Λάθος posts ...

Re: Olympic Air Pilots

mike69":z7mb5vbx said:
Οσων αφορα τα πληρωματα της ΝΟΑ ειναι το λιγοτερο και τουλαχιστον (και το τονιζω αυτο) στο αποδεκτο επιπεδο απ τις αρχες και τους αναλογους οργανισμους που εκδιδουν αδειες και αποδεχονται μια εταιρια ως συνεργατη η μελος ενως πανκγοσμιου δικτιου..... να αναφερω οτι το ποσοστο χειριστων απο την ΠΟΑ στη ΝΟΑ ειναι σχετικα μεγαλο και στα 2 σμηνη.επιλογη του καθενα ηταν αν θα συνεχισει στη καινουρια εταιρια η οχι..ναι συμφωνω πως οι απολαβες ειναι μικρες αλλα αυτο δε δειχνει σε καμια περιπτωση την ποιοτητα του προσοπικου και δε δεχομαι κουβεντα πανω σ αυτο..ειδικα απο ανθρωπους που ουδεμια σχεση με το επαγγελμα εχουν..Και να κλεισω λεγοντας οτι οτι εχω πει ειναι σχετικα με την ποιοτητα των πληροματων και τις διαδικασιες προσληπσης και εκπαιδευσης που λαβαν μερος , οσων αφορα την εταιρια και αλλα θεματα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο...
PS. επειδη ειπωθικε , το πληρωμα με το Παρος-Ναξος ηταν αλλοδαπο...ενδεικτικα και για να μην χρησημοποιηται ως παραδειγμα της ποιοτητας των χειριστων...

Μας μπέρδεψες λίγο αλλά ας τα ξεκαθαρίσουμε:
Α) Όταν λες το ποσοστό των χειριστών από την πΟΑ στην νΟΑ είναι σχετικά μεγάλο τι εννοείς; Ότι οι 40 Κ1 και οι 40 Κ2 από την πΟΑ είναι αρκετοί για να στηθεί μια καινούργια εταιρία;Να σου θυμήσω ότι οι πιο πολλοί που ήρθαν απο την πΟΑ, μόλις είχαν βγεί Κ1...και όταν λέω μόλις, εννοώ ότι το 2005 βγήκαν Κ1..και κάποιοι το 2009 που τώρα είναι στα turbprop παρ' όλο που ζήταγε η εταιρία 2000 ώρες σαν Κ1 minimum.(Εδώ έχει να κάνει το μέσον και η διαπλοκή, που θεωρείς ρομαντικά ότι δεν υπάρχει).Αριθμητικά αλλά και ποιοτικά νομίζω ότι η νΟΑ απέχει στον δείκτη εμπειρίας που είχε η πΟΑ κατά πολύ!!.
Β)Όταν λες δεν δέχεσε κουβέντα από κανένα εννοείς ότι η άποψή σου είναι η σωστή; ή μας διατάζεις να μην έχουμε άποψη ή απλά αστειεύεσε; Θεωρείς ότι η Μενεγάκη πρέπει να πληρώνεται το ίδιο με μία πρωτοεμφανιζόμενη; (μας τι σας ποτίζουν και έχετε τέτοιες ρομαντικές απόψεις που συμπτωματικά βολεύουν και τον εργοδότη)..
Γ)Εμείς να καταλάβουμε ότι εσύ είσαι αεροπορικού χώρου άρα ότι λές είναι εγγύηση;
Δ) Γιατι το ξένο πλήρωμα να αποτελέσει εξαίρεση ώστε να μην αποτελεί παράδειγμα ποιότητας χειριστών της νΟΑ; από τέτοιους δεν αποτελείται το 35% των πληρωμάτων της νΟΑ;
Ε) Δεν σε παρεξένεψε ότι από την παλιά Ολυμπιακή , μόλις 80 χειριστές ήρθαν στην νΟΑ; τους πέρασες για μ.....ς τους 340 που διάλεξαν τον αβέβαιο δρόμο της σύνταξης ή της μετάταξης; Μόλις 80 διέκριναν το "λαμπρό" μέλλον των αερομεταφορών με την νΟΑ που δεν έκλεισε 6μηνο και πουλήθηκε στην Aegean αλλά το βάφτισαν συγχώνευση;(δες αυτό http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=10735045)
Νομίζω ότι όταν περάσει λίγος καιρός θα δείς ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θα μας συνέφερε όλους να είναι!!
Η ευχή όλων είναι, οι κύκλοι της παλιάς Ολυμπιακής (παρ' όλο που τους παραποιήσατε) να τους πάτε ακόμα πιο ψηλά και πιό μακριά από ότι τους πήγαν οι παλαιότεροι "δεινόσαυροι" των αεροπλάνων που με ευκολία συγκρίνεστε όλοι νεοφώτιστοι αεροπόροι!!!!
 
