Κατά την ταπεινή μου γνώμη,εφ'όσον εξασφαλιστή τεχνικά ότι δέν υπάρχει κίνδυνος παρεμβολής στά όργανα τού αεροπλάνου (βλ.pico-cell),τότε δέν υπάρχει λόγος να μήν επιτραπή η χρήση κινητών εν πτήσει.
Η δικαιολογία οτι "όλοι θά αρχίσουν να μιλάνε στά κινητά τους καί θα ενοχλούνε αυτούς που δέν μιλάνε" δέν ευσταθεί διότι
α)είναι απίθανο οτι 150-300 άτομα μέ το που θα μπούνε στό αεροπλάνο θά βγάλουν αμέσως τά κινητά και θ'αρχίσουν να μιλάνε.Εδώ δέν το κάνουν στό λεωφορείο ή στο μετρό,γιατί να το κάνουν στο αεροπλάνο;
β)ούτως ή άλλως η χρήση κινητού στίς διεθνείς πτήσεις προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργού roaming γιά τους χρήστες αυτούς,οπότε η κλήση κοστίζει ακριβότερα-ακόμα και τίς άκρως επείγουσες κλήσεις που θα είναι απαραίτητο να γίνουν,θά προσπαθούν να τίς περιορίσουν σέ διάρκεια.
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά προϋποθέτουν την απόλυτη βεβαιότητα από τεχνικής άποψης ότι η χρήση τών κινητών δέν θα επηρεάζη την λειτουργία τού εξοπλισμού πλοήγησης τού αεροπλάνου...
Η δικαιολογία οτι "όλοι θά αρχίσουν να μιλάνε στά κινητά τους καί θα ενοχλούνε αυτούς που δέν μιλάνε" δέν ευσταθεί διότι
α)είναι απίθανο οτι 150-300 άτομα μέ το που θα μπούνε στό αεροπλάνο θά βγάλουν αμέσως τά κινητά και θ'αρχίσουν να μιλάνε.Εδώ δέν το κάνουν στό λεωφορείο ή στο μετρό,γιατί να το κάνουν στο αεροπλάνο;
β)ούτως ή άλλως η χρήση κινητού στίς διεθνείς πτήσεις προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργού roaming γιά τους χρήστες αυτούς,οπότε η κλήση κοστίζει ακριβότερα-ακόμα και τίς άκρως επείγουσες κλήσεις που θα είναι απαραίτητο να γίνουν,θά προσπαθούν να τίς περιορίσουν σέ διάρκεια.
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά προϋποθέτουν την απόλυτη βεβαιότητα από τεχνικής άποψης ότι η χρήση τών κινητών δέν θα επηρεάζη την λειτουργία τού εξοπλισμού πλοήγησης τού αεροπλάνου...