Ναι, ΟΚ προφανώς τα managerial skiils των διοικήσεων θα μπορούσαν να βελτιωθούν αν κάποιοι διάβαζαν το φόρουμ. Επίσης, βλέπω ότι συνεχίζει να υποτιμάται η επίδραση της πανδημίας που συντάραξε οριζόντια τα οικονομικά κάθε επιχείρησης, και ειδικά στις αερομεταφορές προκάλεσε τεράστιο σοκ και έβαλε κάθε σχέδιο στον πάγο.
Δεν βλέπω κάτι κακό στο ότι η διοίκηση του ΑΙΑ περίμενε τα νούμερα να φτάσουν στα 30 εκατ. προτού αρχίσει σοβαρά και έμπρακτα να ξεκινά τις επεκτάσεις. Το ιστορικό του ΑΙΑ δείχνει ότι πορεύεται μια χαρά, το αεροδρόμιο έχει κέρδη, το κράτος καλά κάνει και δεν επεμβαίνει, δεν το χρειαζόμαστε να ορίζει τις επιχειρηματικές αποφάσεις ιδιωτών (
50% στην AviAlliance + 25% στο χρηματιστήριο).
Συνοπτικά, ο συνδυασμός της πανδημίας (τεράστιο σοκ, όλα τα σχέδια στον πάγο)+η εντελώς μη αναμενόμενη εκτόξευση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια (BTW, βρείτε μου κάποια ανάλυση του 2021 που να προβλέπει τέτοια έκρηξη) οδήγησαν σε εύλογες καθυστερήσεις στις αερομεταφορές μέχρι να δουν όλοι πού θα καθίσει η μπίλια. Ε, η μπίλια πάει σφαίρα.
Αν ο ΑΙΑ μεγάλωνε και πλήρωνε επεκτάσεις πριν το 2020, πολλοί θα μιλούσαν για "λευκό ελέφαντα με κρατικό χρήμα" και "ποιος τρώει". Τώρα που οι επεκτάσεις ακολουθούν την αύξηση της κίνησης, η κριτική είναι "too little too late". Ποτέ ευχαριστημένοι.