Για να ξαναδούμε τι λέει ο νόμος και οι κανονισμοί στην πλειοψηφία των Ευρωπαικών εταιρειών :
Portable electronic devices - P.E.D.´s
Due to the highly sensitive nature of the onboard navigational systems, certain electronic equipment is prohibited for use onboard the aircraft. Any form of electrical equipment that transmits a signal must not be used at any time during the flight. The following gives guidelines on the use of P.E.D's:
1 P.E.D's not permitted to be used onboard:
-Mobile telephones including those with an in-flight mode facility - seebelow.
- Blackberry wireless handhold devices (they have an e-mail and mobile
phone facility).
- Radio transmitters (walkie-talkies and pocket radios).
- Remote controlled games and toys.
- Two way pagers.
- Global positioning systems.
- Cordless computer mice.
- Any electronic transmitting device.
All electronic transmitting devices should be completely turned off.
2 Mobile phones
Once all doors have been closed, the No. 1 must make a PA, informing passengers to turn ’off’ their mobile phones in preparation for departure. Phones should remain switched ’off’ until after landing and the engines have been switched off and the aircraft doors opened. At the Commanders descretion in a lengthy delay situation, passengers may use their mobile phone. However, prior to engine start and in preparation for departure, the No. 1 must make a further PA informing passengers to
turn their mobile phone ’off’.
Να το κάνουμε σε φραγκο-δίφραγκα?
Δεν παίζει καμμία σημασία τί τσαμπουνάει η κάθε εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων. Αυτοί μπορεί να διαφημίζουν ότι θέλουν. Λέει πχ ο Μακεδόνας και ο View from the top, ότι τα τηλέφωνα της τάδε εταιρείας έχουν in-flight mode ή flight modus (σύμφωνα με τις εταιρείες).
Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα επιτρέπονται στο αεροπλάνο.
Οι λόγοι βασικά είναι τέσσερις. (και αυτούς τους έχουμε ξαναπέι)
1. Δεν μπορεί η κάθε αεροσυνοδός να ξέρει πιό τηλέφωνο είναι σε flight mode και πιό όχι. Αν δηλαδή ανοίξουν όλοι οι επιβάτες και πασπατεύουν τα κινητά τους, ποιός βρίσκει άκρη?
2. Οποιαδήποτε συσκευή που μεταδίδει ή λαμβάνει σήμα, πρέπει να περάσει τέστ για να εγκριθεί η χρήση της σε ένα πολιτικό αεροσκάφος. Δηλαδή, κάθε μάρκα και μοντέλο κινητού, πρέπει να μπέι σε όλους τους τύπους αεροσκαφών και να κάνει μία δοκιμαστική πτήση με το κάθε ένα και να ελεγχθεί σε όλες τις φάσεις πτήσης .....στα όνειρά μας.
3. Για λόγους ασφαλείας. Δεν θέλουν οι αρχές, να έχουν οι επίδοξοι τρομοκράτες τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους. (Δεν χρειαστηκε στο 9/11) αλλά αυτό θέλουν οι αρχές.
4. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορέσει να αναπτυχθεί η τεχνολογία (με μικρό κόστος όμως), ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στο αεροπλάνο, μέσω ενός μικροδικτύου που θα παρέχει η ίδια η εταιρέια. Με άλλα λόγια να μας χρεώνουν τα πουλάκια μου.
Ο ρομαντικός και απλοϊκός τρόπος που βλέπουμε εμείς τα πράγματα (να βγάλω μία φωτογραφία ή να παίξω κανένα παιχνίδι σε flight mode), διαφέρει πάρα πολύ με τον τρόπο που σκέπτονται οι αρμόδιοι και οι αεροπορικές εταιρέιες
Τα παλαιότερα αεροσκάφη είχαν σαφώς λιγότερα ηλεκτρονικά συστήματα. Ταυτόχρονα όμως, δεν είχαν τις κατάλληλες μονώσεις ώστε να προστατέψουν τα (σχετικά) λιγοστά τους ηλεκτρονικά
Portable electronic devices - P.E.D.´s
Due to the highly sensitive nature of the onboard navigational systems, certain electronic equipment is prohibited for use onboard the aircraft. Any form of electrical equipment that transmits a signal must not be used at any time during the flight. The following gives guidelines on the use of P.E.D's:
1 P.E.D's not permitted to be used onboard:
-Mobile telephones including those with an in-flight mode facility - seebelow.
