LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Τα ερωτήματα που βάζεις, θα έπρεπε να έχουν ήδη απαντηθεί λογικά, μέσα απο τις προδιαγραφές του έργου και απο τις απαιτήσεις στην παραλαβή... Οταν ο "ανεξάρτητος μηχανικός" πληρώνεται την αμοιβή του για να κανει τους ελέγχους και να πιστοποιεί οτι οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τις απαιτήσεις που προδιαγράφονται, ΤΟΤΕ ΝΑΙ, πρεπει να εχει και τα κριτήρια για τις ασφαλτοστρώσεις διαδρόμου. Οταν ο εργολάβος παίρνει το έργο με τις χ προδιαγραφές για την ποιότητα της ασφάλτου, πρέπει να έχει βρεί τον τρόπο να παραδώσει, ετσι δεν είναι ??? Πως στρώνονταν οι διάδρομοι στα αεροδρόμια μέχρι χτές ??
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο "ανεξάρτητος μηχανικός" ειδε την πρόοδο του έργου, αλλα΄δεν "πρόσεξε" το σκαλοπάτι που - όπως λές - υπάρχει στη ραφή...Ενα μόνο μπορεί να συμβαίνει.... να ειναι σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, όπου του έρχεται η αμοιβή του και υπογράφει οτι του φέρουνε !!!
Ειναι η πρώτη φορά και μάλιστα ύστερα απο μήνες που έχουν τελειώσει τα εργα, όπου βγαίνει τέτοιο ΝΟΤΑΜ, άρα κάτι δεν πάει καλά με την ποιοτητα ..και ακόμα δεν πιάσανε τα 40αρια !!!
 
Μην ξεχνάμε όμως ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχει χρόνιο άλυτο πρόβλημα με το θέμα του διαδρόμου (υπέδαφος, λίμνη, υγρασία, καθίζηση κλπ) και υποψιάζομαι ότι αυτό έπαιξε και τώρα το ρόλο του. Μη συγκρίνουμε με τα άλλα αεροδρόμια που δεν είχαν ποτέ θέμα. Εκεί έχουμε ξαναπεί ότι χρειάζεται άλλη λύση αλλά (προφανώς λόγω του υπέρογκου οικονομικού παράγοντα) δεν προχωράει.
Και επίσης τα... 40άρια έχουν ήδη πιάσει και έμειναν σχεδόν όλη την προηγούμενη εβδομάδα.;)
 
Τα ερωτήματα που βάζεις, θα έπρεπε να έχουν ήδη απαντηθεί λογικά, μέσα απο τις προδιαγραφές του έργου και απο τις απαιτήσεις στην παραλαβή... Οταν ο "ανεξάρτητος μηχανικός" πληρώνεται την αμοιβή του για να κανει τους ελέγχους και να πιστοποιεί οτι οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τις απαιτήσεις που προδιαγράφονται, ΤΟΤΕ ΝΑΙ, πρεπει να εχει και τα κριτήρια για τις ασφαλτοστρώσεις διαδρόμου. Οταν ο εργολάβος παίρνει το έργο με τις χ προδιαγραφές για την ποιότητα της ασφάλτου, πρέπει να έχει βρεί τον τρόπο να παραδώσει, ετσι δεν είναι ??? Πως στρώνονταν οι διάδρομοι στα αεροδρόμια μέχρι χτές ??
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι ο "ανεξάρτητος μηχανικός" ειδε την πρόοδο του έργου, αλλα΄δεν "πρόσεξε" το σκαλοπάτι που - όπως λές - υπάρχει στη ραφή...Ενα μόνο μπορεί να συμβαίνει.... να ειναι σε κάποιο γραφείο στην Αθήνα, όπου του έρχεται η αμοιβή του και υπογράφει οτι του φέρουνε !!!
Ειναι η πρώτη φορά και μάλιστα ύστερα απο μήνες που έχουν τελειώσει τα εργα, όπου βγαίνει τέτοιο ΝΟΤΑΜ, άρα κάτι δεν πάει καλά με την ποιοτητα ..και ακόμα δεν πιάσανε τα 40αρια !!!
Η ερώτηση ήταν περισσότερο ρητορική, προδιαγραφές υπάρχουν, αλλά δεν διαφέρουν από τις προδιαγραφές για τις εθνικές οδούς, αυτό ήταν το νόημα.
Το ΝΟΤΑΜ αν το διαβάσετε, λέει ότι είναι εντός των αποδεκτών ορίων ("Acceptable", ενώ τα χειρότερα είναι "excessive" και "unacceptable") που θέτει η Boeing. Προδιαγραφές εγχώριες δεν υπάρχουν για "αποδεκτά σκαλάκια". Και επειδή προσγειώθηκα χτες, τα "σκαλάκια" είναι πολύ λίγότερο από σκαλιά από τις καθιζήσεις που είχε ο διάδρομος πριν τα έργα.
 
