LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ρε φίλε σοβαρά είσαι κι εσύ τρολ? Ποια εταιρία στον κόσμο θα έφτιαχνε σε λιγότερο από 1 έτος τέρμιναλ ακόμη και 5.000 τμ ??? Δε σου βάζω και ότι ζούμε σ' ένα κράτος που για μία υπογραφή περιμένεις μήνες???

Μας έχετε πρήξει ποια με το πόσο κακοί είναι που θέλουν να έχουν έσοδα κτλ κτλ. Ποια εταιρία στον κόσμο θέλει να έχει ζημία??? Μόνος σου το έγραψες """"υποχρέωση για 330 εκ επενδύσεις τα πρώτα 4 χρόνια"""" Πότε πέρασαν 4 χρόνια και βλέπεις αν τα έχουν φτιάξει ή όχι?????? Δες το δημόσιο τι (σκ@τ@) ΔΕΝ έκανε τόσα χρόνια και ό,τι προσπάθησε να κάνει (όπως το διάδρομο) θα τα παραδώσει 10+χρόνια με καθυστέρηση....


Οι διαρρυθμίσεις αφού είναι με 0 χρήματα γιατί δεν τις έκανε το δημόσιο τα τελευταία 40 έτη???

Αν δεν ξέρεις από αρχιτεκτονική κτλ μη μιλάς! Τις σκαλωσιές μερικές φορές τις βάζουμε πριν ξεκινήσει κάποιο έργο!!!!

Αλήθεια έχεις ιδέα το πόσο πιο ακριβά είναι τα ενοίκια στο Βενιζέλος? Εκεί όμως ξέρεις πόσα περισσότερα καταστήματα υπήρχαν και όταν είχε 14 εκ επιβάτες???

Σοβαρά εσύ όταν αγοράζεις ένα σπίτι στην ΕΛΛΑΔΑ ξεκινάς πιο πριν και από τη σύνταξη των συμβολαίων να κάνεις τις εργασίες??? Ακόμη πιο περίπλοκα είναι εδώ βέβαια....

Τόσα χρόνια είχαμε ένα κοτέτσι το Μακεδονία και κανείς από τους υπαλλήλους δεν έλεγε κάτι... Τώρα ξαφνικά τους πήρε ο πόνος μέσα σε 1 χρόνο να τα δουν όλα... Αν θέλεις να ξέρεις ήδη έχουν ξεκινήσει από τον Νοέμβριο μετά από απαίτηση των εταιριών που ζητούσαν να μην ξεκινήσουν νωρίτερα....
 
Στη συζήτηση περι ενοικίων και μεγάλης αύξησης τους να προσθέσω τα εξής:

Τους έμεινε κάτι ξενοίκιαστο των τρισκατάρατων Γερμαναράδων παρότι ζήτησαν πολλαπλάσια ποσά ενοικίου από όσα εισέπραττε η ΥΠΑ? Όχι εξ όσων έχω δει.
Αντίθετα θα δημιουργηθούν ακομα περισσότεροι εμπορικοί χώροι προς ενοικίαση. Η αγορά λοιπόν κάλυψε πρόθυμα τα πολλαπλάσια ενοίκια που ζήτησε η Φραπορτ! Και μάλιστα παρά την αύξηση του ανταγωνισμού από την δημιουργία νέων καταστημάτων.
Άρα? Άρα τα προηγούμενα ενοίκια που χρέωνε η ΥΠΑ ήταν πολύ, πολύ χαμηλότερα απο όσο θα έπρεπε να είναι. Πολύ, πολύ χαμηλότερα από όσα η αγορά ήταν διατεθειμένη να δώσει.

Γιατί λοιπόν η ΥΠΑ έκανε τόσο κακή διαχείριση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων? Γιατί έχανε κάθε χρόνο το δημόσιο όλα αυτά τα λεφτά που οι μαγαζάτορες είναι πρόθυμοι να δώσουν για να νοικιάζουν αυτά τα καταστήματα?
Συνέβαινε αποκλειστικά λόγο ανικανότητας των δημόσιων λειτουργών να ασκήσουν το λειτούργημα για το οποίο χρυσοπληρώνονται ή έπαιζε και κάτι άλλο?
Συναλλαγή κάτω από το τραπέζι για παράδειγμα ώστε ο χ, ψ επιχειρηματιας να πληρώνει πολύ λίγα σε σχέση με την αληθινή εμπορική αξία του χώρου αυτού? Με αντάλλαγμα κάποιο δωράκι στον ΥΠΑτζη που έκλεινε τη συμφωνία?
Τροφή για σκέψη απλά...

Αλήθεια, θα ασχοληθεί κάποιος εισαγγελέας ή ελεγκτής δημόσιας διοίκησης με αυτή τη ζημιά που υπέστη το Δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια?
 
