aris320
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2015
- Μηνύματα
- 912
- Likes
- 436
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIO
satcorfu":3iddjvbl said:danichro":3iddjvbl said:.
1ον όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, πλην του Βενιζέλου είναι τριτοκοσμικά και το λέω συνειδητά και έχοντας ιδία αντίληψη. Το πρόβλημα ξεκινάει στον αριθμό των αεροδρομίων που έχουμε σαν χώρα. Ναι είμαστε νησιωτική χώρα, ναι χρειάζεσαι αεροδρόμια σε κάποια νησιά, αλλά δεν μπορείς να συντηρήσεις 45 αεροδρόμια. Έπρεπε να εστιάσεις σε 2 μεγάλα (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο) και σε 4-5 μικρότερα (π.χ. σε σημαντικά νησιά, Κέρκυρα, Ρόδος κλπ). Αεροδρόμια στην Καλαμάτα, στην Λάρισα, στον Βόλο, στα Γιάννενα κλπ κλπ δεν χρειάζονται. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσα πολλά τοπικά αεροδρόμια. Σε αυτά τα μέρη έπρεπε να έχει ήδη αναπτυχθεί το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο (εννοώ από παλιά όχι τα τελευταία χρόνια).
Απο αυτά τα α/δ που λες οτι δεν χρειάζονται να σου υπενθυμίσω οτι είναι κατα βάση στρατιωτικά. Καλαμάτα, Βόλος, Λάρισα, Αραξος. Ακτιο και τα περισσότερα νησιά, αρα παίζουν το ρόλο τους ... η Καλαμάτα στηρίζει την κίνησή της στο μεγαλο συγκρότημα του Costa Navarino ... τα Γιάννενα έχουν το πανεπιστημιακό νοσοκομείο εκεί και γίνονται διακομιδές. και ένα σωρό άλλα που δείχνουν πόσο σημαντικό είναι το καθε α/δ ξεχωριστά, με πολύ λίγες εξαιρέσεις. Απο τη στιγμή που δεν υπάρχουν σοβαρές εναλλακτικές (τραίνο , αυτοκινητόδρομοι) δεν μπορείς να πείς οτι δεν χρειάζονται...αν αλλάξει ο μεταφορικός χάρτης της χώρας, τότε μπορούν να αλλάξουν και αυτά !!
Δες λίγο την ιστορία του Schiphol που ουσιαστικά είναι και απο τις λίγες πρωτεύουσες με ένα και μοναδικό α/δ... Ρώμη, Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη, Μιλάνο, Κωνσταντινούπολη, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Βαρκελώνη, κλπ κλπ έχουν και δεύτερο σε αρκετά κοντινή απόσταση... προφανώς είναι κουτόβλαχοι και έχουν χάσει τη μπάλα, κατα την δική σου θεωρία.5ον για να σχολιάσω και κάποιους άλλους που λένε ότι έπρεπε να μείνει το Ελληνικό στα πρότυπα του CITY του Λονδίνου, έχουν χάσει την μπάλα. Η Αθήνα δεν είναι ούτε Λονδίνο, ούτε Παρίσι, ούτε καν Ρώμη π.χ.. Ολόκληρο Amsterdam και έχει ένα αεροδρόμιο και εμείς θέλουμε και 2ο για καβάτζα και μάλιστα μέσα στον αστικό ιστό; Σοβαρευτείτε. Το Ελ. Βεν αν χρειαστεί έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
Satcorfu μπράβο σου έχεις δίκιο με αυτο που λες.
Πραγματικά τώρα είστε με τα καλά σας μια χώρα τοσα ιδιαίτερα δύσκολη στο γεωγραφικό της ανάγλυφο με θάλασσες και βουνά να την περιλουζουν και να εχει μόνο 2 αεροδρόμια σε ολη την έκταση της Ελλάδας κύριε danishro.
Φυσικά και θα έχει 37 αεροδρόμιο εξαιρουμένων των καθαρά στρατιωτικών γιατί το ανάγλυφο της νησιωτικής Ελλάδας ας πούμε δεν επιτρέπει την ανάπτυξη κάποιου αυτοκινητόδρομου ή σιδηροδρόμου παρά μόνο ακτοπλοϊκως ή αεροπορικώς. Εσένα μπορεί να σε αρέσει το πλοίο ομως του αλλουνού μπορεί να αρέσει το αεροπλάνο γιατι είναι πολυ πιο γρήγορο. Φαντάσου κάνει 9 ώρες το πλοίο να φτάσει Κρήτη σε 9 ωρες το αεροπλάνο Αθήνα- Ηράκλειο κάνει 7 σκέλη σκέψου το λίγο.
Όσον αφορά για τα Γιάννενα τυχαίνει να είμαι Γιαννιώτης και θα σου πω δυο κουβέντες πρώτον με κάλυψε ο satcorfu που έχουμε τα νοσοκομεία και στα οποία χρειάζεται αεροδρομίο για τις αεροδιακομιδες, έχουμε Πανεπιστήμιο και τα Γιάννενα αποτελούν μια τουριστική πόλη που σε λίγα χρόνια υα αναπτυχθεί αρκετά. Τέλος τα Γιάννενα αποτελούν και διαμετακομιστικό κόμβο για αλλους προορισμούς που δεν έχουν αεροδρομίο είτε παραλιακους,είτε ορεινούς όπως η Αλβανία και αλλες περιοχές εντός ακτίνας του αεροδρομίου Ιωαννίνων.
Και για να μην φεύγουμε εκτός θέματος το Καστέλλι κατά την δική μου άποψη είναι μια καλή λύση αλλά κάποτε είχα διαβάσει εδω στο ίδιο θέμα ή του αεροδρομίου Καστελλίου μια μελέτη ενός μηχανικού για χιαστο διάδρομο στο υπάρχον αεροδρόμιο επίσης καλή ιδέα και αυτή.