pssara
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/11/2009
- Μηνύματα
- 19
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- non
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Πάλι αγανάκτησα με την Aegean. Τους έστειλα χθες αίτημα για έκδοση εισιτηρίου χρησιμοποιώντας τα μίλια μου. Πριν, στείλω το αίτημα βλέπω στο site τους αν υπάρχουν εισιτήρια στην πτήση που ήθελα και βλέπω ότι έχει αρκετά σε τιμή saver.
Τηλεφωνεί σήμερα ένας κύριος να επιβεβαιώσει το αίτημα μου, λες και είμαι ηλίθιος, και μου λέει ότι στην διάρκεια της μέρας θα τηλεφωνήσει για να κάνουμε την κράτηση, εφόσον πάρει την έγκριση. Περιμένω και εγώ, και αντ’αυτού τηλεφωνεί το μεσημέρι για να μου πει ότι το αίτημα μου δεν εγκρίθηκε. Ρωτάω γιατί, μια και βλέπω τόσες διαθέσιμες θέσεις και μου λέει ότι ο αριθμός θέσεων με εξαργύρωση μιλίων είναι περιορισμένος και μου τον ορίζει σε 10 ανά πτήση. Φυσικά και αρνήθηκε να απαντήσει εγγράφως ή με mail.
Και για την απόδειξη του εναντίο από το site της ακατανόμαστης (http://el.aegeanair.com/milesandbonus/C ... =termsCond) “Η εξαργύρωση Μιλίων με Εισιτήρια υπόκειται στη διαθεσιμότητα των θέσεων. Η AEGEAN δύναται να περιορίσει ή να αποκλείσει την διαθεσιμότητα των ανταλλάξιμων με Μίλια θέσεων για συγκεκριμένη πτήση ή/και ανά περιόδους, ή/και ανά προορισμούς. Η γενική διαθεσιμότητα θέσεων δεν συνεπάγεται απαραίτητα δυνατότητα παροχής Εισιτηρίου σύμφωνα με το Πρόγραμμα.”. Κοινώς κάνουμε ότι θέλουμε όποτε θέλουμε και σας έχουμε όλους γραμμένους.
Η συγκεκριμένη εταιρεία δείχνει απεριόριστη έλλειψη σοβαρότητας και ασέβειας προς τον πελάτη. Ελπίζω μόνο η έλλειψη σοβαρότητας να αφορά μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, φοβάμαι όμως ότι τέτοιες συμπεριφορές έχουν να κάνουν με την γενική πολιτική της εταιρείας και άρα εφαρμόζονται και στον τομέα της ασφάλειας των πτήσεων. Επειδή λοιπόν πετάω πολύ συχνά για δουλειά, πλέον την αποφεύγω.
Τηλεφωνεί σήμερα ένας κύριος να επιβεβαιώσει το αίτημα μου, λες και είμαι ηλίθιος, και μου λέει ότι στην διάρκεια της μέρας θα τηλεφωνήσει για να κάνουμε την κράτηση, εφόσον πάρει την έγκριση. Περιμένω και εγώ, και αντ’αυτού τηλεφωνεί το μεσημέρι για να μου πει ότι το αίτημα μου δεν εγκρίθηκε. Ρωτάω γιατί, μια και βλέπω τόσες διαθέσιμες θέσεις και μου λέει ότι ο αριθμός θέσεων με εξαργύρωση μιλίων είναι περιορισμένος και μου τον ορίζει σε 10 ανά πτήση. Φυσικά και αρνήθηκε να απαντήσει εγγράφως ή με mail.
Και για την απόδειξη του εναντίο από το site της ακατανόμαστης (http://el.aegeanair.com/milesandbonus/C ... =termsCond) “Η εξαργύρωση Μιλίων με Εισιτήρια υπόκειται στη διαθεσιμότητα των θέσεων. Η AEGEAN δύναται να περιορίσει ή να αποκλείσει την διαθεσιμότητα των ανταλλάξιμων με Μίλια θέσεων για συγκεκριμένη πτήση ή/και ανά περιόδους, ή/και ανά προορισμούς. Η γενική διαθεσιμότητα θέσεων δεν συνεπάγεται απαραίτητα δυνατότητα παροχής Εισιτηρίου σύμφωνα με το Πρόγραμμα.”. Κοινώς κάνουμε ότι θέλουμε όποτε θέλουμε και σας έχουμε όλους γραμμένους.
Η συγκεκριμένη εταιρεία δείχνει απεριόριστη έλλειψη σοβαρότητας και ασέβειας προς τον πελάτη. Ελπίζω μόνο η έλλειψη σοβαρότητας να αφορά μόνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, φοβάμαι όμως ότι τέτοιες συμπεριφορές έχουν να κάνουν με την γενική πολιτική της εταιρείας και άρα εφαρμόζονται και στον τομέα της ασφάλειας των πτήσεων. Επειδή λοιπόν πετάω πολύ συχνά για δουλειά, πλέον την αποφεύγω.