Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τέλη Μαρτίου πέταξα Λονδίνο με Aegean και στην επιστροφή ρώτησα στο Heathrow στο The Great British Lounge της bmi (παιδιά... αρρώστια! φοβερός χώρος!) και με δέχτηκαν κανονικά με την Gold Miles & Bonus, ενώ μπορούσα να φέρω και έναν συνοδό!

Στην συγκεκριμένη σελίδα: http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/diamond ... unges.aspx αν πατήσετε London Heathrow, θα δείτε ότι επιτρέπονται εκτός των άλλων και: Star Alliance Gold card holders - plus 1 guest

Επίσης να ξέρετε οτι το θέμα του συνοδού ισχύει και στα lounges της Aegean: http://georgetasioulis.com/sinodos-sto- ... les-bonus/
 
Προσφορά για διπλά μίλια για τις απευθείας πτήσεις πρός και από Καλαμάτα :
Το ρεζουμέ είναι η διαφήμιση του Costa Navarino του καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου ,
με το πολύ ωραίο site του... http://www.costanavarino.com/
 
Είναι απίστευτη αυτή η Αιγαίου...
Σε πτήση που είχα τον προηγούμενο μήνα από Λονδίνο για Αθήνα με κατηγορία ναύλου J δεν πιστώθηκαν καθόλου μίλια στο λογαριασμό μου. Είχα πραγματοποιήσει check in μέσω διαδικτύου αλλά κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο & την παράδοση βαλίτσας, μου έδωσαν κανονική κάρτα επιβίβασης, ήταν ήδη προεκτυπωμένη, και με άλλη θέση από αυτήν που είχα επιλέξει.Το ίδιο είχε συμβεί και με άλλους επιβάτες!
Βλέποντας στο λογαριασμό μου ότι δεν έχουν πιστωθεί τα μίλια μου, έκανα ανέρευση μιλίων μέσα από την ιστοσελίδα τους και αφού περνούσαν οι μέρες χωρίς να εμφανίζονται επικοινώνησα στο σχετικό τμήμα, μίλησα με την υπάλληλο, η οποία υποσχέθηκε ότι την επόμενη μέρα θα τα περνούσαν... Εμ, τίποτα!
Την προηγούμενη εβδομάδα στις πτήσεις που πραγματοποίησα εντός Ελλάδας τα μίλια περάστηκαν κανονικά.
Έτσι λοιπόν σήμερα επικοινώνησα ξανά με το τμήμα miles & bonus να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος λόγος που δεν περάστηκαν...
Αυτή τη φορά στη γραμμή κάποιος ευγενέστατος υπάλληλος (άνδρας αυτή τη φορά). Μίλησα μαζί του, και κατόπιν με έβαλε σε αναμονή, για αρκετή ώρα, μέχρι να δει τι ακριβώς πρέπει να κάνει.. Η απάντηση που μου ήρθε ήταν αποκαρδιωτική!!!
Αν δείτε τον πίνακα σχετικά με την περιγραφή του προγράμματος σε αυτή την κατηγορία δεν συγκεντρώνονται μίλια.
Αν πάλι είχα κατηγορία εισιτηρίου άλλη από την συγκεκριμένη (έστω και με φθηνότερο ναύλο) θα έπαιρνα τα μίλια κανονικά!

Διαβάζοντας τον πίνακα βλέπω ότι μια χαρά αναφέρει την κατηγορία J. http://el.aegeanair.com/MilesAndBonus/C ... ode=winFly
Δεν ξέρω τι να 'πω... :rolleyes:
Κατά τα άλλα δίνουμε διπλά μίλια για "Καλαμάτες", εντολή στον Άη - Βασίλη να τα μοιράζει απλόχερα στις γιορτές, κόβουμε πίτες, μιλιόπιτες και τοιαύτα...
Αυτά...
 
Οι κάτοχοι της χρυσής Miles & Bonus έχουν δικαίωμα εισόδου στα "Aegean Club Lounges" των αεροδρομίων ακόμα κι όταν δεν ταξιδεύουν με Aegean;
 
Είχα την εντύπωση πως όχι.

Χθες όμως άκουσα τον εξής διάλογο στο lounge της A3 στην Αθήνα:
Επιβάτης: Ταξιδεύω με ΟΑ. Έχω πρόσβαση στο lounge σας με την χρυσή κάρτα Α3;
Υπάλληλος: Ναι, αλλά χωρίς συνοδό.


Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω;

Επίσης, μήπως έχει παραλάβει κανείς τη νέα κάρτα;
 
ξερετε εαν τα μιλια που κερδιζεις μεσω της καρτας ALPHABANK VISA AEGEAN διαγραφονται μετα απο ενα χρονο οπως τα μιλια των αεροπορικων ταξιδιων???
 
