Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σε μένα δύο φορές υπολογίστηκαν τα μίλια βάσει του operating carrier και όχι του εισητηρίου.
 
Ξέρει κάποιος πόσο καιρό παίρνει να περαστούν τα μίλια από το ξενοδοχείο που έκλεισα μέσω της σελίδας της Α3 στο λογαριασμό μου;Τηλεφώνησα δύο φορές την πρώτη μου είπαν ότι μπορεί να πάρει και 1 μήνα,και τη δεύτερη μου είπαν ότι πρέπει να στείλω email με τις αποδείξεις από τα ξενοδοχεία για να πιστωθούν τα μίλια.Επειδή είναι διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός των μιλίων,δε θέλω να τα χάσω...
 
Αν δεν περαστούν σε ένα μήνα στείλε με email τα στοιχεία της κράτησης και θα τα περάσουν δεν τα χάνεις
 
τα κουπόνια για τις πτ'ησεις του εσωτερικού σε ποιο σημείο της κράτησης μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις?
 
Luz":383cbcfc said:
Ξέρει κάποιος πόσο καιρό παίρνει να περαστούν τα μίλια από το ξενοδοχείο που έκλεισα μέσω της σελίδας της Α3 στο λογαριασμό μου;Τηλεφώνησα δύο φορές την πρώτη μου είπαν ότι μπορεί να πάρει και 1 μήνα,και τη δεύτερη μου είπαν ότι πρέπει να στείλω email με τις αποδείξεις από τα ξενοδοχεία για να πιστωθούν τα μίλια.Επειδή είναι διόλου ευκαταφρόνητος αριθμός των μιλίων,δε θέλω να τα χάσω...
ή πάρε στο τηλεφωνικό κέντρο και δώσε τα στοιχεία της κράτησης. Τα μίλια περνιούνται σχεδόν αυθημερόν.
 
Έχω τηλεφωνήσει.Στο πρώτο τηλεφώνημα μου είπαν για ένα και πλέον μήνα,και στο δεύτερο μου είπαν να στείλω email με τις αποδείξεις από τα ξενοδοχεία,πράγμα που έκανα.Δεν έχουν πιστωθεί ακόμα...Και όχι τίποτε άλλο θέλω να κάνω εξαργύρωση κάποιων μιλίων για πτήση και ακόμα δεν ξέρω πόσα θα έχω!!!
 
Γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο χρειάζεται περίπου μέχρι να παραλάβει κανείς την χρυσή κάρτα; Έλαβα ένα email στις 13/02, πως μέσα στις επόμενες μέρες θα παραλάβω την κάρτα μου. Έχουν περάσει δυόμιση βδομάδες και ακόμα δεν την παρέλαβα. Χρειάζεται τόσο χρόνο ή υπάρχει περίπτωση να χάθηκε στο δρόμο; Να σημειώσω ότι μένω Γερμανία. Ευχαριστώ!
 
Πότε έφτασες στην χρυσή βαθμίδα; Το θέμα είναι ότι με την αλλαγή του προγράμματος και την αποστολή των καινούργιων καρτών προφανώς υπήρχαν (και υπάρχουν) πολλά προβλήματα και λάθη.

Εγώ εδώ και μήνες περιμένω… Έχω φτάσει στη χρυσή βαθμίδα αρχές Οκτωβρίου. Την παλιά κάρτα τότε προφανώς δεν την έστειλαν πια λόγω της αλλαγής του προγράμματος τέλος Νοεμβρίου. Κάποια στιγμή τον Ιανουάριο μου έστειλαν καινούργια – ασημένια – κάρτα, παρά το γεγονός ότι στον λογαριασμό μου εμφανίζεται σωστά η χρυσή βαθμίδα. Πήρα τηλέφωνο, μου είπαν ότι όντως σε κάποια άτομα έγινε λάθος, σε λίγο θα λάβω τη χρυσή κάρτα. Πριν από 2 ή 3 εβδομάδες μου ήρθε ένα e-mail ότι σε λίγες μέρες θα λάβω τη χρυσή κάρτα σε αντικατάσταση της ασημένιας. Μέχρι σήμερα όμως τίποτα…
 
Τηλεφώνησα ξανά για να δω την τύχη των μιλίων από τη διαμονή μου σε ξενοδοχεία που είχα κλείσει από τη σελίδα της Α3,κι έκπληκτος άκουσα ότι πρέπει να στείλω τις επιβεβαιώσεις των ξενοδοχείων που έπαιρνα κατά το κλείσιμο δωματίου σε αυτά,και όχι τις αποδείξεις...Επίσης μου είπαν ότι παίρνει 2 μήνες!!!
 
Μα δεν τους ενδιαφέρει η απόδειξη πληρωμής. Αυτοί θέλουν τον κωδικό κράτησης του booking.com με προϋπόθεση αυτή να έχει γίνει μέσα από το link που υπάρχει στο site της εταιρείας. Στείλε αυτό τον κωδικό και σε 1-2 βδομάδες θα περαστούν
 
Top