LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως έγραψε ο diontheo σε άλλο τόπικ:
παρατήρησα εκτεταμένες εργασίες εντός και εκτός Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης (αναδιαμόρφωση & ανακαίνιση εσωτερικών χώρων), εξωτερικές σκαλωσιές στα ανατολικά του κτηρίου, και χωματουργικές εργασίες στο χώρο όπου θα χτιστεί η επέκταση του κτηρίου.
viewtopic.php?p=198189#p198189

Βάζω κι εγώ κάποιες φωτό από το ινσταγκραμ. Στο κτήριο από τη μεριά της πίστας αυτή τη φορά βλέπουμε κάποιες σκαλωσιές:



Εδώ στην είσοδο της Β' Αίθουσας, αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο που χρειάζονται εκεί και τι ακριβώς είναι αυτά τα μηχανήματα:
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    81,2 KB · Προβολές: 2.963
  • 30653107_2044845902405109_5109211336324153344_n.jpg
    30653107_2044845902405109_5109211336324153344_n.jpg
    100,4 KB · Προβολές: 2.963
Οι πρωτες ορατες αλλαγες απο σημερα πρωι στο Μακεδονια, οπου η Fraport μεταφερε τον χώρο ελέγχου επιβατών με έξι συνολικα μηχανήματα κοντά στην είσοδο του αεροδρομίου.
Επισης λιφτινγκ εχει γινει κ στου χωρους dutyfree.
Φωτογραφιες κ λεπτομερειες στο :
http://voria.gr/article/i-protes-allage ... donia-foto
 
Μπαίνοντας στον χώρο Α των αναχωρήσεων που είναι τo check in της Αegean, στα δεξιά παραμένει η κατάσταση ως έχει μπροστά μας βλέπουμε τα γραφεία της Turkish και της Astra και στα αριστερά το φαρμακείο. Δεν μπορείς να στριψεις εκεί που ήταν το everest.
Στρίβοντας αριστερά στονδιαδρομο υπάρχουν τα ΑΤΜ, τουαλετες ενώ στα αριστερά που υπήρχαν διαφορα γραφεία τα περισσότερα ξηλώθηκαν και βλέπουμε εξω. Προφανώς θα γίνουν καταστήματα.
Συνεχιζοντας στο χώρο Β εκεί που είναι το check in της Ryanair πάλι φαίνεται ότι είναι αποκλεισμένη η πρόσβαση προς τα πίσω (παλιός έλεγχος).
Συνεχιζοντας στην ευθεία εκεί που ήταν τα γραφεία της Turkish ξεκινάει ο χώρος του ελέγχου, ενώ στο βάθος φαίνονται τα duty free. Ουσιαστικά μπαίνεις στο χώρο αναχωρήσεων από την πλευρά που ήταν παλια τα ρούχα. Ο Τερκενλης μεταφέρθηκε στην πλευρά που ήταν τα swatch.
Από την μέσα πλευρά των αναχωρήσεων έχει περάσει σχεδόν ολόκληρος ο παλιός χώρος του ελέγχου στον οποίον έχουν βάλει καθίσματα. Και ουσιαστικά γίνεται τεράστιος μόλις βγάλουν και τα διαχωριστικά με τα τζάμια.

Νομίζω πως γίνεται πλέον πολυ καλύτερη διαχείριση του χωρου του κτηρίου.
 
Δηλαδή από εκεί που ήταν οι 2 χώροι των ελέγχων μέχρι το lounge της Aegean μπήκαν καρέκλες; Ξύλινες καρέκλες; Πρίζες;

Πόσους επιβάτες χωράει τώρα το τέρμιναλ ανά ώρα; Μετράω περίπου με τον νέο χώρο περίπου 700 καρέκλες, σωστά;

Πέρυσι, με βάση τα στατιστικά, κάθε πτήση είχε κατά μέσο όρο 110 επιβάτες και μέγιστο τις 8 πτήσεις/ώρα εντός Σένγκεν.
 
