Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όταν λυθούν τα προβλήματα με την υπάρχουσα δομή, θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία ενοποίησης. Απότι είχε ειπωθεί, θα πρέπει να υπάρχει match ονόματος/επωνύμου/ημερρομηνίας γέννησης. Η μεταφορά θα γίνει ξεκινώντας από το travelair (σχετική ενημέρωση υπάρχει και εδώ) και θα γίνει και με mail.

Απλά φαντάζομαι πως με τα υπάρχοντα προβλήματα ίσως καθυστερήσει λίγο ακόμη.
 
DrAvalanche":2zwlr1lo said:
Το θέμα είναι αν η Α3 θα βγει κερδισμένη από αυτη την αλλαγή. Η γνώμη μου είναι πως όχι...

Δεν θα ήμουνα τόσο σίγουρη:

- Σε σύγκριση με άλλα προγράμματα, το Miles&Bonus παραμένει από τα πιο εύκολα, τουλάχιστον για αυτούς, που όντως πετάνε τακτικά με την Α3 (δηλ. ούτως ή αλλιώς έχουν τις 4 πτήσεις). Και μην ξεχνάμε ότι με την χρυσή κάρτα της Α3 είσαι και χρυσό μέλος στην Star Alliance με όλα τα προνόμια.

- Για τους Έλληνες: μπορεί να χάσει τον έναν ή τον άλλο, που τώρα βλέπει ότι δεν θα μπορέσει πια να γίνει / να μένει χρυσό ή ασημένιο μέλος και θα κάνει τις κρατήσεις του με μόνο κριτήριο την τιμή.
Από την άλλη πλευρά όμως, με την ετήσια ανανέωση δίνει κίνητρο στα χρυσά μέλη να κλείνουν περισσότερες από τις πτήσεις τους με την Α3 ή Star Alliance (και όχι με Ryanair ή άλλα Low Cost που ενδεχομένως θα ήτανε πιο φθηνό) για να διατηρήσουν την κάρτα τους. Αφού μάλιστα η ανανέωση είναι πολύ πιο εύκολη από το να φτάσεις εκ νέου. Και η δική μου εντύπωση είναι ότι από αυτή την κατηγορία (που είναι και πραγματικά τακτικοί επιβάτες με μεγαλύτερο αριθμό πτήσεων) θα κερδίσει περισσότερο απ΄ότι ίσως θα χάσει από κάποιους “απογοητευμένους”.

- Για τους Ευρωπαίους, που μάζεψαν στην Α3 λόγω της εύκολης χρυσής κάρτας: Δίνει κίνητρο να κάνουν και 4 πτήσεις με την Α3, για να ισχύουν τα 12.000 μίλια. Σε κάποια Fora άρχισε ήδη η συζήτηση τί είναι ο πιο φθηνό τρόπο για τις 4 πτήσεις…

- Για όλους αυτούς που ποτέ δεν είδαν αεροπλάνο της Α3 (στην Αμερική κλπ.): Δεν θα έχει πρόβλημα η Α3 να χάσει αυτούς τους χρυσούς “πελάτες”….

Εντάξει, θα μπορούσε ίσως να δώσει κάποια περισσότερα πλεονεκτήματα στα ασημένια μέλη, τουλάχιστον στις πτήσεις της Α3, όπως επιπλέον δωρεάν βαλίτσα και παρόμοια, έτσι ώστε να το κάνει πιο ελκυστικό και για τα άτομα που δεν πετάνε και τόσο συχνά, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Αλλά εκτός από αυτό, δεν το βλέπω τόσο αρνητικό, και δεν νομίζω ότι θα χάσει η Α3.
 
Συμφωνώ απόλυτα με όλο το σκεπτικό της Ulrike.

Όσο σημαντικό είναι να έχει πολλούς ικανοποιημένους επιβάτες, άλλο τόσο είναι να νιώθουν οι frequent flyers πως όντως πιάνει τόπο το loyalty και δεν εξισώνονται με επιβάτες των 5 πτήσεων το έτος.

