η καθυστέρηση αυτή οφείλεται στο ότι επειδή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, πρέπει να το προωθήσουν στο ανάλογο τμήμα και η διεκπεραίωση αυτή παίρνει περίπου 1 μέρα, αλλά νομίζω πως τελευταία πάντα ικανοποιείται το αίτημα (ευτυχώς κατάλαβαν πως το να κρατάς τη μπιζνες μισοάδεια -ή και εντελώς άδεια- δεν έχει νόημα).

Κάτι που όμως δεν σε βοηθάει εάν θέλεις να κλείσεις business award με μίλια από άλλο πρόγραμμα της Star Alliance. Εκεί εάν δεν έχει διαθεσιμότητα του I δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Σε κάποια δρομολόγια η διαθεσιμότητα έχει μειωθεί αισθητά και πρέπει τώρα να κλείσεις αρκετά νωρίς. Καλό θα ήτανε να διαχωρίσουν τα upgrades από τα awards, για να μην εξαφανιστούν οι δυνατότητες για award ticket, μόλις 1 ή 2 άτομα έχουν κάνει upgrade.
 
Pre-seating τέλος στις πτήσεις της Ολυμπιακής για Gold members, γιατί ...μπορούν.

Αδιάφορο τι λένε οι ίδιοι στο site τους (http://el.aegeanair.com/milesandbonus/a ... gram/gold/)
"Δυνατότητα επιλογής θέσης
Επιλέξτε τη θέση της προτίμησής σας στις πτήσεις της Aegean και της Olympic Air έως και 24 ώρες πριν την αναχώρηση."
απλά, δεν το κάνουν πλέον!

Βήματα πίσω ολοταχώς...
 
Έχω την εντύπωση, πως το preseating της ΟΑ δε λειτούργησε ποτέ, μετά το migration από το AxsRes στο Amadeus Altéa (13 Δεκέμβρη 2014), για κανέναν επιβάτη. Απλά τώρα, που μεταφέρθηκαν στην ΟΑ αρκετές από τις πτήσεις του εσωτερικού δικτύου (εκτός από τα άγονα, που ήταν ανέκαθεν ΟΑ), το πρόβλημα έγινε ακόμα πιο έντονο.

Και ναι, πολύ σωστά, ας βγάλουν αυτό το «προνόμιο» από τη σχετική λίστα.
 
Στο site το λέει:
Δυνατότητα επιλογής θέσης Επιλέξτε τη θέση της προτίμησής σας στις πτήσεις της Aegean και της Olympic Air* έως και 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
* Olympic Air: Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη προσεχώς.

Οπότε είναι μάλλον τεχνικό πρόβλημα.
 
Top