Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
717aris":1lj7fz8s said:
...Οπως καταλαβατε, ειμαι ενας απο αυτους που πετανε που πετουσαν μαλλον το 717. Μερες τωρα καθωμαι και διαβαζω τις αποψεις ολων αυτων των ανωνυμων και απροσωπων ατομων που μιλανε και βγαζουν τοσο χολη για εμας, και αναρωτιεμαι γιατι το κανουν...
Απάντηση για το πώς νιώθετε που κάθεστε και πληρώνεστε μήπως υπάρχει;
 
Να ρωτήσω τον αγαπητό χειριστή να μας επιβεβαιώσει κάτι:
Ισχύει ότι οι χειριστές των 717 αμείβονται κανονικά ενώ δεν πετούν και ενώ, ταυτόχρονα, αρνούνται να πετάξουν στα ελικοφόρα? Είναι έτσι ή σας συκοφαντεί κάποιος?

Εφόσον ισχύει αυτό, πάμε παρακάτω.

Προφανώς οι συγκεκριμένοι χειριστές δεν ειναι παράνομοι. Προφανώς ο κανονισμός προβλέπει να αμείβονται για υπηρεσία σε αεροσκάφη που δεν υπάρχουν. Στο παράλληλο σύμπαν του ελληνικού δημοσίου συμβαίνουν και αυτα.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς διάολο διατηρείται ένας τέτοιος κανονισμός. Εδώ νόμοι του κράτους και αλλάζουν στη Βουλή. Άρθρα του Συντάγματος αναθεωρούνται. Και ένας κανονισμός που λέει "κανείς δεν επιστρέφει στην προπέλα άπαξ και πέταξε τζετ" διατηρείται και, ως αποτέλεσμα, είναι η εταιρία υποχρεωμένη να αμείβει ιπτάμενους εδάφους-εδάφους?

Δεν με ενδιαφέρουν οι εσωτερικές διαφορές της ΟΑ και της OAL. Αδιαφορώ για τη συμπεριφορά των ιπταμένων μεταξύ τους. Θέλω να μάθω γιατι ακριβώς συμβαίνει αυτό (δλδ να αργομισθοδοτούνται υπάλληλοι) και αν αυτό συνιστά παράβαση καθήκοντος εκ μέρους της διοίκησης.

Σέβομαι και εκτιμώ τους χειριστές της OAL, κατανοώ τις δυσκολίες τους και (από οτι συνάγω από το ποστ του χειριστή εδώ) μάλλον είναι φριχτά «ριγμένοι» σε σχέση με εκείνους της ΟΑ. Αλλά, πώς να το πω, δεν με νοιάζει. Προτιμώ να ασχοληθώ με τη δική μου δουλειά από την οποία αν λείψω τέσσερις μέρες συνεχόμενες χωρίς δικαιολογία απολύομαι (νομιμότατα) χωρίς αποζημίωση την ίδια στιγμή που ο μόνιμος ΔΥ χειριστής πληρώνεται για να ξεκουράζεται από τις 110 ώρες το μήνα που πετούσε μια φορά κι έναν καιρό.

Θα ζητούσα, λοιπόν, από τον αγαπητό χειριστή να μας πει πώς έχει η κατάσταση ακριβώς με τους χειριστές των 717 και να αφήσει στην άκρη τις παραινέσεις για το πώς πρέπει να γράφουμε. Εμείς απλώς γράφουμε σε ένα φόρουμ την άποψή μας. Ο ίδιος είναι ακριβώς το αντικείμενο της συζήτησης. Μήπως, λοιπόν, να μας έλεγε κανα στοιχείο?
 