Re: Olympic Air Pilots

Ο gonso έχει πιάσει το νόημα......δεν περίμενα τόσο άψογη προσέγγιση στο θέμα...!!! Μεγάλη δουλειά να έχεις ωραία πέννα!!
 
Re: Olympic Air Pilots

gonso":3ujkovch said:
Sofiag":3ujkovch said:
Η νΟΑ, δεν έδειξε ιδιαίτερο ζήλο στο να αποκτήσει ένα ομοιογενές σύνολο που είχε μέσα στα χέρια της. Οι πιλότοι της πΟΑ σαφώς και είχαν, σαν σύνολο, πολλές "ιδιαιτερότητες". Όχι όμως απαραίτητα αξεπέραστες. Μία αξιοπρεπής οικονομική προσφορά, και μιά πιό ομαλή μετάβαση εργασιακού καθεστώτος από το πρώην στο νύν, θα είχε σίγουρα προσελκύσει πολύ περισσότερους. Η επιλογή της νΟΑ ήταν το ακριβώς αντίθετο.

Τόσο αντίθετα κινήθηκε σε αυτό τον τομέα η νΟΑ που οι "κακές" γλώσσες λένε ότι το έκανε εσκεμμένα ώστε να αναγκαστούν οι πιλότοι της πΟΑ να απομακρυνθούν από μόνοι τους ενώ ταυτόχρονα η νΟΑ να φαίνεται σαν την εταιρία που "θέλησε" αλλά της γύρισαν την πλάτη οι "κακομαθημένοι" της παλιάς Ολυμπιακής..Επίσης ευκαρία ήταν, τώρα που λείπουν από το παιχνίδι οι Ολυμπιακάριοι, να μεγαλουργήσουν στου κασίδι το κεφάλι οι "οραματιστές" του αεροπορικού χώρου!!!...αλλά και να ξεχωρίσουν και άνθρωποι που σε καμμία άλλη περίπτωση δεν θα είχαν ξεχωρίσει.....αλλά αυτά τα λένε οι "κακές" γλώσσες.
Οι "καλές" γλώσσες λένε ότι η καινούργια ΟΑ είναι μια εταιρία με μοντέρνο σχεδιασμό, μεγαλεπίβολα σχέδια, έμπειρο προσωπικό, μεθοδική εκπαίδευση στα πληρώματα αλλά και μεγάλη αποδοχή από τον υπόλοιπο αεροπορικό κόσμο.........και όλα αυτά μόνο σε 6 μήνες λειτουργίας....ας φανταστούμε τι θα κάνει σε 6 χρόνια.....άν την έχουν Έλληνες επιχειρηματίες.!!!
 
