LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Επιστρέφω το πνέυμα ειρωνείας και τους χαρακτηρισμούς περί μιζέριας ατόφιους και επισημαίνω για ακόμα μια φορά ότι η λογική του "αυτό είναι και αν δε σα αρέσει αντε πήγαινε αλλού" είναι και ο λόγος που μας έφερε στο σημερινό χάλι.Επίσης από τη στιγμή που ανεβάζεις γραφήματα καλό είναι να συγκρίνεις και την απόσταση κέντρο ηρακλείου με αεροδρόμιο καστελλίου που είναι 39,5 χιλιόμετρα από google maps και όχι να συγκρίνεις κολοκύθια με μανταρίνια.Επίσης το να συγκρίνεις μια πόλη 4 εκατομυρίων κατοίκων με ένα "χωριο" 150000 είναι τουλάχιστον για γέλια.Στα τεράστια πλαίσια του αστικού ιστού της Αθήνας ένα αεροδρόμιο είναι λογικό να βρίσκεται 30 χιλιόμετρα εκτός πόλης.Επίσης είναι τέτοιες οι υποδομές της πρωτεύουσας που επιτρέπουν γρήγορα πρόσβαση σε αυτό(αττική οδός, μετρό, προαστιακός, επαρχιακή οδός παιανίας λούτσας κτλ).Στην Κρήτη ούτε λόγος για τρένα και αυτοκινητόδρομοι (ακόμα) δεν υπάρχουν.Πολλοί πιστεύουν ότι μεταφέροντας τα αεροδρόμια μας άκρη Θεού είναι το πρώτο βήμα για τον εκσυγχρονισμό και να αποκτήσουμε αεροπορική παιδεία και κουλτούρα σα λαός.Σταθήκαμε άραγε στις δυνατότητες επέκτασης του υπαρχόντος, έγινε ποτέ ουσιαστική μελέτη, κάποιο πλάνο;Μελετήθηκε η δυνατότητα νέου χώρου ποιο κοντά στην πόλη, η μας βόλεψε το Καστέλλι επειδή προυπάρχει το στρατιωτικό;Πάλι καλά που δεν το πήγαν στο Τυμπάκι.
Εν πάσει περιπτώσει ας μείνουμε στην τωρινή κατάσταση όπου το αεροδρόμιο είναι στην Αλικαρνασσό και έχει τα όποια γνωστά προβλήματα του.Αν μην τι άλλο χαρίζει και απόλαυση σε όλους οσοι κάνουμε plainspotting, αλλά ναι μπορεί να βγούμε και να πούμε ότι μπορεί κανα αεροπλάνο να πέσει και στα σπίτια των κατοίκων.
 
STAVROS_ATH καταλαβαίνουμε το θέμα όπως το θέτεις, αλλά δεν προσθέτεις κάτι παραπάνω. Προβάλεις το Ηράκλειο σαν μοναδική περίπτωση που δεν συγκρίνεται με καμιά άλλη, ενώ δεν καταλαβαίνεις ότι το παράδειγμα για την Λάρισα δεν αφορά μια Χ πόλη στο ίδιο μέγεθος με την δική σου, αλλά ουσιαστικά όλη την ηπειρωτική Ελλάδα (ας εξαιρέσουμε την Μακεδονία, άντε και την Θράκη) που δεν έχει πρόσβαση σε σοβαρό αεροδρόμιο πέρα από την Αθήνας. Θες να σου πω την Πάτρα; 'Η το Αγρίνιο; Και μην μου πεις ότι παίρνουν αυτοκίνητο για Αθήνα, γιατί στο τέλος θα πιστέψουμε ότι το Καστέλι-Αθήνα θα διαρκεί 7 ώρες.

Πολλοί λοιπόν θα παρακαλούσαν να είχαν διεθνές αεροδρόμιο στα 30χλμ. Βέβαια για τους λόγους που αναλύσαμε πριν και δεν νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία, η Κρήτη έχει την τύχη να έχει μεγάλο ρεύμα τουριστών και δίκαια έχει την ευκαιρία να αποκτήσει καινούργιο αεροδρόμιο. Εσύ αντί να εκτιμάς ότι οι επισκέπτες του νησιού σου και οι συμπολίτες σου, ναι μεν θα προσθέτουν 15-20 λεπτά παραπάνω στο ταξίδι τους (φαντάζομαι υπάρχουν άνθρωποι στην Κρήτη και εκτός κέντρου του Ηρακλείου, για κάποιους το Καστέλι ίσως είναι πιο βολικό) αλλά θα έχουν ένα αεροδρόμιο αντίστοιχο του υπόλοιπου προϊόντος που προσπαθείς να πλασάρεις, όχι μόνο σαν Κρήτη αλλά σαν χώρα - μας περιγράφεις ουσιαστικά κάτι που δεν είναι μείζον.

Να σου υπενθυμίσω ότι ο τουρισμός είναι γύρω στο 30% του ΑΕΠ αυτής της χώρας. Καταλαβαίνω ότι εσένα αυτό ίσως να μην σε αφορά, αλλά μια χώρα πρέπει να έχει προτεραιότητες με βάση το καλό της πλειοψηφίας.Συγνώμη για το σχόλιο και μην το πάρεις προσωπικά αλλά κανείς δεν νοιάζεται αν ο Ηρακλείωτης που πετάει 5-10 φορές τον χρόνο, χάσει μια ώρα έξτρα σε κάθε ταξίδι μετ' επιστροφής, αν η εγκατάσταση εξυπηρετεί την τοπική και εθνική Οικονομία.
 
