Mηχανικός αεροσκαφών

Γεια σε όλους. 'Εχοντας διαβάσει όλο το εκτενές θέμα του μηχανικού α/φων, λέω να θέσω και εγώ τον προβληματισμό μου. Είμαι και εγώ ενας ακόμα απόφοιτος της ΣΤΥΑ που γράφει σε αυτό το θέμα. Τον τελευταίο καιρό λόγο των υπέροχων στιγμών που περνάμε εδώ στην Ελλάδα σκέφτομαι μία πιθανή/απίθανη στροφή της δουλειάς μου απο την πολεμική στην πολιτική αεροπορία. Μπορώ να διαθέσω χρόνο/χρήμα που χρειάζεται για να αποκτήσω το Β1 σε εύλογο χρονικό διάστημα (πιστεύω) μαζί με πρακτική. Με την απόκτηση του πτυχίου B1, (για τύπο άλλοι λένε χρειαζεται απο πριν άλλοι όχι) τα 10 χρόνια εμπειρίας στα F-16 (4 crew chief στη flight line και 6 phase inspections) υπάρχει περίπτωση να βρεθεί θέση εργασίας σε εταιρία στο εξωτερικό π.χ. Ευρώπη, Ασία; Καταλαβαίνω πως δεν είστε εσείς που μπορείτε να μου τάξετε δουλειά, απλά ρωτώ με βάση την εμπειρία σας στο χώρο. Κάθε άποψη δεκτή :) . Ευχαριστώ πολύ!
 
TESTAKROSS":wz1vilte said:
γεια σας παιδια ειμαι κανουριος εδω στο forum και σκεφτομαι να σπουδασω μηχανικος αεροσκαφων για την πολιτικη αεροπορια λατρευω τα αεροπλανα και θα ηθελα να μου πειτε αν αξιζει να ασχολιθω με αυτο το πραγμα...
Που ακριβώς σκέφτεσαι να σπουδάσεις φίλε μου?

Αν αγαπάς τα αεροσκάφη και το διάβασμα και είσαι διατεθειμένος να ζήσεις και στο εξωτερικό τότε προχώρα..είναι δύσκολο το επάγγελμα αλλά σε ''αποζημιώνει'' ΑΝ αγαπάς τα αεροπλάνα επαναλαμβάνω!
 
Υδραζίνης":2pftvj2f said:
Γεια σε όλους. 'Εχοντας διαβάσει όλο το εκτενές θέμα του μηχανικού α/φων, λέω να θέσω και εγώ τον προβληματισμό μου. Είμαι και εγώ ενας ακόμα απόφοιτος της ΣΤΥΑ που γράφει σε αυτό το θέμα. Τον τελευταίο καιρό λόγο των υπέροχων στιγμών που περνάμε εδώ στην Ελλάδα σκέφτομαι μία πιθανή/απίθανη στροφή της δουλειάς μου απο την πολεμική στην πολιτική αεροπορία. Μπορώ να διαθέσω χρόνο/χρήμα που χρειάζεται για να αποκτήσω το Β1 σε εύλογο χρονικό διάστημα (πιστεύω) μαζί με πρακτική. Με την απόκτηση του πτυχίου B1, (για τύπο άλλοι λένε χρειαζεται απο πριν άλλοι όχι) τα 10 χρόνια εμπειρίας στα F-16 (4 crew chief στη flight line και 6 phase inspections) υπάρχει περίπτωση να βρεθεί θέση εργασίας σε εταιρία στο εξωτερικό π.χ. Ευρώπη, Ασία; Καταλαβαίνω πως δεν είστε εσείς που μπορείτε να μου τάξετε δουλειά, απλά ρωτώ με βάση την εμπειρία σας στο χώρο. Κάθε άποψη δεκτή :) . Ευχαριστώ πολύ!
Με την απόκτηση του Β1 θεωρώ,προσωπικά, πως εφόσον είσαι και διατεθειμένος να ψαχτείς σε τόσο μεγάλη αγορά, τότε σίγουρα θα βρεις δουλειά. Type rating έχουν αρχίσει,δυστυχώς, να ζητάνε αρκετές εταιρείες αλλά υπάρχουν και πολλές δουλειές που μπορείς να ξεκινήσεις με το βασικό και να σε εκπαιδεύσει η εταιρεία.

Όσον αφορά την εμπειρία σου απο την Π.Α. δεν νομίζω πως ενδιαφέρει και πολύ τις εταιρείες..απλά θα σου προσφέρει κάποιους μήνες ''απαλλαγή'' απο τον χρόνο προϋπηρεσίας που απαιτείται για το πτυχίο..και θα σου πω και ένα περιστατικό.

