LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

με λίγα λόγια θα πρεπει να πεισθούμε οτι βγήκε ενα ΝΟΤΑΜ μέσα στη καλοκαιρινή περίοδο για να επισκευαστεί ενα πρόβλημα που υπήρχε επι πολλά χρόνια, πριν η Fraport αναλάβει την εκμετάλλευση΄του αεροδρομίου,

Όχι. Μία τρύπα/ρηγμάτωση/κλπ δεν εμφανίστηκε πριν 20 χρόνια. Εμφανίζεται ντάλα καλοκαίρι (και κάθε καλοκαίρι) γιατί έχει γίνει κακή δουλειά πριν 20 χρόνια.

Ας το πάμε αλλιώς. Έξω από το σπίτι σας ο Δήμος Θεσσαλονίκης στρώνει τον δρόμο με άσφαλτο. 20 χρόνια μετά, έχει αρχίσει ο Δήμος και ξαναστρώνει τον δρόμο, αλλά έχει τελειώσει ως τώρα μόνο τον μισό γιατί έχει κίνηση καλοκαιρίατικα. Περνάει ένα φορτηγό όταν κάνει 40-άρια και ξηλώνει ένα κομμάτι στο άλλο μισό. που είναι ακόμα παλιό.

Ποιός φταίει, ο Δήμαρχος πριν 20 χρόνια ή ο Δήμαρχος σήμερα;
 
Μάλλον ξεχνάτε οτι το αεροδρόμιο το έχει αναλάβει η Fraport απο το 2017, διανύουμε δηλαδή τον 8ο χρόνο εκμετάλευσής του απο την εταιρεία.
Φαίνεται οτι προσπαθείτε να δικαιολογείτε τα όποια "στραβά" της εταιρείας, με πολύ ζήλο... και μάλλον έχετε inside info , οπότε θα μπορούσατε να διαφωτίσετε και τους υπόλοιπους τι διορθώσεις κάνουν 4-5 βράδια που κλείνουν το αεροδρόμιο για 3-4 ώρες τη φορά.. Αυτή η έρημη η ρηγμάτωση - που φταίει η ΥΠΑ - ποσο καιρο θέλει να φτιαχτεί ? μήπως στο σημείο που τελείωσε η νέα ασφαλτόστρωση εγινε κακοτεχνία την οποία "δεν είδε" ο ανεξάρτητος μηχανικός, που θα έπρεπε να έχει ελέγξει ??
Y.Γ. Παρεπιπτώντως, κλείνει ξανά σήμερα το βράδυ επι 4ωρο για επισκευές. Πρέπει να ειναι πολύ βαθιά η 20χρονη ρηγμάτωση !!!

1718961544098.png
 
Δεν ξέρω τι beef έχετε με τη Φράπορτ, τόσο μεγάλο που κατηγορείτε τα άλλα μέλη για υπερβάλλοντα ζήλο, ιδιοτελείς σκέψεις και inside infο. Έχετε τη μεγάλη εμμονή σας, ΟΚ, αλλά και η υπομονή μας δεν είναι απεριόριστη. Εδώ μπαίνουμε για να διαβάσουμε αεροπορικά νέα και να ανταλλάξουμε απόψεις για το χόμπι μας, όχι για να διαβάζουμε γκρίνιες ανθρώπων με άπλετο χρόνο και όρεξη για καβγά.

Σας εξήγησε ήδη ο moderator ότι η εμμονή κουράζει, αλλά εσείς συνεχίζετε, πράγμα που θα ήταν έως και χαριτωμένο (γι' αυτό δεν σας έχω προσθέσει στην ήδη μεγάλη ignore list μου) αν έλειπαν οι χαρακτηρισμοί για τα άλλα μέλη. Ότι δηλαδή δεν συμφωνούμε μαζί σας επειδή έχουμε προσωπικά, ποταπά κίνητρα. Εδώ παύει να είναι χαριτωμένο και γίνεται προσβολή. Θα μπορούσα κι εγώ να γράψω την άποψή μου για κάποιους που έχουν άβαταρ την πρώην ΟΑ, αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ. Τώρα που το σκέφτομαι, και πολύ ασχολήθηκα.
 
ΟΚ δεν θέλετε να απαντήσετε ευθέως, κατανοητό.

Προσπαθώ 2 σελίδες τώρα να σας εξηγήσω ότι όοοοοοολα τα κομμάτια σε διάδρομο, πίστα και θέσεις που επισκευάζονται χρόνια τώρα (και απόψε, αν δε με πιστεύετε ραντεβού το βράδυ στο Ποντικονήσι, φαίνεται ακριβώς που γίνονται τα έργα) είναι τα παλιά της ΥΠΑ. Και είναι πολλά και διάφορα κομμάτια που βγαίνουν, δεν είναι ένα που υπάρχει 20 χρόνια. Δεν με πιστεύετε, οκ, είναι δικαίωμά σας, πάμε παρακάτω. Θα έπρεπε να είχε αντέξει ο διάδρομος, δεν άντεξε, οκ πάμε παρακάτω. Ούτε είπα ότι είναι κακή η ΥΠΑ, ούτε ότι η Fraport είναι the second coming of Jesus, είπα ότι η χώρα δεν έχει know-how και προδιαγραφές για να φτιάξει σωστό διάδρομο πάνω στον βάλτο, και αυτό περιλαμβάνει και τη Fraport και τους εργολάβους αλλά κυρίως την ΥΠΑ.
 
