Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κατά την ταπεινή μου γνώμη,εφ'όσον εξασφαλιστή τεχνικά ότι δέν υπάρχει κίνδυνος παρεμβολής στά όργανα τού αεροπλάνου (βλ.pico-cell),τότε δέν υπάρχει λόγος να μήν επιτραπή η χρήση κινητών εν πτήσει.

Η δικαιολογία οτι "όλοι θά αρχίσουν να μιλάνε στά κινητά τους καί θα ενοχλούνε αυτούς που δέν μιλάνε" δέν ευσταθεί διότι

α)είναι απίθανο οτι 150-300 άτομα μέ το που θα μπούνε στό αεροπλάνο θά βγάλουν αμέσως τά κινητά και θ'αρχίσουν να μιλάνε.Εδώ δέν το κάνουν στό λεωφορείο ή στο μετρό,γιατί να το κάνουν στο αεροπλάνο;

β)ούτως ή άλλως η χρήση κινητού στίς διεθνείς πτήσεις προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργού roaming γιά τους χρήστες αυτούς,οπότε η κλήση κοστίζει ακριβότερα-ακόμα και τίς άκρως επείγουσες κλήσεις που θα είναι απαραίτητο να γίνουν,θά προσπαθούν να τίς περιορίσουν σέ διάρκεια.

Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά προϋποθέτουν την απόλυτη βεβαιότητα από τεχνικής άποψης ότι η χρήση τών κινητών δέν θα επηρεάζη την λειτουργία τού εξοπλισμού πλοήγησης τού αεροπλάνου...
 
Μάλλον δεν έχεις προσέξει τι γινεται με το που πατάει το αεροπλανο στο έδαφος και πριν ακόμη αφησει τον διάδρομο προσγείωσης. Ακούς απο Τσαικοφσκι μέχρι Θώδη..... Και πες οτι δεν μιλάει ο διπλανός σου στο τηλεφωνο, αλλα λόγω βαρεμάρας αποφάσισε να αλλάξει ring tone εκείνη τη στιγμή ακούγοντας ό,τι έχει και δεν έχει αποθηκευμένο......Δεν είναι κρίμα να γίνει diversion εξ'αιτίας medical emergency?
 
Νέα στοιχεία για το θέμα.

«Ανεπαρκή δεδομένα»Νέο «όχι» στις ΗΠΑ για τη χρήση κινητών στα αεροπλάνα

Copy απο το:Associated Press
Πολλοί επιβάτες θα στεναχωρηθούν, άλλοι θα χαρούν με τη νέα απόφαση
Ουάσινγκτον
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι τερματίζει την έρευνα που είχε ξεκινήσει για το κατά πόσον μπορεί να επιτραπεί η χρήση κινητών στα αεροπλάνα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της FCC, τα τεχνικά στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί είναι ακόμα ανεπαρκή και το ζήτημα δεν μπορεί να εξεταστεί προτού ολοκληρωθούν οι έρευνες της αεροπορικής βιομηχανίας και των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

Η Επιτροπή έχει απαγορεύσει τη λειτουργία κινητών στα αεροσκάφη λόγω φόβων ότι δημιουργεί παρεμβολές στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας στο έδαφος. Η χρήση κινητών στα αεροπλάνα απαγορεύεται και από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας λόγω φόβων για παρεμβολές στα συστήματα πλοήγησης και τηλεπικοινωνιών στα ίδια τα αεροσκάφη.

H FCC υπόσχεται πάντως να επανεξετάσει το θέμα «όταν γίνουν διαθέσιμα επαρκή τεχνικά δεδομένα».


Μελλοντικά θα έχει ενδιαφέρον αυτό το θέμα της χρήσης των κινητών στα α/φη. Θα δούμε!

