airfan
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/02/2018
- Μηνύματα
- 292
- Likes
- 172
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Τα ερωτήματα που βάζεις, θα έπρεπε να έχουν ήδη απαντηθεί λογικά, μέσα απο τις προδιαγραφές του έργου και απο τις απαιτήσεις στην παραλαβή... Οταν ο "ανεξάρτητος μηχανικός" πληρώνεται την αμοιβή του για να κανει τους ελέγχους και να πιστοποιεί οτι οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τις απαιτήσεις που προδιαγράφονται, ΤΟΤΕ ΝΑΙ, πρεπει να εχει και τα κριτήρια για τις ασφαλτοστρώσεις διαδρόμου. Οταν ο εργολάβος παίρνει το έργο με τις χ προδιαγραφές για την ποιότητα της ασφάλτου, πρέπει να έχει βρεί τον τρόπο να παραδώσει, ετσι δεν είναι ??? Πως στρώνονταν οι διάδρομοι στα αεροδρόμια μέχρι χτές ??
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο "ανεξάρτητος μηχανικός" ειδε την πρόοδο του έργου, αλλα΄δεν "πρόσεξε" το σκαλοπάτι που - όπως λές - υπάρχει στη ραφή...Ενα μόνο μπορεί να συμβαίνει.... να ειναι σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, όπου του έρχεται η αμοιβή του και υπογράφει οτι του φέρουνε !!!
Ειναι η πρώτη φορά και μάλιστα ύστερα απο μήνες που έχουν τελειώσει τα εργα, όπου βγαίνει τέτοιο ΝΟΤΑΜ, άρα κάτι δεν πάει καλά με την ποιοτητα ..και ακόμα δεν πιάσανε τα 40αρια !!!
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο "ανεξάρτητος μηχανικός" ειδε την πρόοδο του έργου, αλλα΄δεν "πρόσεξε" το σκαλοπάτι που - όπως λές - υπάρχει στη ραφή...Ενα μόνο μπορεί να συμβαίνει.... να ειναι σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, όπου του έρχεται η αμοιβή του και υπογράφει οτι του φέρουνε !!!
Ειναι η πρώτη φορά και μάλιστα ύστερα απο μήνες που έχουν τελειώσει τα εργα, όπου βγαίνει τέτοιο ΝΟΤΑΜ, άρα κάτι δεν πάει καλά με την ποιοτητα ..και ακόμα δεν πιάσανε τα 40αρια !!!