Το αεροδρόμιο φτιάχτηκε πριν 60-50 χρόνια. Με την τεχνογνωσία της εποχής. Πάνω σε βάλτο. Για να εξυπηρετήσει τι? Κάποια λίγα αεροσκάφη...πόσο μεγάλα?ιδέα δεν έχω άλλα σίγουρα μικρότερα από B767,A300 κτλ που κατά βάση κατέβαιναν στην Κέρκυρα πριν μια δεκαετία. Και τι μεγάλη έκπληξη, η υποδομή του δεν αντέχει...και η συζήτηση περιστρέφεται στο ποιος φταίει για τα μπαλώματα...φταίει αυτός που δε φρόντισε να δει στο μέλλον τα προβλήματα που έρχονται (κράτος) και ο ιδιώτης που επένδυσε σε έναν γίγαντα με πήλινα πόδια (Fraport). Και όπως έλεγε ένας συμφοριτης, ξαναγυρνάω στη στάνη μου
 
Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το θέμα, ο ICAO όμως έχει όμως - στο τι χρειάζεται για να πιστοποιηθεί ένας (διεθνής) αερολιμένας, το ίδιο και η ΕΕ. Η ΥΠΑ έχει την ευθύνη του ελέγχου ως regulator και της επιβολής μέτρων (αναγκαστικού χαρακτήρα, αλλιώς κλείνει την μπίζνα) και η Fraport την συντήρηση ως operator. Αν δεν το ξέρουν, με 300 δολάρια μπορεί να τους λυθεί η απορία, αλλά είμαι σίγουρος ότι το ξέρουν.

Επίσης δεν γνωρίζω αν για το προσωρινό κλείσιμο φταίει η Fraport, αλλά νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι είναι αρκετά εξειδικευμένη εταιρεία για να γνωρίζει ότι με κλειστό αεροδρόμιο δεν βγάζει λεφτά.
 
Κανείς δεν είναι άσφαλτος, που λέγαμε παλιά.

Να σημειώσουμε εδώ ότι η Κέρκυρα βρίσκεται στο τοπ 20 των αεροδρομίων παγκοσμίως που απειλούνται σε περίπτωση ακόμα και μικρής ανόδου της στάθμης της θάλασσας (υπάρχει σχετική έρευνα). Με ανυπομονησία περιμένω τις ενέργειες των Φραπορτ, ΥΠΑ, ΑΠΑ, Ιντρακατ, ανεξάρτητου μηχανικού (στην Ισπανία βρίσκεται αυτός), τοπικών αρχόντων, βουλευτών, υπουργών και λοιπών.
 
Υποτίθεται οτι ανεβαίνει το επίπεδο του διαδρόμου, αφού προστέθηκαν αρκετά εκατοστά αδρανών υλικών πριν την επίστρωση με άσφαλτο. Προφανώς για την αποφυγή του προβλήματος που μάλλον αναπόφευκτο θα ειναι σε μερικά χρόνια.
Εν τω μεταξύ, άλλο ενα ΝΟΤΑΜ για την κατάσταση του διαδρόμου, αυτή τη φορά όμως ξεκάθαρα αφορά ΦΡΕΣΚΟΣΤΡΩΜΜΕΝΟ μέρος του, δεν έχει να κανει με παλιό κομμάτι ή με "αμαρτίες" της ΥΠΑ. Να δούμε αν υπάρχουν δικαιολογίες και συνεχίζονται οι κατηγορίες κάποιων για δικές μου εμμονές ! Ας θυμηθούμε όλοι οτι πρόκειται για δημόσιο χρήμα, που διαχειρίζεται με πρωτοφανή τρόπο(χωρίς διαγωνισμούς και άλλες διαφανείς σαχλαμάρες) μια ιδιωτική εταιρεία που εισπράττει μάλιστα και την αμοιβή της για αυτό !
1719162502442.png
 
Δεν γνωστοποιούνται όλες οι μελέτες για έργα στον Ανεξάρτητο Μηχανικό και στην ΥΠΑ; Η ΥΠΑ έχει δικαίωμα ένστασης. Πώς είναι αδιαφανείς οι μελέτες;
 
Αναφέρομαι στη διαδικασία επιλογης του εργολαβου, των προσφορων και του ποσου που τελικα ξοδευεται για το εργο...ναι μεν ο προυπολογισμος ειναι 24,7 εκ αλλα δεν ειναι απαραιτητο να ξοδευτουν μεχρι τελευταιου σεντ, που μαλλον κατι τέτοιο θα γινει !!!
 
Top