airfan
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/02/2018
- Μηνύματα
- 292
- Likes
- 172
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Με λεφτά όλα γίνονται. Λόγω βάλτου θα έπρεπε όλη η πίστα και οι τροχόδρομοι να έχουν σκαφτεί και να έχουν γίνει τσιμέντο (όπως στα περισσότερα αεροδρόμια, αλλά άλλη κουβέντα αυτή).ξερουμε από τι προηλθαν οι καθιζήσεις κ αν μπορούσε η Fraport να ειχε κανει κατι να αποτραπούν ή τζαμπα τους πυροβολούμε;
το rate ήταν 8 την ώρα και μονο μετά τη δημοσίευση του NOTAM για τη μείωση των θέσεων σταθμευσης έπεσε αρχικά στα 7 και μετά στα 6, όπου ειναι και μέχρι σήμερα !!!και ενώ είχε ήδη χαμηλώσει το rate αφίξεων και αναχωρήσεων από την αρχή της σεζόν (για να είναι λίγο πιο άνετα μέσα στο terminal). Η τέλεια καταιγίδα που λέμε.
[...] έχουν φέρει το LGKR στις πρώτες θέσεις στη λίστα [...] του Flightradar24 με βαθμολογία 5.0/5.0.
Με λεφτά όλα γίνονται. Λόγω βάλτου θα έπρεπε όλη η πίστα και οι τροχόδρομοι να έχουν σκαφτεί και να έχουν γίνει τσιμέντο (όπως στα περισσότερα αεροδρόμια, αλλά άλλη κουβέντα αυτή).
Μιλάμε για καθιζήσεις που γίνονται κάθε χρόνο, αλλά τώρα έπεσε στο peak της σεζόν, και ενώ είχε ήδη χαμηλώσει το rate αφίξεων και αναχωρήσεων από την αρχή της σεζόν (για να είναι λίγο πιο άνετα μέσα στο terminal). Η τέλεια καταιγίδα που λέμε. Σίγουρα τα γνωρίζει η Fraport αλλά να βάλουν το χέρι στην τσέπηγια δεκάδες εκατομμύρια... μάλλον δύσκολο.
Φαντάζομαι, εκεί ακριβώς που έπεσαν τα δάκρυα του Σπίρτζη.Αν και λογικά είναι κάπου μέσα στη σύμβαση...