LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ο δρομος που θα κλεισει στις παρυφες του 16, εχει και μια διασταυρωση που θα παραμεινει - αλλα λογικα θα μετακινηθει προς τα αριστερα, διαφορετικα το RESA θα περασει απο πανω της...Αυτο δυσκολα το βλεπω να γινεται στην επομενη διετια.

προχθες που ηρθα στο νησι, δεν ειδα καποια δραστηριοτητα στον διαδρομο, it's still hell bumpy :p απο την πλευρα της λιμνοθαλασσας. Βεβαια ειδα αρκετη δουλεια στον ενα τροχοδρομο και στο παρκιν αεροσκαφων που οπως πολυ σωστα ειπωθηκε παραπανω, το υπεδαφος ενισχυεται με τσιμεντο.
 
Ανακοινωση της Aegean (βτισκεται στις ενημερωσεις του site):
Due to the rehabilitation works on the runway of the "Ioannis Kapodistrias" airport of Corfu, that will take place between 30/01/2024 - 13/03 /2024, we are obliged according to the decision of the airport management, to operate our flights throughout the period of the works with an ATR-600 aircraft type. All passengers who have a scheduled flight to/from Corfu on the above dates will receive a relevant notification. Should you need more information, please call us at +30 210 6261000.
 
Μια λήψη που φαίνεται πόσο έχει τελειώσει από το resurfacing του διαδρόμου και το "φτιάξιμο" του strip (περίπου το 1/3 στο βάθος) :
LGKRJan24.jpg
 
Συνεχιζονται τα εργα στο αεροδρομιο και μετα το ανοιγμα του, στις 30 Ιανουαριου.
Απο το ανοιγμα και μεχρι τις 8 Μαρτιου, θα υπαρχει η σχετικη notam, με τον περιορισμο μηκους. Μεχρι τοτε, το αεροδρομιο θα εξυπηρετειτα αποκλειστικα απο ελικοφορα αεροσκαφη.
Στις 8 Μαρτιου, ολοκληρος ο διαδρομος θα δοθει σε κυκλοφορια.
Πηγη
 
Αυτο πάλι με τα δελτία Τύπου της Fraport, που θέλουν να εντυπωσιάσουν τον κόσμο γράφοντας οτι ναναι, ελπίζοντας οτι οσοι τα διαβάζουν ειναι άσχετοι !!! Μετά τα έργα θα εχει λεει μεγαλύτερα και περισσότερα αεροσκέφη....... με τον ιδιου μήκους διάδρομο, ίσως ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου θεωρει οτι τα αεροπλάνα θα χρησιμοποιούν και το RESA για να πάρουν θέση για απογείωση......ενώ μένει να δουμε πως σκέφτηκαν τον τρόπο που θα ερχονται περισσότερα αεροπλάνα, λές και ο διάδρομος ήταν το πρόβλημα και οχι ο περιορισμένος χώρος στάθμευσης !!!
 
Ακριβως αυτο. Αυτη την στιγμη, το μεγαλυτερο προβλημα του αεροδρομιου δεν ειναι το μηκος του διαδρομου, αλλα οι θεσεις σταθμευσης που για τον ογκο επιβατων του αεροδρομιου, δεν ειναι αρκετες.

PS - δεν βλεπω συντομα να ερχονται προς το νησι widebodies (σε δηλωση τοπικων αρχων και φραπορτ, οτι θα μπορουν να δεχτουν μεγαλυτερα αεροσκαφη), και σε αυτην την περιπτωση δεν ειναι μονο θεμα παρκιν, αλλα και μη επαρκες μηκος διαδρομου....
 
