Mηχανικός αεροσκαφών

Εεε αυτό είναι τμήμα αεροναυπηγικής,όχι μηχανικών(τεχνικών) αεροσκαφών.Προφανώς και δεν έχει καμία σχέση με το τει χαλκίδας.Το τμήμα του imperial βγάζει αποφοίτους που θα δουλέψουν στην αεροναυπηγική βιομηχανία.Το τει στη χαλκίδα αποφοίτους για συντήρηση-επισκευή στις αεροπορικές.Συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια!
 
Επομένως δεν ψάχνεις γενικά για τμήμα μηχανικών αεροσκαφών αλλά τμήμα αντίστοιχο του ΤΕΙ της Χαλκίδας. Δεν νομίζω ότι το Imperial έχει κάτι τέτοιο...
 
Δεν ρώτησα εγώ.Ο evarestos13 ρώτησε.Εγώ δεν ψάχνω κάτι.Προς το παρόν τουλάχιστον.
 
Δυστυχώς στην Ελλάδα η λέξη μηχανικός έχει πολλές έννοιες και έτσι μπερδεύουμε τη βούρτσα με την άλλη τσα. ;)
Ο μηχανικός ΑΕΙ στα αγγλικά μεταφράζεται ως engineer.
Ο μηχανικός αεροσκαφών & αυτοκινήτων => mechanic
Ο τεχνικός –μηχανικός αεροσκαφών => technician
Υπάρχει βέβαια και μία κατηγορία στις ξένες αεροπορικές που ονομάζεται fitter και είναι πιο κάτω από τον mechanic. Εκεί απλά πας και τοποθετείς αντικείμενα ή κάνεις το γνωστό panelizing - de-panelizing. :) {Αφαίρεση - τοποθέτηση των access panels}

Η ιεραρχία στις αεροπορικές εταιρίες είναι ως εξής: fitter, mechanic, technician, engineer.

Πρέπει λοιπόν να διευκρινίζει κανείς τι ψάχνει να κάνει ακριβώς στην καριέρα του.
Θέλεις μελέτες, σχεδίαση, στυλό & computer και να μη πιάσεις ποτέ σου με τα χέρια σου αεροπλάνο; Τότε πας σε ΑΕΙ μηχανολογίας, αεροναυπηγικής της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
Θέλεις να αλλάζεις τροχόφρενα, να βάζεις καύσιμα, λάδια, να διορθώνεις βλάβες σε βροχή, χιόνι, καύσωνα; Τότε πας σε ΤΕΕ, ΤΕΙ και σε part-147 οργανισμούς βασικής εκπαίδευσης τεχνικού.

Πάντως η πιο καλή επιλογή για σύντομη εξέλιξη στις τάξεις των μηχανικών αεροσκαφών της πίστας ή του υπόστεγου, είναι οι σχολές – οργανισμοί 147.
Η διάρκεια σπουδών είναι περίπου δυόμιση ακαδημαϊκά χρόνια και μετά χρειάζεσαι μόνο 2 χρόνια προϋπηρεσίας για να πάρεις την άδεια Part-66 B1 ή Β2.
 
καλησπερα,
θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με το τ μου προτεινετε να κανω προκειμενου να σχοληθω με τον αεροπορικο χωρο.ειμαι φοιτητης της σχολης μηχανολογων ΕΜΠ(4ο ετος).Αξιζει να ξεκινησω να δινω μαθηματα για να αποκτησω το β1 β2 η κριμα το πτυχιο που θα παρω?τελειωνοντας την σχολη τι δυνατοτητες εχω στο να ασχοληθω με τα αεροπλανα(δεν βαζω μεσα την εαβ).Αξιζει να πιστοποιηθεις ως LAME η μπορω ν κανω κατι καλυτερο δεδομενου οτι παιδια τα οποια δεν θα μπουν στο λουκι να τελειωσουν πολυτεχνειο οπως εγω θα μπορουν αργοτερα να ειναι ισαξια στη δουλεια με μενα οπου θα με ακολουθει ενα 5ετες πτυχιο.Αυτα εν συντομια ,θα ηθελα απλα γνωμες για το ποιες διεξοδους εχει στην αεροπορια ενας αποφοιτος μηχανικος και τι επαγγελματικεσ προοπτικες υπαρχουν στον κλαδο


ευχαριστω
Υ.Γ. εννοειται πως στην παρουσα κατασταση θα δεχομουν να μεταβω σε αλλη χωρα προκειμενου να δουλεψω :cool:
 
Κάτσε λίγο να τα ξεμπερδέψουμε.Όταν λες θες να ασχοληθείς με τα αεροπλάνα εσύ τί θες να κάνεις?Μηχανικός αεροσκαφών δηλαδή να επισκευάζεις αεροπλάνα(υπόστεγο,πίστα κλπ) ή θες για αεροναυπηγός(MSc, σχεδίαση αλλά μακριά από το αεροδρόμιο) ?

Τελειώνοντας μηχανολόγος αυτόματα σου αναγνωρίζονται τα modules 1-4 (αν δεν κάνω λάθος) οπότε δεν χρειάζεται να τα δώσεις.Για τα υπόλοιπα δεν είναι απαραίτητο να πας σε σχολή.Και μόνος σου μπορείς να τα βγάλεις αλλά θα ήταν καλύτερα να το κάνεις ενώ παράλληλα μαζεύεις προυπηρεσία (δηλαδή δουλεύοντας ως ανειδίκευτος).


