joola
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/12/2009
- Μηνύματα
- 46
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- oav
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgav
Re: Olympic Air Pilots
Μας μπέρδεψες λίγο αλλά ας τα ξεκαθαρίσουμε:
Α) Όταν λες το ποσοστό των χειριστών από την πΟΑ στην νΟΑ είναι σχετικά μεγάλο τι εννοείς; Ότι οι 40 Κ1 και οι 40 Κ2 από την πΟΑ είναι αρκετοί για να στηθεί μια καινούργια εταιρία;Να σου θυμήσω ότι οι πιο πολλοί που ήρθαν απο την πΟΑ, μόλις είχαν βγεί Κ1...και όταν λέω μόλις, εννοώ ότι το 2005 βγήκαν Κ1..και κάποιοι το 2009 που τώρα είναι στα turbprop παρ' όλο που ζήταγε η εταιρία 2000 ώρες σαν Κ1 minimum.(Εδώ έχει να κάνει το μέσον και η διαπλοκή, που θεωρείς ρομαντικά ότι δεν υπάρχει).Αριθμητικά αλλά και ποιοτικά νομίζω ότι η νΟΑ απέχει στον δείκτη εμπειρίας που είχε η πΟΑ κατά πολύ!!.
Β)Όταν λες δεν δέχεσε κουβέντα από κανένα εννοείς ότι η άποψή σου είναι η σωστή; ή μας διατάζεις να μην έχουμε άποψη ή απλά αστειεύεσε; Θεωρείς ότι η Μενεγάκη πρέπει να πληρώνεται το ίδιο με μία πρωτοεμφανιζόμενη; (μας τι σας ποτίζουν και έχετε τέτοιες ρομαντικές απόψεις που συμπτωματικά βολεύουν και τον εργοδότη)..
Γ)Εμείς να καταλάβουμε ότι εσύ είσαι αεροπορικού χώρου άρα ότι λές είναι εγγύηση;
Δ) Γιατι το ξένο πλήρωμα να αποτελέσει εξαίρεση ώστε να μην αποτελεί παράδειγμα ποιότητας χειριστών της νΟΑ; από τέτοιους δεν αποτελείται το 35% των πληρωμάτων της νΟΑ;
Ε) Δεν σε παρεξένεψε ότι από την παλιά Ολυμπιακή , μόλις 80 χειριστές ήρθαν στην νΟΑ; τους πέρασες για μ.....ς τους 340 που διάλεξαν τον αβέβαιο δρόμο της σύνταξης ή της μετάταξης; Μόλις 80 διέκριναν το "λαμπρό" μέλλον των αερομεταφορών με την νΟΑ που δεν έκλεισε 6μηνο και πουλήθηκε στην Aegean αλλά το βάφτισαν συγχώνευση;(δες αυτό http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=10735045)
Νομίζω ότι όταν περάσει λίγος καιρός θα δείς ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θα μας συνέφερε όλους να είναι!!
Η ευχή όλων είναι, οι κύκλοι της παλιάς Ολυμπιακής (παρ' όλο που τους παραποιήσατε) να τους πάτε ακόμα πιο ψηλά και πιό μακριά από ότι τους πήγαν οι παλαιότεροι "δεινόσαυροι" των αεροπλάνων που με ευκολία συγκρίνεστε όλοι νεοφώτιστοι αεροπόροι!!!!
mike69":z7mb5vbx said:Οσων αφορα τα πληρωματα της ΝΟΑ ειναι το λιγοτερο και τουλαχιστον (και το τονιζω αυτο) στο αποδεκτο επιπεδο απ τις αρχες και τους αναλογους οργανισμους που εκδιδουν αδειες και αποδεχονται μια εταιρια ως συνεργατη η μελος ενως πανκγοσμιου δικτιου..... να αναφερω οτι το ποσοστο χειριστων απο την ΠΟΑ στη ΝΟΑ ειναι σχετικα μεγαλο και στα 2 σμηνη.επιλογη του καθενα ηταν αν θα συνεχισει στη καινουρια εταιρια η οχι..ναι συμφωνω πως οι απολαβες ειναι μικρες αλλα αυτο δε δειχνει σε καμια περιπτωση την ποιοτητα του προσοπικου και δε δεχομαι κουβεντα πανω σ αυτο..ειδικα απο ανθρωπους που ουδεμια σχεση με το επαγγελμα εχουν..Και να κλεισω λεγοντας οτι οτι εχω πει ειναι σχετικα με την ποιοτητα των πληροματων και τις διαδικασιες προσληπσης και εκπαιδευσης που λαβαν μερος , οσων αφορα την εταιρια και αλλα θεματα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο...
