Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπερα σε ολους.
Στις 18/03/2010 πραγματοποιησα μια πτηση απο Θεσσαλονικη για Αθηνα αλλα τα μιλια δεν εχου εμφανιστει ακομα στον λογαριασμο μου.
Ποσες μερες κανουν για να τα πιστωσουν στον λογαριασμο?
 
Συνηθως εμπαιναν την επομενη μερα αλλα κι εγω που πεταξα SMI-ATH στις 16/03 δεν εχει πιστωθει ο λογαριασμος ακομα!
Ευτυχως εχω κρατησει το αποκομα απο την καρτα επιβιβασης...
 
Εντάξει δεν μπορώ να πώ οτι είμαι ανυποψίαστος αλλά ....... :evil:

Εστελα ραβασάκι με ηλεκτρονική αίτηση για να εξαργυρώσω τα μίλια μου αλλά μάλλον πρέπει να μην έχω και πολλές πιθανότητες να το αποδεκτούν για πτήση στο Λονδίνο και μάλιστα Αυγουστο.Ονειρώξεις έχω ή όλα πιθανά?

Για την ώρα επίσης η Αιγαίου δεν ανταποκρίνεται στα ερωτικά μου καλέσματα απο το τηλέφωνο.Μια και εργάζομαι και ζω στη Κηφισιά λέω να κάνω μια βολτούλα στη Βαλαωρίτου στα κεντρικά γραφεία της Αιγαίου.Θα δεχτούν να με δουν ή θα...αδιαφορήσουν?Δεν έχω πρόβλημα να με μαστιγώσουν τον φτωχο και δύστυχο καταναλωτή αλλά την αδιαφορία δεν θα την αντέξω.

Α και πάλι δεν μου έχουν πιστώσει τα μίλια απο την πτήση της Βαρκελώνης αλλά εικάζω κάποτε να τα προσθέσουν.Αλλωστε τους έστειλα και υπενθύμιση.Σας έχει τύχει να μην σας προσθέσουν ποτε μίλια?

Ελπίζω πάντως το τμήμα σχετικά με το Miles & Bonus της Α3 να κάνει καλά τη δουλειά της διότι εγώ θα σταματήσω να είμαι τρυφερός. :rant:
 
Για να βεβαιωθείτε ότι θα καταχωρούνται γρηγορότερα τα μίλια σας, καλύτερα να καταχωρείτε το ΝΕΟ κωδικό μέλους που αποτελείται από τους αριθμητικούς χαρακτήρες (θα τον βρείτε στο προφιλ σας, όταν κάνετε log-in). Ενδέχεται να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στην καταχώρηση του κωδικού στο Frequent Flyer element αν εισάγετε τον παλιό κωδικό σας (εκείνος που ήταν της μορφής A3UX4RT).
 
Δυστυχώς στα μίλια έχει χάσει το παιχνίδι η Α3 και μαζί της οι επιβάτες της.
μετά από πολλαπλές αιτήσεις ανεύρεσης μιλίων , αποστολή email , αναμονής για ώρες στο τηλ (μέχρι που κλείνει η γραμμή !!!) ο δικός μου λογ/μος παραμένει κολλημένος στον Σεπτ. του 2009.
Οι πτήσεις που έκανα έκτοτε μέχρι πριν ένα μήνα απλά ΔΕΝ υπάρχουν .
Η τελευταία κίνηση του Λογ/μου πιστώνει 1000 μιλια bonus των Χριστουγέννων και από κει δεν ξανακινείται !!!

Δεν ξέρω τι αλλαγές έκαναν στο S/W αλλά να μην απαντούν στις αιτήσεις μιλίων καθώς και στα mail?
Το τηλ αρνούμαι να το χρησιμοποιήσω ξανα.
Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω στον χρόνο αυτό.
 
Δύο ανακοινώσεις από την Α3 σχετικά με το Miles & Bonus:
(από το http://www.aegeanair.com)

Αλλαγή μορφής στον αριθμό μέλους (MEMBER ID)

Στα πλαίσια της δέσμευσής μας να σας παρέχουμε ολοένα καλύτερες υπηρεσίες, η εταιρεία μας μόλις ολοκλήρωσε την αναβάθμιση των συστημάτων του προγράμματος Miles&Bonus. Ενόψει της επικείμενης ένταξής της στο δίκτυο της Star Alliance, της μεγαλύτερης αεροπορικής συμμαχίας παγκοσμίως με 27 συμβεβλημένους μέχρι τώρα αερομεταφορείς, η AEGEAN AIRLINES, εναρμονιζόμενη με τα δεδομένα της συμμαχίας, αλλάζει τη μορφή του Κωδικού Μέλους (Member ID) από 7-ψήφιο αλφαριθμητικό σε 9-ψήφιο αριθμητικό.

