Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πάλι αγανάκτησα με την Aegean. Τους έστειλα χθες αίτημα για έκδοση εισιτηρίου χρησιμοποιώντας τα μίλια μου. Πριν, στείλω το αίτημα βλέπω στο site τους αν υπάρχουν εισιτήρια στην πτήση που ήθελα και βλέπω ότι έχει αρκετά σε τιμή saver.

Τηλεφωνεί σήμερα ένας κύριος να επιβεβαιώσει το αίτημα μου, λες και είμαι ηλίθιος, και μου λέει ότι στην διάρκεια της μέρας θα τηλεφωνήσει για να κάνουμε την κράτηση, εφόσον πάρει την έγκριση. Περιμένω και εγώ, και αντ’αυτού τηλεφωνεί το μεσημέρι για να μου πει ότι το αίτημα μου δεν εγκρίθηκε. Ρωτάω γιατί, μια και βλέπω τόσες διαθέσιμες θέσεις και μου λέει ότι ο αριθμός θέσεων με εξαργύρωση μιλίων είναι περιορισμένος και μου τον ορίζει σε 10 ανά πτήση. Φυσικά και αρνήθηκε να απαντήσει εγγράφως ή με mail.

Και για την απόδειξη του εναντίο από το site της ακατανόμαστης (http://el.aegeanair.com/milesandbonus/C ... =termsCond) “Η εξαργύρωση Μιλίων με Εισιτήρια υπόκειται στη διαθεσιμότητα των θέσεων. Η AEGEAN δύναται να περιορίσει ή να αποκλείσει την διαθεσιμότητα των ανταλλάξιμων με Μίλια θέσεων για συγκεκριμένη πτήση ή/και ανά περιόδους, ή/και ανά προορισμούς. Η γενική διαθεσιμότητα θέσεων δεν συνεπάγεται απαραίτητα δυνατότητα παροχής Εισιτηρίου σύμφωνα με το Πρόγραμμα.”. Κοινώς κάνουμε ότι θέλουμε όποτε θέλουμε και σας έχουμε όλους γραμμένους.

Η συγκεκριμένη εταιρεία δείχνει απεριόριστη έλλειψη σοβαρότητας και ασέβειας προς τον πελάτη. Ελπίζω μόνο η έλλειψη σοβαρότητας να αφορά μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, φοβάμαι όμως ότι τέτοιες συμπεριφορές έχουν να κάνουν με την γενική πολιτική της εταιρείας και άρα εφαρμόζονται και στον τομέα της ασφάλειας των πτήσεων. Επειδή λοιπόν πετάω πολύ συχνά για δουλειά, πλέον την αποφεύγω.
 
Σχεδόν όλες οι αεροπορικές εταιρείες έχουν παρόμοιους όρους αναφορικά με την εξαργύρωση μιλίων. Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα booking classes σε κάθε πτήση τα οποία δεν διατίθενται εμπορικά, αλλά χρησιμοποιούνται για τέτοιες περιπτώσεις. Δείτε για παράδειγμα την τραγική περίπτωση των "δωρεάν εισιτηρίων" που δίνει η εν λόγω αεροπορική εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης, για την οποία ευθύνεται η ίδια: ισχύουν blackout dates, δηλαδή ημερομηνίες για τις οποίες δεν μπορεί να γίνει κράτηση. Επιπλέον, η διαθεσιμότητα στις υπόλοιπες πτήσεις είναι περιορισμένη. Το ότι βλέπετε ότι υπάρχουν savers δεν αποδεικνύει ότι υπάρχουν και τα συγκεκριμένα booking classes για free εισιτήρια.

Κάποιες άλλες εταιρείες διαθέτουν κάποια guaranteed δωρεάν εισιτήρια για εξαργύρωση μιλίων, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση τα μίλια που αφαιρούνται από το λογαριασμό σας είναι πολύ περισσότερα.

Όταν γινόσασταν μέλη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα τακτικών επιβατών, υπογράψατε ή κάνατε κλικ σε ένα κουμπάκι "Αποδέχομαι", έχοντας έτσι αποδεχθεί τους συγκεκριμένους όρους, έτσι δεν είναι; Προς τι λοιπόν η αγανάκτηση;

Προσωπικά επέλεξα να γίνω μέλος του προγράμματος, όταν έγινε η καμπάνια του "Φευγάτου Δώρου". Αντικατέστησα μάλιστα και μία πιστωτική κάρτα που είχα στην Alpha Bank με τη νέα co-branded της Αιγαίου, που ήταν και δωρεάν. Επειδή όμως υποψιάζομαι ότι κάτι "μαγειρεύεται" στην περίπτωση που γίνει η συγχώνευση, θα εξακολουθώ να χρησιμοποιώ την αντίστοιχη κάρτα της Πειραιώς, η οποία συνεργάζεται με τη Lufthansa. Όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο με την πολυβραβευμένη ελληνική εταιρεία και τη συγχώνευσή της με την μιμήτριά της, εδώ είμαστε για να τα ξαναδούμε ποιο πρόγραμμα τελικά με συμφέρει να χρησιμοποιώ. Προς το παρόν αναπολώ τη χρυσή εποχή του Icarus!
 
