ThanasisAngelidis":1ft5atkw said:
Αν λοιπόν κατάλαβα καλά με το που γίνει κανείς 18 μπορεί να πάει στην ΕΑΒ, ΗΑΤΑ, ΟΑ να περάσει το part 147, να πάρει το Β1 και τελικά μετά από 3 χρόνια να δουλέψει σε κάποια αεροπορική εταιρία.
Η σωστή σειρά είναι:
1. Σχολή πιστοποιημένη για βασική εκπαίδευση κατά Part-147 (HATA, EAB κτλ)
2. Στην αποφοίτηση παίρνεις το Basic Training Certificate και όχι το Β1.
3. 2 χρόνια εργασίας σε οργανισμό συντήρησης πιστοποιημένο κατά Part-145 στην κατηγορία αεροσκαφών που έχεις κάνει το βασικό σου
Για παράδειγμα εγώ έχω κάνει το Β1.1 που αναφέρεται σε αεροσκάφη πάνω των 5700kg MTOW. Δεν μπορώ να πάω και να υπογράψω ως Β1 αεροσκάφη μικρότερης κατηγορίας ή ελικόπτερα.
Η απόδειξη προϋπηρεσίας 2 ετών & το πιστοποιητικό 147 είναι που θα σου δώσουν το Β1 από την ΥΠΑ.
Αυτό που έχει αλλάξει είναι ο χρόνος που ισχύουν τα μαθήματα (modules) που έχεις περάσει. Παλιότερα ήταν 5 χρόνια, οπότε δεν σου έμενε χρόνος να κάνεις στρατιωτικό, αλλά τώρα έχω ακούσει πως έχει γίνει 10 χρόνια.
Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει ή αν θέλεις να είσαι 100% σίγουρος ρώτα την ΥΠΑ.
Για να δουλέψεις στο εξωτερικό δεν είναι απαραίτητο να πάρεις πρώτα το Β1.
Καλό είναι να έχεις τελειώσει την σχολή 147 έτσι ώστε να βλέπει κάποιος εργοδότης πως το Β1 για εσένα είναι απλά θέμα χρόνου.
Υπάρχει συμφορουμίτης που έκανε την καλύτερη κίνηση και έφυγε από Ελλάδα προτού πάρει το Β1. Δούλεψε ως βοηθός και τώρα είναι σε πολύ καλή θέση και με Β1 και με τύπους και και και...
Θέλει ψάξιμο και τύχη και υπομονή.
Βήμα βήμα μέχρι να φτάσεις εκεί που επιθυμείς.