LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι αλλά το αεροδρόμιο δεχεται πολλά...κοπάδια οπότε δεν ειναι λογική αυτη ε, τι να κανουμε..να κάνουμε ό,τι εχουν κάνει σε Μαγιορκα, Ιμπιζα,Μάλαγα,Τενερίφη που δεχονται ορδές από γκρουπ τουριστών χωρίς να γινεται το σώσε και χωρίς τα αεροδρόμια του να βρωμάνε..Λες ο ανθρωπος που τα είπε αυτα να είχε κακη πρόθεση ενώ ήθελε να ξαναρθει; Τα ξέρω τα δημοσιοσχετίστικα κολπα των αερολιμεναρχών διότι όποτε παραπονέθηκα για τη βρωμιά στο Μακεδονία, με τα παρατημενα σκουπίδια στα τραπέζια,τη μπόχα στις τουαλέτες και τα μαύρα νερά με τα οποία σφουγγάριζαν τα πιο μαύρα πατωματα,βγηκαν να μου πουν για...ρεκόρ κίνησης και για προσπάθεια δυσφήμισης και αναλήθειες..Αντί να κοιταξουν πως θα διορθώσουν τα κακώς κείμενα κοιτάν το θεαθήναι... :evil:
 
Η διαφορά είναι ότι στα μέρη που προανέφερες τα αεροδρόμια είναι πολύ κοντά στις πόλεις που εξυπηρετούν λίγα λεπτά δρόμος και όχι 35-40 χιλιόμετρα εκτός.Μόνο το αεροδρόμιο του Παλέρμο βρίσκεται αν δεν κάνω λάθος εκτός πόλης αλλά σε πιο λογική απόσταση.Καλός ο τουρισμός αλλά προκειμένου να γίνει μια "δηθεν" ανάπτυξη τα καταστρέφουμε όλα.Όποιος ξέρει από Κρήτη,γνωρίζει που είναι το Ηράκλειο, που είναι το νέο αεροδρόμιο, τι δρόμος υπάρχει τώρα, τι θέλουν να φτιάξουν και πόσα λεφτα θα στοιχίσουν αυτά τα τερατουργήματα καταλαβαίνει τι λέω.Σαφώς το Νίκος Καζαντζάκης είναι δυσλειτουργικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι ποτέ δε συνέβη σε μένα τουλάχιστον κάποιο παρατράγουδο λόγω της αυξημένης κίνησης ή αυτού καθεαυτού του αεροδρομίου.Οι όποιες άσχημες εμπειρίες έχω να θυμάμαι έχουν να κάνουν με καθυστερήσεις μισής ή μιας ώρας όπου την ευθύνη είχε αποκλειστικά ο αερομεταφορέας, κάτι που έχω αναφέρει διεξοδικά και σε ποστ παρελθοντικά.
Σίγουρα ότι συνέβη σε μένα δεν είναι ο γενικός κανόνας,αλλά θεωρώ ότι δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.Καιρό τώρα βλέπω ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την κίνηση εσωτερικού, αλλά τους ενδιαφέρει μόνο να τα πάρουν από τουρίστες.Ξεχνούν ότι το Ηράκλειο δεν είναι Αθήνα και τους χειμερινούς μήνες φυτοζωεί με 10 και 15 πτήσεις την ημέρα το πολύ και όλες εσωτερικού.Καλό θα είναι να ικανοποιούμε αυτούς τους πελάτες που το στηρίζουν όλο το χρόνο.
 
Πέρασα από το ΗΕR για τρανζιτ (τρομάρα μου) και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η κατάσταση είναι δευτεροκοσμική. Καθώς συνάντησα γνωστούς μου βγήκα και ξαναμπήκα και έτσι είχα την ευκαιρία να "απολαύσω" the whole thing που λέμε στο χωριό μου. Βασικά είναι αδύνατο να διασχίσεις το αεροδρόμιο με τόσες ουρές και τουρίστες στοιβαγμένους λες και είναι φαντάροι προς κατάταξη.
Δεν υπάρχει καμία σήμανση για το ποια πτήση φέυγει από πού (πήγα στις εκτός Σενγκεν), οι πρίζες δεν λειτουργούν (που και καλά είναι για να φορτίσεις το κινητό σου, δοκίμασα 7), οι τουαλέτες είναι λίγο χειρότερες από τα στρατόπεδα της Καβύλης (έλεος τούρκικες τουαλέτες), ίντερνετ που απλά δεν υπάρχει στην κυριολεξία και το μόνο "δυτικό¨ εκεί πέρα είναι η τυρόπιτα που έχει ελβετική τιμή (4.7Ε αν δεν κάνω λάθος). Και βασικά το ντεκόρ που θυμίζει βλαχονομαρχία και όχι εγκατάσταση που θα πάνε τουρίστες που σέβεσαι.

