Πάντως για να μην λέμε μόνο για τη ΗΑΤΑ, έχω παρατηρήσει πως το επίπεδο εκπαίδευσης των σχολών 147 έχει πέσει.
Χωρίς να είναι παράνομο, προσλαμβάνουν μηχανικούς που πολλές φορές δεν έχουν υπογράψει αεροσκάφος και τους "βαφτίζουν" εκπαιδευτές σε τύπους που δεν τους έχουν δουλέψει αρκετά ή και καθόλου.
Ναι μεν το διάβασμα είναι ευθύνη του εκπαιδευόμενου, αλλά το να έχεις έναν έμπειρο εκπαιδευτή, που να έχει δουλέψει τον τύπο ως μηχανικός, αλλάζει την ποιότητα.
Όλο και θα έχει κάποια συμβουλή ή κάποιο tip για να σου δώσει.
Ακόμα θυμάμαι έναν πολύ έμπειρο μηχανικό που είχαμε για εκπαιδευτή στο βασικό, που μας έδωσε μια εξαιρετική συμβουλή για τα Boeing που πραγματικά σώζει από να σου σκάσει η τσουλήθρα στη μάπα...
Κάποιος που απλά είναι τοποθετημένος να διδάσκει χωρίς να το έχει ζήσει το αεροπλάνο, δεν θα θα είχε τη δυνατότητα να μας το πει αυτό.
Δεν αναφέρομαι μόνο σε Ελληνικές εταιρίες στις οποίες έχω εκπαιδευτεί, αλλά και σε ξένες.
Έχω ακούσει πολλά παράπονα από συναδέλφους που εκπαιδεύτηκαν στο εξωτερικό, όπως και έχω δει μεγάλη εταιρία κατασκευής ελικοπτέρων να προσλαμβάνει έμπειρους μηχανικούς για εκπαιδευτές μεν, κατόχους Β1.1 δε
Τι ποιότητα εκπαίδευσης μπορεί να μεταδώσει κάποιος που υπέγραφε για 10 χρόνια Α320 σε κάποιον που εκπαιδεύεται σε νέο τύπο ελικοπτέρου;
Βέβαια τα παραπάνω αποτελούν την προσωπική μου άποψη.