Mηχανικός αεροσκαφών

Είναι πολύ εύκολο να το παίζεις μηχανικός αεροσκαφών. Ορισμένοι δεν έχουν δει αεροπλάνο από χιλιόμετρα και όταν τους ρωτάς τι επαγγέλονται σου λένε μηχανικοί αεροσκαφών. Και ο υπόψη κύριος που δεν ήξερε πως λειτουργεί ο κινητήρας μάλλον τους αρμούς στην πίστα θα επισκεύαζε...
 
Σίγουρα! Όλα είναι πιθανά, εξάλλου ξέρω και εγώ κάποια ''παραδείγματα'' χαχαχαχα..τέλος πάντων...

@Β737Mech: Σωστά τα λες συνάδελφε! Αλλα και η εν λόγω εταιρεία δεν θα έπρεπε να πάρει τα λεφτά εξαρχής..τι να πω...
 
...........
 
Πάντως για να μην λέμε μόνο για τη ΗΑΤΑ, έχω παρατηρήσει πως το επίπεδο εκπαίδευσης των σχολών 147 έχει πέσει.
Χωρίς να είναι παράνομο, προσλαμβάνουν μηχανικούς που πολλές φορές δεν έχουν υπογράψει αεροσκάφος και τους "βαφτίζουν" εκπαιδευτές σε τύπους που δεν τους έχουν δουλέψει αρκετά ή και καθόλου.
Ναι μεν το διάβασμα είναι ευθύνη του εκπαιδευόμενου, αλλά το να έχεις έναν έμπειρο εκπαιδευτή, που να έχει δουλέψει τον τύπο ως μηχανικός, αλλάζει την ποιότητα.
Όλο και θα έχει κάποια συμβουλή ή κάποιο tip για να σου δώσει.
Ακόμα θυμάμαι έναν πολύ έμπειρο μηχανικό που είχαμε για εκπαιδευτή στο βασικό, που μας έδωσε μια εξαιρετική συμβουλή για τα Boeing που πραγματικά σώζει από να σου σκάσει η τσουλήθρα στη μάπα...
Κάποιος που απλά είναι τοποθετημένος να διδάσκει χωρίς να το έχει ζήσει το αεροπλάνο, δεν θα θα είχε τη δυνατότητα να μας το πει αυτό.
Δεν αναφέρομαι μόνο σε Ελληνικές εταιρίες στις οποίες έχω εκπαιδευτεί, αλλά και σε ξένες.
Έχω ακούσει πολλά παράπονα από συναδέλφους που εκπαιδεύτηκαν στο εξωτερικό, όπως και έχω δει μεγάλη εταιρία κατασκευής ελικοπτέρων να προσλαμβάνει έμπειρους μηχανικούς για εκπαιδευτές μεν, κατόχους Β1.1 δε :thx:
Τι ποιότητα εκπαίδευσης μπορεί να μεταδώσει κάποιος που υπέγραφε για 10 χρόνια Α320 σε κάποιον που εκπαιδεύεται σε νέο τύπο ελικοπτέρου;

Βέβαια τα παραπάνω αποτελούν την προσωπική μου άποψη.
 
Καλησπέρα και από μένα...

Απλά θα ήθελα να σας εκθέσω το γεγονός ότι ουδέποτε η ΗΑΤΑ έχασε την άδεια να κάνει practical training.
Καλή δύναμη σε όλους όσους θέλουν να ανοίξουν τα φτερά τους για να κατακτήσουν κορυφές.
Θέλω να πιστεύω ότι θα βοηθήσουμε όλοι για αυτό τον σκοπό.

Με τιμή,
Στασινόπουλος Παναγιώτης
 
B737Mech":4ioncc0t said:
Πώς μπορεί να ξέρει ο καθένας τι capabilities έχει το ΜΟΕ κάθε εταιρίας;

Ο κάθε μαθητής έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να βλέπει το ΜΤΟΕ του κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού.
Έχοντας εργασθεί στους 3 μεγαλύτερους της Ελλάδας τα τελευταία 10 χρόνια μπορώ να πω ότι όλοι έχουν κρεμασμένη στην είσοδο με καμάρι την EASA Form 11 με το capability τους! ;)
 
