LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Και φυσικά ο νέος μεγαλυτερος σε μηκος διάδρομος που θα δέχεται και υπερατλαντικές (εδω γελαει μεχρι και ο Μπαγεβιτς) πτήσεις, θα λύσει μονομιάς όλα αυτά τα προβλήματα.

Αντι με τα ίδια λεφτά να "ρίξουν" εναν τρίτο όροφο με εστιατόρια και καταστήματα, να επεκτείνουν λίγο ακόμα το κτήριο προς την μεριά των εξόδων/duty free με 1-2 γέφυρες επιβίβασης, με αναλογη επεκταση του κατω οροφου με περισσοτερους ιμαντες παραλαβης αποσκευων και ελεγχου διαβατηριων, να φτιάξουν ένα πολυόροφο κτήριο στάθμευσης που θα είχε μέσα και τα ενοικιαζόμενα, να φτιάξουν έναν αξιοπρεπη σταθμό για ΟΑΣΘ/ταξί, να καθαρίσουν λίγο την ζούγκλα απο τον δρόμο μεχρι την Γεωργικής Σχολής και να κάνουν εκει εναν απλό ανισοπεδο κόμβο τύπου "Η" ωστε τουλάχιστον μέχρι την Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει φανάρι, ξόδεψαν όλα αυτά τα εκατομμύρια στον διάδρομο, έργο που κατ'εμε, θα επρεπε να γίνει ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.

Για να δουμε τωρα που...μολις ανοιξει ο υπερατλαντικος διαδρομος και θα ερθει κανενα 747 απο το Σικάγο, απο ποιους ιμαντες θα παρουν βαλιτσες 350 ατομα, η σε ποια γκισε θα κανουν check in.. Και απο ολα αυτα τα εργα, θα τους εμεναν και ρεστα απο οσα εχουν δωσει ως τωρα για τον διαδρομο..

Πιο γραφικοι και απο το Μετσοβο ορισμενοι "υπευθυνοι" και τα "οράματά" τους...θελω να δω τι θα λενε οταν θα ανοιξει ο διαδρομος και ενα χρονο μετα οι "υπερατλαντικές" θα ειναι ακομα για Ντυσσελντορφ, Λειψια και Ντομοντεντοβο..
 
Τί χρειάζεσαι εστιατόρια και καταστήματα, εάν περνάς τις ώρες σου περιμένοντας στις ουρές … Πρώτη προτεραιότητα θα έπρεπε να είναι η βελτίωση των βασικών για την λειτουργία υποδομών και υπηρεσιών (Check in, έλεγχοι χειραποσκευών, ιμάντες παραλαβής αποσκευών, έλεγχοι διαβατηρίου). Και μετά μπορούμε να μιλάμε για εστιατόρια, καταστήματα, σταθμούς ΟΑΣΘ/ ταξί, γέφυρες επιβίβασης κλπ.

Για να μην αναφέρω τον διάδρομο για τις υπερατλαντικές πτήσεις που μάλλον ποτέ δεν θα τις δούμε :wall:
 
Ε μα αυτό λεω. Πως θα βελτιώσεις check in κλπ χωρις χωρο; Ας γινει επεκταση το κτηριου οριζοντια και καθετα και θα γινουν ολα. Και ο τριτος οροφος με τα εστιατορια και τα καταστηματα θα μπορουσε να ηταν μοιρασμενος στη μεση, για "πριν" και "μετα" τον έλεγχο, ωστε να μοιράζεται ο κόσμος και να υπάρχει περισσότερος διαθέσιμος χώρος ακόμα.

Και το οτι τα ανεφερα με καποια σειρα δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα επρεπε να γινουν και με αυτη τη σειρα........ :|
 