Να με συμπαθάς, αλλά κάθε φορά που πάω στο Ηράκλειο είναι ακριβώς η ίδια κατάσταση. Τα 25 χιλιόμετρα και τα 30 δεν είναι τίποτα, σήμερα έκανα Λάρισα- SKG 200km σε λιγότερο από 2 ώρες (λόγω των νέων τούνελ στα Τέμπη) και ήμουν πολύ χαρούμενος, ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
 
Σήμερα ήμουν πάλι στο Καζαντζάκης για πτήση με A3.Όχι και η καλύτερη δυνατή εικόνα, αλλά σίγουρα όχι και οι υπερβολές που αναφέρονται.Στα ίδια επίπεδα με τα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια πλην Βενιζέλου.Και όλες οι πτήσεις οn time.
Αμα είναι για να φτιάξουμε ένα σωστο καμπινέ και να βάλουμε πρίζες για φόρτιση κινητού να μεταφέρουμε το αεροδρόμιο ...πίσω από τα βουνά πάω πάσο.Το ότι εσύ έκανες το Θεσσαλονίκη Λάρισα σε 2 ώρες τι σχέση έχει με το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου;Με το καλό να το κάνεις και με πύραυλο σε 6 δευτερόλεπτα.
 
Έχει σχέση στο ότι υπάρχουν άλλοι φορολογουμενοι που δεν έχουν αεροδρόμιο ούτε στα 20 ούτε στα 50 χλμ φίλε μου, και εσύ γκρινιάζεις επειδή δεν θα είσαι στα 5 λεπτά αλλά στα 15.

Όσο για τα υπόλοιπα που είπες συμφωνώ, είναι ακριβώς ή λίγο χειρότερη η κατάσταση στα υπόλοιπα Ελληνικά αεροδρόμια/ Αυτό βέβαια δεν τα προβιβάζει στην κατηγορία πρώτος κόσμος.
 
Επειδή τυχαίνει να μένω στην Ελλάδα (σε αντίθεση με σένα από ότι έχω καταλάβει και από άλλα σου ποστ) και να με εξυπηρετεί πρωτίστως το ΕΛΒΕΝ και δευτερεύοντως το Ν.Καζαντζάκης με ενδιαφέρει να υπάρχουν αεροδρόμια σε κοντινή απόσταση από το σπίτι μου.Το ότι η Λάρισα δεν έχει δικό της αεροδρόμιο δεν αποτελεί επιχείρημα για να χαίρομαι που το αεροδρόμιο Ηρακλείου μεταφέρεται 40 χιλιόμετρα εκτός πόλης.Εξακολουθείς να κάνεις συμψηφισμούς χωρίς νόημα.Οι Λαρισαίοι(που μένουν στην πόλη και όχι όσοι έρχονται για επίσκεψη) είμαι σίγουρος ότι δε χαίρονται για το ότι δε διαθέτουν δικό τους αεροδρόμιο και το κοντινότερο βρίσκεται 200 χιλιόμετρα μακριά.
Όσο για το νυν αεροδρόμιο Ηρακλείου το πρόβλημα είναι χωροταξικό όντως.Οι χώροι δεν επαρκούν.Η Κρήτη όμως είναι νησί με ιδιαιτερότητες, με κακό οδικό δίκτυο και το αεροπλάνο είναι βασικό μέσο μετακίνησης των κατοίκων ειδικά όταν το πλοίο έχει απαγορευτικά.Το δε αεροδρόμιο Ηρακλείου εξυπηρετεί και το ανατολικό Ρέθυμνο, όπου είναι ο μοναδικός νομός της Κρήτης χωρις αεροδρόμιο.Μια πιο συνετή επιλογή νέου αεροδρομίου πριν εξαντληθούν οι δυνατότητες επέκτασης του τωρινού θα ήταν κατά τη γνώμη που η πιο συνετή λύση.
 
Φίλε μου, τα αεροδρόμια δεν γίνονται εκεί που βολεύει μόνο τους ντόπιους. Για δες λίγο και το Βενιζέλος που είναι 38 χλμ από το κέντρο των Αθηνών και το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου θα είναι 37 χλμ από το κέντρο του Ηρακλείου!

Για σκέψου με αυτή τη λογική να είχαμε ακόμη το αεροδρόμιο του Ελληνικού! Ούτε 15 εκατομμύρια επιβάτες δε θα είχαμε, όταν το Βενιζέλος είχε πέρυσι 20 εκατομμύρια....

