LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γράφω περιμένοντας στο Goodbye την πτήση μου Α3540 για DUS. Αίθουσα αναμονής Α (εκεί που είναι το check-in της Aegean) σχετικά καλά. Αίθουσα Β άθλια, δεν μπορεις να περάσεις ακόμα και χωρίς αποσκευές. Στο check-in της Eurowings μπορεί να είχε και 1000 άτομα.
Έλεγχος χειραποσκευων γρήγορος την ώρα που πέρασα. Duty free γεματα αλλα πέρασα γρήγορα. Χώρος airside άνετος πλέον, τουαλέτες μικρές και με μεγαλύτερο χρόνο αναμονής από τον έλεγχο χειραποσκευών ή το ταμείο των Duty tree.
 
Δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια η έγκριση δόμησης για την επέκταση του αεροσταθμού του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης κατά 16.132μ2 σε κάλυψη ή 34.033μ2 σε εμβαδόν

:arrow: diavgeia.gov.gr
 
Θα πρέπει να αλλάξει ονομασία το αεροδρόμιο, με την συμφωνία. Πως είναι λογικό να λέγεται Μακεδονία;
Λογικότερο να λέγεται ΝότιοΜακεδονία (αμετάφραστο).
 
Στο μηχάνημα παραλαβής αποσκευών πλέον έχουμε 4 πτήσεις ταυτόχρονα να περιμένουν να πάρουν τις αποσκευές του στο χώρο αφίξεων με αποτέλεσμα να γίνεται ΠΑΝΙΚΟΣ!!! Τι περιμένουν να δώσουν λίγα λεφτά για να βάλουν ακόμη 1 (έστω κι 1) μηχάνημα.... Χορτάστε ανάπτυξη οι υποστηρικτές τους-γερμανοτσολιάδες;;;;
 
Το "μηχάνημα", (λογικά ο ιμάντας παραλαβής), θέλει και αρκετό χώρο, και ο χώρος προϋποθέτει συνήθως επίσης και κάποια επέκταση του κτηρίου, και αλλαγή υποδομών στην εξωτερική πλευρά του. Και φυσικά οι απαιτήσεις να διορθωθούν τα πάντα μέσα σε ένα χρόνο, την στιγμή που για 25 χρόνια δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα, παραμένουν κλασικά γραφικές και εκτός τόπου και χρόνου.
 
Η όποια κριτική πρέπει να έχει και μια σοβαρότητα.

Κανείς δεν περιμένει να δει διαφορετικά κτίρια και εξοπλισμούς μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη με βάση τη σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο να προχωρήσει σε συγκεκριμένα έργα σε διάστημα 4ετίας (ως το 2021), συγκεκριμένου κόστους και προδιαγραφών. Τότε θα μπορεί να γίνει οποιαδήποτε κριτική για τις υποδομές και τη βελτίωση τους. Σε 7 αεροδρόμια θα δούμε νέα κτίρια & επεκτάσεις (Θεσ/νικη, Μυκονος, Κεφαλονια, Σαντορινη, Μυτιληνη, Κως, Κερκυρα), ενώ σε άλλα 7 που τα κτίρια ήταν έτοιμα εδώ και χρόνια, θα δούμε αναδιαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων & ανακαινίσεις (Χανιά, Ρόδος, Σάμος, Ζάκυνθος, Άκτιο, Σκιάθος, Καβάλα). Αυτα ειναι υποχρεωμενη να κανει η εταιρεια και αυτα θα κανει.

Εκει που μπορει να γινει κριτικη, και υπαρχουν εμφανη ζητηματα/προβλήματα ειναι στη λειτουργία των αεροδρομίων: στη διαχείριση των πτήσεων, την απειρια του προσωπικού, τα συστηματα που ειναι σε λειτουργια (πχ. CUTE), τις συμβάσεις με παρόχους (π.χ. security) κ.ο.κ.
 
