DrAvalanche":2zwlr1lo said:
Το θέμα είναι αν η Α3 θα βγει κερδισμένη από αυτη την αλλαγή. Η γνώμη μου είναι πως όχι...
Δεν θα ήμουνα τόσο σίγουρη:
- Σε σύγκριση με άλλα προγράμματα, το Miles&Bonus παραμένει από τα πιο εύκολα, τουλάχιστον για αυτούς, που όντως πετάνε τακτικά με την Α3 (δηλ. ούτως ή αλλιώς έχουν τις 4 πτήσεις). Και μην ξεχνάμε ότι με την χρυσή κάρτα της Α3 είσαι και χρυσό μέλος στην Star Alliance με όλα τα προνόμια.
- Για τους Έλληνες: μπορεί να χάσει τον έναν ή τον άλλο, που τώρα βλέπει ότι δεν θα μπορέσει πια να γίνει / να μένει χρυσό ή ασημένιο μέλος και θα κάνει τις κρατήσεις του με μόνο κριτήριο την τιμή.
Από την άλλη πλευρά όμως, με την ετήσια ανανέωση δίνει κίνητρο στα χρυσά μέλη να κλείνουν περισσότερες από τις πτήσεις τους με την Α3 ή Star Alliance (και όχι με Ryanair ή άλλα Low Cost που ενδεχομένως θα ήτανε πιο φθηνό) για να διατηρήσουν την κάρτα τους. Αφού μάλιστα η ανανέωση είναι πολύ πιο εύκολη από το να φτάσεις εκ νέου. Και η δική μου εντύπωση είναι ότι από αυτή την κατηγορία (που είναι και πραγματικά τακτικοί επιβάτες με μεγαλύτερο αριθμό πτήσεων) θα κερδίσει περισσότερο απ΄ότι ίσως θα χάσει από κάποιους “απογοητευμένους”.
- Για τους Ευρωπαίους, που μάζεψαν στην Α3 λόγω της εύκολης χρυσής κάρτας: Δίνει κίνητρο να κάνουν και 4 πτήσεις με την Α3, για να ισχύουν τα 12.000 μίλια. Σε κάποια Fora άρχισε ήδη η συζήτηση τί είναι ο πιο φθηνό τρόπο για τις 4 πτήσεις…
- Για όλους αυτούς που ποτέ δεν είδαν αεροπλάνο της Α3 (στην Αμερική κλπ.): Δεν θα έχει πρόβλημα η Α3 να χάσει αυτούς τους χρυσούς “πελάτες”….
Εντάξει, θα μπορούσε ίσως να δώσει κάποια περισσότερα πλεονεκτήματα στα ασημένια μέλη, τουλάχιστον στις πτήσεις της Α3, όπως επιπλέον δωρεάν βαλίτσα και παρόμοια, έτσι ώστε να το κάνει πιο ελκυστικό και για τα άτομα που δεν πετάνε και τόσο συχνά, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Αλλά εκτός από αυτό, δεν το βλέπω τόσο αρνητικό, και δεν νομίζω ότι θα χάσει η Α3.