Ερωτηση:


Σε περιπτωση που καποιος κλεσει ενιαιο εισιτηριο μετ'επιστροφης (booking class: S) για ΗΠΑ με την Lufthansa τοτε ποσους ποντους μαζευει ο κατοχος της καρτας Miles and Bonus?
Δηλαδη θα θεωρηθει ολο το ταξιδι ως υπερατλαντικη πτηση και θα παρει 4000 μιλια ή θα παρει τα 4000 μιλια της υπερατλαντικης + 750 για το Αθηνα - Φρανκφουρτη για παραδειγμα?
Ευχαριστω!!
 
Σύμφωνα με το website της Aegean θα πάρεις:

Αθήνα - Φρανκφούρτη: 750
Φρανκφούρτη - ΗΠΑ: 4000
ΗΠΑ - Φρανκφούρτη: 4000
Φρανκφούρτη - Αθήνα: 750

Σύνολο: 9500
 
Το πρόγραμμα Miles & Bonus προσδιορίζεται ανά διαδρομή (sector oriented). Για κάθε αριθμό πτήσης που πραγματοποιείτε, εξαργυρώνετε τα μίλια που αντιστοιχούν στην πτήση αυτή. Διευκρινίζεται ότι οι πτήσεις με ενδιάμεση στάση, που φέρουν έναν αριθμό πτήσης (flight number), π.χ. π.χ. Ρόδος – Ρώμη μέσω Αθήνας, λογίζονται ως μία πτήση.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:

1. Για να πραγματοποιήσετε ταξίδι εντός Ελλάδας ή εντός Γερμανίας, με επιστροφή, σε Οικονομική θέση (π.χ. Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα), θα πρέπει να υπάρχουν στο λογαριασμό σας, τουλάχιστον, 12500 μίλια.

2. Για να πραγματοποιήσετε ταξίδι εξωτερικού, με επιστροφή, σε Οικονομική θέση (π.χ. Χανιά - Ρώμη - Χανιά, μέσω Αθήνας), θα πρέπει να υπάρχουν στο λογαριασμό σας, τουλάχιστον, 34500 μίλια.

Χανιά - Αθήνα - Χανιά 12500 μίλια
Αθήνα - Ρώμη - Αθήνα 22000 μίλια
Σύνολο34500 μίλια

Το παραπανω ισχυει για την εξαργυρωση μιλιων
Λογικα πρεπει να ισχυει το ιδιο και στην "συλλογη" μιλιων οποτε πραγματι θα μαζεψω 9500 μιλια! Καθολου ασχημα για εισιτηριο αξιας 345 ευρω!!!
Ευχαριστω για την απαντηση osc4r!
 
πάντως τα τηλέφωνα στο miles and bonus ακόμα δεν τα σηκώνουν....δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει, παλαιότερα η απάντηση ήταν άμεση, και οι υπάλληλοι ήταν πολύ εξυπηρετικοί...
 
Δοκίμασε μετά τις 9 το βράδυ, μόνο τότε θα τους βρεις
 
Λόγω των ακυρώσεων δρομολογίων και των αλλαγών στα ωράρια πολλών από τις πτήσεις, ενδεχομένως το προσωπικό του τμήματος να έχει αναλάβει το άχαρο έργο να ανακοινώσει τα ευχάριστα νέα που προέκυψαν από την "αναδιάταξη" (read ακυρώσεις πτήσεων/μειώσεις συχνοτήτων/αλλαγές ωραρίων) στο πρόγραμμα πτήσεων της "εταιρείας της χρονιάς 2008/9". Ας μην ξεχνάμε ότι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία πούλαγε εισιτήρια για τις πτήσεις που επηρεάστηκαν, με χρονικό ορίζοντα 300 ημερών περίπου, άρα καταλαβαίνετε πόσος κόσμος θα πρέπει να ενημερωθεί και από ποιούς.

Υπομονή, έρχονται καλύτερες μέρες (για το call centre).
 
Θαύμα! Μου απάντησε το τμήμα Miles and Bonus σε email μου για αναδρομική πίστωση μιλίων. Το είχα στείλει στις 17 Φεβρουαρίου και η απάντηση ήρθε σήμερα! Τι είναι ένας μήνας μπροστά στην αιωνιότητα! :banana:
 
α, οπότε έχω ελπίδες!!είχα στείλει και εγώ ένα μέιλ αρχές Φλεβάρη....
 
Top