Λάθος posts ...

Re: Iraqi Αirways στην Αθηνα

Πήγα να παρεξηγηθώ, όταν είδα ένας απλός άνθρωπος που στην καθομιλουμένη ονομάζεται Jerry, να αποκαλείται Ιέρρειος. Αλλά, φευ, τι να πω....
Τι να πω όταν είδα ότι ο Ιέρρειος έχει ως υπογραφή αυτό το αριστούργημα, το αδηφάγο κήτος!.
Τα λόγια μικρά για να πούνε τι νιώθω, που έλεγε και η απόλυτη...
 
Re: Iraqi Αirways στην Αθηνα

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
 
Re: Blue Bird Airlines

Paidia Ego Pou Taksidepsa me tin etairia exo na po ta kalutera logia.....bravo sta paidia pou an kai neoi ta katafernoun mia xara.........b
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Το φαντάζεστε αυτό το livery σε Α380;;;; :))))
(και με αυτό το σχόλιο είμαι και επισήμως εκτός θέματος... sorry και κατανοώ αν διαγραφεί!)
 
Re: Στόλος της Olympic Air

manos_p":35ubhjh0 said:
Το ξέρω ότι είναι off topic αλλά
Στις ανακοινώσεις και στις διαφημίσεις δεν μπορείς να πεις η Ολυμπιακή αναγγέλει την καθυστέρηση κλπ κλπ..
Πιστεύω πως θα την λένε Olympic Air ή θα συνεχίσουν με το Ολυμπιακές Αερογραμμές...ποιος ξέρει?
Γιατί; Άλλωστε το όνομα τους παραχωρείται, δικό τους είναι, ό,τι θέλουν το κάνουν. Ας μην μπερδεύουμε το εμπορικό σήμα με την επίσημη ονομασία της εταιρείας... Επίσης, η ονομασία της εταιρείας πρέπει να υπάρχει και στα ελληνικά και μπορούν να αποφασίσουν πώς θα το μεταφράσουν, αν δηλαδή θα το κάνουν Ολυμπιακή Αεροπορία ή Ολύμπικ Αιρ στα ελληνικά κατά το Πρόκτερ&Γκαμπλ (που απλά γράφει τον ξένο τίτλο με ελληνικούς χαρακτήρες)...

Το εμπορικό σήμα τώρα μπορεί να είναι όποιο θέλουν αυτοί (δηλαδή όποιο γουστάρει το τμήμα μάρκετινγκ) π.χ. Ολυμπιακή, Ολυμπικ, Ολυμπικ Αιρ κτλ. όπως π.χ. η εταιρεία Βόνταφον-Πάναφον Α.Ε.Ε.Τ. είναι γνωστή με την εμπορική ονομασία Vodafone ή η Swiss International Airlines που αποκαλείται απλά με την εμπορική ονομασία Swiss (αναχώρηση της Swiss, departure of Swiss, Abflug Swiss και στα Γερμανικά)...
Να δούμε τι θα αποφασίσει το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας...

Δική μου πρόταση είναι στα ελληνικά Ολυμπιακή Αεροπορική Εταιρεία και εμπορικό σήμα "Ολυμπιακή" σκέτο...
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Αν δεν κανω λαθος η σημαια και το λογοτυπο μοιαζει με αυτο του 717.
Υστερα απο πληροφοριες μπορει να γελασετε η ΜΙΓΚ κανει ομιλιες με τον ΑΙΑ για υποδοχη του Α380!!!!
Αυστραλια επανερχεται και παλι και αρχικα θα παρει για μακρινες πτησεις Β777
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Οχι μπορεί, θα γελάσουμε.

ΥΓ εννοείς κάνει "συζητήσεις" ίσως?
 
