Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Φοβίες...

Χαίρετε και καλώς σας βρήκα.

Λέγομαι Στέφανος και είμαι 34 χρονών. Πάσχω κι εγώ από πετοφοβία, αλλά λίγο διαφορετική από άλλους.

Συγκεκριμένα, φοβάμαι ότι μπορεί να επηρεαστεί το αεροπλάνο από κάποιο -εκούσια ή ακούσια- ανοιχτό κινητό τηλέφωνο. Έχω ψάξει πολύ στο Internet γι'αυτό το θέμα, και φυσικά γνωρίζω το συμπέρασμα των ερευνών ότι.....δεν υπάρχει ασφαλές συμπέρασμα ή άλλες θεωρίες. Γι'αυτό και ανατρέχω στην πείρα όσων πετάνε επαγγελματικά και τους ρωτάω : μέχρι τώρα, έχουν αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα παρεμβολών ή όχι; Να πετάω ήσυχος ή όχι απόλυτα ήσυχος;

Ευχαριστώ
 
Re: Φοβίες...

Ρε παιδιά, κανείς δεν έχει άποψη; Στείλτε μου ΡΜ, δε με πειράζει. Επίσης, τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα, αν για κάποιο λόγο κωλύεστε.

Αν δεν πέταγα σε λίγες μέρες και δεν καιγόμουν να μάθω δεν θα με πείραζε.
 
Re: Φοβίες...

Stef34 μην αγχώνεσαι! Σκέψου το εξής:
Στατιστικά, σε κάθε πτήση υπάρχει ένα ενεργοποιημένο κινητό! Κανένα αεροπλάνο δεν έπεσε όμως...
Επίσης η όποια μικροπαρεμβολή δημιουργηθεί και ενδεχομένως προξενήσει βλάβη σε κάποιο σύστημα του αεροσκάφους,
μπορεί να αντιμετωπιστεί από τα δύο άτομα που βρίσκονται στο cockpit! Γι' αυτό πληρώνονται άλλωστε ;)
Μην ανησυχείς λοιπόν, σκέψου θετικά και απόλαυσε την πτήση!!! Καλό σου ταξίδι και ελπίζω έστω και ελάχιστα να βοήθησα...
 
Re: Φοβίες...

Stef34, μάλλον πήρες την απάντηση σου και γιαυτό δεν ξανακοίταξες το thread. Αν πάντως δεν έχεις τι να κάνεις, τύπωσε τις 8 σελίδες του θέματος Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει και διάβασε τες κατά την πτήση σου, να περάσει και η ώρα σου ευχάριστα και δημιουργικά.
 
Re: Φοβίες...

Φίλε vassdel, ευχαριστώ για την απάντησή σου, αλλά εξήγησέ μου σε παρακαλώ πώς συμπέρανες ότι δεν ξανακοίταξα το thread και πώς το εννοείς.

Φιλικά
 
Re: Φοβίες...

Είδα ότι η τελευταία φορά που μπήκες να δεις το thread ήταν αμέσως μετά την απάντηση του Νίκου, οπότε και θεώρησα ότι αυτή σε κάλυψε. Θεώρησα πως δεν υπήρχε λόγος να ποστάρω και γω στο ίδιο θέμα, αλλά το έγραψα έτσι κι αλλιώς. Τελικά το είδες οπότε τζάμπα η ανακατωσούρα :D
Τι εννοώ? Τίποτα. Είμαι σε μία νιρβανομυοχαλαρωτικοδιαλυμένη κατάσταση λόγω συνεχών διακοπών. Ελπίζω να μη με παρεξηγείς :mrgreen:
 
Re: Φοβίες...

Καμία παρεξήγηση, απλά στείλε και σε μας λίγη απ' την χαλάρωσή σου! ;)

Ήθελα να παραθέσω και την εκλογίκευση του θέματος (απαντώντας ουσιαστικά στον εαυτό μου!).

