Mηχανικός αεροσκαφών

Με άλλα λόγια είτε διαβάζεις μόνος τα modules (πρέπει να τα παραγγείλω η κάτι τέτοιο;) (που υποθέτω πως δεν θα είναι όλα καθώς κάποια προορίζονται για πρακτική) και όταν είσαι έτοιμος δίνεις τις εξετάσεις ,είτε (αν βρω τα λεφτά) πάω σε μια σχολή και ξεμπερδεύω σε 2 χρόνια με το part 147 και φεύγω για προϋπηρεσία. Να υποθέσω πως αν κάνω 2 ή 5 χρόνια προϋπηρεσία θα είναι έμμισθη δηλαδή θα μπορώ να καλύψω τα όποια έξοδα θα έχω π.χ αν πάω στο εξωτερικό ή μείνω στην Ελλάδα.
Ετσι ακριβώς είναι, τώρα για την προϋπηρεσία στην Ελλάδα είναι μία πονεμένη ιστορία. Εάν καταφέρεις να βρείς,εννοείται έμμισθη, και απλώς θα απασχολείσαι ώς βοηθός, θα είσαι τυχερός, λίγο οι μειώσεις προσωπικού λίγο η κρίση, η αγορά έχει κλείσει πολύ τα τελευταία χρόνια, απο όσο ξέρω εγώ τουλάχιστον.

Code:
Εχω πολλές πιθανότητες να βρω δουλεία πάνω σε αυτό το θέμα όταν σπουδάσω η όταν είναι να πάω για προϋπηρεσία; Οι γονείς μου, μού λένε πως είναι πεταμένα λεφτά και χρόνος αλλά πιστεύω πως πιο καλά θα είναι αν δουλέψω σαν μηχανικός στην αεροπορία παρά να περάσω σε κάποιο πανεπιστήμιο/πολυτεχνείο στην Ελλάδα. Εξάλλου, ποιος πληρώνετε καλά σήμερα… (στην Ελλάδα τουλάχιστον) :(
Αυτό είναι ένα ρίσκο, το σκέφτεσαι πάρα πολύ σωστά! Απο την άλλη σάν μηχανικός της ΠΑ θα πρέπει να μπείς εισακτέος σε κάποια σχολή ΣΤΥΑ/ΣΙ-Μηχ ή σάν ΕΠ.ΟΠ. (αυτό άστο καλύτερα).

Περισσότερες απαντήσεις και πιό λεπτομερείς θα σου δώσουν τα παιδιά που έχουν πλήρη "εικόνα" του τί γινεται. Εγώ προσωπικά σου εύχομαι καλή συνέχεια και να επιλέξεις αυτό που σε συμφέρει περισσότερο. Είναι το πρώτο σου δύσκολο σταυροδρόμι που λέμε... :great:
 
Εισαγωγή

Γεια σας παιδια ειμαι μηχανολόγος μηχανικος και θα ηθελα να μαθω αφου τελειωσω απο τη σχολή μου αν θα μπορουσα με καποιο τροπο να ειτε με εξετασεις ειτε με οποιονδηποτε τροπο να μπω στη σχολη Ικαρων!! γινετε?
 
Όχι, πρεπει να εισαι μεχρι 21 οπότε δεν προλαβαινεις
 
Πάντως υπάρχουν αρκετοί που έχουν κάνει το αντίστροφο.. 'Οπως και να 'χει καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις!
 
ειμαι αναμεσα στην hata κ το ιεκ ωμεγα για την βασικη εκπαιδευση κατα part 147 εχει κανεις να μου προτεινει σε ποια απο τις 2 να παω?η εχει να προτεινει καποια αλλη καλυτερη εκτος απο εαβ που ειναι πανακριβη?
 
Υπάρχει και το εκπαιδευτικό της Ολυμπιακής για full basic B1/B2. Ρώτα και εκεί.

Άκουσα πάντως ότι η ΗΑΤΑ είχε χάσει την άδειά της πριν λίγο καιρό, δεν ξέρω αν την ξαναπήρε.
 
Μηχανικοι Αεροσκαφων

Καλησπερα σας...Θα ηθελα να ρωτησω τα εξης
1)η ονομασια μηχανικος αεροσκαφων στην πολιτικη αεροπορια δεν ειναι κατι το πολυ γενικο; δηλαδη, δεν ειναι πολλοι οι τομεις με τους οποιους μπορει να ασχοληθει ενας μηχανικος; να τονισω οτι δεν εννοω τεχνικος!!!μπορει καποιος να ονοματισει τους τομεις και να αναφερει μερικες πληροφοριες;

2)επισης, ποιες προυποθεσεις πρεπει να πληροι προκειμενου να εργαστει σε μια πολιτικη εταιρεια; οι αποφοιτοι της ΣΜΑ προσλαμβανονται κατευθειαν;;;
 
Παιδια μια ερώτηση!Ας πουμε οτι ενας είναι Γ ΕΠΑΛ και ξερει λιγα αγγλικα αναγκαστηκα πρεπει να παει στο Τ.Ε.Ι Χαλκιδας;Αν παει εξωτερικο και μαθει τα αγγλικα μεσα στη σχολη δηλαδη κανει περιπου 1-2 χρονια παραπανω πληρωνει παραπανω(στη σχολη);Και αν παει στο Τ.Ε.Ι Χαλκιδας θα αναγνωρίζεται μετα;Προτείνεται τιποτα αλλο η καμια σχολη;
 
Αγαπητέ dimml, λόγο του οτι είμαι μηχανικός αεροσκαφών (αποφ. ΣΤΥΑ) μπορώ να σου αναφέρω μερικά τμήματα που μπορεί να εργαστεί κανείς στην Πολεμική Αεροπορία, αντίστοιχα πρέπει να υπάρχουν και στην πολιτική. Τμήμα ελέγχου συντήρησης, Τμήμα ελέγχου ποιότητας, εκπαίδευσης, μητρώων α/φων, ασφάλειας πτήσεων εδάφους. Τώρα αν κάποιος απόφοιτος απο τη ΣΜΑ προσλαμβάνεται κατευθείαν, αν έχεις διαβάσει απο την αρχή αυτό το θέμα θα έχεις δεί οτι ο ρόλος του αποφοίτου της ΣΜΑ δεν είναι του τεχνικού (μαυρίλα και κατσαβίδι) αλλά του μηχανολόγου (επιτελικά καθήκοντα, έλεγχος), διακριτοι οι 2 ρόλοι. Ανάλογα τη θέση, ο καθένας μπορεί να δώσει βιογραφικό και αν πληρεί κάποιες προϊποθέσεις μπορεί να προσληφθει. Δεν έχει κανείς νομίζω Free Pass. :D .
Φίλε SteliosInter έχω επιφυλάξεις για το ΤΕΙ της Χαλκίδας. Απ όσο γνωρίζω δεν αποκτάς κάποια πιστοποίηση και μετά ουσιαστικά πρέπει να παρακολουθήσεις κάποια εξουσιοδοτημένη σχόλη ή να αποκτήσεις 5 χρονια προϋπηρεσια σε "αεροπορικό" περιβάλλον (σαν βοηθός) για να έχεις το δικαίμα να δώσεις για Β1. Πάντως οι συνάδερφοι της πολιτικής αεροπορίας μπορούν να σας πληροφορίσουν καλύτερα.
 
Top