717aris καλωσόρισες στην διαδικτυακή παρέα μας!
Χαίρομαι που κάποιος που γνωρίζει τα πράγματα εκ των έσω αποφάσισε να πάρει θέση. Αρκεί να μας πεις στην πορεία της online κουβέντας μας όλες τις αλήθειες και όχι μόνο ό,τι σε συμφέρει, όπως γίνεται συνήθως!
Κατ’ αρχήν παραδέχεσαι οτι μπήκες με βύσμα. Δεν σχολιάζω περαιτέρω. Συνήθης ελληνική πρακτική.
Σε ένα σημείο του post σου αφήνεις να εννοηθεί πως οι διοικήσεις καλύπτουν χειριστές που έχουν προκαλέσει συμβάντα θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες, πλήρωμα και την περιουσία του ελληνικού δημοσίου. Αυτό είναι και μια απόδειξη του αντιθέτου, για όλους αυτούς που πιστεύουν πως η ΟΑ είναι η ασφαλέστερη αεροπορική εταιρία παγκοσμίως. Ντροπή σας κύριοι! Με αλληλοκαλύψεις δεν συμβάλλεις στην ασφάλεια πτήσεων.
Το μεγαλύτερο όμως μέρος του post αναλώνεται στις εσωτερικές διαμάχες, τα προβλήματα και τα κακώς κείμενα της εταιρίας σας. Τραγικά και κατακριτέα όλα αυτά. Όμως απορώ και σε ρωτάω:
Βγήκες ποτέ να απεργήσεις για όλα αυτά τα κακώς κείμενα που περιγράφεις; Όχι! Απεργούσες(ατε) μόνο όταν θιγόταν η βολή σας.
Πήγες στον εισαγγελέα τα στοιχεία που θα έκαιγαν την εταιρία και που θα βοηθούσε στο να εργάζεσαι αξιοπρεπέστερα; Όχι!
Και στο τέλος αν είχες κάνει όλα αυτά και δεν έβλεπες να διορθώνεται τίποτα, πήγες στον προϊστάμενό σου να του πετάξεις την πουλάδα και τις επωμίδες στα μούτρα (σαν "λεβέντης αεροπόρος")και να τους πεις πως δεν καταδέχεσαι να δουλεύεις σε αυτό το μπ!@#$%λο και να σηκωθείς να φύγεις; Και πάλι όχι!
Άρα είσαι εσύ και όλοι οι υπόλοιποι συνυπεύθυνοι για την καταστροφή της εταιρίας.
Συμπερασματικά όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πως δεν έχεις κανένα ίχνος λεβεντιάς όπως επικαλείσαι και κατηγορείς όλους εμάς πως μας λείπει!
Τέλος όπως έγραψε και ο φίλος Ovelix, δεν μας απαντάς αν ισχύει πως πληρωνόσαστε κανονικά χωρίς να παράγετε έργο. Οπότε επειδή πιστεύω πως όλοι μας θέλουμε να μάθουμε την πλήρη αλήθεια αναμένουμε...
 
Χωρίς να γνωρίζω προσωπικά κανένα από τα μέλη του φόρουμ, νομίζω πως κάποιοι, ίσως και άθελα τους, έπεσαν πάνω σε έναν χρήστη που είχε το θάρρος να γράψει κάποια πράγματα και είναι έτοιμοι να τον κατασπαράξουν. Σαφώς και έχω και εγώ αρκετές απορίες, τόσο σχετικά με το ζήτημα, όσο και με τα όσα αναφέρει ο 717aris ωστόσο θεωρώ πως κάποιες επιθέσεις είναι υπερβολικές, αν όχι ανεπίτρεπτες! :evil: Ψυχραιμία...
 
nikos_k.":1901uefr said:
Κατ’ αρχήν παραδέχεσαι οτι μπήκες με βύσμα. Δεν σχολιάζω περαιτέρω. Συνήθης ελληνική πρακτική.
Συνήθης Ελληνική πρακτική και όχι μόνο στο δημόσιο,αλλά και στις ιδιωτικές εταιρείες.Και δεν αναφέρομαι στο γιο ή την κόρη του προέδρου ιδιοκτήτη,αλλά και γιοι,ανίψια και λοιποί συγγενείς διευθυντών ή "παλιών" υπαλλήλων...

nikos_k.":1901uefr said:
Σε ένα σημείο του post σου αφήνεις να εννοηθεί πως οι διοικήσεις καλύπτουν χειριστές που έχουν προκαλέσει συμβάντα θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες, πλήρωμα και την περιουσία του ελληνικού δημοσίου. Αυτό είναι και μια απόδειξη του αντιθέτου, για όλους αυτούς που πιστεύουν πως η ΟΑ είναι η ασφαλέστερη αεροπορική εταιρία παγκοσμίως. Ντροπή σας κύριοι! Με αλληλοκαλύψεις δεν συμβάλλεις στην ασφάλεια πτήσεων.
Τι συμβάν όμως εννοεί;Πάντως να έπεσε α/φος και να μην το μάθαμε αποκλείεται.Τα κοράκια των ΜΜΕ,θα τα έβγαζαν όλα στη φόρα.Και ένας λόγος παραπάνω επειδή η Ο.Α είναι ακόμα κρατική.Ή μήπως νομίζεις ότι δε γίνονται τα ίδια και σε ιδιωτικές,αλλά καλύπτονται για να μην απαξιωθεί η τιμή της μετοχής;Κι εκεί δεν τολμάει κανένα ΜΜΕ να μιλήσει.Πόσα εργατικά ατυχήματα έχεις ακούσει να έχουν γίνει σε ιδιωτικές εταιρείες;Και δεν αναφέρομαι στο ατύχημα της Σιδενόρ,που δε γινόταν να αποκρυφτεί,αλλά και μικρότερης κλίμακας.Η Ο.Α παραμένει μια πολύ ασφαλής εταιρεία.Και κάνει ακόμα πολλές πτήσεις...