Είσαι στο ΕΜΠ.Μπορείς να κάνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλά ΌΧΙ στην Ελλάδα!
Το ξέρω ότι στο χαλάω αλλά πχ από τη σχολή σου θα μπορούσες να γίνεις ένας μεγάλος αεροναυπηγός αργότερα (με κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό).Αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν θα δουλέψεις ΠΟΤΕ στην Ελλάδα σε αυτόν τον τομέα.Η ΕΑΒ πάει για φούντο.Μην περιμένεις από κει να προσληφθείς.Υπάρχουν και μικρότερες εταιρίες που απασχολούν αεροναυπηγούς στην Ελλάδα,που φτιάχνουν μη επανδρωμένα μικρά αεροπλάνα για δοκιμές κλπ αλλά και εκεί δύσκολα μπαίνεις.
Από την άλλη σαν μηχανικός αεροσκαφών(άλλο πράμα) υπάρχουν προοπτικές και στην Ελλάδα.Αλλά είπαμε.Άλλο πράμα.Δεν πας για ακαδημαικές σπουδές.Πας για να φτιάχνεις αεροπλάνα.Αν γουστάρεις τη φάση "αεροδρόμιο" θα σου αρέσει.Αλλά και εκεί μέχρι να γίνεις licensed ,δηλαδή να πάρεις το B1 θα δυσκολευτείς.
 
τελειωνοντας τν σχολη θα ηθελα να ασχοληθω με αεροπλανα.Απο εκει και περα θα μου αρεσε η φαση του να ασχολεισαι με το αντικειμενο απο κοντα και οχι μπροστα στην οθονη του υπολογιστη σου,θα καταληξεις να δουλευεις για αεροπλανα χωρις σην τελικη να εχεις δει απο κοντα ενα απο αυτα,αρα προτιμω την φαση στο υποστεγο η γενικα το αντικειμενο το οποιο σε φερνει κοντα στο αεροπλανο το οποιο μπορει να ειναι απο μηχανικος(εδω θα θελα να μου εξηγησεις τι δυνατοτητες εχω :D ) εως εμπειρογνωμονας σε ατυχυματα..Με ολα τα παραπανω ελπιζω να σε κατατοπισα λιγακι

Υ.Γ. οπως ολοι ετσι και γω θα ηθελα πιλοτος αλλα τα χρηματα λιγα και οι καιροι για ΟΛΟΥΣ δυσκολοι :rolleyes:
 
εφόσον θέλεις να ασχoληθείς actively με τα αεροπλάνα τότε ξεκίνα να δίνεις στην ΥΠΑ τα μαθήματα, φρόντισε όμως να κάνεις αίτηση για εξαίρεση απο τα modules 1-2-3-4.

δες εαν παράλληλα μπορείς να μπεις σε κάποια εταιρεία έστω και μικρή σαν μη πτυχιουχος έτσι να μαζέψεις την απαραίτητη προυπηρεσία που νομίζω είναι 3 χρόνια στην περίπτωση σου.

σε όλες τις μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη, μεγάλο ποσοστό στις τάξεις του Engineering, MCC, Planning, MOC T/S προέρχεται από Β1 ανεξάρτητως theoretical backround και αυτό διοτι πάντα πρέπει να μπορείς να πουλήσεις τον εαυτό σου και φυσικά με τις κατάλληλες γνωριμίες όλα γίνονται....... :mrgreen:

όσο για αυτό:
(εδω θα θελα να μου εξηγησεις τι δυνατοτητες εχω ) εως εμπειρογνωμονας σε ατυχυματα..

αυτό εξαρτάται από ποιον έχεις μπάρμπα........

και μια συμβουλή από εμένα, βγες να δουλέψεις στο εξωτερικό και εκεί είναι που θα πάθεις την πλάκα σου. Πχ: LHT FRA WD hangar 5 να δεις 6 744 και καμια 10ρια 737......τί να λέμε τώρα....

βέβαια εγώ δεν αλλάζω το line maintenance με τπτ....έχει άλλη φαση η συναστροφη με πολύ κόσμο, άμεσο αποτέλεσμα κτλ κτλ κτλ....



τώρα στα περι αεροναυπηγικής, πόσοι μπορουν να βρουν δούλειά -έστω και στην Ευρώπη- και να κάνουν compete παραδοσιάκες σχολες στο έιδος όπως Γαλλία- Ην. Βασίλειο ? Μικρές οι πιθανότητες πιστεύω....
 
οκ θα το ψαξω νομιζω οι εξετασεισ ειναι σεπτεμβρη παλι οποτε θα φροντισω να δηλωσω συμμετοχη εγκαιρα.Οσο για σενα dim@swiss ποια θα πιστευες ειναι η καλυτερη επιλογη ετσι οπως βλεπεις τα πραγματα εχωντας εμπειρια στο χωρο απο τη δικη σου οπτικη γωνια?τι ειναι το line maintance>>?
 
Top