Πήρα τηλέφωνο σχετικά με την πιο πάνω μου ερώτηση και αφού περίμενα 10 λεπτά και χρεώθηκα αρκετά, το σήκωσε μια κυρία, η οποία δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα πρόθυμη να με βοηθήσει. Δεν ζήτησε ούτε αριθμό μέλους, ούτε αριθμό εισιτηρίου. Το μόνο που μου είπε είναι πως γίνεται πίστωση ακόμα και σε αναβαθμισμένες πτήσεις σε Ι, ανάλογα με τον ναύλο που πληρώθηκε, και γίνεται εντός 15 ημερών. Και τότε τις είπα πως τα μίλια από την πτήση της επιστροφής πιστώθηκαν και πως ήδη έκανα αίτηση online, η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε γιατί μου εμφανίστηκε το μήνυμα πως για την κατηγορία ναύλου μου δεν πιστώνονται μίλια. Και αυτή επέμενε στις 15 μέρες, μέχρι που τις είπα πως πέρασαν και οι 15 μέρες. Τότε ζήτησε τον αριθμό μέλους μου και άλλα προσωπικά στοιχεία για να κοιτάξει την κράτηση αλλά κοίταξε τη λάθος κράτηση, η οποία ακόμη δεν έχει πραγματοποιηθεί. Βρήκε λοιπόν τη σωστή κράτηση και με αυστηρό ύφος μου επανέλαβε πως πρέπει να περάσουν 15 μέρες και της επανέλαβα κι εγω πως η πτήση πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου. Και τότε μου είπε πως έγινε αίτηση για καταχώρηση μιλίων πριν 4 μέρες, οπότε μετράνε 15 μέρες από την μέρα που έγινε η αίτηση. Και της είπα πάλι πως η αίτηση δεν ολοκληρώθηκε και έλαβα το πιο πάνω μήνυμα. Τα έχασε λίγο και τελικά μου είπε πως μερικές φορές το σύστημα μπερδεύεται και πρέπει να τα καταχωρήσουν αυτοί manual.
Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω, αν έτυχε σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο. Αν δηλαδή έκανε αίτηση για καταχώρηση, του εμφανίστηκε αυτό το μήνυμα και αν στο τηλεφωνικό κέντρο του είπαν τα ίδια (για 15 μέρες από την αίτηση). Επειδή όπως είπα στην αρχή δεν φάνηκε πρόθυμη να με βοηθήσει, θα ήθελα να ξέρω αν όντως είναι αυτή η διαδικασία ή αν πρέπει να ξανατηλεφωνήσω.
Σας ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Δεν κάνω κάποιο παράπονο για την οποιαδήποτε "περίεργη" συμπεριφορά της κυρίας, τα έχουμε συνηθίσει αυτά.