nikos_k.":1901uefr said:
Άρα είσαι εσύ και όλοι οι υπόλοιποι συνυπεύθυνοι για την καταστροφή της εταιρίας.
Βασικός υπεύθυνος είναι οι διοικήσεις που επιτρέπουν να γίνονται αυτά και δεν τους κόβουν το βήχα.Άλλωστε η διοίκηση έχει καθήκον να λειτουργεί την εταιρεία με κέρδη.Και τα κέρδη έρχονται ΚΑΙ από τις καλές σχέσεις του προσωπικού.


nikos_k.":1901uefr said:
Συμπερασματικά όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πως δεν έχεις κανένα ίχνος λεβεντιάς όπως επικαλείσαι και κατηγορείς όλους εμάς πως μας λείπει!
Αν δεν τον ξέρεις προσωπικά,θεωρώ πως είναι άστοχο να τον χαρακτηρίζεις.Μπορεί να έκανε όσα είπες.Δεν απάντησε.Οπότε μέχρι να απαντήσει,ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς.


nikos_k.":1901uefr said:
Τέλος όπως έγραψε και ο φίλος Ovelix, δεν μας απαντάς αν ισχύει πως πληρωνόσαστε κανονικά χωρίς να παράγετε έργο. Οπότε επειδή πιστεύω πως όλοι μας θέλουμε να μάθουμε την πλήρη αλήθεια αναμένουμε...

Περίμενε να γράψει και δεύτερη απάντηση.Δεν έχει απαντήσει για τίποτα,οπότε λίγη υπομονή δε βλάπτει.
 
Sorry για το off topic αλλά πρέπει να τοποθετηθώ.

Ρε imaginas ελληνικά δεν γράφω; Και εσύ υποτίθεται πως καταλαβαίνεις ελληνικά.
Όλα αυτά που σχολιάζεις στις παραθέσεις των κειμένων μου είναι αυτά που γράφω και εγώ!!!
Συμφωνώ μαζί σου. Διάβασε πιο προσεκτικά.
Χωρίς διάθεση παρεξήγησης...
 
717άρη, σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Καταρχάς σου ξεκαθαρίσω εξ'αρχής ότι τα γραφόμενά μου είναι απόλυτα ειλικρινή με κανένα ίχνος ειρωνείας ή έμμεσης ή άμμεσης ιδιοτέλειας.

Αν αποφασίσεις να απαντήσεις, θα ήθελα πολύ να ήξερα το εξής. Στην εργασιακή σου σύμβαση με την Αεροπλοοία (συλλογική προφανώς), υπάρχει αναφορά σε τύπους αεροσκαφών? Δηλαδή, έχει κάποια παράγραφο που να λέει πχ :
"ο εργοδότης διατηρεί το δικαίωμα να διαθέτει τον εργαζόμενο σε όποιο τύπο α/φους κρίνει (μετά από εκπαίδευση), βάσει των αναγκών της εταιρέιας."

Το λέω γιατί αυτή είναι μία ψιλοστάνταρντ παράγραφος συμβολαίων χειριστών. Βέβαια με την ΟΑ, δεν υπάρχει συνήθως συμβατότητα με ότι γίνεται με άλλες εταιρείες της Ευρώπης. Επομένως, άν η σύμβασή σου δεν το γράφει, δεν θα με παραξένευε. Απλά έχω την απορία.

Πάμε παρακάτω.

717aris":1fuu0id2 said:
Οι κοποι μας για να φτασουμε στο 717 ηταν και πολλοι και σκληροι. ...

