danichro
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/12/2009
- Μηνύματα
- 58
- Likes
- 16
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EHAM
Καταρχάς να ζητήσω συγνώμη που ξεκίνησα την off-topic συζήτηση. .
Να διευκρινίσω κάτι (επειδή οι Έλληνες είμαστε τοπικιστές και τείνουμε να μην είμαστε αντικειμενικοί). Δεν είπα ότι δεν πρέπει να έχουμε 45 αεροδρόμια (κάθε νησί και ένα). Είπα ότι δεν μπορούμε να συντηρήσουμε 45 αξιοπρεπή αεροδρόμια. Και για να το πάω παραπέρα επειδή για να έχεις αεροδρόμια θες και δρομολόγια, αν είναι να πληρώνουμε φόρους για να επιδοτούνται όλες αυτές οι άγονες γραμμές, προσωπικά να μου λείπει..Θα πάω κούτσα κούτσα με το καραβάκι να το χαρώ..
Τώρα όλοι εσείς που συγκρίνεται την Αθήνα (και πολύ περισσότερο το Ηράκλειο) με όλες αυτές τις μεγαλουπόλεις που έχουν εκατομμύρια τουρίστες (Λονδίνο 2ο παγκοσμίως με 20εκ, Παρίσι, 18 εκ. Κων/πολη, 12 εκ. Βαρκελώνη 8,2 εκ κοκ - ακόμα και η Πράγα έχει 6 εκ. τουρίστες μόνη της) πάω πάσο.. Ας κρατήσουμε και 2 και 3 αεροδρόμια στην Αθήνα. Το ένα στην Ομόνοια, να μην κουραζόμαστε να φτάσουμε στο κέντρο.
Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..
Και btw, το Βενιζέλος, είναι μακράν το πιο efficient και traveller friendly αεροδρόμιο που έχω πετάξει στην Ευρώπη (για μένα αξίζει το κάθε σεντ που πληρώνουμε φόρους αν και δεν μπορώ αν κάνω τη σύγκριση με τα άλλα).
Τώρα για τον συμφορουμίτη που είπε ότι μόλις πεις ότι είσαι Έλληνας σου ανοίγονται όλες οι πόρτες, καλύτερα να μην το σχολιάσω (μιας και έχω ιδία αντίληψη επ΄ αυτού)... Για το νοσοκομείο στα Γιάννενα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται αεροδρόμιο για τις αεροδιακομιδές, ένα ελικοδρόμιο θα ήταν πολύ μια άμεσο. Τώρα για τις άλλες πόλεις που τυγχάνει τα πολιτικά αεροδρόμια να συνυπάρχουν με τα στρατιωτικά, δεν σημαίνει ότι επειδή είναι στρατιωτικό πρέπει να το κάνουμε και πολιτικό ντε και καλά..
Αλλά είπαμε Ελλαδάρα, κάθε πόλη αεροδρόμιο και πανεπιστήμιο, κάθε ραχούλα και ΤΕΙ (η στρατόπεδο καλύτερα).. Όπως λέει ένας δημοσιογράφος "τόσοι φοιτητές κάθε χρόνο, επί τόσα ενοίκια, επί τόσους καφέδες, επί τόσα σουβλάκια, να η ανάπτυξη". Το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια... Δείτε την πολυδιαφημισμένη Πάρο...που η Aegean για να δείξει ότι έχει αύξηση έβγαζε τις προσφορές με 19ε την μία πίσω από την άλλη... 120% αύξηση η Πάρος.. Όντως τον ένα μήνα είχε 2200 τον άλλο με τις "τζάμπα" πτήσεις πήγε 3600. Τα βγάλαμε τα 15 μύρια που δώσαμε για τον διάδρομο..
Τέλος, επειδή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πετάω στο Καζαντζάκης (έχω πετάξει με όλο τον στόλο της OA, με 707,727,737,747 και όλα τα καινούργια) και των λοιπών, χειμώνα καλοκαίρι, έχω ιδία αντίληψη για το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού, τουλάχιστον πριν μία δεκαετία... Δεν λέω στο Καστέλλι αποκλειστικά. Λέω αλλού... Και το παλιό, να το πουλήσουν να το κάνουν resort, πάρκα, καζίνο κλπ..