Στην τελευταία ερωτηση,ρητορικη, η απαντηση γνωστη..(οχι)...Για τα εργα της Fraport κανεις δεν περίμενε στο αψε-σβησε θαυματα εννοείται,απλά ίσως περιμενε γρηγοροτερη αντιδραση στο χαλι μας απο πλευρας της..το ποσο εφικτό ηταν ισως να το ξερουν με στοιχεια μονο όσοι εχουν εκ των εσω πληροφοριες..Εξαλλου την Φραπορτ στελεχωνουν έλληνες και δυστυχως για άλλη μια φορα το κεντρο αποφάσεων ειναι η Αθηνα...
Οσο για το αεροδρόμιο και τα καταστήματα, ας μην κανουμε αστοχες συγκρισεις με τον ΔΑΑ γιατι άλλη η κινηση κατω και η οικονομική δυναμικη του πελατολογίου τους και αλλη εδω πάνω..Οπως και άλλη της Μυκόνου όπου εκει πραγματικά το δημοσιο εχανε εκατομμύρια απτο κοτετσι, ενω αν ειχε καταστηματα φιρμες θαχε θησαυρίσει δεδομένου του χρηματος που διακινείται κατω απο τους υψηλής σταθμης πελατών της..
Τώρα για την...επιθετική πολιτικη της Fraport όσον αφορα την κίνηση και τις εταιρείες επιτρέψτε μου να έχω λίγες αμφιβολίες...περα από Qatar,Flydubai ό,τι αλλη προσθηκη θα υπάρξει φετος σε SKG ήταν προαποφασισμενο απο τις εταιρείες και όχι επειδη το τμημα μαρκετινγκ της εταιρείας εδειξε καμιά αγωνιστηκότητα στην προσελκυση εταιρειών..Κοντός ψαλμός αλληλουια..έρχεται σύντομα το Routes Europe..Να δουμε εκεί το εργο τους..Ο ΔΑΑ και η Α3 ειναι χρόνια συμμετέχοντες..Η Fraport με ενα portfolio 14 ελλ.αεροδρομίων θα είναι εκει; θα παράξει έργο..; ας ελπίσουμε σε μια πλουσια συγκομιδη συμφωνιών..
 
Τώρα που κοίταξα στο site του Routes πάντως στους attendees έχει από Ελλάδα την A3 το αεροδρόμιο Αθηνών αλλά όχι την Fraport.
Η οποία πάντως θα έχει συμμετοχή σαν αεροδρόμιο Φρανκφούρτης
 
Συμφωνώ ότι είναι λάθος μου και ατυχές σύγκριση το αεροδρόμιο της Αθήνας με της Θεσσαλονίκης, αλλά γι' αυτό είπα ότι όταν είχε 14 εκ επιβάτες πάλι δεν είχαμε αντιδράσεις.

Σε ένα χρόνο και χωρίς να έχουν γίνει έργα, δε μπορούμε να δούμε πόσες εταιρείες θα φέρουν. Εξάλλου τι να τις κάνουν στα κοτέτσια;

Όλοι μας εδώ μέσα θέλουμε να δούμε το Μακεδονία πολύ καλύτερο και ομορφότερο, αλλά πρέπει να κάνουμε υπομονή, καθώς το νέο τέρμιναλ δε γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη και στο υπάρχων τέρμιναλ δε μπορούν να γίνουν πολλά... Όπως έχω ξαναπεί, μαζί είμαστε εδώ για να κατακρίνουμε και να αποδοκιμάσουμε αν δεν εκπληρώνουν τη σύμβαση.
 
Καλημέρα σε όλους.
Αυτή τη στιγμή η QR205 είναι πάνω από την Τουρκία με προορισμό την Θεσσαλονίκη. Έρχεται το Α7-ΑΗP με 120 θέσεις Economy και 12 Business. Άντε να δούμε... :)
 
Αυτή τη στιγμή γίνονται εργασίες σε αρκετά σημεία. Αρκετές από τις τουαλέτες είναι κλειστές / έχουν μεταφερθεί, στο Duty Free έχουν γίνει κάποιες αλλαγές και είναι τώρα πιο μικρό, με έναν προσωρινό τοίχο προς την πλευρά των τουαλέτων (που είναι επίσης κλειστές), επίσης έχει έναν προσωρινό τοίχο δίπλα στον έλεγχο χειραποσκευών πίσω απ΄τον οποίον γίνονται εργασίες κλπ.... Προφανώς θα γίνουν αλλαγές στη διαμόρφωση του χώρου αναχωρίσεων.
 
Μάρτιος:
Εσωτερικό: 186,444 (-11.3%)
Εξωτερικό: 219,521 (+20.9%)
Σύνολο: 405,965 (+3.7%)

Συνολικά το πρώτο 3μηνο:
Εσωτερικό: 501,845 (-14.9%)
Εξωτερικό: 509,545 (+2.5%)
Σύνολο: 1,011,390 (-7.0)

Πολύ καλά νούμερα αν σκεφτούμε και ότι τις πρώτες 6 μέρες κάποιες πτήσεις δεν έγιναν και ότι μέχρι τις 24/3 easyjet και eurowings πετούσαν στην Καβάλα

https://www.skg-airport.gr/uploads/sys_ ... vs2017.pdf
 
παράξενο γιατί easy/euro πετούν εξωτερικό και θα έπρεπε η μειωση να αφορά κυρίως εξωτερικού
 
Το εσωτερικό γενικά πάει χάλια...
 
Top