LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Το χειμώνα το 78 εχει δρομολόγιο ανα 30'..Αν πεσει σε κινηση μεσα στην πόλη τοτε η αναμονή μεγαλώνει..Τι εννοείς φαγητό μηδεν; αν δεν θες απτα εβερεστ μπορεις να ανεβεις πανω στο εστιατόριο να φας..
 
Το πρόβλημα είναι μάλλον ότι μετά τον έλεγχο η επιλογή φαγητού όντως είναι πολύ περιορισμένη. Και με τις ουρές καλύτερα να πας εκεί πρώτο και μετά, εάν έχεις χρόνο, για φαγητό.

Αν και το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι οι ουρές. Ας ανοίξουν επιτέλους περισσότερα σημεία :rolleyes: . Ακόμα τώρα το χειμώνα, χθες γύρω στα 20 λεπτά στον έλεγχο… Και αντί να βελτιώσουν κάτι, μας κατάργησαν και το fastlane. :rant:

Και όσον αφορά το λεωφορείο, νομίζω σε κάποιες ώρες όντος είναι μόνο κάθε 40 λεπτά (που συχνά γίνονται περισσότερα) :wall: . Καλό θα ήτανε να έχει περισσότερα, εκτός από τις ώρες αναμονής συχνά δεν χωράει και ο κόσμος με τις βαλίτσες του (αφού μάλιστα το χρησιμοποιούν και πολλοί που πηγαίνουν στο εμπορικό κέντρο, Περαία, Επιβάτες κλπ. γιατί είναι πιο γρήγορο από τα άλλα).
 
Μετα τις 14:45 το επομενο δρομολογιο ηταν 15:30 κι ειδα οτι πολυς κοσμος οντως κατεβηκε σε αλλες στασεις. Απο την αλλη ισως υπαρχει το επιχειρημα οτι το αεροδρομιο δεν εχει κινηση ωστε να εχει και πιο συχνα λεωφορεια, δεν ξερω, ισως επεσα στην ωρα που ηταν δυσκολη.
 
Δεν αυξήθηκε η τιμή του εισιτηρίου στα 2 ευρώ; Κάτι τέτοιο είχαν πει.
 
Από την σελίδα στο FB του Omorfa Taxidia

Χαμός στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης...

Χαμός έγινε χθες Τρίτη στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης καθώς εκατοντάδες ταξιδιώτες ταλαιπωρήθηκαν για μια ακόμη φορά λόγω των αδυναμιών του.
Καθώς από την μια πλευρά του αεροδρομίου, αυτή της θάλασσας υπήρχε μη ευνοϊκός άνεμος και από την άλλη πλευρά, προς τους λόφους, χαμηλή νέφωση, τα αεροσκάφη δεν μπορούσαν να προσγειωθούν καθ΄ όλη την διάρκεια της ημέρας. Όχι όλα αλλά αυτά που οι πιλότοι έκριναν ότι η προσγείωση ήταν επικίνδυνη. Έτσι κατευθύνονταν είτε στην Αθήνα είτε στην Καβάλα απ' όπου οι επιβάτες προωθούνταν στην Θεσσαλονίκη με λεωφορεία. Την ίδια ώρα άλλοι επιβάτες που περίμεναν να αναχωρήσουν από Θεσσαλονίκη για διάφορους προορισμούς, έβλεπαν την πτήση τους να ακυρώνεται καθώς τα αεροπλάνα με τα οποία θα ταξίδευαν δεν κατάφεραν προηγουμένως να προσγειωθούν στην Θεσσαλονίκη.
Σύγχυση εκνευρισμό και θυμό προκάλεσε στους επιβάτες το γεγονός ότι την ίδια ώρα που ανακοινώνονταν ματαιώσεις πτήσεων λόγο των καιρικών συνθηκών κάποια αεροσκάφη προσγειώνονταν είτε γιατί οι πιλότοι ήταν πιο τολμηροί είτε γιατί η χρονική συγκυρία το επέτρεπε.

Η πλέον άτυχη πτήση ήταν αυτή της Ryanair για Παρίσι. Το αεροπλάνο επρόκειτο να έρθει από Αθήνα εκτελώντας πτήση Αθήνα-Θεσσαλονίκη και μετά θα αναχωρούσε για το Θεσσαλονίκη-Παρίσι-Θεσσαλονίκη.
Καθώς δεν κατάφερε να προσγειωθεί στην Θεσσαλονίκη πήγε στην Καβάλα. Οι επιβάτες επιβιβάστηκαν σε λεωφορεία για να φτάσουν στην Θεσσαλονίκη και το αεροπλάνο άδειο από επιβάτες ξεκίνησε μετά από λίγο από την Καβάλα για την Θεσσαλονίκη προκειμένου να πάρει τους επιβάτες για το Παρίσι.
Καθώς δεν μπόρεσε και πάλι να προσγειωθεί στην Θεσσαλονίκη συνέχισε τελικά για το Παρίσι άδειο προκειμένου να φέρει τους επιβάτες της πτήσης Παρίσι-Θεσσαλονίκη. Στην επιστροφή ωστόσο και πάλι δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στην Θεσσαλονίκη και κατέληξε στην Αθήνα. Επίσης η πτήση της Ryanair από την Πάφο αφού δεν κατάφερε να προσγειωθεί το βράδυ στην Θεσσαλονίκη κατέληξε στην Αθήνα απ' όπου οι επιβάτες έφτασαν στην Θεσσαλονίκη με λεωφορείο το πρωί.
Παρόμοια τύχη είχαν και πτήσεις άλλων αεροπορικών εταιρειών. Κάθε αεροπορική εταιρεία αντιμετώπισε τους ταλαιπωρημένους επιβάτες με τα δικά της στάνταρ.

