Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για να ξαναδούμε τι λέει ο νόμος και οι κανονισμοί στην πλειοψηφία των Ευρωπαικών εταιρειών :
:3:
Portable electronic devices - P.E.D.´s

Due to the highly sensitive nature of the onboard navigational systems, certain electronic equipment is prohibited for use onboard the aircraft. Any form of electrical equipment that transmits a signal must not be used at any time during the flight. The following gives guidelines on the use of P.E.D's:

1 P.E.D's not permitted to be used onboard:

-Mobile telephones including those with an in-flight mode facility - seebelow.
- Blackberry wireless handhold devices (they have an e-mail and mobile
phone facility).
- Radio transmitters (walkie-talkies and pocket radios).
- Remote controlled games and toys.
- Two way pagers.
- Global positioning systems.
- Cordless computer mice.
- Any electronic transmitting device.

All electronic transmitting devices should be completely turned off.

2 Mobile phones

Once all doors have been closed, the No. 1 must make a PA, informing passengers to turn ’off’ their mobile phones in preparation for departure. Phones should remain switched ’off’ until after landing and the engines have been switched off and the aircraft doors opened. At the Commanders descretion in a lengthy delay situation, passengers may use their mobile phone. However, prior to engine start and in preparation for departure, the No. 1 must make a further PA informing passengers to
turn their mobile phone ’off’.

Να το κάνουμε σε φραγκο-δίφραγκα?
Δεν παίζει καμμία σημασία τί τσαμπουνάει η κάθε εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων. Αυτοί μπορεί να διαφημίζουν ότι θέλουν. Λέει πχ ο Μακεδόνας και ο View from the top, ότι τα τηλέφωνα της τάδε εταιρείας έχουν in-flight mode ή flight modus (σύμφωνα με τις εταιρείες).

Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα επιτρέπονται στο αεροπλάνο.

Οι λόγοι βασικά είναι τέσσερις. (και αυτούς τους έχουμε ξαναπέι)
1. Δεν μπορεί η κάθε αεροσυνοδός να ξέρει πιό τηλέφωνο είναι σε flight mode και πιό όχι. Αν δηλαδή ανοίξουν όλοι οι επιβάτες και πασπατεύουν τα κινητά τους, ποιός βρίσκει άκρη?
2. Οποιαδήποτε συσκευή που μεταδίδει ή λαμβάνει σήμα, πρέπει να περάσει τέστ για να εγκριθεί η χρήση της σε ένα πολιτικό αεροσκάφος. Δηλαδή, κάθε μάρκα και μοντέλο κινητού, πρέπει να μπέι σε όλους τους τύπους αεροσκαφών και να κάνει μία δοκιμαστική πτήση με το κάθε ένα και να ελεγχθεί σε όλες τις φάσεις πτήσης :eek: .....στα όνειρά μας.
3. Για λόγους ασφαλείας. Δεν θέλουν οι αρχές, να έχουν οι επίδοξοι τρομοκράτες τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους. (Δεν χρειαστηκε στο 9/11) αλλά αυτό θέλουν οι αρχές.
4. Οι εταιρείες περιμένουν να μπορέσει να αναπτυχθεί η τεχνολογία (με μικρό κόστος όμως), ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στο αεροπλάνο, μέσω ενός μικροδικτύου που θα παρέχει η ίδια η εταιρέια. Με άλλα λόγια να μας χρεώνουν τα πουλάκια μου.