Avidriver :cool:
 
Τον περασμένο μήνα πέταξα τέσσερις φορές με την Qantas (καταπληκτική εταιρία, άσχετο με το θέμα μας). Το λοιπόν στην Qantas, η οποία θεωρείται ένας από τους ασφαλέστερους αερομεταφορείς του κόσμου, η αναγγελία για την απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων γίνεται μόλις κλείσουν οι πόρτες του αεροσκάφους. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αμέσως μετά την προσγείωση αναφέρεται στις αναγγελίες αποχαιρετισμού ότι οι επιβάτες μπορούν πλέον να τα επανενεργοποιήσουν (μέσα στο αεροπλάνο, το οποίο ακόμα τροχοδρομεί).
 
Cross":3t3l7q0g said:
Τον περασμένο μήνα πέταξα τέσσερις φορές με την Qantas (καταπληκτική εταιρία, άσχετο με το θέμα μας). Το λοιπόν στην Qantas, η οποία θεωρείται ένας από τους ασφαλέστερους αερομεταφορείς του κόσμου, η αναγγελία για την απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων γίνεται μόλις κλείσουν οι πόρτες του αεροσκάφους. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αμέσως μετά την προσγείωση αναφέρεται στις αναγγελίες αποχαιρετισμού ότι οι επιβάτες μπορούν πλέον να τα επανενεργοποιήσουν (μέσα στο αεροπλάνο, το οποίο ακόμα τροχοδρομεί).

Το ιδιο συμβαινει και στην easy jet .μετα την προσγειωση και κατα την τροχοδρομηση προς την τελικη σταθμευση το πληρωμα στις αναγγελειεσ αναφερει οτι απο τςρα μπορειτε να ανοιξετε τα κινιτα σας τηλεφωνα.Το ιδιο βεβαια δεν συμβαινει σε ΟΑ και AEGEAN.Δινουμε μαχη καθε φορα με ατιθασους και συνηθως αγενεις επιβατες που δεν συμορφωνονται με τους κανονισμους περι απαγορευσης κινητων στο αεροπλανο!
 
MIKEAIR":1gj8ktut said:
Cross":1gj8ktut said:
Τον περασμένο μήνα πέταξα τέσσερις φορές με την Qantas (καταπληκτική εταιρία, άσχετο με το θέμα μας). Το λοιπόν στην Qantas, η οποία θεωρείται ένας από τους ασφαλέστερους αερομεταφορείς του κόσμου, η αναγγελία για την απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων γίνεται μόλις κλείσουν οι πόρτες του αεροσκάφους. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αμέσως μετά την προσγείωση αναφέρεται στις αναγγελίες αποχαιρετισμού ότι οι επιβάτες μπορούν πλέον να τα επανενεργοποιήσουν (μέσα στο αεροπλάνο, το οποίο ακόμα τροχοδρομεί).

Το ιδιο συμβαινει και στην easy jet .μετα την προσγειωση και κατα την τροχοδρομηση προς την τελικη σταθμευση το πληρωμα στις αναγγελειεσ αναφερει οτι απο τςρα μπορειτε να ανοιξετε τα κινιτα σας τηλεφωνα.Το ιδιο βεβαια δεν συμβαινει σε ΟΑ και AEGEAN.Δινουμε μαχη καθε φορα με ατιθασους και συνηθως αγενεις επιβατες που δεν συμορφωνονται με τους κανονισμους περι απαγορευσης κινητων στο αεροπλανο!

Συγγνώμη, αλλά οι ελληνάρες σηκώνονται και ανοίγουν το overhead locker όταν το αεροσκάφος είναι στο taxiway και κατευθύνεται για το σημείο στάθμευσης, θα μασήσουν με την αναγγελία των κινητών; Προφανώς γνωρίζουν καλύτερα από τους ξενέρωτους που έβγαλαν την οδηγία. :(
 
N74700":tg76gpee said:
Συγγνώμη, αλλά οι ελληνάρες σηκώνονται και ανοίγουν το overhead locker όταν το αεροσκάφος είναι στο taxiway και κατευθύνεται για το σημείο στάθμευσης,:(

