Λάθος posts ...

Re: Στόλος της Olympic Air

Mike_ αν κάποιο t7 έχει ήδη etops k η OAir το κάνει lease από κάποια εταιρία τα etops δεν θα κρατηθούν? Όσο για το a380 δε νομίζω μια σχετικά νέα εταιρία όπως η oair να προχωρήσει σε μια τόσο τολμηρή απόφαση ενώ ακόμα δεν έχει (ξανά)καθιερωθεί στις domestic flights. Πιο πιθανό μου φαίνεται η α3 να κάνει κίνηση για heavy παρα η oair
 
Re: Στόλος της Olympic Air

cavo_paradiso":1gyzwr57 said:
Mike_ αν κάποιο t7 έχει ήδη etops k η OAir το κάνει lease από κάποια εταιρία τα etops δεν θα κρατηθούν? Όσο για το a380 δε νομίζω μια σχετικά νέα εταιρία όπως η oair να προχωρήσει σε μια τόσο τολμηρή απόφαση ενώ ακόμα δεν έχει (ξανά)καθιερωθεί στις domestic flights. Πιο πιθανό μου φαίνεται η α3 να κάνει κίνηση για heavy παρα η oair
Απ'όρο ξέρω, το ETOPS έχει να κάνει με την εταιρεία που πετάει το αεροσκάφος. Το α/φ από μόνο του απλά είναι δικινητήριο και η εταιρεία που το πετάει με δικό της προσωπικό και πιστοποιητικά, πρέπει να έχει ETOPS για να το στείλει σε long haul πτήσεις, άσχετα αν το έχει με lease. Μόνο αν το κάνει wet lease από εταιρεία με ETOPS θα μπορεί να το πετάξει γιατί εκεί το α/φ θα πετάει με προσωπικό και πιστοποιητικά της άλλης εταιρείας. Στο θέμα μας τώρα, χλωμό το βλέπω αρχικά για Α380, αλλά στη MIG παραδάκι έχουν και μπορεί να θέλουν να πουλήσουν παγκοσμίως μούρη για όλο τον Όμιλο αγοράζοντας ένα Α380, αν θεωρούν ότι η δημοσιότητα αξίζει την σπατάλη...
Το Α380 είναι κάτι σαν status symbol για τις αεροπορικές και σίγουρα αν το σηκώνει η τσέπη και το business plan τους, θα είναι γερό χτύπημα στον ανταγωνισμό (έως τώρα πιστεύουμε ότι η νέα ΟΑ θα ξεκινήσει «πέφτοντας» στα κυβικά της Αιγαίου...
Όσο για έναν φίλο που είπε παραπάνω ότι η κυβέρνηση και η ΕΕ δώσανε πράσινο φως στην ιδιωτικοποίηση βάζοντας όρο για περικοπή δρομολογίων, δεν ισχύει κάτι τέτοιο και όσον αφορά την ΕΕ δεν έχει θέσει τέτοιον όρο οπότε τέλος, δεν παίζουν εδώ κρυφοί όροι... Αυτό που υπάρχει αντιθέτως στη σύμβαση με την ελληνική κυβέρνηση είναι να διατηρήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το 65% του πτητικού έργου, κανένας δεν τους απαγορεύει να το αυξήσουν όσο θέλουν από την πρώτη μέρα, αν και νομίζω ότι αρχικά θα περιοριστούν σε μικρά «κυβικά»...
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Γιατί διαγράφηκε ένα σχόλιο που είχα κάνει το απόγευμα?
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Σε αυτη την σελιδα επρεπε να ψαξω πολυ να βρω 2 ποστ που να εχουν να κανουν με τον στολο της ΟΑ! Ο καθενας γραφει οτι του κατεβει (κατι για Β777 και ιστοριες - δεν τα ξερεις καλα, Α380 με διαμορφωση 1001 θεσεων θα παρει! :twisted: ) και το κακο ειναι οτι οι υπολοιποι καθεστε και τα σχολιαζετε, τα αναλυετε και δεν εχει τελειωμο!!!! :wall: Αγνοηστε το και βοηθηστε ετσι και τους μοντς! Ελεος πια, σε νηπιαγωγειο ειμαστε? :wall: (το φαινομενο του νηπιαγωγιου το παρατηρησα και σε αλλα ποστ, στο παρελθον. Το οτι σημερα γραφτηκα ενω παρακολουθω το φορουμ απο παλια, ετυχε γιατι υπαρχουν εξελιξεις στο θεμα της ΟΑ)


Σορι για το οφφ :wall:
 
Re: Livery Olympic Air

Εγω θα προτιμουσα ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ......χεχε και σορρυ για το off topic.
 
Re: Livery Olympic Air

Takis,,,klasseis anwtero to livery sou, oson afora tin oura,,,! akoma aporw giati,,, k enw eipa se proigumeno post oti tha to synithisoume k etsi,,,einai na aporeis,,,den vlepei kaneis oti einai dysanaloga mikro? opws to ksanavlepw, san kako copy paste xwris resize einai :p
Teeeelws padwn,,,
Elpizoume se ananewsi sitn oura..telikwn, k fantazomai symfwnei to 70-90% tou forum se auto :D
 
Re: Olympic Air A319/A320

kala den pane kala, giati bafoun anapoda to logo tis olympic stin oura????????????? :wall:
 
Top