pstasino":3mm81y7s said:
Καλησπέρα και από μένα...
Απλά θα ήθελα να σας εκθέσω το γεγονός ότι ουδέποτε η ΗΑΤΑ έχασε την άδεια να κάνει practical training.
Μα από ότι διαβάζουμε δεν έχασε η ΗΑΤΑ την άδεια, αλλά η εταιρία που πήγε να κάνει ο συγκεκριμένος μηχανικός την πρακτική του δεν είχε το capability για training. Δες τι έγραψε ο συνάδελφος Bladerunner. Τα Bolt δικά μου.
Bladerunner":3mm81y7s said:
Ναι μια λύση είναι η HATA απλά ΠΡΟΣΟΧΗ με ποια εταιρεία θα κάνεις την πρακτική!! συνάδελφος εδώ στο SKG έκανε το Α320 στην HATA και μετά πρακτική σε γνωστή εταιρεία και αφού τέλειωσε πήγε ωραία και καλά στην ΥΠΑ να καταθέσει τα χαρτιά του ο άνθρωπος ώστε να ''περάσει'' το 320 στο πτυχίο, ενημερώθηκε πως η εν λόγω εταιρεία ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να κάνει practical training διότι δεν υπάρχει αυτό το capability στο ΜΟΕ της!!!!! :? :? :?
Τώρα αν η επιλογή της εταιρίας για να κάνει το πρακτικό μέρος ήταν του μηχανικού και όχι αυτή που του πρότεινε η ΗΑΤΑ, τότε το φταίξιμο πάει σε αυτόν.
Αν γίνεται μπορεί να μας το ξεκαθαρίσει ο Bladerunner.

Πάντως καλό θα ήταν να γραφτούν στα courses που βλέπουμε στην ιστοσελίδα, που γίνεται η πρακτική ή γενικά πώς εξασφαλίζεται, γιατί η απορία είναι εύλογη.
Δες φίλε Παναγιώτη το σύνδεσμο για πρακτική του Α320:
http://www.hata.edu.gr/courses/aaep1a20-a318319320321-cfm56-easa-part-66-b1-practical
Δεν γράφει τίποτα.
Δεν απευθύνεται κάποιος στην SAS, ΤΗΥ ή στη Lufthansa που έχουν στον στόλο τους σχεδόν τα πάντα για γίνει πρακτική έχοντας βέβαια υψηλό κόστος. Απευθύνεται στην ΗΑΤΑ που έχει ένα πολύ ωραίο website και εγκαταστάσεις για την θεωρία και πάνω από όλα τα τελευταία χρόνια - μαζί με την ΟΑ - έχουν τιμές απίστευτα χαμηλές για το θεωρητικό κομμάτι. :great:
Δε θα ήταν άσχημη μια γενική περιγραφή στην στήλη description του κάθε πρακτικού μαθήματος για το πώς εξασφαλίζεται το πιστοποιητικό που θα λάβει ο υποψήφιος στο τέλος όταν δεν έχεις δικό σου στόλο.

pstasino":3mm81y7s said:
Ο κάθε μαθητής έχει δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να βλέπει το ΜΤΟΕ του κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού.
Έχοντας εργασθεί στους 3 μεγαλύτερους της Ελλάδας τα τελευταία 10 χρόνια μπορώ να πω ότι όλοι έχουν κρεμασμένη στην είσοδο με καμάρι την EASA Form 11 με το capability τους! ;)
Ισχύουν τα παραπάνω δάσκαλε. Δεν μιλάμε για το exposition της ΗΑΤΑ αλλά της εταιρίας που πήγε ο μηχανικός για να κάνει την πρακτική του. Δεν πιστεύω πως θα υπήρχε εταιρία που να διαφήμιζε μαθήματα χωρίς να έχει την αντίστοιχη άδεια από την ΥΠΑ!
 
Practical training για το Α320 κάνει η ίδια η HATA χωρίς να χρειάζεται τον 145 εκτός αν είναι ο πρώτος τύπος κάποιου οπότε χρειάζεται 80 μέρες OJT . Αυτές τις μέρες τις κάνει 145 οργανισμός.
Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση τίτλος του theoretical training certificate να είναι ίδιος με του practical training certificate.
Αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να έχει γίνει και κάποιο λάθος! Module 9!
 
Γενικά μιλώντας για το κομμάτι της πρακτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα με τα λιγοστά πλέον αεροπλάνα είναι δύσκολο. Πολλές φορές πρέπει να καταφύγουμε στο εξωτερικό με ανάλογο κόστος!
 
Φυσικά και δεν αναφερόμουν στην HATA..και φυσικά ήταν ο πρώτος τύπος που θα παιρνούσε στο πτυχίο ο εν λόγω συνάδελφος..ανέφερα τι μου είπε ο ίδιος. Οτι έκανε δηλαδή το κομμάτι της πρακτικής εκπαίδευσης στην εν λόγω αεροπορική εταιρεία και με το πέρας όταν κατέβηκε στην ΥΠΑ να καταθέσει του είπαν οτι η εταιρεία αυτή δεν έχει το δικαίωμα να κάνει πρακτική! Δεν έτυχε να τον δω απο τότε οπότε δεν γνωρίζω τι ακριβώς έχει κάνει..θα μάθω όμως..


@Β737Mech: Και εγώ συμφωνώ απόλυτα για την εμπειρία των εκπαιδευτών. Είχα την τύχη όλα τα modules να τα κάνω με την Lufthansa και όλοι οι εκπαιδευτές ήταν πολύ έμπειροι μηχανικοί και avionics, όπως και το type rating με την Airbus που ξανά όλοι ήταν μηχανικοί που είχαν περάσει απο όλα τα στάδια της κατασκευής..Είχαν πολλά πράγματα να μοιραστούν!
 
Top