@nsap
Υπερβολές περί αίσχους αεροδρομίου... το έχουμε ζήσει και το ζούμε πόσα χρόνια από κοντά, από μέσα, πετώντας σε low season, σε high season κτλ. Κανένας δεν αμφισβητεί ότι χρειάζονται να γίνουν πολλά και θα μπορούσαν να γίνουν πολλά.
Προφανώς δεν είναι τα super jumbo το μόνο ζητούμενο για το νέο αεροδρόμιο (εξάλλου το άρθρο το αναφέρει ως η "διαφορά") αν και η "αρχική διαφήμιση" του Καστελλίου ήταν ότι θα προσγειώνονται Α380.
Ο σχεδιασμός του αεροδρομίου γίνεται σε μια από τις πιο εύφορες γεωργικά περιοχές της Κρήτης, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 40 λεπτά από το Ηράκλειο (αν γίνουν οι δρόμοι άντε να μειωθούν στα 20 λεπτά), τα αεροπλάνα θα πρέπει να βγαίνουν στο Λυβικό για να προσγειώνονται αντίθετα στους βόρειους ανέμους με αύξηση κατά 5-10 min στο ταξίδι (ποιος θα απορροφήσει αυτό το κόστος
.
Πάμε τώρα στο Καζαντζάκης. Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου το θέλει καθώς το βολεύει απίστευτα που είναι δίπλα στο λιμάνι για την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Μάλιστα θα γίνει καινούργιο τέρμιναλ στο υφιστάμενο μόνο για την κρουαζιέρα. Ο Βασιλάκης της ετζιαν επίσης έχει μιλήσει ότι ανεξάρτητα το αν θα γίνει ή όχι Καστέλλι θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί. Επίσης η έκταση γύρω από το αεροδρόμιο είναι τεράστια (126 ΣΜ και άλλα τριγύρω) Και όλο και περισσότεροι φοβούνται έχοντας παραδείγματα δρόμοι με διόδια, κόστοι Ελ. Βενιζέλος, ελληνική επιχειρηματικότητα κτλ, ότι αντί να ωφελήσει θα βλάψει τον τουρισμό που υπάρχει.
Όσο για τους οδικούς άξονες. ΒΟΑΚ δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει για χρόνια εκτός αν δεχτούμε οι ντόπιοι τα διόδια. ΝΟΑΚ μουαχχαχαχαχα... όσο για τους κάθετους πχ της Μεσσαράς και άλλοι υπάρχουν σχέδια από το '80 στα χαρτιά.
Το Βενιζέλος τι εύρος περιοχής καλύπτει; Η Κρήτη έχει 1 πολιτικό αεροδρόμιο της Σητείας, 2 στρατιωτικά-πολιτικά Ηράκλειο-Χανιά, 1 στρατιωτικό Καστέλλι και άλλο ένα που εγκαταλήφθηκε πλέον στο Τυμπάκι. Γιατί χρειάζεται ένα μεγάλο;