PS. επειδη ειπωθικε , το πληρωμα με το Παρος-Ναξος ηταν αλλοδαπο...ενδεικτικα και για να μην χρησημοποιηται ως παραδειγμα της ποιοτητας των χειριστων...
Μας μπέρδεψες λίγο αλλά ας τα ξεκαθαρίσουμε:
Α) Όταν λες το ποσοστό των χειριστών από την πΟΑ στην νΟΑ είναι σχετικά μεγάλο τι εννοείς; Ότι οι 40 Κ1 και οι 40 Κ2 από την πΟΑ είναι αρκετοί για να στηθεί μια καινούργια εταιρία;Να σου θυμήσω ότι οι πιο πολλοί που ήρθαν απο την πΟΑ, μόλις είχαν βγεί Κ1...και όταν λέω μόλις, εννοώ ότι το 2005 βγήκαν Κ1..και κάποιοι το 2009 που τώρα είναι στα turbprop παρ' όλο που ζήταγε η εταιρία 2000 ώρες σαν Κ1 minimum.(Εδώ έχει να κάνει το μέσον και η διαπλοκή, που θεωρείς ρομαντικά ότι δεν υπάρχει).Αριθμητικά αλλά και ποιοτικά νομίζω ότι η νΟΑ απέχει στον δείκτη εμπειρίας που είχε η πΟΑ κατά πολύ!!.
Β)Όταν λες δεν δέχεσε κουβέντα από κανένα εννοείς ότι η άποψή σου είναι η σωστή; ή μας διατάζεις να μην έχουμε άποψη ή απλά αστειεύεσε; Θεωρείς ότι η Μενεγάκη πρέπει να πληρώνεται το ίδιο με μία πρωτοεμφανιζόμενη; (μας τι σας ποτίζουν και έχετε τέτοιες ρομαντικές απόψεις που συμπτωματικά βολεύουν και τον εργοδότη)..
Γ)Εμείς να καταλάβουμε ότι εσύ είσαι αεροπορικού χώρου άρα ότι λές είναι εγγύηση;
Δ) Γιατι το ξένο πλήρωμα να αποτελέσει εξαίρεση ώστε να μην αποτελεί παράδειγμα ποιότητας χειριστών της νΟΑ; από τέτοιους δεν αποτελείται το 35% των πληρωμάτων της νΟΑ;
Ε) Δεν σε παρεξένεψε ότι από την παλιά Ολυμπιακή , μόλις 80 χειριστές ήρθαν στην νΟΑ; τους πέρασες για μ.....ς τους 340 που διάλεξαν τον αβέβαιο δρόμο της σύνταξης ή της μετάταξης; Μόλις 80 διέκριναν το "λαμπρό" μέλλον των αερομεταφορών με την νΟΑ που δεν έκλεισε 6μηνο και πουλήθηκε στην Aegean αλλά το βάφτισαν συγχώνευση;(δες αυτό http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=10735045)
Νομίζω ότι όταν περάσει λίγος καιρός θα δείς ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θα μας συνέφερε όλους να είναι!!
Η ευχή όλων είναι, οι κύκλοι της παλιάς Ολυμπιακής (παρ' όλο που τους παραποιήσατε) να τους πάτε ακόμα πιο ψηλά και πιό μακριά από ότι τους πήγαν οι παλαιότεροι "δεινόσαυροι" των αεροπλάνων που με ευκολία συγκρίνεστε όλοι νεοφώτιστοι αεροπόροι!!!!