Συμφωνώ πως το gold status δεν είναι εύκολο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά ειδικά η διατήρησή του δεν είναι ουτοπική για ανθρώπους που πετάνε συχνά.

Μακάρι μετά το 2015 που θα έχει γίνει το επίμαχο ξεκαθάρισμα να δούμε περισσότερα οφέλη για τους εναπομείναντες χρυσούς και ακόμη περισσότερα για τους ασημένιους (πχ αποσκευή σε A3 metal)
 
Δεν είναι κ τόσο εύκολο μέσα σε ένα χρόνο 12000 για τη διατήρηση.... Μόνο αν πηγαίνεις κάθε ΣΚ Αθήνα για μπουζούκια.Αραγε πόσο θα πηγαίνει το μίλι για αγορά. Σύντομα θα τα μάθουμε
Μόνο το σάιτ δε δουλεύει η εφαρμογή για κινητό δουλεύει κανονικά
 
12.000 μίλια είναι περίπου 12 ταξίδια με επιστροφή στο εσωτερικό. Ε τι Gold είσαι αν δεν κάνεις ούτε ένα ταξίδι το μήνα στο εσωτερικό?

Μια χαρά είναι οι αλλαγές ... μπας κι αδειάσουν και λίγο τα lounges.
 
Το κάνω απλά τις περισσότερες φορές παίρνω 200 Ανά σκέλος
 
Πάντως για μένα είναι ασυνεπής η εταιρεία προς τους πελάτες της.Ας κράταγαν τη διαβάθμιση ως είχε με λευκή,μπλε,και χρυσή κάρτα και ας άλλαζαν τα προνόμια κλπ.Δηλαδή αυτοί που ειχαν την μπλε κάρτα,ως επιβράβευση για τις πτήσεις που έκαναν με την εταιρεία,ξαφνικά βρίσκονται σαν "νεούδια" με την μπλε κάρτα να είναι η αρχική.
12 ταξίδια με επιστροφή το χρόνο μόνο όσοι δουλεύουν σε χώρο που απαιτεί ταξίδια μπορούν να κάνουν.Αν σκοπός της εταιρείας είναι να γίνει η μεταφορική των εταιρειών,όσων έχουν απομείνει στη χώρα,θα το πετύχει.
Εμένα,όπως έγραψα και σε άλλο ποστ,αυτό που με πείραξε ήταν η αφαίρεση της προτεραιότητας στις λίστες.Τα υπόλοιπα προνόμια δε θα με απασχολούσαν,ακόμα και χρυσή να είχα,εκτός από την προτεραιότητα αποσκευής που μπορεί να φανεί χρήσιμη,ιδίως πέρσι που παρά λίγο να χάσω το αεροπλάνο για Αθήνα από τη Βαρσοβία,μιας και είχα άλλο εισιτήριο με την Eurolot και έπρεπε να πάρω μόνος μου τη βαλιτσα.Ευτυχώς βγήκε 4η και πρόλαβα,αλλά όσο περίμενα είδα μια βαλίτσα με ετικέτα "priority",αλλά ο ιδιοκτήτης της άφαντος!!!
 
Εχει δεί κανείς που έχει την ανεύρεση μιλίων από προηγούμενες πτήσεις?
 
Aυτη τη στιγμη δεν λειτουργει ουτε το τηλεφωνικο κεντρο της aegean. Στο miles and bonus κανω login απο χτες, αλλά δεν βρισκω πουθενα δυνατοτητα εξαργυρωσης μιλιων. Απαραδεκτη κατασταση.
 
Μα τί περιμένετε; Με την αυριανή απεργία και την ακύρωση όλων των πτήσεων της Α3 το τηλεφωνικό κέντρο και γενικά το προσωπικό της Α3 θα έχει πιο επείγοντα πράγματα να κάνει από τους λογαριασμούς και τα μίλια μας...
 
Top