Θα θυμάστε ότι όταν είχαν πρωτοβγεί σε ευρεία χρήση τα κινητά (μιλάμε για '96, '97) όταν το είχαμε στο αμάξι έκανε διαρκώς παρεμβολές στο ραδιοκασετόφωνο (τότε!). Γίνεται αυτό σήμερα; Άρα, αν τα σημερινά ραδιοCD έχουν τέτοια καλή μόνωση που να μην τους κάνουν παρεμβολές τα κινητά, πόσο ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερα μονωμένα θα είναι τα ηλεκτρονικά των αεροπλάνων;

Δεύτερον, στο αμάξι σας, έχετε παρατηρήσει ανωμαλίες στο ABS, ESP, EDS, SSDDDSFSFFSSGSDFGDFG κτλ; Στους αερόσακους; Στη λειτουργία του εγκεφάλου; Πιθανότατα όχι. Το ίδιο κι εγώ.

Τρίτον, στο ίδιο μοτίβο, έχετε προσέξει παρεμβολές στο GPS του αυτοκινήτου σας; Και πάλι όχι.

Θα μου πείτε : καλά, αφού τα λες ΕΣΥ αυτά, πώς είναι δυνατόν να φοβάσαι και να ζητάς τη γνώμη μας;

Γιατί πολύ απλά, αν ακούσω τη γνώμη (καθησυχαστική, θέλω να πιστεύω) ενός επαγγελματία, θα ηρεμήσω όπως όταν ακούς το γιατρό σου να βλέπει τις εξετάσεις σου και να σου λέει ότι δεν έχεις τίποτα. Και μόνος σου τις βλέπεις, αλλά είναι αλλιώς όταν στο λέει ο doctor!

Και πάλι ευχαριστώ!
 
Re: Φοβίες...

Stef34":c69bq4y4 said:
Χαίρετε και καλώς σας βρήκα.

Λέγομαι Στέφανος και είμαι 34 χρονών. Πάσχω κι εγώ από πετοφοβία, αλλά λίγο διαφορετική από άλλους.

Συγκεκριμένα, φοβάμαι ότι μπορεί να επηρεαστεί το αεροπλάνο από κάποιο -εκούσια ή ακούσια- ανοιχτό κινητό τηλέφωνο. Έχω ψάξει πολύ στο Internet γι'αυτό το θέμα, και φυσικά γνωρίζω το συμπέρασμα των ερευνών ότι.....δεν υπάρχει ασφαλές συμπέρασμα ή άλλες θεωρίες. Γι'αυτό και ανατρέχω στην πείρα όσων πετάνε επαγγελματικά και τους ρωτάω : μέχρι τώρα, έχουν αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα παρεμβολών ή όχι; Να πετάω ήσυχος ή όχι απόλυτα ήσυχος;

Ευχαριστώ


Επαγγελματίας ΔΕΝ είμαι άρα δεν μπορώ να απαντήσω σαν επαγγελματίας. Μπορώ όμως να μιλήσω με βάση την πείρα που έχω μέχρι τώρα και αυτά που έχω δεί γύρω μου.
Μαθητευόμενη πιλότος είμαι και ποτέ δεν έχω κλείσει το κινητό μου μέσα στο αεροπλάνο. Δέχομαι κλήσεις και μηνύματα κανονικά. (ΟΚ δεν τα απαντάω ακόμα αλλά κάποια στιγμή ίσως να έχω αρκετή εμπειρία και να μπορώ να απαντήσω στο κινητό εν πτήσει, αν και για να μιλήσει κανείς στο κινητό θα πρέπει να βγάλει τα ακουστικά, οπότε μπορεί να ΜΗΝ ακούσει κάτι που θα είναι σημαντικό κι αυτό νομίζω είναι το επικίνδυνο).)
Επίσης, πολύ συχνά ο εκπαιδευτής μου στέλνει και λαμβάνει μηνύματα καθώς επίσης έχει τύχει μια-δυό φορές να απαντήσει στο κινητό του που χτύπησε.
Καμμία φορά δεν είδα παρεμβολή σε οτιδήποτε λόγω κινητού.