Ενημερωθείτε για τον νέο Κωδικό Μέλους σας μέσα από την online διαχείριση του λογαριασμού σας (στην ενότητα “Miles & Bonus” της ιστοσελίδας μας, συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία στα πεδία Αριθμός Μέλους και Κωδικόs Πρόσβασης και κατόπιν πατήστε το κουμπί login).

Σύμφωνα με τα παραπάνω, από τις αρχές Μαΐου 2010, θα πραγματοποιηθεί η σταδιακή αντικατάσταση των ΜΠΛΕ και ΧΡΥΣΩΝ καρτών που φέρουν αλφαριθμητικό Κωδικό Μέλους. Τα βασικά μέλη έχουν τη δυνατότητα να εκτυπώσουν τη νέα τους κάρτα εύκολα και απλά μέσα από τη διαχείριση του Λογαριασμού τους διαλέγοντας της επιλογή «Εκτύπωση Κάρτας».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι έως και τις 30 Ιουνίου 2010 δύνανται να χρησιμοποιούνται και οι δύο Κωδικοί παράλληλα (τόσο για συγκέντρωση, όσο και για εξαργύρωση μιλίων). Από τις 30 Ιουνίου ωστόσο μόνο ο αριθμητικός Κωδικός Μέλους θα γίνεται αποδεκτός.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΤΩΝ - Ανανεώστε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας τώρα!

Εν’ όψει της επικείμενης ένταξης της AEGEAN AIRLINES στη Star Alliance, τη μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία παγκοσμίως, σας ενημερώνουμε ότι από τις αρχές Μαΐου 2010, θα πραγματοποιηθεί η σταδιακή αντικατάσταση όλων των ΜΠΛΕ και ΧΡΥΣΩΝ Miles&Bonus καρτών. Oι νέες κάρτες θα φέρουν το λογότυπο της Star Alliance στην κάτω δεξιά γωνία της κάρτας, διακριτικό που θα διευκολύνει την αναγνώριση του μέλους από όλες τις αεροπορικές εταιρείες – μέλη της συμμαχίας.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια και, προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς η αντικατάσταση των καρτών, παρακαλούμε όπως ανανεώσετε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας μέσω της ιστοσελίδας μας, ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:

1. Μπείτε ηλεκτρονικά στον Miles&Bonus λογαριασμό σας (http://el.aegeanair.com/MilesAndBonus/home.aspx) εισάγοντας τον Αριθμό Λογαριασμού και Κωδικό Πρόσβασης στα ανάλογα πεδία
2. Επιλέξτε την ενότητα «Ενημέρωση Στοιχείων Μέλους» από τη λίστα που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά της οθόνης
3. Ανανεώστε τα Στοιχεία σας, με έμφαση στα Στοιχεία Επικοινωνίας σας (στοιχεία Ταχυδρομικής Διεύθυνσης) και πατήστε «Αποστολή»

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι είναι σημαντικό:

* να επιβεβαιώσετε τον τρόπο που εμφανίζεται το ονοματεπώνυμό σας στον Miles&Bonus λογαριασμό. Προκειμένου να γίνεται αυτόματη ταυτοποίηση κατά την κράτηση εισιτηρίων, είναι απαραίτητο να δηλωθεί το ονοματεπώνυμό σας όπως ακριβώς αναγράφεται στο διαβατήριο ή την ταυτότητά σας
* να επιβεβαιώσετε ότι τα στοιχεία Ταχυδρομικής Διεύθυνσης είναι επικαιροποιημένα, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η ταχυδρομική αποστολή των νέων καρτών

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι νέες Miles&Bonus κάρτες θα έχουν ισχύ από τις 30 Ιουνίου 2010, ενώ οι υπάρχουσες κάρτες που δεν φέρουν το λογότυπο της Star Alliance, δεν θα γίνονται αποδεκτές πέραν αυτής της ημερομηνίας.
 
μια χαρά νέα βλέπω!!θέλω να πιστεύω ότι δεν θα αλλάξουν πάλι τα δεδομένα το Σεπτέμβρη...
 
Οι κάτοχοι της χρυσής miles & bonus θα έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα lounge της Star Alliance στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο;
 
Δυστυχώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάτι τέτοιο :)
 
Ερώτηση,

Μιας και η ολυμπιακή απ'ότι έχω διαβάσει εδώ κάνει το αντίστροφο, μήπως ξέρει κανείς σας αν με την χρυσή travelair και την κατάλληλη συνεννόηση και αποστολή του αντιγράφου της μπορούμε να πάρουμε χρυσή m&b ; Τους είχα ρωτήσει τον Γενάρη, πριν ανακοινωθεί το οτιδήποτε για συγχώνευση και μου απάντησαν αρνητικά.

Το έχει κάνει κανείς;
 
Top