Που λέτε, αγαπητοί φίλοι, τα τελευταία 2 χρόνια επιστρέφω στην μητέρα Θεσσαλονίκη με φουλ εξοπλισμό μωρού, καροτσάκι και όλα τα συναφή. Στην επιστροφή, μετά την πύλη, υπάρχουν τα γνωστά σκαλιά που πρέπει να κατέβει κάποιος για το λεωφορείο. Υπάρχουν όμως και 2 ασανσέρ κατά μήκος του αεροδρομίου. Η εμπειρία μου έχει δείξει πως δεν υπάρχει κοινή πρακτική για αυτό, μιας και είναι σαφώς προτιμότερο να πάρει κάποιος τον ανελκυστήρα και να κατέβει άνετα στην πίστα, από το να προσπαθεί να κουβαλήσει μωρό, καρότσι και χειραποσκευές στις σκάλες, ειδικά αν είναι μόνος του.

Άλλες φορές (λίγες) μας συνόδευσαν μέχρι το ασανσέρ και μας κατέβασαν με αυτό, άλλες φορές έτυχε το ασανσέρ να είναι δίπλα στην πύλη, οπότε και το πήραμε μόνοι μας, κι άλλες φορές ζητήσαμε για βοήθεια στους gate agents και εισπράξαμε αδιαφορία ή και αγένεια. Αυτό ακριβώς συνέβη πριν 3 εβδομάδες που πετούσαμε, όπου η εν λόγω κοπέλα βλέποντας με φορτωμένο μέχρι τ'αυτιά και με το μωρό απάντησε "τι θέλετε ακριβώς να κάνω", "έπρεπε να ξέρετε πως είναι έτσι" και "δεν μπορώ να βοηθήσω".

Τα πήρα λοιπόν κι εγώ κι έστειλα ένα email στη Fraport Greece, ρωτώντας ποιά είναι η πολιτική τους για αυτό το θέμα. Μέσα σε 3 μέρες είχα απάντηση από μια ευγενέστατη κυρία που υπογράφει ως "Airport Administrator Thessaloniki", η οποία απολογείται και ξεκαθαρίζει πώς:

[...] "Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση και εξυπηρέτηση των επιβατών και ιδιαίτερα στις ειδικές ομάδες επιβατών, όπως οικογένειες με βρέφη και μικρά παιδιά που χρήζουν περαιτέρω βοήθεια κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στις εγκαταστάσεις του τερματικού σταθμού, προκειμένου να εξυπηρετούνται πάντα με προτεραιότητα.

Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η διαδικασία επιβίβασης των επιβατών είναι αποκλειστική ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας και διεξάγεται μέσω του φορέα επίγειας εξυπηρέτησης που την αντιπροσωπεύει και λυπούμαστε που κάποιος εκπρόσωπος του φορέα δεν σας συνόδεψε στον ανελκυστήρα για την ομαλή κατάβασή σας. Από την μεριά μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δυο ανελκυστήρες είναι διαθέσιμοι και προσβάσιμοι για όλες τις πύλες αναχώρησης ανάλογα με τον προορισμό της πτήσης (Εκτός/Εντός Σένγκεν). Εν συνεχεία, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι κατάλληλες οδηγίες για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται καθώς και για την ασφαλή χρήση αυτών, έχουν δοθεί σε όλους τους φορείς που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο." [...]


Άρα, φίλοι, την επόμενη φορά θα το τυπώσω και θα τους το τρίψω στη μούρη. :mrgreen: Το ποστάρω εδώ προς γνώση σας σε αντίστοιχες περιπτώσεις. 8)
 
Κάπου κάτι δεν ισχύει. Η EW686 είναι πτήση CGN-KVA και όχι προς SKG. Κάποιος έχει λάθος: το FR24 ή το εν λόγω site.

Έχω ταξιδέψει ο ίδιος με την 686 μερικές φορές και πάντα προσγειωνόταν στην Καβάλα. 8)

Και στο site της EW η 686 είναι προς Καβάλα.
 
Όπως τα λέει ο d|m|tr|s είναι. Κάποιο λάθος στο fr24 είναι. Η 686 και 687 είναι οι πτήσεις της eurowings CGN-KVA-CGN.

Τα blogs γράφουν ότι να ναι, απλά για να μαζέψουν κλικς (και φυσικά λόγω άγνοιας). :rant: Τα περί χαμηλής πτήσεις και στροφής πάνω από Πέραμο καλύτερα να μην τα σχολιάσω. Μια κανονική προσγείωση βλέπουμε στις εικόνες. :wall:
 
Top