Κατά τα άλλα....
Φίλοι κυβερνήτες σε μεγάλα αεροπλάνα (πολύ μεγαλύτερα απο αυτά που πετάω εγώ!!) δεν το κλείνουν το κινητό τους, έχει τύχει μάλιστα φορά που πήρα κάποιον τηλέφωνο και μου απάντησε πετώντας!!
Αυτοί βέβαια, έχουν το πρόβλημα ότι απο ένα ύψος και πάνω δεν πιάνει το κινητό, αλλά μόλις κατέβουν.... λειτουργεί μια χαρά. :D

Πάντως όταν πετάω σαν επιβάτης το κλείνω το κινητό μου καλού-κακού.... μπορεί να θέλει να μιλήσει ο κυβερνήτης στο δικό του... μην τον ενοχλώ τον άνθρωπο.... :cool: :D :cool: :D
 
"Ξεθάβω" αυτό το θέμα μετά από 3,5 χρόνια λόγω μιας συζήτησης σε θεωρητικό επίπεδο που είχα με έναν φίλο.Ο φίλος μου δεν κλείνει ποτέ το κινητό,αλλά το έχει στο αθόρυβο.Ισχυρίζεται ότι έχει σήμα κανονικά.Πώς γίνεται αυτό,αφού δεν έχει δορυφορικό τηλέφωνο;Οι κεραίες είναι στο έδαφος,και το αεροπλάνο πετάει πάνω από αυτές ακόμα και σε πτήσεις ATH-SKG,πώς θα έχει σήμα;Εδώ,είχα δοκιμάσει με το GPS να καταγράψω την ταχύτητα απογείωσης και το gps (garmin nuvi 1410) δεν μπορούσε να πιάσει δορυφόρο από το θάλαμο επιβατών,παρόλο που ήμουν και στο παράθυρο.Θα πιάσει το κινητό στα 20000ft;Προσωπικά το κινητό το κλείνω πριν μπω στο α/φος και το ανοίγω όταν είμαι ήδη στους χώρους του αεροδρομίου.Όχι μόνο επειδή επιβάλλεται από τους κανονισμούς,αλλά επειδή μπορεί δίπλα μου να κάθεται κάποιος επιβάτης με βηματοδότη και αυτά τα μηχανήματα,απ'οτι μου έχει πει γιατρός,επηρεάζονται ιδιαίτερα από το σήμα των κινητών ιδίως όταν κάνουν αναζήτηση δικτύου.
 
Μπλέκεις πολλά μαζί.
Το κινητό σε γενικές γραμμές δεν έχει σήμα σε μεγάλα ύψη. Για πτήση Αθήνα Θεσσαλονίκη δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί πρόκειται για πτήσεις επί το πλείστον μικρού ύψους, και ενδεχομένως να έχει σήμα. Επίσης σήμα μπορεί να έχει κατά την άνοδο ή την κάθοδο, δεν ξέρουμε όμως αν έχει καθ όλη τη διάρκεια της πτήσης.
Η ιστορία με το βηματοδότη είναι μάλλον άνευ σχολιασμού, γιατί το ίδιο μπορεί να γίνει και μέσα στο τρένο, στο λεωφορείο, στο μετρό στο ΚΤΕΛ. Ποτέ δεν ξέρεις αυτός που κάθεται δίπλα σου τι προβλήματα έχει.
Ως προς το GPS πιάνει 5/5 ωστόσο θέλει αρκετή ώρα για να κάνει allign. ΕΙδικά αν το θέσεις σε λετιουργία εν πτήσει, λόγω της ταχύτητας του αεροσκάφους, πιο δύσκολα κάνει τον εντοπισμό των 4-5 ραντάρ που απαιτούνται για να βγάλει σήμα. Αν έχεις προνοήσει να το κάνεις allign πριν μπεις στο αεροσκάφος ώστε να μην χάσει τη σύνδεση με τους δορυρφόρους τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και για τους χρήστες ipad προτείνω ανεπιφύλακτα το airtracker! (με δυνατότητα να βάλεις μέσα και το σχέδιο πτήσης!)
Η χρήση του κινητού ουσιατικά επηρέαζε αεροσκάφη με αναλογικά όργανα. Τα αεροσκάφη με τα ηλεκτρονικά όργανα επηρεάζονται ελάχιστα αν όχι καθόλου. Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι όταν το κινητό έχει σήμα, αλλά όταν δεν έχει σήμα, γιατί τότε καταναλώνει πιο πολύ ενέργεια για την σάρωση της περιοχής προς ανεύρεση σήματος. Αυτό, αν βρίσκεσαι σε θέση πλησίον του cockpit μπορεί να προκαλεί παράσιτα στους ασυρμάτους, τα γνωστά παράσιτα που έχουμε και όταν βάζουμε κινητό δίπλα σε ραδιόφωνο!
 
Top