Αυτο πάλι με τα δελτία Τύπου της Fraport, που θέλουν να εντυπωσιάσουν τον κόσμο γράφοντας οτι ναναι, ελπίζοντας οτι οσοι τα διαβάζουν ειναι άσχετοι !!! Μετά τα έργα θα εχει λεει μεγαλύτερα και περισσότερα αεροσκέφη....... με τον ιδιου μήκους διάδρομο, ίσως ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου θεωρει οτι τα αεροπλάνα θα χρησιμοποιούν και το RESA για να πάρουν θέση για απογείωση......ενώ μένει να δουμε πως σκέφτηκαν τον τρόπο που θα ερχονται περισσότερα αεροπλάνα, λές και ο διάδρομος ήταν το πρόβλημα και οχι ο περιορισμένος χώρος στάθμευσης !!!
Στο παρελθόν, στο ίδιο μήκος διαδρόμου, έχουν προσγειωθεί στην Κέρκυρα Β747, Β777, Α330, Α340, MD-11, IL76 και άλλα βαρέα μέταλλα.
 
Widebodies ποιανού; Κόνδορας, TUI, Eurowings/Germanwings/Discover/Lufthansa , BA, Air France και λοιποί έχουν widebodies, αλλά προτιμάνε να τα στέλνουν αλλού τα καλοκαίρια (και καλά κάνουν, φανταστείτε ουρά στον διαβατηριακό όταν φτάνει ένα 787 της TUI με 350 άτομα). Έρχεται Ερχόταν βέβαια 767-300 της TUI, αλλά πάνε όλα για Freighters, οπότε με λίγη τύχη ίσως δούμε 787 στον Καποδίστρια από φέτος.
Και τα ξανάπαμε πριν λίγες σελίδες, το πρόβλημα δεν είναι ούτε στις θέσεις, αλλά στο terminal. Όταν λυθεί αυτό σε 3-4 χρόνια με την επέκταση του terminal, τότε ίσως το πρόβλημα είναι πάλι οι θέσεις.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι με τα έργα στους τροχόδρομους, αυξάνεται το PCN στους τροχόδρομους (λόγω τσιμέντου), οπότε ο περιορισμός εκεί δεν θα υπάρχει πλέον. Ίσως σε αυτό βασίζονται οι Φραπορτιανοί και λένε "θα δεχόμαστε μεγαλύτερα";
 
ειχα την (ισως λανθασμενη) εντυπωση πως δεν μπορει ευκολα να απογειωθει 788/9, γεματο με επιβατες και καυσιμα, ειδικα με τις υψηλες θερμοκρασιες του καλοκαιριου. Δειτε εδω αναλυτικα (απαιτειται 2,600μ ελαχιστο μηκος διαδρομου κατα τον κατασκευαστη).

Οπως και να εχει, για το θεμα του τερμιναλ, ο βουλευτης των μπλε του νησιου μας, ανακοινωσε οτι θα προχωρησει μελλοντικη επεκταση, με 10,0000 τμ εξτρα χωρων. Βεβαια αλλο η ανακοινωση, και αλλο η υπολοιηση

Παντως το καλοκαιρι που πηγαινω συχνα στο νησι, πολυ συχνα στοιβαζονται 400-500 ατομα στον ελεγχο διαβατηριων εκτος Σενγκεν, που προφανως ειναι προβλημα μιας και συνολικα το 30-35% της κινησης του νησιου προερχεται απο αγγλια. Η αιθουσια διαβατηριων, μικρη, και αυτο σημαινει ο επιβατης περιμενει στην ουρα, εκτος τερμιναλ, κατω απο τον ηλιο κλπ.
 
Όχι πολύ σωστά, γεμάτο με καύσιμα και επιβάτες ένα 787-8 στους 40C θέλει πάνω από 4000μ:!: διάδρομο, αλλά πρακτικά δεν θα είναι ποτέ γεμάτος καύσιμα για ένα ταπεινό CFU-MAN των ~1270nm. Το Simbrief μου βγάζει με γεμάτο payload (40t) στο 787-8 και άνετα καύσιμα για τη διαδρομή Take Off Weight 181t, που σημαίνει στους 40C, κάτι παραπάνω από 2000μ διάδρομο.

 
Top