Ο ρομαντικός και απλοϊκός τρόπος που βλέπουμε εμείς τα πράγματα (να βγάλω μία φωτογραφία ή να παίξω κανένα παιχνίδι σε flight mode), διαφέρει πάρα πολύ με τον τρόπο που σκέπτονται οι αρμόδιοι και οι αεροπορικές εταιρέιες


cavo_paradiso":3uooqhzt said:
Στα παλια αεροσκαφι ισως να υπειρχε κινδυνος με τα παλαιου τυπου κινητα, τωρα πιστευω πως οχι :)

Τα παλαιότερα αεροσκάφη είχαν σαφώς λιγότερα ηλεκτρονικά συστήματα. Ταυτόχρονα όμως, δεν είχαν τις κατάλληλες μονώσεις ώστε να προστατέψουν τα (σχετικά) λιγοστά τους ηλεκτρονικά
 
Απ' ότι φαίνεται δεν είναι πολύ μακρυά η μέρα που (όπως σε όλα τα μέσα μεταφοράς) θα μπορούμε να ακούμε τον κύριο να τσακώνεται με τη σύζυγο στο τηλέφωνο, την κυρία να ενημερώνει τις φίλες της ότι (άκουσον άκουσον) δεν προσφέρεται ζαχαρίνη μαζί με τον καφέ και τον "εραστή" να επικοινωνεί με τη (νόμιμη) σύζυγο ότι σε λίγο προσγειώνεται στο Hong Kong για να κλείσει τη συμφωνία για τα μηχανάκια της "rent a bike" επιχείρησής του στο νησί, ενώ στην πραγματικότητα είναι λίγο πριν την προσγείωση στο Suvarnabhumi (μη γελάτε, το τελευταίο μου έχει συμβεί όταν προσγειωθήκαμε στο Suvarnabhumi).

Σύντομα λοιπόν θα μπορούμε να "τρώμε" την ακτινοβολία του κινητού του διπλανού μας και εν πτήσειhttp://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=145058
 
Παρόλα αυτά περί κινητών κάτι πιο πρακτικό (και απορία μου): Όταν είσαι περίπου 10-11km από την κοντινότερη κεραία τι σόι σήμα θα έχεις δεδομένου ότι πλέον έχει αυξηθεί η πυκνότητα και -κατά συνέπεια- έχει μειωθεί η ένταση και η εμβέλεια τους; Εδώ σε πλοίο και μόλις απομακρυνθείς λίγο από το λιμάνι αρχίζει και δεν πιάνει... Εκτός κι αν στον "κατάλληλο εξοπλισμό" συμπεριλαμβάνονται και πομποδέκτες όπως αυτοί που υπάρχουν στο ΜΕΤΡΟ. :?
 
Ε.Ε. : Ανοίγει ο δρόμος για χρήση κινητών τηλεφώνων εν πτήσε

Απ' ότι φαίνεται η στιγμή να ακουστεί η φωνή του Πετρέλη στα πέρατα του κόσμου, να μαθευτεί το όνομα του Ρέμου στις 5 ηπείρους και να μην μπορέσεις να χαλαρώσεις με τίποτα εντός αεροσκάφους από τις απανωτές αφίξεις βαρυσήμαντων σύντομων μηνυμάτων, φτάνει. Ο καιρός γαρ εγγύς κύριοι! :wall:
Το σχετικό άρθρο από το Adslgr.
Κάποιες από τις απόψεις που διατυπώνονται ακολούθως στο φόρουμ που παραπέμπει το link είναι άκρως ενδιαφέρουσες και κατατοπιστικές πάντως, ενώ υπάρχει και παραπομπή στα κείμενα των αποφάσεων της Ε.Ε.
 
Να ξερετε παντως πως αρκετα κινητα πλεον εχουν FLIGHT MODE οπως και το δικο μου,Κ550ι της ERICSSON.
Απενεργοποιει την λειτουργεια της συσκευης ως τηλεφωνου και εχεις προσβαση σε ολα τα εξτρα οπως φωτογραφικη μηχανη,mp3 player,ραδιοφωνακι κτλ.....
 