Re: Εurocypria

Ιράν: Απαγόρευσε την προσγείωση σε κυπριακό αεροσκάφος

Ακόμα ένα περιστατικό έρχεται να θέσει πιθανά ερωτήματα στις σχέσεις Κύπρου και Ιράν. Σήμερα, οι Ιρανικές αρχές απαγόρευσαν σε αεροπλάνο της Eurocypria να προσγειωθεί στο Αεροδρόμιο της Τεχεράνης. Πριν μερικές βδομάδες οι Ιρανικές αρχές αρνήθηκαν να δεχτούν τον Κύπριο πρέσβη στη χώρα με τη δικαιολογία ότι είχε διατελέσει πρέσβης του Ισραήλ.
Το αεροσκάφος της Eurocypria μαζί με το πλήρωμα, πραγματοποιούσε την πρώτη του πτήση προς την Τεχεράνη, με σκοπό να μεταφέρει 189 τουρίστες στην Κύπρο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του δημοσιογράφου του Σίγμα, Σωτήρη Παπαδόπουλου, το αεροσκάφος είχε άδεια από την Ιρανική πολιτική αεροπορία ενώ υπήρχε και σχέδιο πτήσης. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις οι στρατιωτικοί στο Ιράν, ενοχλήθηκαν από το γεγονός ότι το αεροπλάνο μπήκε στο FIR της χώρας περνώντας μέσα από το Ιράκ. Η εντολή για έξοδο του αεροσκάφους της Eurocypria, δόθηκε όταν αυτό βρισκόταν ήδη 100 μιλια μέσα στο Ιράν και θα ξεκινούσε την διαδικασία καθόδου στο αεροδρόμιο της Τεχεράνης. Το αεροσκάφος τελικά, το οποίο αναχώρησε στις 8:15 το πρωί, προσγειώθηκε στη Δαμασκό της Συρίας για ανεφοδιασμό και επέστρεψε στην Κύπρο στις 14:50.
Ένα ερώτημα που αιωρείται σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι αν τα δύο περιστατικά συνδέονται μεταξύ τους. Μάλιστα επίσημη πηγή του Υπουργείου Εξωτερικών, ανέφερε ότι ο εν λόγω πρέσβης της Κύπρου θα πάει τελικά στο Ιράν. Μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να απαντηθεί εάν το πρόβλημα ήταν ότι το αεροπλάνο πέρασε μέσα από τον εναέριο χώρο του Ιράκ ή αν ήταν μια συνέχεια του θέματος με τον Κύπριο πρέσβη. Οι ιρανικές αρχές δεν έχουν ακόμη απαντήσει, ενώ για το περιστατικό αναμένεται να λογοδοτήσει και ο Ιρανός πρέσβης στην Κύπρο.

http://www.sigmalive.com/news/local/249685
 
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ HELLENIC IMPERIAL ΓΙΑ ΤΑ INTERVIEW ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ???
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
 
Re: Olympic Air Pilots

docORL":2zcx4qmx said:
Eιπα να μην ξαναγραψω εδω περα, μιας και οι περισσοτεροι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το αεροπορικο στοιχειο...
Αλλα μετα απο καποιους μηνες απουσιας, καθησα και διαβασα πολλα μηνυματα, μερικα δε ειχαν πραγματικα μεγαλο ενδιαφερον.
Καλως η κακως, υπαρχει φορουμ αποτελουμενο απο χειριστες της ΟΑ, της Αιρ, και της Α3, και απ'οτι καταλαβα, και πολλοι παροπλισμενοι, η στο εξωτερικο (μετα την κλωτσια της ΟΑ) εργαζομενοι ειδικα στην Ryanair.
Απλα σας διαβεβαιω, οτι οι συναδελφοι που πηγαν στην Αιρ, και που προερχονταν απο την Ολυμπιακη, εχουν ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ, μιας και βλεπουν το τελος να καταφθανει με γοργο ρυθμο. Και οποιοι θεωρουν το merging γεγονος, θα τους πληροφορησω, οτι αυτο ΔΕΝ προκειται να γινει, η Αιρ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ μεχρι το καλοκαιρι, και το σημα θα επανελθει στο κρατος, οποτε ο καθενας ας βαλει το μυαλο του να σκεφθει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ....
Δεν εχω πιει, ουτε ναρκωτικα περνω......
Θα γελασει και το παρδαλο κατσικι. Ειχα πει περσυ τετοιο καιρο σε μεγαλοστελεχος της διοικησης της Αιρ, που ειναι φιλος μου, οτι το σχεδιο που εχει για την νεα ΟΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, με τοσο ψαλιδισμα και τοσο μεγαλο αντι-ολυμπιακο πνευμα.Κοψανε τα long-range που εφερναν ΧΡΗΜΑ. Δεν επεσα εξω...Περιμενα να ερθει η ζημια πιο μαλακα, και πιο αργα. Το stall εγινε τελικα πολυ πιο γρηγορα, και μαλιστα ειναι deep stall, χωρις καμμια πιθανοτητα recovery. Super stall, για οσους γνωριζουν απο αεροδυναμικη.
Και δεν ειναι μονο αυτο...Οι μισθοι ειναι ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ! Τωρα με την φορολογια στα κανονικα επιπεδα (απο 15% στο 45%), οι απολαβες κυβερνητων θα πεσουν στα 2800 εως 3900 καθαρα, και των συνκυβερνητων απο 1200 εως 1900......
Ποιος μαλακας θα κατσει να πεταξει με αυτα τα χρηματα?
Δουλους και κοροιδα, desperate χειριστες που ψαχνουν να βαλουν καμμια ωριτσα.....και αυτο μεχρι η εταιρια να κλεισει.
Κυριοι.
Το μενος και η αλητεια εχουν ενα οριο.
Και δυστυχως, μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα. Διοτι υπαρχουν και αριστοι επαγγελματιες, οπως και κοθονια.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω λιγότερο!! Ευτυχώς που οι πολλές φαμφάρες και διαφημίσεις δεν έπληξαν όλα τα μυαλά!!
 