Αν μου επιτρέπετε θα ήθελα να θέσω και μία άλλη διάσταση στο ζήτημα, ίσως λίγο πρόωρη. Μετά την μετεγκατάσταση στο Καστέλι, τι προβλέπεται να γίνει με τον χώρο του υπάρχοντος αεροδρομίου; Γιατί είναι ο ορισμός της έκτασης - φιλέτου.
 
Ελπίζω κάτι παρόμοιο με ότι (ΘΑ) γίνει το Ελληνικό! Εκεί να δεις τουρισμό το Ηράκλειο!
 
flesland":8rwbh3oc said:
....(φαντάζομαι υπάρχουν άνθρωποι στην Κρήτη και εκτός κέντρου του Ηρακλείου, για κάποιους το Καστέλι ίσως είναι πιο βολικό) ...Να σου υπενθυμίσω ότι ο τουρισμός είναι γύρω στο 30% του ΑΕΠ αυτής της χώρας...

Χερσόνησος και Μάλια πχ είναι πιο κοντά στο Καστέλι απ' ότι στο Καζαντζάκης.
 
Airport123 καλά τα γκουγκλ μάπς αλλά συγκρίνεις την Αττική οδό με το δρόμο Πάνω Βάθεια-Σμάρι(ή με οποιοδήποτε μέρος του επαρχιακού δικτύου της Κρήτης);ας είμαστε σοβαροί.
 
Αν δεν κάνω λάθος στο έργο υπάρχει πρόβλεψη για τον οδικό άξονα, με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Αν δεν γίνει αυτό, είναι της πλάκας να μιλάμε για νέο αεροδρόμιο με πούλμαν στους κατσικόδρομους της επαρχιακής, αλλά καλή τη πίστει (και επειδή θα υπάρχει ιδιώτης), η σύνδεση θα γίνει.
 
Ας δεχθούμε λοιπόν ότι θα γίνει η σύνδεση,ξεχνώντας το χάλι του ΒΟΑΚ όπως και ότι ο κάθετος Ηράκλειο-Μεσσαρά άρχισε πριν 27 χρόνια περίπου και ακόμα δεν.Απόσβεση πως θα κάνει ο ιδίωτης;Φτάνουν οι έξι μήνες (με το ζόρι) τουρισμού το χρόνο;Ή θα κληθούμε οι ιθαγενείς χρήστες των 6-7 πτήσεων την ημέρα (Νοεμβριος-Μαρτιος) να συντράμουμε;
 
Το εργό πρέπει να ολοκληρωθεί συνολικά και η συμβαση είναι μία, η οποία συμπεριλαμβάνει και τα οδικά κομμάτια. Αντιγράφω από εδώ :

Τα Νέα":2qqmratz said:
Οι οδικές συνδέσεις

Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου. Για τη σύνδεση με το ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο -Αρκαλοχώρι - Βιάννος.

Ουτ'εμένα μ'αρέσει να φεύγουν οι υποδομές εκτός πόλης. Θεωρώ έγκλημα που δε χρησιμοποιήθηκε το Ελληνικό ως low cost αεροδρομιο της Αττικής (φανταστείτε ότι με 1,40 ευρώ και σε 11 λεπτά θα ησουν στο Σύνταγμα και κάντε συγκριση με τα Σπάτα) ή σαν το City Airport του Λονδίνου. Δυσανασχετησα όταν έμαθα ότι σχεδιάζεται η διακοπή της χρησης του λιμανιού του Πειραιά από επιβατικά πλοία και θα πάνε όλα στο Λαύριο (ευτυχως αυτό πάγωσε). Δε μ'αρεσει που το νέο γήπεδο της Μπαγερν Μονάχου ειναι σαφώς έξω από το Μόναχο σε σχέση με το παλιό. Αλλά δυστυχώς αυτή ειναι η τάση. Εφόσον οι υποδομές σε όλα τα επίπεδα πάνε έξω από την πόλη επειδή μέσα στην πόλη ο χώρος απλά δεν επαρκεί, μπορούμε μόνο να το αποδεχθούμε και να ζητησουμε δύο πραγματα:

α)ό,τι νεο φτιάχνεται να κατασκευαζεται με τις καλύτερες προδιαγραφες (αυτό φαινεται ότι θα τηρηθεί στο Καστέλι)

β)να υπάρχει γρήγορη, συχνή και φθηνη πρόσβαση στη νέα υποδομή. Στην Κρήτη δεν εχω ερθει ποτέ, αλλά με τον περιγραφόμενο αυτοκινητόδρομο καταλαβαίνω ότι η πρόσβαση θα ναι πολύ γρηγορη (περίπου σαν την Αττική Οδό), οπότε δε μένει παρά να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει συνεχώς λεωφορείο (ΚΤΕΛ ή αστικό) ανά μερικά λεπτά με φθηνό εισιτηριο

Εφόσον ικανοποιηθούν αυτά τα δύο, δε βλέπω το λόγο για πολλή γκρίνια.
 
Ξεχασες να γραψει με το παλιο αεροδρομιο τι θα κανουν;
Αυτα που κανανε με το Ελληνικο ;
Ας φτιαξουν οσα αεροδρομια θελουν ομως τα παλια πρεπει παντα να υπαρχουν !
Αυτα γιατι θα μου ανεβει την πιεση με αυτα που διαβαζω :rant:
 
Top