Σωστο. Αλλα με την υπαρχουσα λογικη των εταιρειων, το κινητο ειναι κινητο και πρεπει να ειναι σβηστο! Το καλοκαιρι μου την πεσανε στην εταιρεια πολιτισμου (κουιζ - ποια ειναι??) γιατι ειχα ανοιχτη την φωτογραφικη μηχανη... :bash:

:mrgreen:
 
Πραγματικά εύχομαι να μην επιτρέψουν τα κινητά μέσα στο αεροπλάνο! Είναι το μοναδικό μέρος που πραγματικά δεν μπορούν να σου σπάσουν τα νεύρα με το να μιλάνε με τις ώρες και να αναγκάζεσε να ακούς το κόντο και το στραβό του καθενός. Τους έχουμε μέσα στα λεωφορεία, στις καφετέριες, τα ταξί, τα πλοία ε όχι και στα αεροπλάνα. Last resort is about to fall... :?
 
Δηλαδή αγαπητέ thanosp,άν μιλάνε μέ τίς ώρες μέ τον/τούς συνεπιβάτη/τες τους δέν σέ ενοχλεί,αλλά άν μιλάνε στο κινητό τους σε ενοχλεί;

Εφ'όσον η χρήση τού κινητού δέν επηρεάζει την ασφάλεια τής πτήσης-χάρις σέ διάφορες τεχνολογικές εφαρμογές,γιά ποιό λόγο θά πρέπει να απαγορευτή;Ενα εργαλείο είναι κι'αυτό,όπως όλα τά αντικείμενα που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή.

Η μήπως θα έπρεπε μόλις βγούμε από το σπίτι μας να φοράμε όλοι ένα φίμωτρο ή να κυκλοφορούμε μουγγοί;
 
Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα κινητά ως συσκευές, αλλά με τη λογική χρήσης τους από πολλούς. Όπως δεν καταλαβαίνουν πολλοί ότι μέσα σε ένα θέατρο ή έναν κινηματογράφο δεν μπορείς να το έχεις το ρημάδι να βαράει, έτσι και στο αεροπλάνο θα υπάρχουν πολλοί οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν γνωρίζουν τι σημαίνει σεβασμός προς τον διπλανό τους. Είναι θέμα συμπεριφοράς και παιδείας...
 
@Hastaroth
Παρεξήγησες τα λόγια μου γιατι δεν αναφερθηκα ούτε σε φίμωτρα ούτε να κυκλοφορούμε μουγγοί. ΤοΣοφοΠαιδι έδωσε μια καλή εξήγηση για το τι εννοώ. Δεν έχω φόβο για το αν το κινητό είναι ασφαλές για το αεροπλάνο. Ουκ ολίγα κινητα μένουν ανοιχτα κατα τη διάρκεια πτήσεων και δεν συμβαίνει τίποτα. Αναφέρομαι στο οτι σε ένα χώρο περιορισμένο οπως του αεροπλάνου εύκολα μπορεί κάποιος να περάσει απο την χρήση στην κατάχρηση. Ας αφήσουμε όμως έξω την ομιλία. Να σκεφτούμε ότι το κινητό είναι πηγή ηχορύπανσης και με τους ήχους κλήσεων και μηνυμάτων και επίσης πλέον προσφέρουν τόσες εφαρμογές όπως mp3 players, παιχνίδια και άλλα. Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι μας το αίσθημα ότι μπορούμε να ενοχλούμε τους γύρω μας με αυτό που κάνουμε και με το κινητό μπορούμε εύκολα να παραφερθούμε.

Να αναφέρω ως λαμπρό παράδειγμα οτι τα τελευταία χρόνια στα τράινα στην Μεγάλη Βρετανία έχουν δημιουργηθεί Mobile Free Zones που πολύ απλά σημαίνει σε ορισμένα βαγόνια δεν μπορείς να χρησιμοποιείς κινητό και σε άλλα μπορείς. Είχε γίνει θέμα επειδή αρκετοί έιχαν περάσει απο τη χρήση στη κατάχρηση. Δυστυχώς ανάλογες ζώνες δεν μπορούν να δημιουργηθούν και στα αεροπλάνα. Ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός!
 
Top