Το θέμα είναι, που είναι ασφαλές να γίνεται. Προφανώς το υπάρχων αεροδρόμιο που είναι μέσα στο κέντρο, δε μπορεί να επεκταθεί και πολύ. Είναι ένα πολύ μικρό και απαίσιο αισθητικά αεροδρόμιο. Για να φτιαχτεί, θα έπρεπε να είχε κλείσει 1-2 χρόνια (χωρίς τις καθυστερήσεις που είναι σίγουρες σ αυτή τη χώρα). Δεν νομίζω ότι θα ήταν σωστό να κλείσει 2 χρόνια για να έχεις εσύ αεροδρόμιο 5 λεπτά από το σπίτι σου...

Και το γεγονός ότι εσύ δεν έπεσες πάνω σε τέτοιες συνθήκες, δε σημαίνει ότι ήρθαν οι τουρίστες και ξαφνικά τα έβαλαν με το αεροδρόμιο Ηρακλείου... Δες λίγο φωτο και βίντεο στο διαδίκτυο και θα καταλάβεις πόσο το αγαπούν.

Παρόλα αυτά και το χειμώνα που είναι σχεδόν άδειο, είναι άθλιο αισθητικά. Μοιάζει με στρατόπεδο συγκέντρωσης... με χάλια καρέκλες άβολες και τουαλέτες απαίσιες
 
STAVROS_ATH":2oc228ii said:
Επειδή τυχαίνει να μένω στην Ελλάδα (σε αντίθεση με σένα από ότι έχω καταλάβει και από άλλα σου ποστ) και να με εξυπηρετεί πρωτίστως το ΕΛΒΕΝ και δευτερεύοντως το Ν.Καζαντζάκης με ενδιαφέρει να υπάρχουν αεροδρόμια σε κοντινή απόσταση από το σπίτι μου.

Αυτό με το ότι μένω στο εξωτερικό, έχω κάποιες δυσκολίες να το καταλάβω. Δηλαδή έχεις κάποια εντύπωση ότι οι άνθρωποι στο εξωτερικό, έχουν κάποιου είδους μαζοχισμού να πάνε στα 50klm στο CDG ή στο 20 του Ορλί (έχασα πτήση την προηγούμενη βδομάδα καθώς μου πήρε 2 ώρες να πάω με την κίνηση); Ή μήπως τα 55 λεπτα s-bahn που θέλει του Μονάχου; Φυσικά και είναι πολύ ωραίο να είναι στα 5 λεπτά το αεροδρόμιο, αλλά τι να κάνουμε αν δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις;

Το ότι η Λάρισα δεν έχει δικό της αεροδρόμιο δεν αποτελεί επιχείρημα για να χαίρομαι που το αεροδρόμιο Ηρακλείου μεταφέρεται 40 χιλιόμετρα εκτός πόλης.Εξακολουθείς να κάνεις συμψηφισμούς χωρίς νόημα.Οι Λαρισαίοι(που μένουν στην πόλη και όχι όσοι έρχονται για επίσκεψη) είμαι σίγουρος ότι δε χαίρονται για το ότι δε διαθέτουν δικό τους αεροδρόμιο και το κοντινότερο βρίσκεται 200 χιλιόμετρα μακριά.

Όχι δεν χαίρονται αλλά καταλαβαίνουν ότι:

α) ο τουρισμός της πόλης είναι κοντά στο μηδέν
β) η τοπική κίνηση δεν μπορεί να κρατήσει αεροδρόμιο (βλέπε Αγχίαλο στα 30χλμ)
γ) δεν υπάρχει σάλιο


Και πέρα από το αεροδρόμιο καθεαυτό που έστω ότι θα μπορούσε με ένα θαύμα να ανακαινιστεί (αν και μάλλον το κόστος θα ήταν μεγαλύτερο από το να το γκρεμίσεις και να το ξαναχτίσεις), τα σύγχρονα αεροδρόμια σημαίνουν επίσης οδικές προσβάσεις, παρκινγκ, λεωφορεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, εμπορικούς χώρους κλπ. Για αυτά δεν υπάρχει χώρος στην σημερινή τοποθεσία.

Όσο για το επιχείρημα με τους ντόπιους τον χειμώνα (που δεν νομίζω ότι στην Κρήτη να αισθάνεται κανείς αποκλεισμένος σαν το Καστελόριζο) και το Ρέθυμνο, τα παρακάτω νούμερα είναι οι αφίξεις το 2016 :

Εξωτερικού: 160.359
Εσωτερικού:46.295 (που φαντάζομαι ένα μεγάλο μέρος αφορά επιβάτες εξωτερικού μετεπιβιβασμένους στην Αθήνα/Μακεδονία).