Προ λίγων μηνών ήμουν στην επιτροπή αξιολόγησης για την θέση βοηθού μηχανικού που ήθελε η εταιρεία στην οποία εργάζομαι για τον σταθμό της Θεσσαλονίκης..μέσα στους υποψηφίους υπήρχε και κάποιος πρώην τεχνικός στα F-16 με περίπου ίδια εμπειρία με εσένα..λοιπόν, δεν ήξερε ΚΑΝ πως λειτουργεί ένας κινητήρας jet!!! Δεν μπορούσε να απαντήσει σε πολύ βασικές ερωτήσεις..
Οπότε θεωρώ πως οι περισσότερες εταιρείες δεν λαμβάνουν και πολύ υπόψιν τους τι έχεις κάνει σε μαχητικά αεροσκάφη αλλά τι ''προσόντα'' και εμπειρία έχεις σε πολιτικά..

Τα παραπάνω είναι φυσικά η άποψή μου βασιζόμενος σε όσα έχω δει και βιώσει στο επάγγελμα..Θεωρώ επίσης πως αξίζει να προσπαθήσεις στην πολιτική αεροπορία ειδικά όταν είσαι διατεθειμένος να πας παντού! Σίγουρα θα έχεις ''καλύτερη'' και ποιο επικερδή καριέρα! :great:
 
Για να μην ηξερε πως λειτουργει ο jet κινητηρας θα πρεπει να ηταν τελειως σκραπας... Τετοια ατομα στην Π.Α. δεν υπαρχουν (εκτος απειροελαχιστων εξαιρεσεων). Στα Μεγαρα το 60% των τεχνικων ειναι αποστρατοι
 
Κατ' αρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γρήγορες και κατατοπιστικές απαντήσεις, ειδικά τον bladerunner του οποίου ολες οι απαντήσεις επι του θέματος που έχω διαβάσει είναι απλές και ακριβείς. Η ΗΑΤΑ κάνει courses με τεχνικούς της Π.Α. και μέσω αυτής μπορείς να βρείς και εταιρία για την πρακτική σου. Βέβαια όλα αυτά όχι αφιλοκερδός όπως καταλαβαίνετε. Όσον αφορά την αγάπη για τα αεροπλάνα και το τεχνικο επάγγελμα ειναι δεδομένη, καθώς και η όρεξη για διάβασμα ποτέ δεν σταμάτησε. Τώρα όσον αφορά τον συνάδερφο που δεν ξέρει πως λειτουργεί ο jet κινητήρας, τι να πώ.... :4:
 
koulis":2qbogrkd said:
Για να μην ηξερε πως λειτουργει ο jet κινητηρας θα πρεπει να ηταν τελειως σκραπας... Τετοια ατομα στην Π.Α. δεν υπαρχουν (εκτος απειροελαχιστων εξαιρεσεων). Στα Μεγαρα το 60% των τεχνικων ειναι αποστρατοι
προφανώς! σίγουρα αποτελούσε εξαίρεση ειδικά αν λάβουμε υπ'όψιν την εμπειρία που έλεγε πως είχε..

εκτός και αν υπονοείς πως ψεύδομαι φίλτατε.. :oops: :mrgreen:
 
Υδραζίνης":3ggad003 said:
Κατ' αρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γρήγορες και κατατοπιστικές απαντήσεις, ειδικά τον bladerunner του οποίου ολες οι απαντήσεις επι του θέματος που έχω διαβάσει είναι απλές και ακριβείς. Η ΗΑΤΑ κάνει courses με τεχνικούς της Π.Α. και μέσω αυτής μπορείς να βρείς και εταιρία για την πρακτική σου. Βέβαια όλα αυτά όχι αφιλοκερδός όπως καταλαβαίνετε. Όσον αφορά την αγάπη για τα αεροπλάνα και το τεχνικο επάγγελμα ειναι δεδομένη, καθώς και η όρεξη για διάβασμα ποτέ δεν σταμάτησε. Τώρα όσον αφορά τον συνάδερφο που δεν ξέρει πως λειτουργεί ο jet κινητήρας, τι να πώ.... :4:
Ναι μια λύση είναι η HATA απλά ΠΡΟΣΟΧΗ με ποια εταιρεία θα κάνεις την πρακτική!! συνάδελφος εδώ στο SKG έκανε το Α320 στην HATA και μετά πρακτική σε γνωστή εταιρεία και αφού τέλειωσε πήγε ωραία και καλά στην ΥΠΑ να καταθέσει τα χαρτιά του ο άνθρωπος ώστε να ''περάσει'' το 320 στο πτυχίο, ενημερώθηκε πως η εν λόγω εταιρεία ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να κάνει practical training διότι δεν υπάρχει αυτό το capability στο ΜΟΕ της!!!!! :? :? :?
 
