Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν μπορώ να καταλάβω την πολιτική με τα κουπόνια για αναβάθμιση. Για παράδειγμα, σε ένα εισιτήριο ATH-SKG-DUS, όπως και σε όλα τα εισιτήρια με ανταπόκριση, δεν μπορείς να επιλέξεις διαφορετική κατηγορία θέσης για το πρώτο και το δεύτερο σκέλος. Δηλαδή, δεν μπορώ να επιλέξω Y στο ATH-SKG και C στο SKG-DUS, όταν εκδοθούν και οι δύο πτήσεις σε ένα εισιτήριο. Τότε γιατί να χρησιμοποιούνται 2 κουπόνια για ολόκληρη την πτήση; Αυτό το βρίσκω λίγο "άδικο" για αυτούς που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν απευθείας πτήσεις, γιατί έτσι ουσιαστικά μπορούν να ταξιδέψουν Business μόνο σε 1 return ticket, σε σύγκριση με άλλους που χρησιμοποιούν απευθείας πτήσεις και μπορούν να αναβαθμιστούν σε 2 return tickets. Τώρα θα μου πείτε, οι Gold που ταξιδεύουν Business δικαιούνται 3 αποσκευές, ενώ σε Go Light μια. Το ίδιο όμως συμβαίνει και σε connections της OS/LH με την 4U. Στην πτήση της OS/LH δικαιούσαι έξτρα αποσκευή, ενώ στης 4U όχι.
 
Θα μπορούσες από την άλλη να αναβαθμίσεις μόνο τις πτήσεις εξωτερικού, στο παραδειγμά σου δηλαδή: ATH-SKG-DUS-SKG-ATH να αναβαθμίσεις μόνο το SKG-DUS-SKG.

Τους περισσότερους επιβάτες δεν τους πειράζει να μην είναι business στα σκέλη εσωτερικού που έχουν και μικρή διάρκεια.

Με τον τρόπο αυτό σου μένουν άλλα δύο κουπόνια για επόμενο ταξίδι.

(by the way, αυτό σου δίνει 2x32kgr αποσκευές για όλο το ταξίδι και όχι μόνο για τα σκέλη που αναβαθμίστηκαν)
 
Εκεί που βλέπω την κύρια αδικία είναι στα award tickets. Εάν θέλω να πετάω για παράδειγμα business class από Θεσσαλονίκη για Βρυξέλλες, στην εποχιακή απευθείας πτήση τον Ιούλιο και Αύγουστο χρειάζομαι περίπου 17.000 μίλια, ενώ όταν αναγκαστικά πετάω μέσω ATH γύρω στα 28.000 (8.000 συν περίπου 20.000) :wall: Μένει βέβαια η δυνατότητα του Star Alliance Award με άλλη εταιρία (ή, εάν θέλω να πετάω με την Α3, να τη κλείσω με μίλια του Miles&More)...

Αν και για το παράδειγμα του DUS-SKG-ATH: Εάν είναι αυτή η πτήση με ενιαίο αριθμό / ενδιάμεση στάση στη Θεσσαλονίκη, υποθέτω ότι θεωρείται ως μια πτήση, επομένως μάλλον θέλει μόνο ένα κουπόνι.
 
Συμφωνώ απόλυτα. Η αδικία του να πληρώνει κανείς σχεδόν μίαμιση φορά τα μίλια επειδή δεν βρίσκεται στην Αθήνα είναι πάγιο πρόβλημα.

Στις εξαργυρώσεις της Star Alliance για παράδειγμα τα μίλια ευρώπης είναι 25.000 ανεξάρτητα από το άν έχεις ενδιάμεση στάση ή όχι.

(Όντως το παράδειγμα DUS-SKG-ATH, δεν ήταν και το καλύτερο, αλλά το νόημα παραμένει το ίδιο)
 
Δυστυχως αυτη η τακτικη της Α3 στην εξαργυρωση μιλιων ειναι εκνευριστικη. Προσφατα εξαργυρωσα εισιτηριο μονης διαδρομης DUS-ATH-HER για περιπου 13,000 μιλια αντι για περιπου 15,000 γτ το πρωτο σκελος ηταν σε προσφορα (Happy Miles).
Συνηθως οι εταιρειες δινουν κινητρα για εξαργυρωση των μιλιων στα δικατους δρομολογια με μειωμενες τιμες σε μιλια, π.χ. ΒΑ & UA.
 
Υποθέτω ότι η λογική της Α3 είναι ότι εάν όλο το χρόνο πετάς αναγκαστικά μέσω Αθήνας μαζεύεις και περισσότερα μίλια παρά εάν είχες απευθείας πτήση. Που ίσως έκανε νόημα πριν από την ένταξη στην Star Alliance. Στη στιγμή όμως που γενικά στην Star Alliance επιτρέπεται η μια μετεπιβίβαση οδηγεί σ΄αυτό το παράδοξο ότι συμφέρει περισσότερο να πας με άλλη εταιρία.
 
Ξαναπήρα τηλέφωνο σήμερα για τα μίλια που δεν περάστηκαν και η ευγενικότατη και εξυπηρετικότατη κυρία μου διαβεβαίωσε πως θα περαστούν μέσα στις επόμενες 14 ημέρες (στο σύνολο έχουμε 2 τηλεφωνήματα και 40 ημέρες).

Αν αυτή η πτήση γινόταν π.χ. μια βδομάδα πριν "λήξει" το status μου και τα μίλια αυτά ήταν καθοριστικά στο να το διατηρήσω, θα το έχανα λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας του συστήματος;! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν τα award miles λήγουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Σε πτήση LCA-ATH με κατηγορία ναύλου Κ και gold status μου περάστηκαν πολύ περισσότερα award μίλια από αυτά που προβλέπονται... !
 
andreas-cyprus":b6dnjnyl said:
Ξαναπήρα τηλέφωνο σήμερα για τα μίλια που δεν περάστηκαν και η ευγενικότατη και εξυπηρετικότατη κυρία μου διαβεβαίωσε πως θα περαστούν μέσα στις επόμενες 14 ημέρες (στο σύνολο έχουμε 2 τηλεφωνήματα και 40 ημέρες).
Μου τα πέρασαν μετά από ένα mail που αγνοήθηκε και ένα τηλεφώνημα. Περάστηκαν 3 μέρες μετά το τηλεφώνημα.
 
andreas-cyprus":2ev3ijfl said:
Μια βδομάδα πριν "λήξει" το status μου και τα μίλια αυτά ήταν καθοριστικά στο να το διατηρήσω, θα το έχανα λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας του συστήματος;!

Αυτό δεν ισχύει. Τα μίλια έστω και καθυστερημένα καταχωρούνται με την ημερομηνία πτήσης. Αν δεν γίνει αυτόματα η ανανέωση του status, με ένα τηλεφώνημα γίνεται. Το έκανα πρόσφατα για γνωστό μου
 
Top