Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προφανώς και στα ήδη εγγεγραμένα μέλη. Έτσι γίνεται συνήθως
 
Και σχετικά με την πρώτη μου ερώτηση;
 
Αυτό θέλει διευκρίνιση από την εταιρεία. Δε θυμάμαι πως ήταν οι βαθμίδες στις ΚΑ
 
Ευχαριστώ πολύ ! Έτσι για την ιστορία, το πρόγραμμα Sunmiles περιελάβανε τις βαθμίδες Classic, Premium και Elite, ανάλογα με τους βαθμούς που συγκεντρώθηκαν μέσα σε ένα χρόνο (Jan-Dec). Το πρόγραμμα Sunjet περιελάβανε τις βαθμίδες Silver, Gold και Corporate Gold, τις οποίες μπορούσε κανείς να αγοράσει με ετήσια ή εξαμηνιαία συνδρομή, όπου η Corporate Gold εκδιδόταν κάτω από το όνομα μιας εταιρείας. Γι' αυτό και δεν νομίζω να "αναγνωρίσουν" τα μέλη του Sunjet στις αντίστοιχες βαθμίδες του Miles + Bonus, καθώς αυτές δεν αγοράζονται.
 
Thanos-K":2ub2h96h said:

Εδώ δυστυχώς δεν εμφανίζει κανένα.

GP707":2ub2h96h said:
Στη Μαδρίτη δεν υπάρχει Star Alliance lounge αλλά σε στέλνουν στο VIP lounge του αεροδρομίου το οποίο είναι αξιοπρεπέστατο και με πολύ ωραία θέα στον τροχόδρομο.

Ευχαριστώ πολύ!
 
Ωραία πράγματα αν εξαργυρώσεις κουπόνι για Διακεκριμένη, χάνεις τα μίλια του εισιτηρίου οικονομικής που όμως έχεις πληρώσει. Μισές δουλειές όπως πάντα στην Ελλάδα....
 
Δεν χάνεις τίποτα. Παρέ ενα τηλ προτού γκρινιάξεις. Θα στα προσθέσουν κανονικά.
 
Και εγώ έχω την αίσθηση πως παίρνεις κανονικά τα μίλια βάσει του αρχικού fare basis, παρότι το εισιτήριο επανεκδίδεται σε I class (business upgrade).
 
Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί δεν μπορώ να ενωθώ στο λογαριασμό μου; Ενώ εισάγω τα σωστά στοιχεία μου λέει πως δεν είναι έγκυρα. Στο mobile app όμως τα δέχεται. Επικοινώνησα και με την εταιρεία πριν μια βδομάδα αλλά ακόμα δεν έλαβα κάποια απάντηση...
 
Φίλε μου, πρέπει να κάνεις υπομονή φαίνεται στην Αιγαίου ... Εγώ τους έστειλα 3 e-mail τις τελευταίες σχεδόν 4 εβδομάδες και δεν μου απαντήσανε μέχρι τώρα ... Για αυτό τους πήρα και τηλέφωνο. Μόνο μια φορά κατάφερα να συνδεθώ με κάποιον και αυτός μου είπε πως θα κοιτάξουν το πρόβλημα που έχω. Από τότε τίποτα ... Το πρόβλημα παραμένει ...
Ενώ μπορώ να συνδεθώ σε κάθε λογαριασμό (ΟΑ και Α3) ξεχωριστά, όταν πάω να τους ενοποιήσω, μου βγαίνει ένα μήνυμα πως το όνομά μου είναι λάθος (ότι δεν είναι το ίδιο)!
 
Top