LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
οσον αφορά αυτά που λέει το Δελτίο Τύπου της Fraport περί δυνατότητας μεγαλύτερων τύπων α./φ, να θυμίσω στον υπεύθυνο του γραφείου (ο οποίος πάλι ξέχασε να αναφέρει οτι τα έργα γίνονται με δαπάνη του Δημοσίου), οτι απο τον 16, όπου υπάρχουν εμπόδια το κατώφλι έχει μπεί μέσα κάπου 400μ, κάτι που δεν αλλάζει, άρα δεν μπορείς να πείς οτι το αεροδρόμιο θα δέχεται 787 αν χρησιμοποείται ο 34 και μέχρι 767 αν ειναι ο 16 σε χρήση..
 
Είναι βέβαιο ότι τα έργα γίνονται με δαπάνη του δημοσίου; Είχα την εντύπωση ότι το δημόσιο είχε υποχρέωση να καλύψει οικονομικά την αρχική αποκατάσταση των αποκλίσεων από τα πρότυπα, από εκεί και πέρα κάθε συντήρηση, αποκατάσταση, επέκταση κλπ είναι ευθύνη του φορέα διαχείρισης.

ΥΓ επειδή αναφέρθηκε το θέμα της χωρητικότητας του αεροσταθμού, υπάρχει μια πληροφορία ότι η Κέρκυρα είναι ένα από τα αεροδρόμια της εταιρείας στα οποία πρόκειται να γίνει επέκταση του κτιρίου πολύ σύντομα (εκτός συμβατικών υποχρεώσεων από ότι καταλαβαίνω)

ΥΓ1 PCN 100 είναι τρελό!
 
Ναί, ειναι βέβαιο... ανάρτησή μου #267 και #268 με οσα στοιχεία χρειάζονται.. Υπάρχει και ΦΕΚ που αναλυτικά έχει το κόστος για καθένα απο τα 13 αεροδρόμια.. Η Fraport αμοίβεται για τη διαχείριση αυτού του έργου !!
 
οσον αφορά αυτά που λέει το Δελτίο Τύπου της Fraport περί δυνατότητας μεγαλύτερων τύπων α./φ, να θυμίσω στον υπεύθυνο του γραφείου (ο οποίος πάλι ξέχασε να αναφέρει οτι τα έργα γίνονται με δαπάνη του Δημοσίου), οτι απο τον 16, όπου υπάρχουν εμπόδια το κατώφλι έχει μπεί μέσα κάπου 400μ, κάτι που δεν αλλάζει, άρα δεν μπορείς να πείς οτι το αεροδρόμιο θα δέχεται 787 αν χρησιμοποείται ο 34 και μέχρι 767 αν ειναι ο 16 σε χρήση..
Αν δεν κανω λαθος, η φραπορτ εχει παρει επιδοτηση για ενα μεγαλο ποσοστο του εργου, μεσω ταμειου ανακαμψης (60% περιπου)? και το υπολοιπο ποσο ειναι ιδια κεφαλαια?

το αναφερει και παρακατω, τελευταια παραγραφο: Fraport Greece: Νέες εργασίες αναμόρφωσης και ανακατασκευής διαδρόμου στο αεροδρόμιο Κέρκυρας

Edit: Μολις ειδα τα ποστ σου φιλε μου. Eχεις δικιο, χρηματοδοτηση ελληνικου δημοσιου, μεσω ταμειου ανακαμψης
Post automatically merged:

Είναι βέβαιο ότι τα έργα γίνονται με δαπάνη του δημοσίου; Είχα την εντύπωση ότι το δημόσιο είχε υποχρέωση να καλύψει οικονομικά την αρχική αποκατάσταση των αποκλίσεων από τα πρότυπα, από εκεί και πέρα κάθε συντήρηση, αποκατάσταση, επέκταση κλπ είναι ευθύνη του φορέα διαχείρισης.

ΥΓ επειδή αναφέρθηκε το θέμα της χωρητικότητας του αεροσταθμού, υπάρχει μια πληροφορία ότι η Κέρκυρα είναι ένα από τα αεροδρόμια της εταιρείας στα οποία πρόκειται να γίνει επέκταση του κτιρίου πολύ σύντομα (εκτός συμβατικών υποχρεώσεων από ότι καταλαβαίνω)

ΥΓ1 PCN 100 είναι τρελό!
ο φιλος που εργαζεται στο αεροδρομιο μου ανεφερε οτι δυστυχως εχουν ελλειψη χωρου για επεκταση, κυριως λογω αντιδρασεων απο περιβαλλοντολογους και παραταξεων του δημου, για παραχωρηση επιπλεον εκτασης απο την πλευρα της λιμνοθαλασσας.

Νομιζω το επικρατεστερο σεναριο ειναι εσωτερικη αναδιαμορφωση του τωρινου terminal...
 
