LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φέτος να σας πω ότι κατέβηκε 767 της TUI στην Κέρκυρα και όχι μόνο μια φορά και νομίζω και πέρυσι που είχε έρθει

Επίσης για τον Εμιρη του Καταρ είναι αυτό που αναφέρθηκε και παραπάνω ότι έφαγε άκυρο γιατί ήθελε να μείνει Κέρκυρα το αεροπλάνο του και ήρθε αλλά με Α310 αν δεν με απατά η μνήμη μου.
 
Απ' όσον γνωρίζω η Air Berlin δε είχε ποτέ Α340. Ίσως εννοείς Α330. Σίγουρα πριν αρκετά χρόνια έρχονταν και 767 και MD-11 και IL-62 ως και 747! Εδώ όμως και αρκετά χρόνια δεν έρχεται κανένα wide body. Και ο λόγος δεν πρέπει να είναι ότι απλά πιάνουν 2 θέσεις μιας και τα denied requests για 787 της TUI δεν θα είχαν καμία ιδιαίτερη διαφορά από το να φέρει 2 738.
το 90% και πλέον του στόλου των εταιρειών που εξυπηρετούν τις ευρωπαίκές διαδρομές ειναι οικογενειας Β737 και Α320 .. τα wide body δεν συμφέρουν λογω μεγαλύτερης κατανάλωσης και γενικότερου κόστους για διαδρομές 2-3 ωρών. Μη ξεχνάμε οτι οι low cost εταιρείες που εξυπηρετούν ελληνικά αεροδρόμια, όπως Ryanair και η Εasyjet έχουν αποκλειστικά αυτούς τους 2 τύπους..Καμμία εταιρεία πλέον δεν σχεδιάζει να πετάει μέσα στην Ευρώπη με widebody. Ολο το πρόβλημα, οταν υπάρχει( πολύ σπάνια πλεον) εστιάζεται λοιπόν στη θέση στάθμευσης , η οποιά έγινε και ακόμα πιό δύσκολη με τη νέα χάραξη που απαιτεί pushback και αυξάνει τις καθυστερήσεις. Ετσι λοιπόν το Δελτίο Τύπου έχει αρκετές ανακρίβειες, αλλά τουλάχιστον υποχρεώνεται να αναφέρει και την πηγή χρηματοδότησης, που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι γερμανοί μέτοχοι !
 
Το ζουμί μας το αφήνει για το τέλος, αφού δεν μπορεί να μην αναφέρει οτι η χρηματοδότηση ειναι απο το Ταμείο Ανάκαμψης..δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο.. δηλαδή εμείς.. Δεν πρόκειται λοιπόν για επένδυση των γερμανών μετόχων, αλλά συμβατική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου..ετσι για να μη ξεχνιόμαστε !!

Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας - Υπουργείο Οικονομικών,

Το ταμείο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας είναι και ευρωπαϊκοί πόροι και δάνεια. Δεν είναι μόνο το Ελληνικό Δημόσιο. Επίσης, η χρηματοδότηση είναι στο 50%. Τα υπόλοιπα τα βάζει ο επενδυτής.
 
Επίσης για τον Εμιρη του Καταρ είναι αυτό που αναφέρθηκε και παραπάνω ότι έφαγε άκυρο γιατί ήθελε να μείνει Κέρκυρα το αεροπλάνο του και ήρθε αλλά με Α310 αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Η αλήθεια είναι ότι κι αυτός το παραξήλωσε ελαφρώς αφού σε παλιότερη επίσκεψη του το 2010 είχε φέρει και Α330 και Α320 για να παραμείνουν Κέρκυρα καθ' όλη τη διάρκεια των διακοπών του.
 
Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας - Υπουργείο Οικονομικών,

Το ταμείο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας είναι και ευρωπαϊκοί πόροι και δάνεια. Δεν είναι μόνο το Ελληνικό Δημόσιο. Επίσης, η χρηματοδότηση είναι στο 50%. Τα υπόλοιπα τα βάζει ο επενδυτής.
Απο οτι φαίνεται η χρηματοδότηση ειναι του Ελληνικού Δημοσίου, στο πλαίσιο των συμβατικών του υποχρεώσεων..Δεν προκειται για δάνειο ή συμμετοχή της Fraport. Το λεει και το άρθρο
 
Γράφει το άρθρο:

Τα έργα χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης από το Ελληνικό Δημόσιο, στο πλαίσιο των συμβατικών του υποχρεώσεων.

