Ulrike":2qupal2h said:Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...
Έχουμε πει επανειλημμένα ότι αυτά είναι οδηγίες της Star Aliance. Και είπαμε επίσης ότι, παρ όλες τις αλλαγές, παραμένει ένα από τα πιο ελκυστικά προγράμματα.Luz":du8kms3k said:Πάντως για μένα είναι ασυνεπής η εταιρεία προς τους πελάτες της.Ας κράταγαν τη διαβάθμιση ως είχε με λευκή,μπλε,και χρυσή κάρτα και ας άλλαζαν τα προνόμια κλπ.Δηλαδή αυτοί που ειχαν την μπλε κάρτα,ως επιβράβευση για τις πτήσεις που έκαναν με την εταιρεία,ξαφνικά βρίσκονται σαν "νεούδια" με την μπλε κάρτα να είναι η αρχική.
Δεν συμφωνώ μαζί σου. Όντως μια εταιρία που λειτουργεί σωστά έχει τμήματα που ασχολούνται με διάφορα θέματα. Πρέπει όμως να υπάρχει η ευελιξία να χρησιμοποιεί τους εργαζόμενούς της και σε άλλα τμήματα όταν υπάρχει ανάλογη ζήτηση / ανάγκη, όπως συμβαίνει στην περίπτωση απεργιών όπου οι κλήσεις που δέχεται η εταιρία ξεπερνούν το φυσιολογικό και συνηθισμένο μέγεθος.Luz":284mt6i2 said:Ulrike":284mt6i2 said:Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...
Αυτό που λες δεν μπορεί να στέκει σε μια σύγχρονη εταιρεία.Υπάρχουν πολλά τμήματα για όλα τα κομμάτια της εταιρείας.Αυτοί που εργάζονται στο miles and bonus δεν κλείνουν ταυτόχρονα και εισιτήρια.Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνεται.Αν γίνεται διαφορετικά τότε τσάμπα οι βραβεύσεις...