Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ είπα ότι παλιότερα για την Ο.Α θεωρούταν δεδομένο και σωστό να γκρινιάζουμε,για την Aegean όχι.
Και τα παράπονα,είναι και πρέπει να είναι αποδεκτά.Από τα παράπονα διορθώνονται οι εταιρείες και τα όποια λάθη έχουν κάνει.Μόνο με χειροκροτήματα δεν υπάρχει αποτέλεσμα.Προσωπικά,επαναλαμβάνω,δύο παράπονα έχω από την Aegean.Την ύπαρξη του golight ναύλου που αύξησε τις τιμές των εισιτηρίων,και την κατάργηση της δυνατότητας για προτεραιότητα στη λίστα αναμονής για τους κατόχους της μπλε κάρτας.Και για το τελευταίο εντάξει μπορεί να μην είναι και σοβαρό παράπονο.Δυστυχώς όμως ο Golight είναι ένα θέμα.Διότι δεν μπορώ να ταξιδέψω όπως ήθελα.
 
Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που η συζήτηση γίνεται γκρίνια. "Δε μπορώ να ταξιδεύω όπως θα θελα"! Το go light είναι μια νέα μόδα που πάει να γίνει από όλες τις εταιρείες για πτήσεις εντός Ευρώπης. Η τιμή του go light όμως εξαρτάται από άλλους παράγοντες δεν είναι ακριβό εξ ορισμού. Ενδεχόμενος ανταγωνισμός ή χαμηλότεροι φόροι μπορεί να σου κάνουν το go light πιο προσιτό.

Οπως και να χει σεβαστή η άποψη σου και ελπίζω να βρεις απαντήσεις
 
Αν και θα βγούμε off topic,ο golight μπορεί να είναι μόδα για τις εταιρείες αλλά για τους επιβάτες καθίσταται πρόβλημα διότι πρέπει να πληρώσουν βαλίτσες.Δεν πάω αυθημερόν πουθενά ή για 2 ημέρες να χωρέσουν ρούχα σε μια χειραποσκευή (προσωπικά έχω ως χειραποσκευή τη φωτογραφική μου τσάντα) και αναγκάζομαι να πληρώνω 40 ευρώ περισσότερα.Πέρσι το Αθήνα-Βαρσοβία-Αθήνα το πλήρωσα 160 ευρώ,χωρίς να είναι σε προσφορά,και φέτος με την ένδειξη 40% έκπτωση το πληρώνω 135€ που είναι όμως 15% φθηνότερο μόνο.Αν δεν ήταν σε προσφορά θα πήγαινε 200+ ευρω.Οι εταιρείες εκτός από τον εαυτό τους πρέπει να κοιτούν και το κοινωνικό σύνολο.
Τέλος off topic διότι θα μας "κράξουν" οι διαχειριστές!!!
 
Πίσω στα δικά μας, αυτά τα περίφημα κουπόνια που εμφανίστηκαν για μισή μέρα και χάθηκαν στο υπερπέραν, κατάφερε ποτέ κανεις να τα ανοίξει και να δει περιεχόμενο;
 
Συμφωνώ ότι όσον αφορά την εξυπηρέτηση (απαντήσεις στα γραπτά παράπονα, τηλεφωνικό κέντρο κλπ.) υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Και εγώ περιμένω ακόμα απάντηση στα παράπονα που έκανα σχετικά με την κατάργηση του Fastlane στη Θεσσαλονίκη. Καλό θα ήτανε και μια ειδική γραμμή για τα χρυσά μέλη, όπως την προσφέρουν πολλές άλλες εταιρίες στα δικά τους χρυσά μέλη.

Από την άλλη πλευρά όμως και σε σύγκριση με άλλες αεροπορικές εταιρίες η Α3 δεν είναι και τόσο κακή. Ιδιαίτερα σε απεργίες και ακύρωση όλων των πτήσεων, και σε άλλες εταιρίες τα τηλεφωνικά κέντρα είναι υπερφορτωμένα και δεν μπορούν να ανταποκριθούν ικανοποιητικά σε όλους τους πελάτες. Και πραγματικά δεν θα είχα την ιδέα να πάρω σε τέτοια μέρα εκτός εάν ακυρώθηκε και η δική μου πτήση/ αφορά άμεση πτήση, ακόμα εάν έχουν – τυπικά (γιατί στην πράξη ακόμα εάν έχει διαφορετικές γραμμές μάλλον θα καταλήξεις στο ίδιο τηλεφωνικό κέντρο) – διάφορα τμήματα, διάφορες γραμμές κλπ.

Και Off topic για τα Go light: Τί είναι τόσο κακό να προσφέρουν καλύτερη τιμή στα άτομα που δεν έχουν βαλίτσα; Προσωπικά, σε 90% των πτήσεών μου έχω μόνο χειραποσκευή… Και εάν ξέρω ότι θα έχω βαλίτσα υπάρχουν και ναύλοι που την συμπεριλαμβάνουν, άλλες εταιρίες κλπ. (και εκτός από εσωτερικού, δεν νομίζω ότι από Αθήνα η Α3 πραγματικά έχει τέτοιο μονοπώλιο, πάντα μπορείς να πας και με LH κλπ. με ανταπόκριση εάν θεωρείς ότι η Α3 είναι απαράδεκτη…).

@Luz: Καταλαβαίνω την περίπτωσή σου και την σημασία που έχει για σένα η προτεραιότητα. Αλλά νομίζω ότι υπερεκτιμάς κάπως την προτεραιότητα που είχες με την μπλε κάρτα. Γιατί όλα τα χρυσά μέλη – όχι μόνο της Α3, αλλά και των άλλων εταιριών της Star Alliance – θα ήτανε πριν από σένα. Εάν πρόκειται για πτήση της LOT μάλλον και τα Frequent Travellers (Silver Miles&More). Ενώ και στο Miles&Bonus (A3) και στο Miles&More (LOT, LH, LX κλπ.) τα χρυσά μέλη έχουν και την εγγυημένη θέση, δηλ. μέχρι 24 - 48 ώρες πριν από την πτήση μπορούν να κλείσουν εισιτήριο, ακόμα εάν η πτήση είναι full (κάτι που μάλλον θα σε βοηθούσε περισσότερο, γιατί έχεις πραγματικά την σιγουριά ότι θα βρεις πτήση εντός 2 ημερών).
 
Θέλει αρκετή δουλειά ακόμα το site ή είναι ιδέα μου?
 
Εχουν μηδενιστεί κ σε κανέναν άλλο τα μίλια ή μόνο σε εμένα?
 
Από που μπορούμε να προσθέσουμε μίλια από προηγούμενες πτήσεις στη νέα σελίδα, γιατί ψάχνω αλλά τίποτα.
 
Ισως λέει αύριο να εείναι έτοιμη αυτή η δυνατότητα...
 
Και να είναι έτοιμη η δυνατότητα εγώ ακόμη δεν έχω καταφέρει να κάνω login στο site και να παραμείνω επιτυχώς (χωρίς να μου βγάλει το μήνυμα "connection delay, try again later"). Πότε ακριβώς θα εξομαλυνθεί η κατάσταση; (ρητορικό ερώτημα)

btw, το απευθείας link για το retro-claim είναι:
https://en.aegeanair.com/milesandbonus/ ... air-miles/
(αν είσαι logged in)
 
Top