Τί εννοείς ? Ότι μετά από αρκετές προτάσεις και "πιέσεις", κατορθώσατε να πείσετε την διοίκηση να πάρει τζέτ ή ότι η εκπαίδευσή σας επί τύπου ήταν επίπονη και δύσκολη (ως συνήθως είναι οι εκπαιδεύσεις ειδικά όταν πετάς τόσα χρόνια προπ και πάς σε τζέτ). Πιθανολογώντας ότι εννοείς το δεύτερο, ρωτώ: Αν η ΟΑ αντικαταστούσε το 717 με Α318, δεν θα ήθελε επίσης πολλούς και σκληρούς κόπους? (ειδικά όταν πάς από οποιοδήποτε αεροπλάνο σε...Αιρμπάς). Σίγουρα. Αλλά θα πηγαίνατε τρέχοντας.

Τα υπόλοιπα που λές για τους "συναδέλφους" σου στην "μεγάλη", δεν με εκπλήσουν και για αυτό δεν έχω κανένα σχόλιο ή απορία. Είμαστε γενικώς ένας απίστευτα κομπλεξικός λαός (και εγώ είμαι Έλληνας), που μόνο μας μέλλημα (έστω και υποσυνείδητα) είναι να βλέπουμε τους γύρω μας από ψηλά. Έστω και από ένα χιλιοστό ψηλότερα. Αυτά υπάρχουν παντού. Τέτοια "κόντρα" έχουν και οι αστυνομικοί με τους τροχονόμους. Οπότε ότι και να μας διηγηθείς, θα το πιστέψω.


717aris":1fuu0id2 said:
Δηλαδη για τους ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ υπαρχουν κανονισμοι, ενω για τους αεροπλοους δεν υπαρχουν? ...
717aris":1fuu0id2 said:
αν θελει η εταιρεια να παραβει τους νομους και να μας γυρισει πισω, ας το κανει....

Δεν υπάρχει κανονισμός ούτε νόμος που να λέει ότι σε όλη σου την καρριέρα θα πηγαίνεις συνεχώς σε μεγαλύτερο αεροπλάνο και ποτέ το αντίστροφο.


717aris":1fuu0id2 said:
Γιατι θα πρεπει να παω πισω εγω και να βγουν οι υπολοιποι συγκυβερνητες της σειρας 90 κυβερνητες?...

Αυτό να το έλεγες άν η εταρεία σε υποβίβαζε σε συγκυβερνήτη *
Διάβασε αυτό που έγραψες. Ελπίζω να βλέπεις την απάντηση στην ερώτηση μόνος σου.......όχι? Να βοηθήσω τότε λίγο. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 90.....ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Είναι οι (μακράν) εμπειρότεροι συγκυβερνήτες στην Ευρώπη. Και μάλλον καί στον κόσμο. Έχουν καεί οι άνθρωποι. Η λέξη overqualified σου λέει τίποτα? Και πρόσεξε. Ακόμα δεν έχουν βγεί κυβερνήτες. Όση κόντρα και να υπάρχει μεταξύ σας, μπές έστω και για ένα λεπτό στην θέση τους. Και στο κάτω κάτω, αυτοί "έγλυψαν" για να μπούν στην μεγάλη. Εσύ "έγλυψες" για να μπείς στην "μικρή" (κατά τα λεγόμενά σου). Την στιγμή που οι επετηρίδες είναι ακόμα ξεχωριστές, πώς πηδάς εσύ μπροστά τους?



717aris":1fuu0id2 said:
Τωρα οπως γραφουν μερικοι για ιδιωτικες εταιρειες, σε ποια εταιρεια κυριοι οταν χειριστες τους σπανε τα αεροπλανα, η και χειροτερα μενουν στην εταιρεια? τους δειωχνουν η τους καμαρωνουν?...

Τώρα δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά όπως και πολύ συνάδελφοί σου, ζείς στην πλήρη άγνοια για το τί γίνεται σε μεγάλες εταιρέιες ανά τον κόσμο. Ζείτε εδώ και δεκαετίες στον "μικρόκοσμο" της ΟΑ και οι γνώσεις σας περί των ξένων εταιρειών περιορίζεται σε αυτά που ακούτε από συναδέλφους σας που πήγαν στην Indian.
Θα σου κάνω πάλι ερώτηση. Ένα A320 της Lufthansa προσγειώνεται στην Θεσσαλονίκη (στον 10 ας πούμε). Ο κυβερνήτης κάνει κακό υπολογισμό landing performance και πιάνει και λίγο βαθειά. Το αεροπλάνο σταματάει 60 μέτρα μετά το τέλος της ασφάλτου, μέσα στις λάσπες και έχει σπάσει και ο ριναίος τροχός. Γίνεται εγκατάλειψη, και κατά την διάρκειά της τραυματίζονται 6 επιβάτες και μία κοπέλα από το πλήρωμα. Ποιά τύχη πιστεύεις ότι θα έχει ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ήταν οι μόνοι υπέυθυνοι του ατυχήματος ?