για να επιλυθεί λοιπόν το πρόβλημα των καθιζήσεων, αλλά και της έλλειψης ζωνών ασφαλείας, το Ελληνικό Δημόσιο έβαλε 24,7 εκ ευρώ για να το φτιάξει...Μιλάμε για φρέσκο έργο που δεν δικαιολογεί τα σκαλοπατάκια , τις αποκολλήσεις ασφάλτου σε τμήματα που έχουν ήδη στρωθεί κλπ... Αλοίμονο αν το ΝΟΤΑΜ ελεγε unacceptable. Θα έπρεπε να έχουν πάει στο εισαγγελέα μερικοί. Μιλάμε για δημόσιο χρήμα.
jj_lgkr, Αν αποδέχεσαι τα οποιαδήποτε σκαλάκια σε φρεσκοστρωμένο διάδρομο, λυπάμαι ! Εδω βάζουν laser απο τη μια πλευρά στην άλλη οταν στρώνουν διάδρομο, ρίχνουν στρώσεις αρκετών εκατοστών(στη Κέρκυρα μπορεί και μέτρων για να σηκωθεί το ύψος λόγω της λίμνης) αδρανών και τα πατάνε με οδοστρωτήρες για να σηκωθεί και μετά ρίχνουν την άσφαλτο, που πρέπει να ειναι ευθεία και να μή τρέμει καν ενα ποτήρι νερό ...και 3 μήνες μετά έχουμε τέτοια ?? Εδω "φωνάζει" για κακοτεχνίες.. Μένει να δούμε την εξέλιξη μέσα στο καλοκαίρι !
Υ.Γ. Στο νησί, γνωστός μου είπε οτι μέχρι στιγμής δεν είχε τα 40αρια που ειχαν αλλού στη χώρα, αντίθετα το προηγούμενο διάστημα ήταν αρκετά δροσερό..απο εδω και πέρα βλέπουμε !!
 
Αν υποννοείται ότι το ΝΟΤΑΜ είναι ψεύτικο, μιλάμε για τεράστια νομική ευθύνη κατά της Fraport. Στον Εισαγγελέα μπορείτε να πάτε και εσείς, εναλλακτικά η ΥΠΑ είναι ένα τηλέφωνο μακριά.

Εδω βάζουν laser απο τη μια πλευρά στην άλλη οταν στρώνουν διάδρομο, ρίχνουν στρώσεις αρκετών εκατοστών(στη Κέρκυρα μπορεί και μέτρων για να σηκωθεί το ύψος λόγω της λίμνης) αδρανών και τα πατάνε με οδοστρωτήρες για να σηκωθεί και μετά ρίχνουν την άσφαλτο, που πρέπει να ειναι ευθεία και να μή τρέμει καν ενα ποτήρι νερό
Διαβάσατε καθόλου τι έγραψα στο πρώτο μήνυμα; Τα δεσίματα που προκαλούν τα σκαλάκια είναι ανάμεσα από το παλιό και νέο στρώσιμο ασφάλτου, που όπως σωστά λέτε, έχουν μεταξύ τους μια διαφορά ύψους. Σκαλάκια στο καινούργιο φρεσκοστρωμένο κομμάτι δεν υπάρχουν. Πως ακριβώς προτείνετε να γίνει η σύνδεση του καινούργιου με το παλαιό κομάτι χωρίς να υπάρχει κλίση;
 
Εντάξει, ας μη δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα. Γιοφύρι της Άρτας το έκαναν.
 
οι κακοτεχνίες αρχισαν να ειναι αισθητές, φαίνεται και ξανακλεινουν τα αεροδρόμιο αύριο βράδυ για 4 ώρες ,σε μεταμεσονύχτιες ώρες βέβαια με μειωμένη κίνηση
1718875318025.png
 
Δεν υπάρχουν scheduled πτήσεις εκέινες τις ώρες. Τα έργα θα γίνουν στην αρχή του 34, που είναι ακόμα από τις εποχές της ΥΠΑ, οι οποίες κακοτεχνίες γίνονται αισθητές πάνω από 20 χρόνια τώρα.
 
με λίγα λόγια θα πρεπει να πεισθούμε οτι βγήκε ενα ΝΟΤΑΜ μέσα στη καλοκαιρινή περίοδο για να επισκευαστεί ενα πρόβλημα που υπήρχε επι πολλά χρόνια, πριν η Fraport αναλάβει την εκμετάλλευση΄του αεροδρομίου, ενώ έχουν μεσολαβήσει 4-5 χρονικά διαστήματα όπου το αεροδρόμιο παρέμεινε κλειστό για πολλές ημέρες μέσα στους 2 χειμώνες που πέρασαν ενώ έχει ξανακλεισει 3-4 φορές απο βράδυ για να φτιαχτούν τέτοιου έιδους προβληματα, που όπως λές ειχε δημιουργήσει η κακή δημόσια ΥΠΑ τα προηγούμενα 20 χρόνια .....Δικαίως πάντως γεννιούνται ερωτήματα Μήπως τα 25 εκ που δίνει το ελληνικό δημόσιο πάνε σε υπερτιμολογήσεις και εργασίες υπέρ της εταιρείας ? Μηπως σκάσουν και άλλα προβλήματα ? Μήπως θα ειχαν ξεσηκωθεί αρκετοί συμφορμίτες, αν αυτά συνέβαιναν επι δημόσιας διαχείρισης ?
 
Σωστά τα παραπάνω αλλά...
Μήπως θα ειχαν ξεσηκωθεί αρκετοί συμφορμίτες, αν αυτά συνέβαιναν επι δημόσιας διαχείρισης ?
Η εμμονή κουράζει. Δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε που θα "ξεσηκωθούμε" κιόλας αν κάποια ζητήματα σε κάποιο αεροδρόμιο γίνονται με δημόσια ή ιδιωτική διαχείριση. Συζήτηση γίνεται εδώ. Όχι ο ξεσηκωμός του Έθνους!
 
Top