Γενικά κι εγώ θεωρώ ότι θα γίνει τώρα πολύ καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου που υπάρχει. Και είναι καλύτερα τα μηχανήματα ελέγχου να είναι όλα στην ίδια πλευρά, με μια ουρά, κι όχι όπως ήτανε μέχρι τώρα σε δύο διαφορετικά σημεία. Επίσης, υπάρχει τώρα περισσότερο χώρο airside (υποθέτω ότι θα φύγουν και οι τοίχοι που είναι ακόμα εκεί, έτσι ώστε να μην υπάρχει αυτός ο συνωστισμός στις πύλες αναχώρησης).

Απ΄την άλλη πλευρά όμως:
- Αν δεν βάλουν περισσότερα μηχανήματα (νομίζω ότι πέρσι το καλοκαίρι είχαν μέχρι και 8 – 4 και στις δύο πλευρές), σε ώρες αιχμής θα έχουμε ξανά συνωστισμό κι ουρές σε ολόκληρη την αίθουσα με τα Check in Counters.

- προσωπικά με ενοχλεί αυτή η λογική ότι μετά από τον έλεγχο να περνάς αναγκασατικά μέσα από τα καταστήματα / δεν μπορείς να τα αποφύγεις. Δεν πάω στο αεροδρόμιο για να κάνω shopping…. Αν και δυστυχώς είναι έτσι σε πολλά αεροδρόμια.
 
Φτάνοντας προχθές μια κοπέλα μας μοίρασε χάρτες της Θεσσαλονίκης παρόμοιους σε εμφάνιση και μέγεθος με αυτούς που θα βρούμε στην Αθήνα δίπλα στους ιμάντες παραλαβής αποσκευών. Ο χάρτης είναι της κεντρικής Θεσσαλονίκης, και δίπλα ενας μικρότερος της ευρύτερης περιοχής, κάποιες διαφημιστικές καταχωρήσεις, τουριστικές πληροφορίες κλπ. όλα στα αγγλικά, ενω για πρώτη φορά πρόσεξα και τα σταντάκια με το "GREC14N", με την "βόρεια" έκδοσή του (ενώ αργότερα στην Ρόδο είδα και την "ανατολική", για Σάμο, Ρόδο και Κω). Σαν πρώτη εντύπωση πολύ καλαίσθητα και τα δύο, και ο χάρτης, και τα περιοδικά, και καλή ιδέα οι ξεχωριστές τοπικές εκδόσεις τους.
 
Το εστιατόριο Goodbye παραμένει ακόμη προσβάσιμο και από μη αναχωρούντες επιβάτες ή το ασανσέρ μαζί με το εστιατόριο πέρασε (ή θα περάσει) στο χώρο των αναχωρήσεων μετά τον έλεγχο?
 
Δυστυχώς, πρέπει να περάσεις τον έλεγχο για να πας στο goodbye, πλέον δεν αρμόζει να ονομάζεται έτσι, καθώς από την στιγμή που δεν πετάς, δεν σου δύναται η ευκαιρία να πιεις ένα καφέ εκεί, για να αποχαιρετήσεις τον άνθρωπο σου.
 
Κρίμα, αν και εξαιρετικά ακριβό, είναι ίσως το καλύτερο καφέ ελληνικού αεροδρομίου. Αν πλέον είναι προσβάσιμο μόνο σε επιβάτες, λογικά θα πέσει και η κίνηση του.
 
Να ο λόγος που θέλουν να διώξουν τη ryanair από τη Θεσσαλονίκη... Γι' αυτό κόβει τα δρομολόγια η εταιρία. Για να βάλουν κάποιοι με λιγότερα τέλη τη φίλη τους!

H αύξηση της συχνότητας πτήσεων από και προς τη Θεσσαλονίκη από τις αεροπορικές εταιρείες του ομίλου Lufthansa αποτέλεσε τη βασική θεματική της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης, που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, με την υποστήριξη του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας.

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... -ενδιαφέρ/
 
Top