Α) Θα απολυθούν πάραυτα ?
Β) Θα απολυθούν μετά το πέρας της αρχικής διερεύνησης ?
Γ) Θα βγούν εκτός πτήσεων για κάνα μήνα και μετά με μία δικαιολογία, θα "συνταξιοδοτηθούν"
Δ) Θα περάσουν από το γραφείο του γενικού κάνα-δυό φορές για "να τα πούνε", θα βγούν από τις πτήσεις για 15 μέρες και εν συνεχεία θα κάνουν δύο μέρες landing performance ground school, τέσσερις μέρες στον εξομοιωτή και 12 σκέλη line training και στο τέλος ένα line check το οποίο αν είναι επιτυχές θα επαναδιατεθούν?

Αν βρήκες την σωστή απάντηση στο παραπάνω, η παρακάτω ερώτηση είναι πιό εύκολη. Τί είπε ο κυβερνήτης στον γενικό κατά την διάρκεια της κουβεντούλας? (πάντα με τον γμώμονα ότι το πλήρωμα έφταιγε)

Α) Το αεροπλάνο είχε πρόβλημα, και τα κολόφρενα δεν δούλεψαν όπως έπρεπε. Άσε που ψιλόβρεχε κιόλας και ξέρεις τί κολοδιάδρομος είναι στην Θεσσαλονίκη, βρωμο-έλληνες. Έν τω μεταξύ ο προγραμματισμός με έχει σκίσει ένα μήνα τώρα. Έχω να πάρω 4ήμερο ρεπό 25 μέρες τώρα. Άμα άχω λιώσει στα δρομολόγια εγώ φταιώ γ :5: το σπίτι μου γ :5: ?
Β) Ο μακάκας ο συγκυβερνήτης με πήρε στον λαιμό του. Έκανε τους υπολογισμους λάθος. Αλλά το κολόπαιδο μου την είχε στημμένη. Είναι κολλητός του Schulze, που είχαμε πλακωθεί πέρυσι. Αλλά δεν θα τα πετύχω να νουνιά ?
Γ) Κοιτάχτε κύριε Γενικέ (ή αγαπητέ μου Μάνφρεντ), δεν υπάρχει ένας τρόπος να μην πιώ αυτό το ποτήρι? Εγώ ξέρετε τι εκτίμηση σας έχω όπως και πιστεύω ξέρετε και τον χαρακτήρα μου. Σας μίλησε [από ότι έμαθα] για μένα και η πολύ καλή μου φίλη, η υφυπουργός κυρία Weber.?
Δ) Μάνφρεντ, η μακακία ήταν όλη δική μου. Άργησα να κάνω τους υπολογισμούς βάρους και τους έκανα βιαστικά. Δεν έπρεπε να βιαστώ έτσι. Καλύτερα να έιχα μπέι στο holding για δυό λεπτά παρά να στριμωχτώ έτσι. Μετά, φύσαγε κιόλας λίγο και ήρθαμε λίγο γρήγοροι. Πίστεψα ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα αλλά μετά όταν είδα ότι έχω φάει σχεδόν τον μισό διάδρομο και το αεροπλάνο δεν έιχε ακόμα "πιάσει" , έπρεπε να είχα κάνει go-around. Δεν το πιστεύω πόσο λάθος έκανα ?

Αυτό φίλε μου 717άρη λέγεται στον υπόλοιπο κόσμο, no blame culture. Όταν δεν πυροβολείς τους εργαζομένους επι τόπου, αυτοί δεν γίνονται ευθυνόφοβοι. Όταν κάνουν την στραβή (γιατί στραβές γίνονται), αντί να βρίζουν τους υπόλοιπους, σηκώνουν ψηλά το χέρι και λένε ΚΥΡΙΕ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ. Όπως κάνουν όταν κάνουν φάουλ στο μπάσκετ.