Χθες ήταν η τελευταία ημέρα αδειών, για πολλούς εργαζόμενους στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ημεδαπούς και αλλοδαπούς. Το πρωί, λοιπόν, ενώ και στα δύο checkpoints ελέγχου επιβατών είχε τη μεγαλύτερη κίνηση που έχω δει ως τώρα (η ουρά του μεγάλου checkpoint έφτανε μέχρι εκεί που αρχίζει η ουρά του μικρού, στο ΑΤΜ της Εθνικής, για όσους ξέρουν το χώρο), η διεκπεραίωση του ελέγχου ήταν παραπάνω από ικανοποιητική σε χρόνο. Το ίδιο και στον έλεγχο των αποσκευών (εκείνη η περιττή ουρά που δεν υπάρχει μόνο στην Αθήνα και στα λοιπά πολιτισμένα αεροδρόμια κλπ. κλπ.)
Όμως στο check-in και drop-off της Aegean, όπου επίσης γινόταν το αδιαχώρητο, υπήρχε μια γενικότερη αταξία. Ο καθένας έμπαινε στην ουρά από όπου έβρισκε, ένας-δυο που πήρε το μάτι μου μπήκαν μάλιστα κάτω από τις κορδέλες και ενώ υπήρχαν κάποιες υπάλληλοι της Aegean πριν τα γκισέ, ήταν αφοσιωμένες στο να δείξουν στην κάθε θεία πώς θα κάνει check-in στο αυτόματο μηχάνημα, όπου επίσης επικρατούσε γενικό μπάχαλο, αντί να υπάρχει ένα ξεχωριστό check-in desk για όσους δεν μπορούν να χειριστούν το αυτόματο μηχάνημα. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχει 1 ουρά για τα Gold μέλη, μία για τους επιβάτες Business και δύο ξεχωριστές ουρές, η μία με πολύ και η άλλη με λιγότερο κόσμο, για τα υπόλοιπα drop-off desks, χωρίς να υπάρχει σαφής διαχωρισμός προορισμών ή κάτι άλλο και στις δύο αυτές ουρές έμπαιναν από όπου έβρισκαν. Ευτυχώς είχαμε κάνει check-in από το σπίτι και γλιτώσαμε την ουρά στα μηχανήματα.
Στην άλλη μεριά που ήταν τα check in της Ryanair και μερικών άλλων, ο κόσμος ήταν σαφώς λιγότερος, ωστόσο επικρατούσε μια τάξη και μια φυσιολογική σειρά.
 
Γενικα τα αεροδρόμιά μας,εκτος Ελ.Βελ., ειναι μια γελοιότητα.Εχει δει κανείς τι γίνεται τα καλοκαίρια στο Ηράκλειο ή στην Κω κτλ..Ανύπαρκτες υποδομές ή/και πεπαλαιωμένες (σε δρομους,αεροδρόμια,λιμάνια κτλ)..με τις οποίες σαν άλλα γκρικ καμάκια του 70 μιλάμε για αύξηση τουρισμού και βγαίνουμε στην τηλεόραση και βαυκαλιζόμαστε ποσο ωραίοι ειμαστε και μας θέλουν και..@@..Το "Μακεδονία",του οποίου η ανάπτυξη έμεινε στη μακέτα-και την εχουν τα γουρούνια εκει να μας θυμίζει την κοροϊδία-δεν πρόκειται να δει ασπρη μέρα και εστω καποιες παρεμβάσεις,όπως τις προαναφερθείσες,αν δεν ιδιωτικοποιηθεί..Οχι γιατι δεν γίνεται,αλλά γιατι το ελλ.κράτος το εχει γράψει στα @@ και δεν ενδιαφέρεται,χρόνια τώρα..οπότε αν και οταν ευωδωθεί ο τραγέλαφος ΤΑΙΠΕΔ-ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων κτλ.,θαχουμε ψωμί για..ανεκδοτα..ως τότε θα παραμείνουμε μπανανία..
 
Το τίμημα όμως για να απολαμβάνουμε τις υπηρεσίες του ΕΛΒΕΝ είναι μεγάλο.19 ευρώ περισσότεροι φόροι αεροδρομίου για κάθε αναχώρηση πτήσης εσωτερικού σε σχέση με τα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια.Και αν δεν ήταν η κρίση στη μεση, θα χαμε φτάσει το 30αρι. Οχι, αν είχα την επιλογή θα προτιμούσα να λείπει η πολυτέλεια.
Ειδικά στη Θεσσαλονίκη, μπορούν να υπάρξουν βιώσιμες λύσεις και να γίνουν αλλαγές χωρίς τον πακτωλό χρημάτων που δαπανήθηκε στην Αθήνα, αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρεται κανείς.Είναι κρίμα πάντως για ένα τόσο μικρό αεροδρόμιο, να υπάρχουν τέτοιες ουρές. Δεν πήγα πρόσφατα Θεσσαλονίκη, αλλά είμαι πολύ εξοικειωμένος με αυτά που ακούω για το χάλι και τις αναμονές.
 
