LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Το planespotting επιτρέπεται στην Κέρκυρα? Δεν μπορω να βρω τίποτα στο διαδίκτυο που να λεει οτι επιτρέπεται και ούτε φαίνεται να υπάρχουν στρατιωτικές εγκαταστάσεις.
 
Ναι. Απο τα πιο spotter friendly αεροδρομια. Η κινηση του εχει χαλασει μονο...
 
Εχει παρει το ματι μου ενα Antonov AN-2 και θελω να το επισκεφτώ καποια μερα
 
Δύσκολο. Είναι μέσα στον χώρο της ΜΑΕΔΥ και ως εκ τούτου μέσα στο αεροδρόμιο και δεν μπορείς να μπεις έτσι απλά. Μπορεί να βγει φωτογραφία από ακριβώς απέναντι, πριν φτάσεις στο terminal.
Ακόμα και να πάρεις άδεια πάντως, έχει γίνει φωλιά χιλιάδων μελισσών και σφηγκών και όταν θέλησα να μπω δεν μου το πρότειναν.
 
Είναι το LY-ABT, εδώ σε πιο ένδοξες μέρες, όταν πρωτο-ήρθε στον Καποδίστρια. Ιδιοκτήτες ήταν δύο μεγάλης ηλικίας Αμερικάνοι οι οποίοι τότε (το 2013) έλεγαν ότι ήθελαν να επιχειρούν από το λιβάδι του Ρόπα sightseeing flights. Πλέον ανήκει μάλλον στην ΥΠΑ/ΑΠΑ, αλλιώς κάτι μπορεί να είχε γίνει...
Θα προσπαθήσω να βγάλω από μέσα (ψάθινες καρέκλες αν θυμάμαι καλά!) στην επόμενη εξόρμηση στο νησί.DSC_0521.jpg
 
πρέπει να αφορούσε 2 πτήσεις που μάλλον μετέφεραν κάποιο γκρούπ στο νησί....δεν ειναι προγραμματισμένες, ούτε μάλλον θα ξαναγίνουν. Τα 2 αεροσκάφη έφυγαν άδεια για Πράγα και Βαρσοβία !!
 
Πρώτη πτήση σήμερα της SkyAlps από Bolzano, κάθε Παρασκευή και Σάββατο με τιμές περίπου 200€ ανά διαδρομή, μέχρι τέλη Σεπτέμβρη.
Η πτήση εκτελείται με Q400, και για όσους φοβούνται το μάτι, προτείνω να αποφύγετε το 9H-MATI της εταιρείας.
 
Κάποιο "πουλάκι" που εργάζεται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας μου μετέφερε οτι ήδη αποσπώνται κομμάτια της ΝΕΑΣ ασφάλτου που έχει στρωθεί στο διάδρομο και οτι τις προηγούμενες ημέρες έκλεισαν απο 2-3 ώρες το βράδυ επι 2-3 συνεχόμενες ημέρες- όπου μάλλον δεν ειχε πτήσεις - για να τις επιδιορθώσουν. Επίσης βλέπω ενα ΝΟΤΑΜ που δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο ...μιλάμε για διάδρομο που - υποτίθεται έχει επιδιορθωθεί το μεγαλύτερο κομμάτι του και υποτίθεται υπάρχει ο "ανεξάρτητος μηχανικός" που επιβλέπει τη σωστή τήρηση των απαιτήσεων σε έργο που πληρώνει μάλιστα το ελληνικό Δημόσιο. 1718518297035.png
 
Το ΝΟΤΑΜ είναι για το σημείο "ραφής" μεταξύ της παλιάς ασφάλτου και της καινούργιας.
Ελέγχει ο ανεξάρτητος μηχανικός την ομαλότητα του διαδρόμου σε σχέση με το Boeing Bump Index ; Έχει ο ανεξάρτητος μηχανικός κριτήρια για ασφαλτοστρώσεις διαδρόμου; Έχει η ΥΠΑ ή η ΑΠΑ ή οποιοσδήποτε στην Ελλαδα κριτήρια για ασφαλτοστρώσεις διαδρομου που διαφέρουν από της Εγνατίας οδού;
Δυστυχώς όλα τα αεροδρόμια στην Ελλάδα στρώνονται με την ίδια άσφαλτο, καθώς οι κατασκευαστικές απλά παράγουν την ίδια άσφαλτο που παράγουν για τους δρόμους.
 
Top