Re: Olympic Air Pilots

fos1111":2ezc7jb9 said:
1. Θεωρώ ότι οφείλομαι σεβασμό σε πολλούς - πάρα πολλούς άξιους από την παλαιά ΟΑ που αξίζουν τον τίτλο Aviator άλλα όχι και σε κάποιους (αρκετούς) που την κατέκτησαν (την πΟΑ) με άλωση και τώρα θέλουν και σύνταξη πολέμου.
2. Μπράβο σε αυτούς που διάλεξαν να συνεχίσουν να πετούν στην Αιγαίου η στην νΟΑ και όχι να γεμίζουν της καφετέριες της Γλυφάδας με σκοπό να διηγηθούν ωραιοποιημένες ιστορίες του χθες.

Συμφωνώ και εγώ μαζί σου αλλά να λάβουμε υπ΄όψη ότι αυτοί που κάθονται στις καφετέριες δεν είναι όλοι "τεμπέληδες"
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 30 χρόνια πτήσης στην πλάτη είναι 55-58 ετών και δεν βρίσκουν κανένα λόγο να ταπεινώνονται είτε με χαμηλούς μισθούς είτε με αντι-Ολυμπιακό πνεύμα σε ελληνικές εταιρίες. Μόλις πάρει σχήμα τι μορφή θα έχει η "παρόπλιση" τους τότε θα πάρουν μια βαλίτσα και θα παρέχουν υπηρεσίες σε εταιρίες που τους απασχολεί το έργο που παράγεται και όχι για το ποιός είναι πιό σημαντικός.!!! Τέτοιες εταιρίες είναι αυτές που όλοι ζηλεύουμε ανά τον κόσμο και πίστεψέ με ότι δείχνουν σημαντικό ενδιαφέρον για Κ1 340 ή 330....
Κάποιοι άλλοι βλέποντας την κατάντια του αεροπορικού χώρου στην Ελλάδα, θα αξιοποιήσουν με διαφορετικό τρόπο την παραγωγικότητά τους όταν πάλι πάρει σχήμα η απόφαση της κυβέρνησης για την παρόπλισή τους....
Να δώ πως θα τακτοποιηθούν όλοι αυτοί που δουλεύουν σε Aegean και Olympic Air,όταν αυτές οι εταιρίες θα "συμμαζεύουν"
λίγο τα πληρώματα λόγω περικοπών.....εκτός αν πιστεύετε ότι όλα είναι "μαγικά σε αυτές τις εταιρίες".!!
Θα πιάσουν και αυτοί ένα κάθισμα σε ένα καφενείο μέχρι να απαντήσει κάποια εταιρία από το εξωτερικό.....
Ας μην λέμε μεγάλες κουβέντες.....καλύτερα να φάμε μεγάλες μπουκιές.....κάτι ξέρει ο λαός για να το λέει αυτό.....
Να την ακούτε την φίλη σας Joola.!!!
 