Το ταμείο ανάκαμψης έχει πόρους από ευρωπαϊκά κονδύλια και εθνικούς πόρους. Εδώ -> https://www.minfin.gr/documents/201...1+EL.pdf/763a8773-471b-4beb-adb0-fa2d89098df0, slide 57, γράφει:

Επένδυση -> ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ -> Επένδυση στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό, τη βελτίωση και την αναβάθμιση περιφερειακών αεροδρομίων με έργα υποδομής (κανονισμοί της ΕΕ 1139/2018), που αποτελούν συμβατική υποχρέωση του κράτους. Η επένδυση αφορά τα 13 περιφερειακά αεροδρόμια και περιλαμβάνει: (α) Σχεδιασμό, μελέτη και σχετικές άδειες για τους αεροδιαδρόμους, (β) Κατασκευή (ανασχηματισμός) λωρίδων αεροδιαδρόμου, (γ) Κατασκευή Περιοχής Ασφαλείας αεροδιαδρόμου, (δ) Σηματοδότηση αεροδιαδρόμου, (ε) Περιμετρική περίφραξη τύπου ΝΑΤΟ, (στ) Φωτισμός αεροδιαδρόμου. Στόχος να ανταποκριθεί το κράτος στις υποχρεώσεις που το αφορούν για την προσαρμογή των αεροδρομίων στους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς και να τονωθεί η περιφερειακή ανάπτυξη στις αντίστοιχες περιοχές, πολλές από τις οποίες είναι εμβληματικές πύλες εισόδου τουριστών και επισκεπτών.

Αν προσπεράσουμε το "τούβλο" του αεροδιαδρόμου, είναι προφανές ότι μιλάμε για επενδύσεις μέσω του συγκεκριμένου μηχανισμού.

Άρα, όχι, η χρηματοδότηση δεν είναι μόνο του Ελληνικού Δημοσίου.
 
Αγαπητέ συμφορμίτη, σε παρακαλώ διάβασε όποτε μπορείς τις παρακάτω πηγες για να διαπιστώσεις και να διορθώσεις το λάθος και την επιμονή σου .
ΦΕΚ6457/31-12-2021
Την απόφαση ένταξης του Έργου με τίτλο «Υλοποίηση Εργασιών Διόρθωσης -Συμμόρφωσης με τον EASA» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5162352) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. 29-4-2022
Εκεί θα διαπιστώσεις οτι η χρηματοδότηση είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ του Ελληνικού Δημοσίου. Μάλιστα σε ενα πεδίο που ειναι κενό αφορά τη ιδιωτική συμμετοχή.Αλλωστε ΟΛΟ το ποσό αφορά κωδικούς του Ταμείου Ανάκαμψης και ΠΔΕ περίπου 134εκ. Δεν υπάρχει συμμετοχή της Fraport
1671650756208.png
 
Last edited:
τι μαθαίνει κανείς !!! Οχι μόνο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επένδυση της Fraport, ολα αυτα που γίνονται και θα γίνουν στα 13 αεροδρόμια - η Θεσσαλονίκη δεν χρειάζεται αφού εχει πιστοποιημένο αεροδρόμιο και νεο διάδρομο - χρηματοδοτούνται απο το Ελληνικό Δημόσιο.. δεν θα μπορούσε να ειναι αλλιώς, αφού στις δαπάνες βλέπουμε και κόστος απαλλωτριώσεων, που μονο το Δημόσιο μπορεί να κανει ..και η Fraport αμείβεται αφού στο κόστος περιλαμβάνεται και ενα 8% της δαπάνης ώς Δαπάνες Διαχείρισης Εργου.. Απο τι βλέπουμε, μονο για τις εργασίες της Κέρκυρας που φτάνουν τα 24.707.200 ευρώ, η Fraport θα πάρει 1.449.103 !!!

1671782559068.png
 
Μα τόσο στο πόδι συνέταξαν το συμβόλαιο παραχώρησης; :rolleyes:
Μοιάζει σαν να πάει κάποιος την τηλεόραση του σε cash converter αντί για concession
 
.και ύστερα απο μεγάλη καθυστέρηση, ενημερώθηκε και το Eurocontrol...1673868562333.png
 
Top