Αυτό δεν σημαίνει ότι το αεροδρόμιο δεν πρέπει να μεριμνήσει για τους ντόπιους αλλά είναι εύκολα αντιληπτό ότι η κύρια πελατεία του αεροδρομίου είναι τουρίστες (εκτός αν οι Κρητικοί businessmen έχουν εξαπλωθεί μέχρι τα βάθη της Ρωσίας και της Σκανδιναβίας και δεν το καταλάβαμε).
 
Όταν μεταφερθεί το προυπάρχον αεροδρόμιο η door to door απόσταση για κάποιον που μετακινείται προς την πόλη του Ηρακλείου ή την πόλη του Ρεθύμνου θα αυξηθεί χονδρικά μία ώρα.Αύξηση χρόνου πρόσβασης στο αεροδρόμιο, αύξηση χρόνου πτήσης.Για να μη μιλήσω για αύξηση φόρων αεροδρομίων και τιμές υπηρεσιών στο Καστέλλι.Αυτό με χαλάει.Και πιστεύω όχι μόνο εμένα.Αλλά και όσους μετακινούνται συχνά σε αυτό,υπαλλήλους,εγχώριους τουρίστες.Το πράγμα έχει ξεφύγει.Σε λίγο θα κάνουμε τα αεροδρόμια όσο πιο μακρία γίνεται λες και πρόκειται για κάτι που θέλουμε να ξεφορτωθούμε.Θέλω να φτάνω γρήγορα και με λίγα λεφτά στον προορισμό μου.Δεν είμαι ο μόνος.Υπάρχουν γενικά αντιδράσεις για αυτό το έκτρωμα εκεί που πάνε να το κάνουν.Είναι αεροδρόμιο Ηρακλείου με μία ευρύτερη λογική τύπου Ryanair, Heraklion South κατά κάποιον τρόπο μην πω και Ierapetra North.Και όχι φίλε μου το ΕΛΒΕΝ δεν είναι 38 χιλιόμετρα εκτός πόλης, βάλε google maps να δεις.Τις δε συγκρίσεις Λάρισας και Ηρακλείου δεν τις συνεχίζω σκόπιμα, είναι ανούσιες.
Αν ένα μεγάλο ατού έχει το Καζαντζάκης είναι ότι είναι πρακτικό αεροδρόμιο.Μέσα στην πόλη στην ουσία.Με τα καλά του και τα κακά του.Ποτέ δεν είδα να γίνονται έκτροπα.Αλλά μάλλον έτυχε στις 100 και βάλε πτήσεις που έχω κάνει-οι περισσότερες δε καλοκαίρι-όλα να βαίνουν καλώς.
Είμαι υπέρ της ανάπτυξης και της επιχειρηματικότητας,οταν αυτές γίνονται σωστά.Εδώ τίποτα δε φαίνεται να γίνεται σωστά.Πάλι θα φάνε λεφτά, πάλι θα βάλουμε το χέρι στην τσέπη.Ας ελπίσουμε μόνο στο μέλλον να μη μεταφέρουν το ΕΛΒΕΝ στη Λαμία.Ε δεν είναι τίποτα,ούτε 2 ώρες διαδρομή.
 
Ρε φίλε με τη μιζέρια και την καχυποψία, δεν πρόκειται να δούμε κάποιο έργο στη χώρα μας.

Στην τελική αν εσύ (κι οποιοσδήποτε) δε θέλετε να κάνετε 30 λεπτά παραπάνω, πηγαίντε με πλοίο να κάνετε 8 ώρες παραπάνω! Δεν είναι λογική να κάνουμε τα αεροδρόμια όσο πιο μακριά γίνεται, αλλά εκεί που βολεύουν από πολλές απόψεις και δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να το κρίνουμε! Προφανώς όχι μέσα στις πόλεις και το σημερινό αεροδρόμιο έχει πάψει (εδώ και χρόνια βέβαια) να καλύπτει την αυξανόμενη επιβατική κίνηση!

google maps ξέρω να βάζω. Εσύ μάλλον δεν ξέρεις! Για δες στο συνημμένο:


Δες λίγο και την απόσταση σημερινού σε σχέση με το μελλοντικό αεροδρόμιο :


Για τα τέλη αεροδρομίου, θα έχει λιγότερα από 20 €, όταν το σημερινό έχει 12 €. Δηλαδή θα δίνεις +8€ για να έχεις ένα αξιοπρεπές αεροδρόμιο. Επαναλαμβάνω, αν δεν το θέλεις, πήγαινε με πλοίο!
 

Attachments

  • Καταγραφή.PNG
    Καταγραφή.PNG
    480,1 KB · Προβολές: 1.591
  • ς.PNG
    ς.PNG
    332,1 KB · Προβολές: 1.591
Top