Φιλικά
Δαμιανός
Να διευκρινίσω κάτι (επειδή οι Έλληνες είμαστε τοπικιστές και τείνουμε να μην είμαστε αντικειμενικοί). Δεν είπα ότι δεν πρέπει να έχουμε 45 αεροδρόμια (κάθε νησί και ένα). Είπα ότι δεν μπορούμε να συντηρήσουμε 45 αξιοπρεπή αεροδρόμια. Και για να το πάω παραπέρα επειδή για να έχεις αεροδρόμια θες και δρομολόγια, αν είναι να πληρώνουμε φόρους για να επιδοτούνται όλες αυτές οι άγονες γραμμές, προσωπικά να μου λείπει..Θα πάω κούτσα κούτσα με το καραβάκι να το χαρώ..
Τώρα όλοι εσείς που συγκρίνεται την Αθήνα (και πολύ περισσότερο το Ηράκλειο) με όλες αυτές τις μεγαλουπόλεις που έχουν εκατομμύρια τουρίστες (Λονδίνο 2ο παγκοσμίως με 20εκ, Παρίσι, 18 εκ. Κων/πολη, 12 εκ. Βαρκελώνη 8,2 εκ κοκ - ακόμα και η Πράγα έχει 6 εκ. τουρίστες μόνη της) πάω πάσο.. Ας κρατήσουμε και 2 και 3 αεροδρόμια στην Αθήνα. Το ένα στην Ομόνοια, να μην κουραζόμαστε να φτάσουμε στο κέντρο.
Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..
Και btw, το Βενιζέλος, είναι μακράν το πιο efficient και traveller friendly αεροδρόμιο που έχω πετάξει στην Ευρώπη (για μένα αξίζει το κάθε σεντ που πληρώνουμε φόρους αν και δεν μπορώ αν κάνω τη σύγκριση με τα άλλα).
Τώρα για τον συμφορουμίτη που είπε ότι μόλις πεις ότι είσαι Έλληνας σου ανοίγονται όλες οι πόρτες, καλύτερα να μην το σχολιάσω (μιας και έχω ιδία αντίληψη επ΄ αυτού)... Για το νοσοκομείο στα Γιάννενα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται αεροδρόμιο για τις αεροδιακομιδές, ένα ελικοδρόμιο θα ήταν πολύ μια άμεσο. Τώρα για τις άλλες πόλεις που τυγχάνει τα πολιτικά αεροδρόμια να συνυπάρχουν με τα στρατιωτικά, δεν σημαίνει ότι επειδή είναι στρατιωτικό πρέπει να το κάνουμε και πολιτικό ντε και καλά..
Αλλά είπαμε Ελλαδάρα, κάθε πόλη αεροδρόμιο και πανεπιστήμιο, κάθε ραχούλα και ΤΕΙ (η στρατόπεδο καλύτερα).. Όπως λέει ένας δημοσιογράφος "τόσοι φοιτητές κάθε χρόνο, επί τόσα ενοίκια, επί τόσους καφέδες, επί τόσα σουβλάκια, να η ανάπτυξη". Το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια... Δείτε την πολυδιαφημισμένη Πάρο...που η Aegean για να δείξει ότι έχει αύξηση έβγαζε τις προσφορές με 19ε την μία πίσω από την άλλη... 120% αύξηση η Πάρος.. Όντως τον ένα μήνα είχε 2200 τον άλλο με τις "τζάμπα" πτήσεις πήγε 3600. Τα βγάλαμε τα 15 μύρια που δώσαμε για τον διάδρομο..
Τέλος, επειδή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πετάω στο Καζαντζάκης (έχω πετάξει με όλο τον στόλο της OA, με 707,727,737,747 και όλα τα καινούργια) και των λοιπών, χειμώνα καλοκαίρι, έχω ιδία αντίληψη για το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού, τουλάχιστον πριν μία δεκαετία... Δεν λέω στο Καστέλλι αποκλειστικά. Λέω αλλού... Και το παλιό, να το πουλήσουν να το κάνουν resort, πάρκα, καζίνο κλπ..
Φιλικά
Δαμιανός