Last edited:
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή και τη συνεχή επανάληψη για το ποιος πληρώνει για το έργο λες και είναι κάτι κακό.

Οι εργασίες αποτελούν υποχρέωση του ελληνικού δημοσίου ώστε τα αεροδρόμια να τηρούν τους κανονισμούς της EASA, και δεν έχουν σχέση με τη σύμβαση παραχώρησης και λειτουργίας.

Η συμφωνία της Ελλάδας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του σχεδιασμού για το Ταμείο Ανάκαμψης, προβλέπει πως θα υπάρχουν ανάδοχοι για τα έργα. Το ότι το ελληνικό δημόσιο επέλεξε ως εκτελεστή/εργολάβο των έργων τη Fraport, αποτελεί ξεχωριστή σύμβαση, ξέχωρα από τη σύμβαση παραχώρησης.
 
Last edited:
σχετικά με την επανάληψη του ποιός πληρώνει, υπήρξε σχετική αμφισβήτηση πιό πάνω.. Επιπλέον, τοσο απο το Δελτίου Τύπου της εταιρείας που αναφέρεται στο έργο, οσο και απο άλλες παλαιότερες δηλώσεις, αφήνεται να εννοηθεί οτι το έργο ειναι μια μεγάλη Ιδιωτική Επένδυση...
Τέλος, στρη σύμβαση παραχώρησης περιγράφεται η εκκρεμότητα με την πιστοποίηση και τις παρατηρήσεις της ΕASA και εκεί αναφέρεται οτι η δαπάνη θα βαρύνει το Δημόσιο...Ολα φαίνονται και στο ΦΕΚ που ανέφερα ώς στοιχείο !!
 
Κανείς δεν είπε πουθενά ότι αποτελεί ιδιωτική επένδυση, το "αφήνει να εννοηθεί" είναι θέμα ερμηνείας κάποιων. Λίγων.

Όλα έχουν ανακοινωθεί, όλες οι συμβάσεις είναι δημοσιευμένες, δημοσιεύματα σαν αυτό είναι πολύ ξεκάθαρα για το τι συμβαίνει.

Συνεπώς, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τη συνεχή υπενθύμιση λες και είναι κάτι κρυφό. Αν μπορούσε το ελληνικό δημόσιο ας τα έφτιαχνε μόνο του.
 
ειχα αλιεύσει περσινο δημοσιευμα τοπικής εφημερίδας με δηλώσεις βουλευτή...Δεν ειναι θέμα ερμηνείας λοιπόν. Ειναι θέμα παραπληροφόρησης... και τέλος, τα Δελτία Τύπου μπορεί να μη λένε ψέματα, δεν γράφουν ομως και ολη την αλήθεια, όπως για παράδειγμα οτι η fraport αμείβεται με 1,440.000 για τη διαχείριση αυτού του έργου, μόνο της Κέρκυρας, πολλά περισσότερα στο σύνολο των 13 αεροδρομίων.. Στ. Γκίκας: «Νέες Επενδύσεις άνω 30 εκατ. Ευρώ στο Αεροδρόμιο Κέρκυρας»
Post automatically merged:

επίσης, δεν ειναι ξεχωριστή σύμβαση, αλλα εμπεριέχεται στη σύμβαση παραχώρησης, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο σχετικό ΦΕΚ..6457 τεύχος Β' της 31-12-2021. προς ενημέρωση λοιπόν !!!

1700570627945.png
 
Last edited:
Ναι, ΟΚ, κάποιος παγκοσμίως άγνωστος βουλευτής δήλωσε σε μια πανελληνίως άγνωστη εφημερίδα κάτι που κάποιοι ίσως εξέλαβαν ως αποκλειστική επένδυση της Fraport, άσχετα αν το ίδιο άτομο λέει "με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων."

Είναι απείρως χρησιμότερη η συζήτηση για το τι ακριβώς έργα θα γίνουν και με ποιον τρόπο. Είναι άχρηστη η συνεχής επανάληψη (και ζητώ συγγνώμη που συμμετέχω σε αυτήν, σταματάω εδώ) του ποιος πληρώνει, από τη στιγμή που είναι εύλογο και αναμενόμενο οι βασικές υποδομές να είναι ευθύνη του κράτους.

Μου θυμίζει παρόμοια ένστασή σου στο θρεντ του LGTS όπου δεν μπορούσες να χωνέψεις ότι η Fraport ανακοίνωσε τη λήξη των εργασιών ανακαίνισης στο terminal επειδή κάποιοι χώροι καταστημάτων ήταν ακόμα ξενοίκιαστοι. Μεγάλες στιγμές. :mrgreen:
 
Δες την αναρτηση #312, αγαπητέ μου, μη βιάζεσαι και μάθε να διαβάζεις. ας το κλείσουμε εδώ !!
 
Top