Re: Στόλος της Olympic Air

Άντε να δούμε κανένα heavy με τα χρώματα τις νέας ΟΑ. Πάντως φαντάζομαι T7 με livery OAir k μου φαίνεται καλή ιδέα. από την άλλη a380 σε livery oair δε μου κάθεται καλά. Απλός φανταστείτε τι Eurowhite έχει να πέσει άμα τελικά αποφασίσουν to διώροφο a/σ
 
Re: Στόλος της Olympic Air

SX-Petros":zf9rheyo said:
Αν δεν κανω λαθος η σημαια και το λογοτυπο μοιαζει με αυτο του 717.
Υστερα απο πληροφοριες μπορει να γελασετε η ΜΙΓΚ κανει ομιλιες με τον ΑΙΑ για υποδοχη του Α380!!!!
Αυστραλια επανερχεται και παλι και αρχικα θα παρει για μακρινες πτησεις Β777

Θα παρέμβω στο συγκεκριμένο θέμα, παρότι κανονικά δεν πρέπει. Θα αποφύγω και το patronizing ύφος όσο μπορώ. Εξάλλου, κανείς δεν γνωρίζει τα πάντα και κανείς δεν είναι αλάθητος πόσο μάλλον εγώ. Ωστόσο, με βάση κάποια δεδομένα:

- Η ΟΑ συνεχίζει να λειτουργεί επειδή το Ελληνικό κράτος, και κυριότερα, η Ε.Ε. της επέτρεψαν να ζήσει με βάση κάποιες προυποθέσεις όπως το μέγεθος του στόλου και η συχνότητα και οι προορισμοί των δρομολογίων. Το γνωρίζουμε αυτό όσοι συζητούμε το θέμα στόλου/δρομολογίων ή κάνουμε υποθετικές συζητήσεις χωρίς να ξέρουμε τα δεδομένα? Η Ολυμπιακή, αρχικά και για αρκετά χρόνια (3 το λιγότερο) θα είναι μια περιφερειακή εταιρία. Τέλος. Όσο και αν μας θλίβει/ευχαριστεί/εκνευρίζει. Υπό αυτό το πρίσμα, τα περί Αυστραλίας είναι το λιγότερο αστεία.

- Για να χρησιμοποιήσει το 777 σε τέτοια δρομολόγια, ΑΚΟΜΑ και ΑΝ ήθελε και μπορούσε να το κάνει, χρειάζεται 3 χρόνια μέχρι να πάρει έγκριση για ETOPS Operations. Αυτό είναι το πρώτο. Το δεύτερο - και το λέω με πάσα βεβαιότητα - είναι πως δεν υπάρχουν production slots διαθέσιμα για πώληση 777 στην ΟΑ.

Λές Πέτρο "άρχικα". Τι σημαίνει αυτό? Πως θα έχει τα 777 μέχρι να πάρει τα Α380? Μα θέλει 3 χρόνια πριν βάλει τα 777 σε τέτοια δρομολόγια ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. Το Α380 για να κάνει break-even η Airbus χρειάζεται πωλήσεις 420 μονάδων και είμαστε μόλις στις 200 με ακυρώσεις ή push-back υπαρχουσών παραγγελιών από εταιρίες. Με άλλα λόγια το Α380 είναι ΑΜΕΣΑ διαθέσιμο αν χρειαστεί. Γιατί το 777 "αρχικά" λοιπόν? Ε?

Εκτός αν το "αρχικά" αναφέρεται διαφορετικό συλλογισμό.

Φευ... δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Μακάρι να βγω λάθος, το παραδέχομαι και το ελπίζω. Μακάρι να το παίζω "έξυπνος". Αλλά οι συγκεκριμένες πληροφορίες (και το περιεχόμενο τους) περιγράφουν καταστάσεις που ανήκουν στην σφάιρα της φαντασίας και όποιος τις διακινεί προς τον φίλο Πέτρο και οποιονδήποτε άλλο δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Το λέω με 100% βεβαιότητα και το καταθέτω δημόσια. Μακάρι να μου πείτε - και να μου πεις Πέτρο - "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς Mike, είδες που τα έγραφα/έγραφε ο Πέτρος?".

Αλλά δεν θα γίνει. Συγνώμη.
 
Re: Στόλος της Olympic Air

SX-Petros":1f93sc8y said:
Υστερα απο πληροφοριες μπορει να γελασετε η ΜΙΓΚ κανει ομιλιες με τον ΑΙΑ για υποδοχη του Α380!!!!
Αυστραλια επανερχεται και παλι και αρχικα θα παρει για μακρινες πτησεις Β777

...σε τι κλιμακα ολα αυτα , σου ειπαν? Wooster ή die cast μεταλλικά?

:D :D :D :D :D :D :D
 
Top