Η λύση γι' αυτούς είναι απλούστατη. Σταματάς την τροχοδρόμηση - Γίνεται σχετική αναγγελία - Οι ελληνάρες γίνονται "ρόμπα" - ξανακάθονται και συνεχίζεται η τροχοδρόμηση.
Αν δεν συμμορφωθούν και τους πιάσει ο "Ελληνικός τσαμπουκάς" υπάρχει και η λύση του περιπολικού που τους "μαζεύει" κατά την αποβίβαση για τα σχετικά (Έχει γίνει αρκετές φορές και δυστυχώς θα συνεχίζει διότι η νοοτροπία μας ΔΕΝ αλλάζει με ΤΙΠΟΤΑ) :stupid:

Βέβαια σε ξένες εταιρίες οι "ελληνάρες" αυτομάτως μεταμορφώνονται σε :2: "κοτούλες" γιατί πέφτει "μπινελίκι" από τους λοιπούς επιβάτες αλλά και με τη σκέψη οτι θα μπλέξουν με την Γερμανική, την Ρωσική, την Αμερικανική αστυνομία, τους υγραίνεται απότομα το εσώρουχο! :twisted: (Άσε που τα αγγλικούλια τους στο επίπεδο "YOU FOUL ?" δεν τους βοηθούν ιδιαίτερα)

Για όλα υπάρχει λύση. Θέληση να υπάρχει :D

Avidriver :cool:
 
avidriver":222mvmj2 said:
Η λύση γι' αυτούς είναι απλούστατη. Σταματάς την τροχοδρόμηση - Γίνεται σχετική αναγγελία - Οι ελληνάρες γίνονται "ρόμπα" - ξανακάθονται και συνεχίζεται η τροχοδρόμηση.
Αν δεν συμμορφωθούν και τους πιάσει ο "Ελληνικός τσαμπουκάς" υπάρχει και η λύση του περιπολικού που τους "μαζεύει" κατά την αποβίβαση για τα σχετικά (Έχει γίνει αρκετές φορές και δυστυχώς θα συνεχίζει διότι η νοοτροπία μας ΔΕΝ αλλάζει με ΤΙΠΟΤΑ) :stupid:

Άμα συμβεί περισσότερες από μία φορές, το μάθουν 1-2 κανάλια και το κάνουν θέμα κάτι μπορεί να αρχίσει να γίνεται, αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση. :mad: Το θέμα είναι τι πρόβλημα μπορεί ενδεχομένως να δημιουργηθεί στο ground traffic αν σταματήσει η τροχοδρόμηση και για πόση ώρα.
 
d|m|tr|s":18sjklaa said:
Το θέμα είναι τι πρόβλημα μπορεί ενδεχομένως να δημιουργηθεί στο ground traffic αν σταματήσει η τροχοδρόμηση και για πόση ώρα.

Συνήθως η τροχοδρόμηση δεν σταματά πάνω από 1 λεπτό. 15sec η αναγγελία και καμιά 30αρια sec μέχρι να κάτσει ο τελευταίος "ελληνάρας". Ενημερώνουμε βέβαια το GRD ATC ότι έχουν σηκωθεί επιβάτες και δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τροχοδρόμηση. Ποτέ δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Και οι συνάδελφοι αλλά και το "ground" δείχνουν κατανόηση.

Τώρα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης η τροχοδρόμηση συνεχίζεται. Η αεροπορική εταιρία και ο κυβερνήτης νομικά είναι αμφότεροι καλυμμένοι για πιθανή σωματική βλάβη του οποιουδήποτε τραυματιστεί στην καμπίνα ενώ η φωτεινή επιγραφή για τις ζώνες είναι αναμμένη. Στο τέλος βέβαια όπως προανέφερα, τους μαζεύει το περιπολικό ή το .... φορείο !

Avidriver
 
Top