LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

d|m|tr|s":198cny6h said:
Η Καβάλα ok, εφόσον το επέτρεπαν οι συνθήκες. Καστοριά και Βόλος όμως γιατί όχι; Αν οι συνθήκες το επέτρεπαν η απόσταση δεν είναι πολύ μεγάλη. Είναι κλειστά;

Εντάξει πρέπει να βλέπουμε τι resources έχουν τα αεροδρόμια (προσωπικό, εξοπλισμό handling κτλ) και φυσικά το ωράριο. Τα διαθέσιμα εναλλακτικά αεροδρόμια εντός του ελληνικού εναέριου χώρου που χρησιμοποιούν όλες οι εταιρείες είναι τα μεγάλα 24ωρα (SKG, HER, RHO, CFU) και ακόμα κι αυτά έχουν διάφορους περιορισμούς (fire category, εξοπλισμός, διαθέσιμο προσωπικό, ξενοδοχεία, νοσοκομεία) ανάλογα με το λόγο της έκτακτης προσγείωσης.

Η Καβάλα είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο και η πρόσβαση από Εγνατία προς την Θεσσαλονίκη είναι ιδανική (απόσταση 202 km -> 2 ώρες). Έχει επίσης καλές υποδομές (μεγάλο δάπεδο αεροσκαφών για πάνω από 10-12 αεροσκάφη και επαρκή αεροσταθμό για 4-5 πτήσεις).

Η Καστοριά διαθέτει μεν επαρκή διάδρομο, αλλά το δάπεδο χωράει μόλις 2 αεροσκάφη και ο αεροσταθμός είναι πολύ μικρός. Από resources (staff + equipment) λίγα πράγματα. Δεν παρέχεται Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας και το ωράριο λειτουργίας είναι ιδιαίτερα περιορισμένο. Η απόσταση από το Μακεδονία είναι λίγο μεγαλύτερη (απόσταση 213 km -> 2 ώρες 8 λεπτά).

• Κάθε ΔΕ 08:30-13:30
• Κάθε ΤΡ 08:30-15:30
• Κάθε ΤΕ 07:30-13:30
• Κάθε ΠΕ ΑΡΓΕΙ
• Κάθε ΠΑ, ΚΥ 14:30-19:30
• Κάθε ΣΑ 11:00-14:00

Η Αγχίαλος έχει μεν επαρκής εγκαταστάσεις αλλά το χειμώνα δεν έχει καμία πτήση οπότε το ωράριο λειτουργίας είναι περιορισμένο και δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό. Η απόσταση από το Μακεδονία είναι μεγαλύτερη (απόσταση 250 km -> 2 ώρες και 40 λεπτά).

• Κάθε ΔΕ, ΠΑ 13:00-19:00
• Κάθε ΤΡ, ΤΕ 08:30-14:00
• Κάθε ΠΕ ΑΡΓΕΙ
• Κάθε ΣΑ, ΚΥ 09:00-13:30
 
Θα γράψω κάποια πράγματα για τις συνδέσεις του αεροδρομίου Μακεδονία με ευρωπαικούς προορισμούς κατά το παρελθόν.Το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι συνδεόταν με Γερμανικά αεροδρόμια όπως DUS-STR-FRA-MUC με Ολυμπιακή.Επίσης συνδεόταν με Λονδίνο Gatwick και Ρώμη.Επειδή δεν ξερώ σε ποια ενότητα θα βάλω το συγκεκριμένο άρθρο θα μπορέσει κάποιος να το μεταφέρει στη σωστή ενότητα.Kαι επίσης θα ήθελα να μάθω ποιες άλλες εταιρείες ερχόταν στο αεροδρόμιο Μακεδονία στο παρελθόν.
 
Αγαπητέ pilot88 ψάχνοντας στο συγκεκριμένο topic αλλά και στις κατηγορίες Aegean Airlines, Olympic και Ξένες εταιρείες σε Ελλάδα θα βρεις πάρα πολλές πληροφορίες για το συγκεκριμένο ζήτημα μιας και το forum λειτουργεί από το 2002.

Με τους προορισμούς που αναφέρεις το αεροδρόμιο συνδέεται και σήμερα. Στο peak της η Ολυμπιακή συνέδεε την Θεσσαλονίκη με πάνω από 15 ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Στην Θεσσαλονίκη τακτικά δρομολόγια -πέρα από τις εταιρείες που πετούν σήμερα- στο παρελθόν εκτελούσαν και οι: Lufthansa, KLM, Air France, CSA, Malev, Germania, LTU, LOT, Aerosvit και αρκετές ακόμα εταιρείες.
 
Φεύγοντας σήμερα από Θεσσαλονίκη, είδα ότι τοποθετήθηκαν και 2 άλλα μηχανήματα ελέγχου χειραποσκευών, εκεί στην γωνία, που είναι οι πύλες της Ryanair. Δεν ήτανε ακόμα σε λειτουργία (δεν υπήρχε και ανάγκη). Ελπίζω όμως μέχρι το καλοκαίρι, για να μην έχουμε ξανά τις ατελείωτες ουρές από τη μία άκρη στην άλλη όπως πέρυσι στα Σαββατοκύριακα τον Αύγουστο…
 
Χάσαμε την SAS για Όσλο-στοπ!...Που ειναι η κλασική τσαρτερ πτήση από Όσλο που ερχόταν κάθε Σάββατο; Πάει κι αυτη; ή αντικαταστάθηκε απ΄άλλη εταιρεία..Μέσω avinor δεν βρήκα κάτι, σε αντίθεση με πέρσι..Ξέρει κανείς αν θα υπάρχουν τσάρτερ από Οσλο πέραν της FR?
 
Αν δεν το χεις κάνει τσέκαρε και την Norwegian, θυμάμαι έβγαζε τσάρτερ παλαιότερα
 
Μόλις έπαψαν να λειτουργούν τα φώτα όλης της πίστας, οι ψηλοί πυλώνες που φωτίζουν τον χώρο στάθμευσης δηλαδή, από το υποστεγο μέχρι και τον πύργο ελέγχου είναι όλα σβηστά
 
Όσοι έχετε receivers βάλτε το atis του αεροδρομίου, λέει για πλημμυρισμένους διαδρόμους, ο 34 εκτός λειτουργίας και άνεμοι
έως 47 knots. Δύο cessna citation, η ryanair και η transavia κάνουν holdings.
 
Οντως ειχε τρομερη καταιγιδα εκεινη την ωρα..
 
Για τα της ιστορίας, πολύ γενικά, το μεσημέρι ένα airbus 320 της Αιγαίου έχοντας κάνει line-up στον 34 ακύρωσε την απογείωση λόγο <<σμήνους πουλιών>> όπως ακούστηκε στην air band, με αποτέλεσμα να ξανακάνει νέο lineup στον 34 και νέα απογείωση, αφήνοντας έτσι το sx-dip με το yoke στο χέρι ερχόμενο για προσγείωση, προσφέροντας ένα go-around έτσι για να σπάσει η μονοτονία του μεσημεριού.
 
Top