Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω ένα εισιτήριο (D) της LH για πτήση που ήταν oparated από την United. H αίτηση μου για καταχώρηση μιλίων απορρίφτηκε από το σύστημα (έβαλα αεροπορική εταιρία την LH)¨

924-Your request has been rejected. Please check the details, request again or contact us

Ξέρει κανείς τι ισχύει; Δεν θέλω να βάλω την United (ειδικά από την στιγμή που έχω εισιτήριο με LH) γιατί χάνω τα μισά μίλια - που είναι περίπου 4000...
 
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Στη Star Alliance, μετράει ο operating carrier (και όχι ο marketing carrier), οπότε όσο δεν πιστώνεις την UA που είναι ο operating carrier θα παίρνεις 0.
 
Αυτό εννοούσα, ευχαριστώ για την απάντηση. Οπότε θα βάλω το εισιτήριο LH με αεροπορική την United.
 
Re: Αναβάθμιση θέσεων τέλος για τους φθηνούς ναύλους

zaraskos":1bttu1xb said:
Άσχημα τα νέα που μας έρχονται από την Aegean. Από χθες το πρωί καταργήθηκαν οι αναβαθμίσεις θέσεων των χρυσών και ασημένιων μελών για τους φθηνούς ναύλους Go light (U, P, T). Αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σελίδα των προνομίων των χρυσών και ασημένιων μελών της Aegean: "η αναβάθμιση κατηγορίας θέσης δεν είναι δυνατή για τους ακόλουθους ναύλους: U, P, T. (Ισχύει από 01.10.2016)" :(
https://el.aegeanair.com/milesandbonus/ ... gram/gold/

Πρόλαβα και έκανα upgrade ένα εισητήριο για τα Χριστούγεννα με ναύλο P πρίν από μια εβδομάδα! :banana: :banana: :banana:

Πάντως όλο και αφαιρεί πραγματάκια (ούτως ή άλλως ήταν λίγα τα προνόμια) από εμάς τους ταπεινούς silver...
 
Μου ανακοίνωσαν την αλλαγή για αναβάθμισης θέσης με κουπόνια με πλάγιο τρόπο .

Μου έστειλαν email να μου υπενθυμίσουν οτι εχω ακόμη 2 κουπόνια για δωρεάν αναβάθμιση θέσης σε Business Class και παρακάτω αναφέρουν οτι εξαιρούνται μόνο οι ναύλοι: U, P, T.

Τα προνόμια πάντως που μας δίνει η Aegean ειναι υπερβολικά θα έλεγα .
Με 12000 μιλια σε περίπου 6 μήνες αφού έγινα gold , ανανεώθηκε το gold status μεχρι το 2018.
 
Απαράδεκτη κίνηση για ακόμα μία φορά από την Aegean. Φοβερό έμμεσο τρόπο γνωστοποίησης των αλλαγών βρήκαν πάντως.. Το Ελληνικό δαιμόνιο για ακόμα μία φορά ξαναχτυπά! Εγώ πάντως ήδη έστειλα mail διαμαρτυρίας και προτείνω όλοι να κάνουμε το ίδιο. Ίσως αν είμαστε περισσότεροι οι δυσανασχετούντες πετύχουμε κάτι.
 
Εάν δεν έχεις πια κουπόνια, δεν σε ενημερώνουν καθόλου, ενώ μπορεί να υπάρχουν άτομα που ίσως κάνουν σήμερα μια κράτηση που θέλουν να αναβαθμίσουν όταν τέλος Νοεμβρίου παίρνουν καινούργια κουπόνια.

Αυτό που με ενοχλεί δεν είναι τόσο η αλλαγή (το ίδιο ισχύει και στης αναβαθμίσεις με μίλια καθώς επίσης σε άλλες εταιρίες), αλλά το να κάνουν τέτοιες αλλαγές από τη μία μέρα στην άλλη, χωρίς να ενημερώνουν τους πελάτες.

