Δυστυχώς στην Ελλάδα η λέξη μηχανικός έχει πολλές έννοιες και έτσι μπερδεύουμε τη βούρτσα με την άλλη τσα.
Ο μηχανικός ΑΕΙ στα αγγλικά μεταφράζεται ως engineer.
Ο μηχανικός αεροσκαφών & αυτοκινήτων => mechanic
Ο τεχνικός –μηχανικός αεροσκαφών => technician
Υπάρχει βέβαια και μία κατηγορία στις ξένες αεροπορικές που ονομάζεται fitter και είναι πιο κάτω από τον mechanic. Εκεί απλά πας και τοποθετείς αντικείμενα ή κάνεις το γνωστό panelizing - de-panelizing.
{Αφαίρεση - τοποθέτηση των access panels}
Η ιεραρχία στις αεροπορικές εταιρίες είναι ως εξής: fitter, mechanic, technician, engineer.
Πρέπει λοιπόν να διευκρινίζει κανείς τι ψάχνει να κάνει ακριβώς στην καριέρα του.
Θέλεις μελέτες, σχεδίαση, στυλό & computer και να μη πιάσεις ποτέ σου με τα χέρια σου αεροπλάνο; Τότε πας σε ΑΕΙ μηχανολογίας, αεροναυπηγικής της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
Θέλεις να αλλάζεις τροχόφρενα, να βάζεις καύσιμα, λάδια, να διορθώνεις βλάβες σε βροχή, χιόνι, καύσωνα; Τότε πας σε ΤΕΕ, ΤΕΙ και σε part-147 οργανισμούς βασικής εκπαίδευσης τεχνικού.
Πάντως η πιο καλή επιλογή για σύντομη εξέλιξη στις τάξεις των μηχανικών αεροσκαφών της πίστας ή του υπόστεγου, είναι οι σχολές – οργανισμοί 147.
Η διάρκεια σπουδών είναι περίπου δυόμιση ακαδημαϊκά χρόνια και μετά χρειάζεσαι μόνο 2 χρόνια προϋπηρεσίας για να πάρεις την άδεια Part-66 B1 ή Β2.