Και σε άλλα αεροδρόμια ελληνικά να πας καλοκαίρι με κίνηση τις ίδιες ουρές θα συναντήσεις και μάλιστα να φτάνουν έξω απτο τέρμιναλ μεσ'το λιοπύρι.. :evil: τα χάλια μας ειναι πανελλαδικά.. :rant:
 
Καλά και στο Schiphol να πας ενδεχομένως ουρά να συναντήσεις. Το θέμα είναι και κάποια αισθητική βελτίωση χώρων και υποδομών.Και όχι να φτιάξουμε το "κοσμοδρόμιο" της Αθήνας
 
d|m|tr|s":2kcx86vh said:
Χθες ήταν η τελευταία ημέρα αδειών, για πολλούς εργαζόμενους στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ημεδαπούς και αλλοδαπούς. Το πρωί, λοιπόν, ενώ και στα δύο checkpoints ελέγχου επιβατών είχε τη μεγαλύτερη κίνηση που έχω δει ως τώρα (η ουρά του μεγάλου checkpoint έφτανε μέχρι εκεί που αρχίζει η ουρά του μικρού, στο ΑΤΜ της Εθνικής, για όσους ξέρουν το χώρο), η διεκπεραίωση του ελέγχου ήταν παραπάνω από ικανοποιητική σε χρόνο.
(…)
Στην άλλη μεριά που ήταν τα check in της Ryanair και μερικών άλλων, ο κόσμος ήταν σαφώς λιγότερος, ωστόσο επικρατούσε μια τάξη και μια φυσιολογική σειρά.

Κι εγώ έφυγα την τελευταία Κυριακή, και η κατάσταση στον έλεγχο ήτανε όπως την περιγράφεις – και πολύ καλύτερο απ΄αυτό που είδα σε κάποιες άλλες μέρες…

Και ότι στην Ryanair έχει λιγότερες ουρές λογικό είναι. Αφού με τις έξτρα χρεώσεις που έχουν κανείς δεν κάνει Check in στο αεροδρόμιο, πολλοί δεν έχουν ούτε καν βαλίτσα, δεν αρχίζουν συζήτηση ότι θέλουν θέση στο διάδρομο / στο παράθυρο / στο μπροστινό μέρος / μαζί με την οικογένεια… και όταν έχουν τελειώσει την πρώτη πτήση ξανά το ίδιο για την ανταπόκριση… Ενώ οι άλλες εταιρίες με μια πτήση την ημέρα έχουν τα ξεχωριστά Counters για κάθε πτήση. Αν και συμφωνώ μαζί σου ότι στην Α3 θα έπρεπε να βελτιώσουν κάπως αυτό το χαμό.

STAVROS_ATH":2kcx86vh said:
Ειδικά στη Θεσσαλονίκη, μπορούν να υπάρξουν βιώσιμες λύσεις και να γίνουν αλλαγές χωρίς τον πακτωλό χρημάτων που δαπανήθηκε στην Αθήνα, αλλά μάλλον δεν ενδιαφέρεται κανείς.Είναι κρίμα πάντως για ένα τόσο μικρό αεροδρόμιο, να υπάρχουν τέτοιες ουρέ.

Ακριβώς αυτό είναι. Δεν χρειάζομαι πολυτέλειες, απλά έχω βαρεθεί να φτάσω στο αεροδρόμιο (πετάω κάθε εβδομάδα…) 1,5 ώρες πριν από την πτήση, ακόμα για εντός Schengen και μόνο με χειραποσκευή, αφού δεν ξέρω πόσο χρόνο θα περιμένω στον έλεγχο, εάν θα λειτουργεί Fastlane κλπ. Έχω φτάσει στο σημείο να κοιτάω στο διαδίκτυο στις περίφημες ανεπίσημες ιστοσελίδες του αεροδρομίου πόσες άλλες πτήσεις έχει γύρο από την δική μου για να ξέρω πότε είναι μάλλον η κατάλληλη στιγμή να πάω…
 
Πρωτη φορα ημουν σημερα στο Μακεδονια και η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα ακουσει καλα σχολια αλλα δεν περιμενα και αυτο που βρηκα. Με ζητημα να εφευγαν 5-6 πτησεις Αιγαιου ειχε μαζεψει ουρα στους γκισεδες της Α3 ενω για να πας απο τη μια πυλη στην αλλη επρεπε να δημιουργησεις δρομο μεσα απο οσους περιμεναν την επιβιβαση. Φαγητο μηδεν, συνδεση με την πολη τραγικη (πηγα αρκετα νωριτερα γιατι ειχε λεωφορειο μετα απο 45'), μου φανηκε σκοτεινο ενω η υπαρξη μονο δυο μηχανηματων για σωματικο ελεγχο απλα μαγεια.

Δεν ξερω πως ειναι τα αλλα επαρχιακα αεροδρομια παντως το Μακεδονια θελει πολλη δουλεια για να καταστει εστω αξιοπρεπες οπως θα επρεπε να ειναι το αεροδρομιο μιας πολης με 1εκ κοσμο.
 
Top