Έξω από τον μικρόκοσμό σας (τον οποία πάντα λάτρευα), οι χειριστές κόβονται στους εξομοιωτές και στα line check. Όχι μετά από συμβάντα. Αλλά και στους εξομοιωτές να κοπούν, δεν χάνουν την δουλειά τους, απλά χρειάζονται και άλλη εκπαίδευση (και ας πετάνε 20 χρόνια). Γηράσκω αεί εκπαιδευόμενος. Αν κάποιος χειριστής κάνει λάθη, μάλλον πιό πολύ φταέι η διεύθυνση εκπαίδευσης της εταιρείας παρά ο ίδιος ο χειριστής. Κόφτες γίνονται όλοι. Εκπαιδευτές είναι πιό δύσκολο.Τα είχαμε ξαναπεί αυτά στο thread για τον Her Loebbe της Α3.

Με απόλυτο σεβασμό, Gonso




* Αυτό να το έλεγες άν η εταρεία σε υποβίβαζε σε συγκυβερνήτη
Πού να παθαίνατε αυτό που συμβαίνει σε άλλες εταιρέιες, μεγαλύτερες της ΟΑ οι οποίες αν συρικνώσουν το στόλο τους κατά 15-20 %, υποβιβάζουν Κ1 σε Κ2 μέσα σε ένα βράδυ.Παραδείγματα? TWA, ThomasCook, Airtours και άλλες πολλές :cry:
 
Gonso, πολλες φορες εχω εκνευριστει με αυτα που εγραφες.
Το παραπανω κειμενο σου ομως, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!
Τα συγχαρητηρια μου! :great:

Αγαπητε 717ΡΗ
Κατ’αρχας θελω να σε ενημερωσω, οτι αεροποροι ειναι ολοι, ειτε πετανε “κολεοπτερο” ειτε Α380. Μαλιστα οι πρωτοι, ειναι και πιο “μαγκες”, μιας και η πτηση απαιτει ικανοτητες που βασιζονται στις γνωσεις του χειριστη, και οχι στα ηλεκτρονικα βοηθηματα, που χειρισζονταο το αεροσκαφος.
Διακρινω μια “αντιπαθεια” προς τους συναδελφους σου της ¨μεγαλης ΟΑ”, τους “ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ” οπως μαλλον υποτιμιητικα αναφερεσαι.
Δεν νομιζω οτι εχεις δικιο. Οι χειριστες, ειναι υπαλληλοι που πληρωνονται απο το Κρατος (δηλαδη εμενα), και εχουν υποχρεωση να εργαστουν σε οποιο αεροσκαφος εχει η εταιρια αναγκη. Αυτα περι “υποβιβασμου” σε προπελλα, ειναι απαραδεκτα, απο επαγγελματια χειριστη. Οπως απαραδεκτη ειναι και η σταση της διοικησης της εταιριας σου, που δεν σας απελυσε αμεσα, οταν επι ενα και πλεον ετος, αρνηθηκατε να εργαστειτε! Θα τολμουσατε να το κανετε αυτο σε καποια αλλη εταιρια? Φυσικα οχι.
Επισης διακρινω μια εκκριση “χολης” σχετικα με τους χειριστες που ειχαν την μεγαλη ατυχια, να εμπλακουν σε συμβαντα. Απ’οτι ειμαι σε θεση να γνωριζω, και “εσεις” , δηλαδη αεροπλοιοι εχετε την φωλια σας λερωμενη, και μαλιστα ποιο πολυ….Οποτε καλυτερα να μην κρινεις, ινα μην κριθεις!
Κανεις σωστος αεροπορος δεν κρινει (σχολιαζει κακοπροαιρετα)…..διοτι οπως ισως δεν γνωριζεις, το αεροπλανο ποτε δεν πιανεται φιλος! Σε σκοτωνει στην τελευταια σου πτηση, πριν βγεις συνταξη!!
Πιστευω οτι πρεπει αμεσα να ασχοληθει καποιος εισαγγελεας, με την αποφαση της διοικησης της εταιριας σου, που κατα την γνωμη μου, ειναι σκανδαλωδης, και κατασπαταλα τα χρηματα μας, για τα οποια συντεχνιακα συμφεροντα, μιας μικρης μεριδας, “κακομαθημενων” επαγγελματιων!
Ειναι ντροπη αυτο που γινεται, και οι δικαιολογιες σου, ειναι λιαν επιεικως, παιδαριωδεις!
 
Ο Μάκης ασχολείτε μόνο με "φίλους" ! Αν έχει κάποιον "φίλο" εκεί μέσα τότε κάτι γίνετε.. :mrgreen:
 
Top