Bladerunner":1eymp0fq said:
Ναι μια λύση είναι η HATA απλά ΠΡΟΣΟΧΗ με ποια εταιρεία θα κάνεις την πρακτική!! συνάδελφος εδώ στο SKG έκανε το Α320 στην HATA και μετά πρακτική σε γνωστή εταιρεία και αφού τέλειωσε πήγε ωραία και καλά στην ΥΠΑ να καταθέσει τα χαρτιά του ο άνθρωπος ώστε να ''περάσει'' το 320 στο πτυχίο, ενημερώθηκε πως η εν λόγω εταιρεία ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να κάνει practical training διότι δεν υπάρχει αυτό το capability στο ΜΟΕ της!!!!! :? :? :?
Αυτό μου φαίνεται ως λάθος της ΗΑΤΑ και λογικά θα πρέπει να αποζημιώσει τον συνάδελφο.
Από ότι έχω καταλάβει για την HATA, έχουν καλές τιμές, πολύ καλή θεωρεία, αλλά όταν είναι για το πρακτικό μέρος το θέμα σκαλώνει.
Πώς μπορεί να ξέρει ο καθένας τι capabilities έχει το ΜΟΕ κάθε εταιρίας;
Αυτό έπρεπε να το είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή η ΗΑΤΑ.

Υδραζίνης":1eymp0fq said:
Με την απόκτηση του πτυχίου B1, (για τύπο άλλοι λένε χρειαζεται απο πριν άλλοι όχι) τα 10 χρόνια εμπειρίας στα F-16 (4 crew chief στη flight line και 6 phase inspections) υπάρχει περίπτωση να βρεθεί θέση εργασίας σε εταιρία στο εξωτερικό π.χ. Ευρώπη, Ασία; Καταλαβαίνω πως δεν είστε εσείς που μπορείτε να μου τάξετε δουλειά, απλά ρωτώ με βάση την εμπειρία σας στο χώρο. Κάθε άποψη δεκτή :) . Ευχαριστώ πολύ!

Η παρακάτω εταιρία είχε βγάλει προκηρύξεις τον περασμένο Απρίλιο για θέσεις μηχανικών σε διάφορους τύπους μαχητικών αεροσκαφών, μέσα στο οποίο ήταν και το F-16.
http://www.ammroc.ae/
Πρέπει να είναι κάτι σαν ΕΑΒ x 10 στην 6η... και δεν χρειάζεσαι και Β1 :mrgreen:
Η τότε προκύρηξη ήταν η παρακάτω:

και έστελνες βιογραφικό εδώ:
AMMROC are coming to a location near you soon.
Please call or email the details below to find out
where and when we will belt the UK
recruiter5@ammroc.ae or telephone 444 (0)207 010 0435
http://www.ammorc.ae
Το defencenet είχε βγάλει μια αναδημοσίευση της προκύρυξης, αλλά μέσω κάποιου γραφείου στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος.
Επίσης βρήκα και αυτό το φόρουμ όπου μπορείς να διαβάσεις το τι παίζει στην εταιρία αυτή:
http://www.expatforum.com/expats/uae-expat-forum-expats-living-uae/108205-ammroc.html
Δεν χάνεις τίποτα να επικοινωνήσεις με την AMMROC.
Αν υπάρχει θέση και τους ταιριάζει το βιογραφικό σου, ίσως να μην χρειαστεί να μπεις σε κόπο και έξοδα για το Β1. Νομίζω πως εκεί πληρώνουν αρκετά καλά.
 

Attachments

  • AMMROC.jpg
    AMMROC.jpg
    139,6 KB · Προβολές: 2.471
Κατ' αρχήν επειδή κάποιοι συνάδερφοι έχουν τελειώσει τα modules και όπου να 'ναι τελειώνουν και την πρακτική θα δείξει αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τη ΗΑΤΑ, αυτή τη φορά τουλάχιστον. Bladerunner θα ήθελα να σου στείλω με pm το όνομα της εταιρείας να μου πεις αν είναι η ίδια με αυτή που σου είπανε, αν δεν εχεις προβλημα. Β737Mech ευχαριστώ για την ιδέα της ammroc, δεν έχω τίποτα να χάσω αν στείλω ενα βιογραφικό, αν και δεν το βλέπω να μου απαντούν.
 
Bladerunner":hzt6wzdt said:
εκτός και αν υπονοείς πως ψεύδομαι φίλτατε..
Ίσως όμως έλεγε ψέματα ο υποψήφιος. Αυτός μπορεί να μην είχε δει F-16 πιο κοντά από 100 μέτρα, αλλά μόνο ο Διάβολος ξέρει πως κατάφερε να αποκτήσει κάποια βεβαίωση προϋπηρεσίας,
 
Top