dimitris@swiss
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 03/01/2007
- Μηνύματα
- 170
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Basel-Switzerland
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lfsb
- YAHOO
- kokolis_jim@yahoo.gr
κοίτα να δεις, όπως είπα σε προηγούμενο ποστ το καλύτερο είναι να αρχίσεις να δίνεις τα μαθήματα έτσι κερδίζεις λίγο χρόνο.....π.χ εγώ έδινα μαθήματα και κατα την διαρκεια του στρατού.....
η συντήρηση χωρίζεται σε 2 κυρια μέρη. Το Base Maintenance όπου είναι στο υπόστεγο και μιλάμε πλέον για την βαρια συντηρηση πχ: C/D check, IL35 etc.
Line Maintenance και αυτό χωρίζεται σε 2 μέρη. Το ένα είναι η εξηπηρέτηση α/φων σε επίπεδο βλάβες κατα την διάρκεια της μέρας-daily check-weekly check-interim E02/03....έως και Α check. αυτά γίνονται στην πίστα ανεξαρτήτα από καιρό κτλ και συνήθως και σε αεροπλάνα άλλων εταιρειών. πχ: στο σταθμό που είμαι εχούμε πελάτες τις Easyjet,Swiss,Belair,Air France, Cityjet..μερίκες απο τις εταιρείες έχουνε σαν Hub το αεροδρόμιο οπότες έχουμε αρκετά αεροπλάνα από κάθε μία.
Το δεύτερο κομάτι είναι η επιπέδου γραμμής αλλά με παραπάνω δουλιές ή Β check-500FH-1200FH etc που χρειαζεται το αεροπλάνο να μπει στο υπόστεγο......
το κάθε πόστο έχει την γλύκα του, εξαρτάται από το τι σου αρέσει εσένα....προτίμας να τρως βροχές-κρύα κτλ και να είσαι στην πίστα και να κάνεις δημόσιες σχέσεις ή να είσαι στην ζεστή θαλπωρή του υποστέγου αλλά να κάνει μια ζωή το ίδιο πράμα.....έγω δίάλεξα το πρώτο αφού πέρασα και κάποια χρονια στο δευτερο....
η συντήρηση χωρίζεται σε 2 κυρια μέρη. Το Base Maintenance όπου είναι στο υπόστεγο και μιλάμε πλέον για την βαρια συντηρηση πχ: C/D check, IL35 etc.
Line Maintenance και αυτό χωρίζεται σε 2 μέρη. Το ένα είναι η εξηπηρέτηση α/φων σε επίπεδο βλάβες κατα την διάρκεια της μέρας-daily check-weekly check-interim E02/03....έως και Α check. αυτά γίνονται στην πίστα ανεξαρτήτα από καιρό κτλ και συνήθως και σε αεροπλάνα άλλων εταιρειών. πχ: στο σταθμό που είμαι εχούμε πελάτες τις Easyjet,Swiss,Belair,Air France, Cityjet..μερίκες απο τις εταιρείες έχουνε σαν Hub το αεροδρόμιο οπότες έχουμε αρκετά αεροπλάνα από κάθε μία.
Το δεύτερο κομάτι είναι η επιπέδου γραμμής αλλά με παραπάνω δουλιές ή Β check-500FH-1200FH etc που χρειαζεται το αεροπλάνο να μπει στο υπόστεγο......
το κάθε πόστο έχει την γλύκα του, εξαρτάται από το τι σου αρέσει εσένα....προτίμας να τρως βροχές-κρύα κτλ και να είσαι στην πίστα και να κάνεις δημόσιες σχέσεις ή να είσαι στην ζεστή θαλπωρή του υποστέγου αλλά να κάνει μια ζωή το ίδιο πράμα.....έγω δίάλεξα το πρώτο αφού πέρασα και κάποια χρονια στο δευτερο....