Re: Hellenic Imperial Airways

βρε παιδία πραγματικά δε ξέρω τι να κάνω τα πράγματα δεν πάνε και κλα κξια όταν σου τυχαίνει μια ευκαιρια καλο να την παίρνεςι αλλα αυτη ειναι ευκαιρια?η εταιρεια εχει ακουστει για τα κακά της παρα για τα καλα της!!!......πειτε μας τη γβωμη σας εκεινοι που εργαζονται για υτην εδω ολοι είμαστε αγνωστοι και εκφραζόμαστε ελευθερα! Καθε γνωμη θα ακουστει!Ευχαριστώ!
 
Re: Olympic Air Pilots

Συνέχεια τα μηνύματά μου χάνονται!!!
Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι γίνετε εσκεμμένα!!
Άλλο ένα μήνυμα που χάθηκε και το ξαναποστάρω!!

fos1111 έγραψε:1. Θεωρώ ότι οφείλομαι σεβασμό σε πολλούς - πάρα πολλούς άξιους από την παλαιά ΟΑ που αξίζουν τον τίτλο Aviator άλλα όχι και σε κάποιους (αρκετούς) που την κατέκτησαν (την πΟΑ) με άλωση και τώρα θέλουν και σύνταξη πολέμου.
2. Μπράβο σε αυτούς που διάλεξαν να συνεχίσουν να πετούν στην Αιγαίου η στην νΟΑ και όχι να γεμίζουν της καφετέριες της Γλυφάδας με σκοπό να διηγηθούν ωραιοποιημένες ιστορίες του χθες.



Συμφωνώ και εγώ μαζί σου αλλά να λάβουμε υπ΄όψη ότι αυτοί που κάθονται στις καφετέριες δεν είναι όλοι "τεμπέληδες"
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 30 χρόνια πτήσης στην πλάτη είναι 55-58 ετών και δεν βρίσκουν κανένα λόγο να ταπεινώνονται είτε με χαμηλούς μισθούς είτε με αντι-Ολυμπιακό πνεύμα σε ελληνικές εταιρίες. Μόλις πάρει σχήμα τι μορφή θα έχει η "παρόπλιση" τους τότε θα πάρουν μια βαλίτσα και θα παρέχουν υπηρεσίες σε εταιρίες που τους απασχολεί το έργο που παράγεται και όχι για το ποιός είναι πιό σημαντικός.!!! Τέτοιες εταιρίες είναι αυτές που όλοι ζηλεύουμε ανά τον κόσμο και πίστεψέ με ότι δείχνουν σημαντικό ενδιαφέρον για Κ1 340 ή 330....
Κάποιοι άλλοι βλέποντας την κατάντια του αεροπορικού χώρου στην Ελλάδα, θα αξιοποιήσουν με διαφορετικό τρόπο την παραγωγικότητά τους όταν πάλι πάρει σχήμα η απόφαση της κυβέρνησης για την παρόπλισή τους....
Να δώ πως θα τακτοποιηθούν όλοι αυτοί που δουλεύουν σε Aegean και Olympic Air,όταν αυτές οι εταιρίες θα "συμμαζεύουν"
λίγο τα πληρώματα λόγω περικοπών.....εκτός αν πιστεύετε ότι όλα είναι "μαγικά σε αυτές τις εταιρίες".!!
Θα πιάσουν και αυτοί ένα κάθισμα σε ένα καφενείο μέχρι να απαντήσει κάποια εταιρία από το εξωτερικό.....
Ας μην λέμε μεγάλες κουβέντες.....καλύτερα να φάμε μεγάλες μπουκιές.....κάτι ξέρει ο λαός για να το λέει αυτό.....
Να την ακούτε την φίλη σας Joola.!!!
 
Re: Κουάλα Λουμπούρ

Κοίτα με QATAR AIRWAYS ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ CONNECTION ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ Κ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.

ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Η EMIRATES ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΤΗΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ.
 
Top