seven4seven
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2004
- Μηνύματα
- 5.281
- Likes
- 808
- Περιοχή
- Airside
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- VHHH
Γι αυτο μου εκανε εντυπωση και ρωτησα. Μιλαμε για τρελο εργο!
Αυτό το πράμα δεν πρόκειται να γίνει στον αιώνα τον άπαντα. Μια ζωή "σαν αεροδρόμιο" θα μείνει. Νερό στα 20 μέτρα από κάτω, η πίστα κάθε χρόνο βουλιάζει, τα αεροπλάνα κολλάνε και δεν μπορούν να ξεκινήσουν την τροχοδρόμηση, κλείνουν τροχόδρομοι τον Ιούλιο... Ένα αεροδρόμιο μέσα στη λακκούβα κυριολεκτικά με το κερασάκι, τον δρόμο ακριβώς δίπλα. Αφού δεν μετακινήθηκε εξ ολοκλήρου όταν έπρεπε, προκοπή δεν γίνεται πλέον και ράβε ξήλωνε θα είναι η κατάσταση. Και μς τίνος τα λεφτά; Του κράτους φυσικά! Και αποζημίωση η φρα για διαφυγόντα έσοδα, γιατί η λιμνοθάλασσα εμφανίστηκε αφού το πήρε... Αυτές είναι μπίζνες.~85% των απο-προσγειώσεων γίνεται από τον 34, οπότε στο τέλος του 34 (που σημαίνει καταργείται ή γίνεται υπόγειος ο δρόμος).
View attachment 3778
Οι περισσοτερες αφιξεις-αναχωρησεις γινονται απο την πλευρα της λιμνοθαλασσας (17). Αυτο δεν αλλαζει παρα μονο οταν υπαρχει κοντρα ανεμος (κυριως νοτιοι ανεμοι).
το αεροδρομιο εχει 8-9 θεσεις σταθμευσης αεροσκαφων, πολυ δυσκολο αυτες να αυξηθουν, λογω ελλειψης χωρου.
Πολυ δυσκολο να κατεβει 787, λογω ανοιγματος φτερων και ογκου, που ουσιαστικα μειωνει τις θεσεις σταθμευσης για το διαστημα που βρισκεται στο εδαφος...
Δυστυχως λογω γεωγραφικης θεσης, δεν υπαρχουν δυνατοτητες επεκτασης του διαδρομου, η των θεσεων σταθμευσης...
....
Αν δεν κάνω λάθος αυξάνεται και το PCR για τον διάδρομο και με τις υπόλοιπες εργασίες (σε τροχόδρομους και κάποιες θέσεις μπαίνει επιτέλους και τσιμέντο) οπότε θα μπορεί να δέχεται και τα 787 της TUI που λέγαμε πριν κάποια χρόνια (και ο Εμίρης του Κατάρ με τα Α342/Α343/Α345/Β748 ελπίζω!).
...