Δυστυχώς αυτές είναι οι δυνατότητες του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης που μας τις δείχνει σε κάθε ευκαιρία. Σε επίπεδο υποδομών είναι εντελώς γυμνό
 
Ημουν ένας από τους άτυχους. Πετούσα με την Α3 113 κανονικά στις 13.20. Εφτασα με την γλωσσα εξω 12.40 γιατί γινόταν χαμός από κίνηση. Στο κάουντερ κανένας μα κανένας δεν με ενημέρωσε και έσπευσα να πάω στην πύλη.
εκεί γινόταν Ο χαμός. Η Aegean ειχε χάσει προ πολλού το παιχνίδι και κανένας δεν ήξερε τιποτα.
Διαπίστωσα οι αναχωρούσε η καθυστερημένη κατα δύο ώρες προηγούμενη πτήση. για Αθηνα. Αρα η δικαιολογία για κακοκαιρία δεν έστεκε...
Σε λίγο άρχισαν οι ανακοινωσεις οτι σε μιση ώρα ΘΑ μας πουν επρισσότερα...
Τελικώς φύγαμε με τον ίδιο κακό καιρό στις 15.30.
Δεν ασχολήθηκε κανένας να μας πει να βγουμε, να παμε να αράξουμε, κάτι τελος πάντων... Σε κάποια φάση επειδή η πτήση για ντυσελντορφ ειχε ήδη κλείσει 4 ώρες καθυστέρηση μοίραζαν κουπόνια, πήρα και εγω ένα, δεν με ρώτησε κανένας που πάω και τι κάνω...
Το αεροδρόμιο θυμίζει εποχές 1970 όταν πεταγα απο εκει παιδάκι.
Κρίμα....χαλάλι τα 62rtn.....που να ειχα δωσει και παραπανω..
 
Αν το αεροδρόμιο είχε καλύτερες υποδομές δε θα είχαν συμβεί αυτά;
Μήπως ήταν αντικειμενικά πολύ κακός ο καιρός για μια ασφαλή προσγείωση;
 
Σίγουρα υπάρχουν καιρικές συνθήκες στις οποίες δεν μπορούν πια να γίνουν πτήσεις. Όμως, με μόνο έναν διάδρομο σε λειτουργία (χωρίς εναλλακτικές σε περίπτωση μη ευνοϊκού ανέμου) και όπως το καταλαβαίνω όχι ιδιαίτερα καλό σύστημα προσγείωσης σε συνθήκες ομίχλης φταίνε και οι κακές υποδομές…
 
Καταλαβαίνω ότι το divert για Αθήνα γίνεται για λόγους υποδομών αλλά και γιατί αποτελεί βάση της A3 και της FR, αλλά η επαναπροώθηση των επιβατών με λεωφορεία για 500 km είναι ταλαιπωρία. Η Καβάλα ok, εφόσον το επέτρεπαν οι συνθήκες. Καστοριά και Βόλος όμως γιατί όχι; Αν οι συνθήκες το επέτρεπαν η απόσταση δεν είναι πολύ μεγάλη. Είναι κλειστά;
 
H Kαστοριά και η Αγχίαλος έχουν ωράριο και ειδικά τις βραδυνές ώρες είναι κλειστά.
Και οι εταιρίες δεν προτιμούν τέτοιου μεγέθους αεροδρόμια με διάφορους περιορισμούς και που δεν έχουν τις υποδομές να τα εξυπηρετήσουν περαιτέρω αν χρειαστεί κάτι.
Όταν ο ούριος στον 16 είναι χοντρικά πάνω από 10-12kt και η βάση των νεφών είναι κάτω από τα 1300ft στην τελική του 34 που είναι και τα minima τότε προκύπτουν αυτά τα προβλήματα. Στον κόσμο όμως δεν μπορείς εύκολα να τα εξηγήσεις αυτά. Τα α/φ που ''πιάνουν'' είναι γιατί οι χειριστές είναι πολύ familiar με το αεροδρόμιο και τυχαίνουν σε καλό timing προσέγγισης.
Τα τοπογραφικά δεδομένα της Θεσ/νικης είναι δυστυχώς αυτά και δεν αλλάζουν. (δεν μπορείς π.χ. να κόψεις τον Τρίλοφο).
Ούτε το πρόβλημα θα εξαλειφθεί με το άνοιγμα του 10/28 μιας και με βοριά η εναλλακτική θα είναι στον 28 όπου εκεί είναι μόνο visual circling άρα εκ των πραγμάτων ακυρώνεται.
Το μόνο παρήγορο είναι ότι ο παραπάνω καιρικός συνδυασμός είναι σχετικά σπάνιος μιας και όταν φυσά καθαρός Βαρδάρης ο οποίος δρα ως νεφοδιαλυτής επικρατεί αίθριος καιρός και καλή ορατότητα.
 
Top