- Blackberry wireless handhold devices (they have an e-mail and mobile
phone facility).
- Radio transmitters (walkie-talkies and pocket radios).
- Remote controlled games and toys.
- Two way pagers.
- Global positioning systems.
- Cordless computer mice.
- Any electronic transmitting device.
All electronic transmitting devices should be completely turned off.
2 Mobile phones
Once all doors have been closed, the No. 1 must make a PA, informing passengers to turn ’off’ their mobile phones in preparation for departure. Phones should remain switched ’off’ until after landing and the engines have been switched off and the aircraft doors opened. At the Commanders descretion in a lengthy delay situation, passengers may use their mobile phone. However, prior to engine start and in preparation for departure, the No. 1 must make a further PA informing passengers to
turn their mobile phone ’off’.
Να το κάνουμε σε φραγκο-δίφραγκα?
Δεν παίζει καμμία σημασία τί τσαμπουνάει η κάθε εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων. Αυτοί μπορεί να διαφημίζουν ότι θέλουν. Λέει πχ ο Μακεδόνας και ο View from the top, ότι τα τηλέφωνα της τάδε εταιρείας έχουν in-flight mode ή flight modus (σύμφωνα με τις εταιρείες).
Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα επιτρέπονται στο αεροπλάνο.
Οι λόγοι βασικά είναι τέσσερις. (και αυτούς τους έχουμε ξαναπέι)
1. Δεν μπορεί η κάθε αεροσυνοδός να ξέρει πιό τηλέφωνο είναι σε flight mode και πιό όχι. Αν δηλαδή ανοίξουν όλοι οι επιβάτες και πασπατεύουν τα κινητά τους, ποιός βρίσκει άκρη?
2. Οποιαδήποτε συσκευή που μεταδίδει ή λαμβάνει σήμα, πρέπει να περάσει τέστ για να εγκριθεί η χρήση της σε ένα πολιτικό αεροσκάφος. Δηλαδή, κάθε μάρκα και μοντέλο κινητού, πρέπει να μπέι σε όλους τους τύπους αεροσκαφών και να κάνει μία δοκιμαστική πτήση με το κάθε ένα και να ελεγχθεί σε όλες τις φάσεις πτήσης .....στα όνειρά μας.
3. Για λόγους ασφαλείας. Δεν θέλουν οι αρχές, να έχουν οι επίδοξοι τρομοκράτες τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους. (Δεν χρειαστηκε στο 9/11) αλλά αυτό θέλουν οι αρχές.
4. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορέσει να αναπτυχθεί η τεχνολογία (με μικρό κόστος όμως), ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στο αεροπλάνο, μέσω ενός μικροδικτύου που θα παρέχει η ίδια η εταιρέια. Με άλλα λόγια να μας χρεώνουν τα πουλάκια μου.
Ο ρομαντικός και απλοϊκός τρόπος που βλέπουμε εμείς τα πράγματα (να βγάλω μία φωτογραφία ή να παίξω κανένα παιχνίδι σε flight mode), διαφέρει πάρα πολύ με τον τρόπο που σκέπτονται οι αρμόδιοι και οι αεροπορικές εταιρέιες
cavo_paradiso":3uooqhzt said:Στα παλια αεροσκαφι ισως να υπειρχε κινδυνος με τα παλαιου τυπου κινητα, τωρα πιστευω πως οχι
Τα παλαιότερα αεροσκάφη είχαν σαφώς λιγότερα ηλεκτρονικά συστήματα. Ταυτόχρονα όμως, δεν είχαν τις κατάλληλες μονώσεις ώστε να προστατέψουν τα (σχετικά) λιγοστά τους ηλεκτρονικά