Οι μόνες υποδομές που χρειάζονται είναι ένα διάδρομο της προκοπής με ILS, χώρο να παρκάρουν και καύσιμο διαθέσιμο για ανεφοδιασμό, όλα τα οποία τα έχει η Αθήνα. Αν ήσουν χειριστής στην πτήση που δε μπορεί να συνεχίσει την πορεία και πρέπει να ανεφοδιασει, μη γνωρίζοντας τι θα γίνει απόψε, πόσοι άλλοι θα εκτραπουν, ποσό μεγάλο είναι το impact απο το closure του airspace, εχοντας μια καμπινα γεματη με επιβατες απο την Ολλανδια, θα διαλεγες να προσγειωθεις απροειδοποιητα στην Τουρκια μη γνωριζοντας καν αν θα μπορεσεις να ανοιξεις τις πορτες αφου παρκαρεις, ή να πεταξεις 250 μιλια παραπερα και να προσγειωθεις σε μια Ευρωπαικη πρωτευουσα οπως η Αθηνα;
Επίσης, κατα πάσα πιθανότητα το IST δε θα τους δεχόταν λόγω κίνησης, εκτός αν ήταν Mayday, προφανως.