Μεγάλη απογοήτευση, και δεν είμαι και σίγουρος αν ειναι και παραπλάνηση για το πρόγραμμα, ή αν ειμαι απλά υπερβολικός.
Δοκίμασα και εγώ αναβάθμιση θέσης σε business. Το εισητήριο είναι Ελσίνκι Στοκχόλμη Αθήνα, με το Στοκχόλμη Αθήνα να γίνεται με Aegean, αγορασμένο μέσω site Aegean, και το helsinki-stockholm με SAS. Ζητάω αναβάθμιση για Business στο Στοκχόλμη Αθήνα, και μου λένε οτι δεν γίνεται επειδή είναι ενα εισητήριο που περιλαμβάνει και άλλη εταιρία. Αντιπαραθέτω οτι αναβάθμιση (με μίλια) θέλω μονο για το segment που πραγματοποιείται από Aegean. Μου λένε δε γίνεται, λέω δεν αναφέρει πουθενά στο site οτι για να γίνει αναβάθμιση πρέπει ΟΛΑ τα segments να γίνουν με Aegean, αλλά το αίτημα αναβάθμισης να αφορά μονο το ένα;
https://el.aegeanair.com/milesandbonus/how-to-spend/all-airlines/#aegean-olympic
Σε ερώτηση για άλλη πτήση, CHQ-ATH-DUS ερώτηση για αναβάθμιση θέσης, η εξίσου εξωργιστική δικαιολογία, οτι δεν μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση θέσης στο ATH-DUS γιατί το CHQ-ATH γίνεται με Olympic (operated by aegean for olympic).
Και αναρωτιέμαι, δηλαδή η αναβάθμιση θέσης, για όλους οσους δεν μένουν Αθήνα-θεσσαλονικη-ηρακλειο δεν είναι δυνατή, παρα μονο με αγορά ξεχωριστών tickets ανα Segment.
ΚΑι η μεγάλη ερώτηση - είναι δικαιολογίες για φιλτράρισμα των αιτημάτων ή ανάλογα τον υπάλληλο, άλλος θα το κάνει και άλλος οχι.
Βλέπω οτι στο site αναφέρουν οτι η αναβάθμιση θέσης σε πτήσεις olympic air ειναι προσωρινά μη διαθέσιμη (πόσο προσωρινα
Συνοψίζοντας, έχω την εντύπωση οτι το πρόγραμμα έχει γίνει σαν τις ασφαλιστικές. Όλα καταπληκτικά, αλλά όταν έρθει η ώρα να πάρεις κάτι, αρχίζουν οι δυσκολίες.