Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρέπει να παω Λουξεμβούργο στις 24 Απριλίου για ένα συνεδριο στις 25 και η Λουφτ εχει καλες τιμες κξαι ωραρια Αναρωτιεμαι εαν κινδυνευω να μεινω καπου στο πουθενά συνεπεια τυχον απεργιών; Να το ρισκάρω ή να κείσω swiss που δεν ειναι τοσο βολικη αλλα ειναι Ελβετια;
 
Για κάποιο λόγο όταν απεργούν είναι πάντα μεσοβδόμαδα...καλύτερα να μην το ρισκάρετε
 
Συνήθως οι απεργίες παγκοσμίως είναι μεσοβδόμαδα. Όπως κι εδώ άλλωστε.
 
Θλίψη και μιζέρια στη LH, επεισόδιο 2024: Ο Carsten Spohr (CEO της LH) έκανε κάποια ατυχή σχόλια για τις απεργίες που πιστεύει πως θα τελειώσουν σύντομα, όχι επειδη θα βρεθεί η χρυσή τομή αλλά επειδή σύμφωνα με κάποιο περίεργο όρο: "every internal strike is allocated as cost to the labor group which goes on strike, so that has a discipline element attached to it, which in my view makes people understand that internal strikes eventually come to their own disadvantage".

Και να σκεφτεί κανείς πως αυτός ο άνθρωπος είναι πιλότος.
 
Η περίπτωση της Lufthansa είναι λίγο δύσκολη. Γενικά όταν μια επιχείρηση μεγαλώνει τόσο, είναι σχεδόν αδύνατο να τη διοικήσεις, εκτός αν υπάρχουν πολύ ισχυροί δεσμοί που ενώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους συνεργάτες. Η φύση της είναι διεθνής, πολυπολιτισμική και πολυγλωσσική, οπότε τα προβλήματα και οι παρεξηγήσεις είναι προδιαγεγραμμένες. Έχουν γίνει προσπάθειες τα πρόσφατα χρόνια να αναδιοργανωθεί κι έχουν κατατεθεί αρκετές προτάσεις. Σύμφωνα με τη δική μου αντίληψη, σπάνια παρουσιάστηκε κάτι πραγματικά φρέσκο, νέο. Γίνεται φυσικά και μια μάχη για το τι κρατάμε, τι αφήνουμε, πόσο παραδοσιακοί ή προοδευτικοί θέλουμε να είμαστε ή όχι. Επιπρόσθετα, αρκετοί από εκείνους που συμμετείχαν στο οικοδόμημα LH έχουν φύγει, ενώ πολλοί από τους νεότερους managers ίσως δεν έχουν πλήρη εικόνα για την τωρινή κατάσταση (που αλλάζει και καθημερινά, οπότε έχουν πολύ δύσκολο έργο). Η δημογραφία της Γερμανίας έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, όπως και η αγοραστική δύναμη. Επειδή έχω ζήσει χρόνια Γερμανία, προσωπικά εντοπίζω το κυρίως πρόβλημα σε:

-εμμονική προσκόλληση σε παλιά μοντέλα διαχείρισης
-έλλειψη ελαστικότητας και προσαρμογής σε νέα δεδομένα (ενώ παράλληλα καλείται να είναι σταθεροποιητικός παράγοντας)
-άκαμπτη τήρηση κανόνων και νόμων που μερικές φορές θυσιάζουν την πρακτικότητα για χάρη τους (γερμανικό ρητό: Vertrag ist Vertrag, "το συμβόλαιο είναι συμβόλαιο"). Δεν αντιλέγω, και είναι αξιοθαύμαστοι για τη συνείδησή τους που θέλει να τηρεί τα συμφωνημένα, αλλά ο νόμος φτιάχτηκε για χάρη του ανθρώπου και όχι αντίστροφα!

Κατά τα άλλα, κάθε φορά που πετάω μαζί τους σχεδόν όλα είναι ρολόι. Στην ώρα τους, επαγγελματίες (λίγο ψυχροί, αλλά ΟΚ), ασφάλεια 100%, σχετική άνεση, ευγενικό και προσεκτικό-διακριτικό πλήρωμα. Λίγο να ξαναβρούν τη χαρά τους για το ταξίδι και τις πτήσεις κι όλα καλά.
 
Η Γερμανοί προσπαθούν σήμερα να είναι ανταγωνιστικοί παγκοσμίως με όποιο επακόλουθο μπορεί να εχει αυτό. Σε πεδία που οι Αμερικανοί εχουν εμπειρια ετών προσπαθούν οι πιο συντηρητικοί Γερμανοί & Γάλλοι να ανταπεξέλθουν με γρήγορα βήματα.
Η έλευση νέων επιχειρηματικών μοντέλων σε συνδυασμό με τις νέες τεχνικές πληροφορικής είναι πια μονόδρομος που όλοι συγκλίνουν. Από τη στιγμή που οι Γερμανοί πρεπει να συνεχίσουν την κλασσική παραγωγή αλλά και να πουλάνε και υπηρεσίες θα "χορέψουνε" καλά!
Ναι συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, έχουνε τα κλασσικά "κολλήματά" τους οι Τεύτωνες αλλά τα τελευταία χρόνια μάλλον δυσκολεύονται μεταξύ παράδοσης και πρωτοπορίας/νεωτερισμού. Και από τη στιγμή που τα γερμανόπουλα δεν σπουδάζουνε όπως παλιά και όλο λιγότεροι μπαίνουν στη παραγωγή-έρευνα της αεροναυπηγικής φοβάμαι ότι θα ξεπεραστούν σύντομα και από τους Ασιάτες. Αν δεν ήταν η Airbus SE δεν θα υπήρχε η Γερμανία στον χάρτη πια . . .
 
Σα να έχεις δίκαιο. Το θετικό είναι ότι είναι ευδίδακτοι και πειθαρχημένοι. Ίσως τελικά το καλό πράγμα όντως να αργεί όπως λένε :)
 
Η LH επαναφέρει δωρεάν καφέ/τσάι στις ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις για αυτό το καλοκαίρι. Το μέτρο είναι "δοκιμαστικό" και έχει στόχο να βελτιώσει το customer satisfaction που έχει πέσει (δικαιολογημένα και όχι μόνο λόγω του σέρβις) χαμηλά.
 
Η εταιρία κρατάει το δρομολόγιο Φρανκφούρτη - Ηράκλειο ως 11 Ιανουαρίου (με την Discover) και ξεκινάει πάλι 1 Μαρτίου 2025
 
Top