Και φυσικά ο νέος μεγαλυτερος σε μηκος διάδρομος που θα δέχεται και υπερατλαντικές (εδω γελαει μεχρι και ο Μπαγεβιτς) πτήσεις, θα λύσει μονομιάς όλα αυτά τα προβλήματα.
Αντι με τα ίδια λεφτά να "ρίξουν" εναν τρίτο όροφο με εστιατόρια και καταστήματα, να επεκτείνουν λίγο ακόμα το κτήριο προς την μεριά των εξόδων/duty free με 1-2 γέφυρες επιβίβασης, με αναλογη επεκταση του κατω οροφου με περισσοτερους ιμαντες παραλαβης αποσκευων και ελεγχου διαβατηριων, να φτιάξουν ένα πολυόροφο κτήριο στάθμευσης που θα είχε μέσα και τα ενοικιαζόμενα, να φτιάξουν έναν αξιοπρεπη σταθμό για ΟΑΣΘ/ταξί, να καθαρίσουν λίγο την ζούγκλα απο τον δρόμο μεχρι την Γεωργικής Σχολής και να κάνουν εκει εναν απλό ανισοπεδο κόμβο τύπου "Η" ωστε τουλάχιστον μέχρι την Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει φανάρι, ξόδεψαν όλα αυτά τα εκατομμύρια στον διάδρομο, έργο που κατ'εμε, θα επρεπε να γίνει ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
Για να δουμε τωρα που...μολις ανοιξει ο υπερατλαντικος διαδρομος και θα ερθει κανενα 747 απο το Σικάγο, απο ποιους ιμαντες θα παρουν βαλιτσες 350 ατομα, η σε ποια γκισε θα κανουν check in.. Και απο ολα αυτα τα εργα, θα τους εμεναν και ρεστα απο οσα εχουν δωσει ως τωρα για τον διαδρομο..
Πιο γραφικοι και απο το Μετσοβο ορισμενοι "υπευθυνοι" και τα "οράματά" τους...θελω να δω τι θα λενε οταν θα ανοιξει ο διαδρομος και ενα χρονο μετα οι "υπερατλαντικές" θα ειναι ακομα για Ντυσσελντορφ, Λειψια και Ντομοντεντοβο..
Αντι με τα ίδια λεφτά να "ρίξουν" εναν τρίτο όροφο με εστιατόρια και καταστήματα, να επεκτείνουν λίγο ακόμα το κτήριο προς την μεριά των εξόδων/duty free με 1-2 γέφυρες επιβίβασης, με αναλογη επεκταση του κατω οροφου με περισσοτερους ιμαντες παραλαβης αποσκευων και ελεγχου διαβατηριων, να φτιάξουν ένα πολυόροφο κτήριο στάθμευσης που θα είχε μέσα και τα ενοικιαζόμενα, να φτιάξουν έναν αξιοπρεπη σταθμό για ΟΑΣΘ/ταξί, να καθαρίσουν λίγο την ζούγκλα απο τον δρόμο μεχρι την Γεωργικής Σχολής και να κάνουν εκει εναν απλό ανισοπεδο κόμβο τύπου "Η" ωστε τουλάχιστον μέχρι την Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει φανάρι, ξόδεψαν όλα αυτά τα εκατομμύρια στον διάδρομο, έργο που κατ'εμε, θα επρεπε να γίνει ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
Για να δουμε τωρα που...μολις ανοιξει ο υπερατλαντικος διαδρομος και θα ερθει κανενα 747 απο το Σικάγο, απο ποιους ιμαντες θα παρουν βαλιτσες 350 ατομα, η σε ποια γκισε θα κανουν check in.. Και απο ολα αυτα τα εργα, θα τους εμεναν και ρεστα απο οσα εχουν δωσει ως τωρα για τον διαδρομο..
Πιο γραφικοι και απο το Μετσοβο ορισμενοι "υπευθυνοι" και τα "οράματά" τους...θελω να δω τι θα λενε οταν θα ανοιξει ο διαδρομος και ενα χρονο μετα οι "υπερατλαντικές" θα ειναι ακομα για Ντυσσελντορφ, Λειψια και Ντομοντεντοβο..