Ακόμα κι αν υπήρχε η πρόθεση να αναβαθμιστεί π.χ. το οδικό δίκτυο, αυτό θα σήμαινε να φτιαχτούν δρόμοι με σύγχρονες προδιαγραφές ως προς το πλάτος, τις στροφές, τα υλικά κ.λπ, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο σχεδόν σε κάθε ελληνικό νησί όπου οι μικροϊδιοκτησίες και η προστασία του περιβάλλοντος (για να μην πάω καν στα τοπικά μικροσυμφέροντα) καθιστούν αδύνατη κάθε τέτοια αναβάθμιση. Το ίδιο ισχύει για τις ακριβές ξενοδοχειακές μονάδες (θέλουν πολλές εκατοντάδες στρέμματα).
Κάθε τόπος είναι ικανός να αντέξει συγκεκριμένο αριθμό ανθρώπων, από εκεί και πάνω έχεις προβλήματα. Αλλά έχεις και πολλά λεφτά. Αν η Κέρκυρα βλέπει τους απέναντι και λέει «Ωχ», τότε ιδού πεδίον δόξης. Επαγγελματίες του τουρισμού είναι, δεν είναι παιδάκια. Όπως είχαν μυαλό να στήσουν το μαγαζί να πουλάει στα αγγλόνια, ας το στήσουν τώρα να πουλάει στους λεφτάδες.
Κάθε τόπος είναι ικανός να αντέξει συγκεκριμένο αριθμό ανθρώπων, από εκεί και πάνω έχεις προβλήματα. Αλλά έχεις και πολλά λεφτά. Αν η Κέρκυρα βλέπει τους απέναντι και λέει «Ωχ», τότε ιδού πεδίον δόξης. Επαγγελματίες του τουρισμού είναι, δεν είναι παιδάκια. Όπως είχαν μυαλό να στήσουν το μαγαζί να πουλάει στα αγγλόνια, ας το στήσουν τώρα να πουλάει στους λεφτάδες.