Θα έπρεπε α) να ανακοινώνουν εγκαίρως τους καινούργιους όρους και β) να επιτρέπουν αναβαθμίσεις κρατήσεων που έχουν γίνει πριν από την ανακοίνωση.
 
Καλό θα ήταν πάντως να εκφράζουμε αυτή τη δυσαρέσκειά μας και όχι μόνο να τα λέμε μεταξύ μας στα forum, μπας και μας ακούσει κανένα "αυτί". Εγώ πάντως από την πλευρά μου έστειλα τόσο με mail όσο και στη σελίδα της Aegean στο FB.
 
Και εγώ τους έγραψα πάντως για το παραπάνω θέμα μου, και τη διλαιολογία οτι δεν μπορούν να μίλια να αναβαθμίσουν σε business class επειδή ένα σκέλος του ταξιδιού γίνεται με άλλη εταιρία, SAS, αλλά δεν βλέπω και μεγάλη συγκίνηση ούτε για απάντηση.
Πόσο μάλλον όταν δεν αναφέρεται στους όρους στο site, και επίσης αναφέρει στο site πως μπορείς με miles να κάνεις ανάβμιση θέσης με 15.000 μίλια και σε star alliance πτήση. Αρα όπως και να το πάρουν, είναι άκυρη η απάντησή τους!

Γενικά, όπως ξανα έγραψα, πολύ διαφήμιση και "προνόμια" όταν στην τελική, δεν παίρνεις και πολλά όταν έρθει η στιγμή. Βέβαια πέρυσσι όταν ήμουν silver και είχα πρόσβαση στο lounge, μπορώ να πω οτι δείχνει οτι και η κουτσή μαρία είχ πρόσβαση στο lounge, από άτομα που νόμιζαν οτι βρίσκοντα σο χωριό τους, και έκαναν επιδρομή στο μινι μπουφεδάκι, με σκοπό να χορτάσει 4μελής οικογένεια. Δικαίωμα τους μεν, αλλά..
 
Ulrike":2ftdpona said:
Εάν δεν έχεις πια κουπόνια, δεν σε ενημερώνουν καθόλου, ενώ μπορεί να υπάρχουν άτομα που ίσως κάνουν σήμερα μια κράτηση που θέλουν να αναβαθμίσουν όταν τέλος Νοεμβρίου παίρνουν καινούργια κουπόνια.

Αυτό που με ενοχλεί δεν είναι τόσο η αλλαγή (το ίδιο ισχύει και στης αναβαθμίσεις με μίλια καθώς επίσης σε άλλες εταιρίες), αλλά το να κάνουν τέτοιες αλλαγές από τη μία μέρα στην άλλη, χωρίς να ενημερώνουν τους πελάτες.

Θα έπρεπε α) να ανακοινώνουν εγκαίρως τους καινούργιους όρους και β) να επιτρέπουν αναβαθμίσεις κρατήσεων που έχουν γίνει πριν από την ανακοίνωση.

Συμφωνό ο,τι θα έπρεπε να το ανακοινώσουνε εγκαίρως.
Έλαβα εμειλ 03.10.2016 για την αλλαγή που ισχυέι απο 01.10.2016 πάντα έκανα παράπονο γραπτώς και τηλεφωνικώς για το θέμα.

Η απάντηση από το τμήμα Miles & Bonus όσο και Παραπόνων ήταν κάθετο ό,τι δεν γίνεται καμία εξαίρηση για παλίες κρατήσεις και αυτή είναι η απόφαση της εταιρείας

Επίσης δεν κατάλαβα την τιμολόγιση των νάυλων.
Συγκεκριμένα παρακολόυσα κατηγορίας Τ να χρεώνεται 90 ευρω, μετά 141 ( GoLight) και 181 με Flex.
Αναρωτιέμαι πως τα 90 Ευρώ και τα 181 Ευρώ εισήτηρια One-Way είναι ταυτόχρονα κατηγορία Τ.

Δηλαδή μετα απο το ποσο αλλάζει ο ναυλος που τα 180 είναι ήδη υπέρακριβα...
 
Top