Οι πόντοι της πιστωτικής κάρτας που μετατρέπονται σε μίλια είναι μίλια "εξαργύρωσης" τα οποία δε λήγουν.
Αυτά που διαγράφονται ένα χρόνο μετά την πραγματοποίηση της πτήσης είναι τα μίλια "αναβάθμισης" που πρέπει να συγκεντρώσεις για να μεταφερθείς στην κατηγορία "Gold".
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να καλέσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
 
flyglobesman":3v0k9zee said:
Είναι απίστευτη αυτή η Αιγαίου...
Σε πτήση που είχα τον προηγούμενο μήνα από Λονδίνο για Αθήνα με κατηγορία ναύλου J δεν πιστώθηκαν καθόλου μίλια στο λογαριασμό μου. Είχα πραγματοποιήσει check in μέσω διαδικτύου αλλά κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο & την παράδοση βαλίτσας, μου έδωσαν κανονική κάρτα επιβίβασης, ήταν ήδη προεκτυπωμένη, και με άλλη θέση από αυτήν που είχα επιλέξει.Το ίδιο είχε συμβεί και με άλλους επιβάτες!
Βλέποντας στο λογαριασμό μου ότι δεν έχουν πιστωθεί τα μίλια μου, έκανα ανέρευση μιλίων μέσα από την ιστοσελίδα τους και αφού περνούσαν οι μέρες χωρίς να εμφανίζονται επικοινώνησα στο σχετικό τμήμα, μίλησα με την υπάλληλο, η οποία υποσχέθηκε ότι την επόμενη μέρα θα τα περνούσαν... Εμ, τίποτα!
Την προηγούμενη εβδομάδα στις πτήσεις που πραγματοποίησα εντός Ελλάδας τα μίλια περάστηκαν κανονικά.
Έτσι λοιπόν σήμερα επικοινώνησα ξανά με το τμήμα miles & bonus να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος λόγος που δεν περάστηκαν...
Αυτή τη φορά στη γραμμή κάποιος ευγενέστατος υπάλληλος (άνδρας αυτή τη φορά). Μίλησα μαζί του, και κατόπιν με έβαλε σε αναμονή, για αρκετή ώρα, μέχρι να δει τι ακριβώς πρέπει να κάνει.. Η απάντηση που μου ήρθε ήταν αποκαρδιωτική!!!
Αν δείτε τον πίνακα σχετικά με την περιγραφή του προγράμματος σε αυτή την κατηγορία δεν συγκεντρώνονται μίλια.
Αν πάλι είχα κατηγορία εισιτηρίου άλλη από την συγκεκριμένη (έστω και με φθηνότερο ναύλο) θα έπαιρνα τα μίλια κανονικά!

Διαβάζοντας τον πίνακα βλέπω ότι μια χαρά αναφέρει την κατηγορία J. http://el.aegeanair.com/MilesAndBonus/C ... ode=winFly
Δεν ξέρω τι να 'πω... :rolleyes:
Κατά τα άλλα δίνουμε διπλά μίλια για "Καλαμάτες", εντολή στον Άη - Βασίλη να τα μοιράζει απλόχερα στις γιορτές, κόβουμε πίτες, μιλιόπιτες και τοιαύτα...
Αυτά...
Μέχρι πριν λίγο καιρό ο ναύλος J αφορούσε στα free tickets σε business class της A3 είτε από εξαργύρωση μιλίων είτε από εξαργύρωση πόντων της alpha bonus. Οπότε ίσως να εξαρτάται από την ημερομηνία που είχε γίνει η κράτηση και αγορά του εισιτηρίου καθώς νομίζω ότι οι συμβολισμοί και οι κατηγορίες ναύλου της Α3 έχουν αλλάξει από τότε που έγινε αλλαγή στο σύστημα κρατήσεων και check-in της Α3. Μια, εκ νέου, επικοινωνία με το customer relations της Α3 με αναφορά στον πίνακα συλλογής μιλίων και την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου ίσως να βοηθούσε.
 
Αγαπητέ/ή yiori,
Ακόμη κι αν ισχύουν όλα αυτά με τις ημερομηνίες, δηλαδή "πότε" έκλεισα το εισιτήριο ώστε να πιστώνονταν μίλια στο λογαριασμό μου,
θα έπρεπε τουλάχιστον να προσφέρουν την αντίστοιχη θέση και όχι να την αλλάζουν σε economy στη διάρκεια παράδοσης βαλίτσας στα ειδικά
γκισέ, αφού είχα ήδη κάνει web - check in μέσω της ιστοσελίδας τους και μου προσφερόταν η συγκεκριμένη θέση. Τότε γιατί την άλλαξαν???
Αν δεν είχα να παραδώσω βαλίτσα θα μου έδιναν νέα κάρτα επιβίβασης με αλλαγή της θέσης μου κατά την είσοδο στο αεροσκάφος?
Όσο για τα μίλια... να 'μαι ειλικρινής περισσότερο τα βλέπω σαν ένα είδος χόμπυ " παρά είδος για κάποιο ταξίδι που πραγματικά επιθυμώ!
Υπήρχαν περιπτώσεις που είχα μίλια και σε άλλες εταιρείες π.χ. Lufthansa & Παλαιά ΟΑ και όμως ποτέ δεν τα χρησιμοποίησα!
Αυτό που με εξοργίζει είναι το ψέμα και τίποτα άλλο!
 
Ο σχεδιασμών των νέων καρτών, οι οποίες είναι και ιδιαίτερα καλαίσθητες, κινείται στην ίδια θεματολογία με εκείνη των διαφημίσεων της εταιρείας στο αεροδρόμιο, με τα διάφορα landmarks να δημιουργούν το όνομα του κάθε προορισμού. Στην περίπτωση των καρτών, οι σκιές των εικόνων των μνημείων είναι σε ευθεία γραμμή κατά μήκος της κάρτας.
 
Top